PortalIndex[Kerst-event] Naughty or nice? HpD5Uwn[Kerst-event] Naughty or nice? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Kerst-event] Naughty or nice?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dominic

Dominic

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimezo dec 07 2014, 23:50


[Kerst-event] Naughty or nice? Tumblr_nf9depOnri1rsl5mho1_r1_500
As Rudolph would say: 'There's a perfect gift for every special snowflake. We just have to find it'

Op de ijskoude vlaktes van de Cassiaanse hooglanden is leven nagenoeg onmogelijk, zo zou je denken als je de bijtende wind over de sneeuwhellingen ziet jagen. Er is geen enkel plekje waar je beschutting kan vinden, niets dan wit in de wijde omtrek. Een enkele poolvos waagt zich hier, in de lente misschien een paar hazen. Maar er is één plek waar je al die barre omstandigheden even kan vergeten, je raadt het al, die plek heet Christmas Valley, het gezelligste dorpje van de hele planeet. Rode en groene versieringen hangen aan iedere lantaarnpaal, de rendieren staan te oefenen op de loopband. Natuurlijk zijn de elfjes aan het knutselen en prutselen om alle cadeautjes te fabriceren. En ook de Kerstman is al weken bezig met het doorlezen van alle brieven die hij gekregen heeft, vanuit het hele sterrenstelsel sturen kinderen hem brieven. En dat is een hoop werk, geloof mij maar, hij heeft het er enorm druk mee! Christmas Valley is nog nooit zo levendig geweest, dit is de gezelligste, stres volste tijd van het jaar op de pool.

Ook voor de lieve én ondeugende kindertjes (of wat oudere stagiairs, leraren, lm's en zelfs adviseurs) van Starshine Academy heeft de Kerstman tijd gemaakt. Voor ieder speciaal sneeuwvlokje van deze school gaat hij zijn uiterste best doen. Daarom kan je in dit topic je verlanglijstje achterlaten en wie weet ontvang je het over een paar weken wel een prachtig presentje! Of als je pech hebt een zakje zout of een ongewassen sok, wie weet. Spannend, ben je braaf genoeg geweest afgelopen jaar? Het is nog niet te laat voor wat last-minute goede daden! Wordt je al ongeduldig? Klik hier om te zien hoe lang je nog moet wachten tot het zover is.
[Kerst-event] Naughty or nice? Tumblr_static_dobjukss3400ocw4sgkkowcsg
Regels:
-Per personage mag je maar één keer het briefje invullen. Je hoeft niet verplicht vanaf het juiste account het briefje in te leveren, meerdere in 1 post is ook toegestaan.
-Je mag voor meerdere personages het briefje invullen, maar kwaliteit is uiteraard belangrijker dan kwaliteit.
-Het briefje is een invul lijstje, waarbij op de puntjes een cadeau naar keuze ingevuld kan worden, wat jouw personage graag zou willen. Wees zo orgineel als je maar wilt! Daarachter kan je nog extra details geven, maar dit is niet per se nodig, leef je uit. Haal in dat geval wel even de tekst weg, de Kerstman accepteert natuurlijk alleen nette briefjes hohoho.
-Het is toegestaan de tekst van de brief aan de Kerstman uit te breiden of aan te passen, als je dat leuk vindt, maar het aantal cadeautjes en de soort ervan mag je NIET veranderen! 2x een goed cadeautje en 1x een ongewenst/troll cadeautje.
-Er zal een IC event zijn waarbij je in een topic van Fate een cadeautje ontvangt. Hiervoor volgt nog een uitgebreide uitleg. Om daarvoor in aanmerking te komen moet je wel minstens één briefje in hebben gevuld, maakt niet uit met welk account!
-Het is zeker niet verplicht om met ieder account waarmee je het briefje invult mee te doen aan het IC event, maar het mag wel. Voor het slagen van dit event is het wel belangrijk dat er een hoop lijstjes binnen komen, dus doe je best!

[Kerst-event] Naughty or nice? Tumblr_static_dobjukss3400ocw4sgkkowcsg
Code:
Lieve Kerstman,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik een [b]…….[/b] krijgen, [b] Meer details over het cadeautje, zoals kleur of specifieke elementen kan je hier kwijt! Wees aub specifiek genoeg, zodat het cadeau duidelijk is![/b]
Oh en een [b]……..[/b] zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met [b]Wederom kan je hier details invullen[/b].
Maar wat ik écht niet hebben wil is [b]…….[/b], dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, [b]hier mogen details, je snapt het wel, maak duidelijk wat je precies bedoelt~[/b]
Liefs,
[b]Jouw Naam Hier[/b]


Laatst aangepast door Dominic op ma dec 08 2014, 21:49; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimezo dec 07 2014, 23:57

Lieve lieve Kerstman,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik een pogo-stick krijgen, eentje met discolichtjes die aangaan als je springt en met felroze springveren! In de advertentie zag ik dat hij zelfs geluid maakt als je op en neer gaat.
Oh en een dagboek zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met een echt werkend slotje, waarvan ik de sleutel dan aan een ketting om mijn nek kan hangen. Zo kan niemand mijn geheimen lezen! Op de voorkant wil ik regenbogen of een schattige ijsbeer. Of allebei natuurlijk!.
Maar wat ik écht niet hebben wil is een opgezette vogel, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, ik zag er gisteren eentje en de vieze vleugels hadden zelfs nog druppels bloed erop en zijn kraaloogjes waren zo zielig. Nee, dat wil ik echt niet hebben.

Liefs en groetjes aan Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner, Blitzen en Rudolph,
Moyra
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaynee
.
.
Jaynee

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henkiesjenkie
Posts : 22
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: x
Partner: Girls just wanna have fun!

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 00:56

Lieve Kerstman,

Ik hoop dat alles goed met U gaat! Ik hoop dat ik dit jaar braaf genoeg ben geweest, alleen U kunt daar over oordelen. Om de zoektocht naar een cadeautje wat simpeler te maken heb ik een lijstje voor U gemaakt:
Het aller - aller - aller liefste zou ik graag een vriendje willen! Mijn type is: lichte haren, donkere ogen, lief, grappig, dapper en het liefste gewoon de ideale man (geen kinderachtige jongetjes dus!)!
Nu weet ik dat dit misschien een beetje te hoog gegrepen is... Dus zal ik ook genoegen nemen met een kus - van een leuke jongen natuurlijk!

Er zijn ook dingen die ik liever niet wil en om te voorkomen dat U dat misschien aan mij geeft: ik wil geen - ik herhaal GEEN - spruitjes, want bah wat zijn die dingen vies!

Nog veel succes op kerstavond en doe alle elfjes de groeten ~
Liefs,
Jaynee
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 10:18

Lieve Kerstman,
Hierbij mijn verlanglijstje voor dit jaar. Ik ben heel, heel, heel erg braaf geweest en ik weet dat ik een leuk cadeautje verdien!
Heel graag zou ik een stok met een wijzende hand eraan krijgen, zodat ik zelf die moeite niet meer hoef te doen. En mensen ermee kan prikken. Niet slaan, natuurlijk, daar heb je een vlakke hand voor nodig. Het moet niet al te lang zijn, anders is het uit proportie met mijn lichaam.
Oh en een fotocamera zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met een hoge resolutie en eentje die ver kan inzoomen. Dan kan ik al mijn goede herinneringen vastleggen vanaf een veilige afstand.
Maar wat ik écht niet hebben wil is Allen, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, ik zou niet weten wat ik daarmee aan moet! *blush*
Liefs,
Wren
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Kanrou
.
.
Kanrou

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deemsiepeemsie
Posts : 509
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: Norrie :twisted:
Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 14:23

Lieve Kerstman,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik de katana van mijn tweelingbroer willen krijgen, dat ding ligt bij hem in zijn graf, zelf durf ik niet die kist te openen.
Oh en een gezond lichaam zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met iets meer spieren en zonder de sarcoïdose. ^^' Maar als dat te veel gevraagd is, is een goed spannend boek ook wel leuk..
Maar wat ik écht niet hebben wil is zo'n jurk die mijn zusje mij steeds in wil zien, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, een verschrikkelijk jurkje zo bloot en volgens mijn moeder sexy... Ik ben het er niet mee eens. Het is afschuwelijk.
Liefs,
Kanrou

P.S. Ik heb de koekjes met een glas melk al klaar gezet.




Ik ga hier zo hard spijt van krijgen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen
.
.
Allen

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 815
Points : 20
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 15:00

Yoyoyo Kerstman,
Dit is mijn verlanglijstje:
1. Een op afstand bestuurbaar vliegtuigje, groot en sterk genoeg om minstens 3 zware projectielen/waterballonnen mee te tillen en die op commando te droppen. Epicness!
2. Een doos vol vermommingen, vooral een flinke voorraad opplaksnorren of baarden en een paar pruiken en leuke hoedjes. Savasnor zal ons zo nooit herkennen!

En zo kan ik nog wel even doorgaan met een opsomming, maar een ding moet je echt weten: Waag het niet om aan te komen zetten met een scheetkussen, zo'n slap geval dat alleen een halve ruft uitstoot als er een tientonner op gaat zitten. Nee, dat is zo passé, dan kom ik persoonlijk naar uw leuke huisje toe en zal ik laten zien hoe stom die dingen zijn.

Oh en mocht U tijd over hebben, breng dan een kratje alcoholvrij bier mee voor Saffie.
Cheers,
Allen Springs
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiiiii
.
.
avatar

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : i
Posts : 370
Points : 5
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 16:22

Lieve Kerstman,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Of ik braaf ben geweest? Ik heb geen idee. Maar niet geschoten is altijd mis.. Dus -ahum- bij deze:
Heel graag zou ik een mand krijgen, Een kattenmand om precies te zijn, waar Lu de nacht kan spenderen, zodat ze niet de hele dag aan m'n voeteneind ligt. De kleur maakt niet uit, maar hij moet wel voldoende groot zijn aangezien Lu nogal... een omvang heeft. (misschien toch een hondenmand...? Hmm)
Oh en een goed betaalde baan zou ik ook heel leuk vinden, Misschien kun je me aannemen als kerstelfje? Ik houd me aanbevolen..
Maar wat ik écht niet hebben wil is een zelf gebreide trui, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, ik heb al meer dan voldoende kriebelige exemplaren in m'n kast liggen. Brr het kriebelt al als ik er aan denk.
Liefs,
Ludwig Will Kresnik
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 17:08

Lieve Kerstman,
Gaat alles goed met u? En met uw rendieren, en uw elfjes? Doe ze eerst maar allemaal de groetjes van mij.
Maar goed, I'll get to the point: mijn wensenlijstje voor dit jaar!. Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik een boek krijgen, Het maakt mij niet uit welk boek! Ik hou van alle soorten, dikke en dunne boeken, romantische boeken of avonturenboeken, ik lees zowat alles graag!
Oh en een een kat als huisdier zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met een zachte, donzige vacht en schattige oogjes, die smeken om een aai of iets lekkers. Ik heb al altijd een kat willen hebben, maar mijn ouders hebben het nooit toegelaten...
Maar wat ik écht niet hebben wil is een paar oorwarmers, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk! Ik vind ze er persoonlijk zo verschrikkelijk uit zien, zeker als het zo'n paar met nepbont erop is.. Ik zou me al schamen om dat gewoon in mijn kast te hebben liggen!
Liefs,
Thayeline Hariott
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree
.
.
Aubree

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Agent 007
Posts : 725
Points : 15
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 17:22

Allerbeste Jólasveinar,
We weten allebei dat er geen reden is voor mij om dit briefje te schrijven - maar laten we het doen voor de vorm. Dit jaar was niet beter of slechter dan vorig jaar. Ik heb niets vreselijks uitgehaald en niets illegaals gedaan. Volgens de regels van kerstmis betekent dat dat ik cadeau's mag eisen, maar zoals u waarschijnlijk weet, vind ik het onzin dat goed gedrag beloond moet worden. Maar goed, voor de vorm (en mijn ouders, die eisen dat ik deze brief schrijf en post) kunt u hieronder mijn wensen lezen.
Het liefst wil ik een puppy. Het maakt me werkelijk niet uit of het gehandicapt is of blind of doof, zolang het maar niet een te kleine hond is (hoewel ik daar nu niet helemaal de waarheid vertel, het liefst heb ik een King Charles Spaniel).
Aangezien dat misschien wat hooggegrepen is, vraag ik u hierbij ook om me een nieuwe vulpen te geven, mijn oude is immers kapot. Het liefst eentje met een gouden tip, die schrijven heerlijk. Als hij ietwat zwaar in de hand ligt, is het perfect.
Oh, een dikke trui zou ik ook heerlijk vinden, het liefst een grote grijze, waarin ik mijn handen kan verstoppen.
Maar wat ik écht niet hebben wil is bladmuziek, want zoals u weet vind ik dat verschrikkelijk. Mijn moeder heeft het vaak genoeg op me geforceerd, ik heb niet meer nodig.

Ondergetekende,
Aubree Kingston
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru
.
.
Kaoru

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Angie♫
Posts : 149
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♦Air~
Klas: Miss Nannete ♦ 5th
Partner: I love everything you hate about yourself ♦

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 20:07

Lieve Kerstman,

Misschien heb ik dit jaar niet veel bijzondere dingen gedaan, maar ik hoop dat ik lief genoeg ben geweest dat u naar mijn wensen wilt luisteren.
Allereerst zou ik graag willen dat mijn broertje en zusjes een hele leuke Kerstmis krijgen met veel cadeautjes, lekkere koekjes, een mooie kerstboom en veel gezelligheid.
Ten tweede zou ik graag een leuk muziekinstrument willen krijgen, maar wel iets dat makkelijk mee te nemen is, zoals een piccolo of ukelele, die zijn zo leuk!
Oh een kook-/bakboek zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met allerlei verschillende gerechten, want ik vind bakken toch leuker dan ik dacht en wil er graag beter in worden.
Ik vind zoveel dingen leuk, u kunt bijna niet de plank misslaan! Maar wat ik eigenlijk écht niet hebben wil is iets saais of onbruikbaars zoals een puzzel, want daar heb ik het geduld niet voor! Steeds maar die stukjes uitzoeken en binnen zitten.. niks voor mij!

Alvast bedankt meneer de Kerstman en ik zal zelfgebakken koekjes klaarzetten voor als u komt!
Ook heb ik een koekje in deze envelop gedaan, zodat u vast kunt proeven. Sorry als hij kruimelig aankomt..

Liefs,
Kaoru Hihara
Terug naar boven Ga naar beneden
Ike
.
.
Ike

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : » Captain Fluffledork.
Posts : 250
Points : 15
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Light and Dark
Klas: » Miss Summer.
Partner: » Fuck off.

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 21:29

Lieve Kerstman,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik een hele warme trui krijgen, omdat al mijn kleding lijkt te verdwijnen, verdorie. En ik ben heel braaf geweest. Yup. 'k Heb helemaal niks verkeerds gedaan. Ik wil gewoon een trui D:
Oh en een KAT zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met goede manieren. Eentje die afgericht is. En knuffelbaar. IK VERDIEN DE LIEFDE OKAY, IEDEREEN DIE IK ONTMOET IS EEN ZAK.
Maar wat ik écht niet hebben wil is straf, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk, in de kerkers met die creepy hoofdmeester. Ik weet dat ik een soort van een hele boel leerlingen gebeten heb en vervolgens gedaan heb alsof dat andere mensen waren en dat ik nogal vaak lessen skip en dat ik mijn huiswerk niet doe en dat mijn cijfers niet super goed zijn of zo, maar hey, je zou niemand straf toewensen right? Heb je gehoord wat er in die kerkers gebeurd? Ik namelijk wel, en ik ben niet van plan verhalen uit de eerste hand te kunnen gaan vertellen.

kthanksbye

Liefs,
Ike Hiyori
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmaa
Posts : 174
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth + lava
Klas:
Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 21:30

Kerstman,

Ik wil graag:
- Een notitieblok, van zwart leer, met een stevige elastieken band en een klein potloodje erin.
- Een vuurkorf, maar wel een mooie, zware van gitzwart ijzer.

En niet zoals vorig jaar een stom knutselwerkje van papier machè, of het nou een lijpe koe moet voorstellen of een gemuteerd konijn weet ik nog steeds niet. U kan NIET knutselen, cheapo, doe het dan ook niet!

~Lucy Dubois
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 21:37

Lieve, lieeeeve kindertjes, even een korte update: Ik heb een klein beetje veranderd in de regels, zodat het duidelijker is dat dit voor iedereen is, niet alleen leerlingen, en dat je ook een briefje in mag leveren als je niet aan het IC event mee gaat doen met dat personage~

Verder enkel goed nieuws, de Kerstman heeft al jullie briefjes goed en wel ontvangen en ze liggen op zijn stapel te wachten tot hij ze kan lezen!
Aarzel niet om nog meer leeswerk aan zijn stapels toe te voegen, briefjes mogen nog steeds ingestuurd worden!

Terug naar boven Ga naar beneden
Miwa
.
.
Miwa

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILEReal Name : Juul
Posts : 31
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht x Licht
Klas: //
Partner: Shot an arrow through my heart, I guess you caught me off guard..

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 21:38


Lieve Kerstman,
Hierbij mijn wensenlijstje voor dit jaar. Ik ben heel erg braaf geweest en hoop dat ik een leuk cadeautje verdien.
Heel graag zou ik  nieuwe schriften en schoolspullen krijgen, Het liefst roze of lichtblauw, maar een andere kleur is natuurlijk ook prima.
Oh en een nieuwe kooi voor Ash zou ik ook heel leuk vinden, het liefste met meerdere verdiepingen!.
Maar wat ik écht niet hebben wil zijn surprises gevuld met stroop of iets dergelijks, dat je dat maar alvast weet, verschrikkelijk.
Liefs,
Miwa ❤
Terug naar boven Ga naar beneden
Fealwen

Fealwen

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Jussels
Posts : 287
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: xI've Done My Homework
Partner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 21:42

Beste Heer Kerstman,

Ik ben zeer verheugd om te horen dat uw zaken goed gaan in het Cassiaanse Hoogland; het doet mij goed te horen dat u daar een goede plek gevonden heeft. Ik wens u een voorspoedige tijd voor, zoals ieder jaar! U kunt altijd bij mij terecht, mocht er iets mis zijn met uw residentie op Cassia.
Ook dit jaar stuur ik mijn brief in, traditie is iets dat hoog gewaardeerd mag worden. Ik zou graag een hondenspeeltje willen, aangezien Bela de zijne alweer kapot gemaakt heeft. Graag een bal of een bot waar hij zich uren mee kan vermaken.
Verder zou een mooi schilderij van de Cassiaanse natuur ook gewaardeerd zijn. Zo kan ik nog aan mijn thuis herinnerd worden. Een landschap of een stadsgezicht zou het beste zijn.
Wat u beter voor iemand anders kunt reserveren is een koffiemolen, bah, wie drinkt er nu koffie als je ook thee hebt? Ik wens u het allerbeste en ik verwacht uw antwoord.

Fealwen Fel'dan
Terug naar boven Ga naar beneden
William
.
.
William

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 259
Points : 10
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: AirxWater
Klas:
Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 21:46

Beste kerstman,

Ik wilde u allereerst heel erg bedanken voor de prachtige cadeau's die u mij en mijn zusje de laatste jaren gegeven heeft. Ze waren perfect!
Voor dit jaar zou ik graag een ketting of ring willen, zodat ik deze aan mijn zusje kan geven ziet u, ik denk dat zij zilver wel mooi zou vinden met een steentje erin. Ik weet niet zoveel over sierraden verder, maar ik weet zeker dat u dat wel weet.
Daarnaast zou ik ook graag theorieboeken over water- en luchtmagie hebben, zodat ik tenminste iets van magie kan studeren. Het lijkt me erg leuk om te weten. Niet per se over de uitvoering van de magie, maar wel de achtergrond, hoe het in elkaar zit, etc.
Wat van mij echt niet hoeft is iets waarbij je magie moet gebruiken, nee, bedankt. Dit hoeft niet per se mijn laatste kerst te zijn.

Bedankt,
William Ventura
Terug naar boven Ga naar beneden
Sion

Sion

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Chocolate Cake~
Posts : 19
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth || Little bit of Light
Klas: x
Partner: Two Stars, one Constellation

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 22:11

Beste Kerstman,

Ik heb nog nooit echt kerst gevierd, dus ik weet niet hoe dit verder gaat. Ik heb dit lijstje maar gewoon ingevuld, hopelijk is het zo goed. En hopelijk ben ik braaf genoeg geweest dit jaar?
Heel graag zou ik een prisma krijgen, het hoeft verder niet heel groot! Wel zou het mooi zijn als het van glas is gemaakt en oh, zou het mogelijk zijn om er een lichtbron in op te slaan? Dan kan ik het ook als nachtlampje gebruiken.
Een compacte telescoop zou ik ook heel leuk vinden, eentje waarmee ik genoeg kan inzoomen zodat de sterren beter zichtbaar zijn. Geen groot ding, alstublieft, een compacte is meer dan genoeg..
Maar wat ik écht niet hebben wil is een badeend, want wat moet ik ermee? Ik hoef geen plastic geel eend dat rond kan dobberen in badwater, ik heb niet eens een bad.

Groetjes,
Sion Reise
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 22:13

Nou.
Doe maar een zilveren mes, roestvrij, scherp, duh. En een zak goudstukken mag er ook wel bij , als je dan toch bezig bent met je verachtelijk domme weggeef baan, doe het dan maar gelijk goed, idiot.
Geen pek en veren of wat voor achterlijke 'straf' jullie tegenwoordig dan ook bedacht hebben voor zogenaamde stoute kinderen.
O zó hoogachtend,
Dominic Gabriël Fedelmid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 22:23

Eeeyyyy Kerstman!

Hoe gaat het ermee, man? Ja, hier gaat het prima. Gewoon een brave jongen die al zijn lessen volgt en het geweldig doet, natuurlijk! Haha, ik neem aan dat ik niet op uw slechte lijstje sta, ik ben nog redelijk braaf geweest dit jaar!
Dus eh, beste Kerstman, ik zou graag een skateboard krijgen, zo eentje met graffiti op het bord en van die wieltjes die licht geven, dat is toch cool?
Een ander ding: Stripboeken! Want ja, ik hou van stripboeken, vooral de edities met de superhelden uit Puffoon, die zijn natuurlijk het coolst!
Wat ik echt niet wil is een waveboard. Wat de hel is dat ding? Het is een abominatie, een noob versie van een skateboard! Wie wil dat ding nou, behalve die bitches opscheppers met hun hipster-gedrag!

Greetz,
Nathan
Terug naar boven Ga naar beneden
Eodan

Eodan

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimema dec 08 2014, 22:27

Beste Kerstman,

Wat is het toch altijd leuk dat u ieder jaar ook Starshine een bezoekje komt brengen. Ik heb dit jaar niet zo heel erg veel wensen, behalve wellicht meer tijd, maar ik denk niet dat u mij dat kan geven haha.
Nee, als het kan, zal ik graag Een LP van Einer kleine nachtmusik van Mozard willen. Helaas is die van mij stuk gegaan eerder dit jaar. Verder zal ik het niet erg vinden om een boek over verschillende godsdiensten in Kovomaka te krijgen. Godsdienst intreseert mij al een hele tijd ziet u? En voor de rest..oh ja, graag nog een schilderij met Novaanse kunst. Het is namelijk zo kaal in Cahaya..
Wat van mij niet hoeft, is een geloofsbeeldje. Ik vind dat namelijk zo overdreven..
Nou, dat was het. Ik hoop dat u er iets mee kan.

Groetjes van Eodan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimedi dec 09 2014, 09:29

Querido Papá Noel,

Christmas time again! You know what that means! Ja, ik weet het, ik was een beetje naughty dit jaar (sorry for that) maar! Ik was ook nice! Dus of ik een cadeautje verdien of niet heb ik toch maar even een wensenlijstje voor u gemaakt.
You know the drill Santa. Laat ik dus maar meteen het onmogelijke vragen, aangezien ik het al 14 jaar lang vraag. Heel graag zou ik een Draak krijgen, zoals altijd het liefst een die groot wordt en waar ik uiteindelijk op rijden/vliegen kan. Kleur maakt me niet heel veel uit al gaat mijn voorkeur toch naar de warme kleuren. Oh en wel het liefst een ras dat goed matched met mijn karakter. Alhoewel een drakenei misschien een beter idee is. Kijk maar wat het beste voor u werkt Santa. No pressure.
Nu het onmogelijke gevraagd is ga ik naar het volgende. Wat moet ik met een draak als ik geen goed boek over draken heb? Right? Dus een boek over de verzorging en training van draken zou ik erg leuk en handig vinden. Het liefst een heel dik, uitgebreid, in leergebonden boek. Waar ook alles over elk drakenras in te vinden is.

Omdat ik u inmiddels wel een beetje ken, na mijn laatste jaren van naughtiness, wil ik er wel even bij zeggen wat ik absoluut niet hoop te vinden onder de kerstboom. Een slang. Ik walg werkelijk van die beesten. Ze zijn prachtig achter glas of ver weg in de natuur, maar van dichtbij.. NEE. Vooral die cobra’s met hun enge nekflappen en die griezelige gespleten tong. Of van die hele velgekleurde giftige slangen. En al helemaal niet van die gigantisch lange en dikke slangen! Asjeblieft niet! Zelfs niet als het een speelgoed geval is om me te laten schrikken. Doe me dat alstublieft niet aan.
Ik wens u veel succes dit jaar en Merry Christmas!

Saludos,

Krissandra Valentina van Valnor
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimedi dec 09 2014, 11:41

Hallo Kerstman!

Ik ben dit jaar enorm superbraaf geweest dus ik verdien vast en zeker wel een cadeautje, dus ik heb hier alvast een lijstje gemaakt! =D
Graag zou ik een nieuwe gitaar willen sinds een van zijn snaren is gesprongen toen ik een geweldig leuk deuntje op aan het spelen was. Hehe had hem vast beter moeten onderhouden he? De gitaar moet een metallic kleurtje hebben zodat hij lekker glanst en supermooi is! Oh wat zou ik hem nu al graag willen...

Wat ik eventueel ook nog wel wil is een hele stapel stripboeken, welke maakt me niet uit, ik lees ze gewoon graag dus ik ga daar niet kieskeurig om zijn. Hehe, wat ik dus trouwens absoluut niet wil hebben is zo'n blok houtskool, want ik ben absoluut niet stout geweest. Oké Kerstman? Hebben we een deal? Dus oftewel een gitaar oftewel stripboeken, maar echt geen houtskool oke? =D

Veel groetjes van Zack!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimedi dec 09 2014, 16:50

Oké dan,
Ondanks dat ik niet in je nonsense geloof, heb ik toch maar zo'n wishlist ingevuld. Blijkbaar is dit nu een ding en wie weet, misschien krijg ik toch wel wat nuttigs. Waarschijnlijk sta ik niet op je ''nice'' lijst, maar hé, wellicht ben je naïef genoeg.
Dus ik wil graag Grenaanse zwarte henna, het liefst in poedervorm. Dat spul werkt het best, nog beter dan slappe Raziaanse henna en ik heb verder geen henna meer, dus ja.
Wat me verder wel zal bevallen is een boek over archeologie, zo uitgebreid mogelijk sinds het me interesseert en ik mogelijk ooit in die richting kan gaan.
Waag het niet om me een rauwe steak te geven, want bij god, ik ben vegetarisch en ik smijt je nog van het dak als je dat doet.
Xavier Slade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphard

Alphard

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ☜(゚ヮ゚☜)
Posts : 22
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air & Dark
Klas: Stagiaire at DeWitt's
Partner: .- Pray you don't look at me, and I pray I don't look back -.

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimedi dec 09 2014, 19:02



Hallo... Kerstman,

Nu moet ik eerlijk zijn dat van alle dingen waar ik ooit zo naïef mijn geloof in heb gegooid, u er nooit een van was. Ik heb u immers nooit in dat krot op Noord Shadra zien verschijnen, maar, ach, laten we dat nu dan maar in het verleden laten. Daarbij ben u een van de minder vreemde onmogelijkheden waar ik me nu mee bezig houd, dus waarom ook niet?
Ik geloof ook dat ik me de afgelopen jaren goed hervormd heb, fy faen, ik heb zelfs een officiële stage. Daarom wens ik graag Het Zwarte Boek. Ik heb er nooit mijn handen op kunnen leggen en het is erg belangrijk voor mijn persoonlijk studies. Ik ben er me van bewust dat dit boek voor jaren niet meer gezien is, maar ze hebben me verteld dat u alles voor elkaar kan krijgen dus ik heb er vertrouwen in. Dat het boek wat verboden magie bezit.. daar gaan we niet moeilijk over doen, hoop ik?
Daarnaast zou een brandblusser ook handig zijn om bij mijn broertjes in de schuur te laten staan. Men weet maar nooit wanneer die twee idioten de boel voor een tweede keer besluiten af te fikken. Het liefst in felle kleuren zodat ze het direct weten te vinden.
Liever ontvang ik geen levende dieren sinds ik geen tijd heb om daar voor te zorgen en mijn broertjes al genoeg tijd en verantwoordelijkheid van me vergen.

Bedankt voor uw overweging,

Alphard



Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Nannete

Miss Nannete

[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Emma
Posts : 1299
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: I have my own, sweetheart.
Partner:

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitimedi dec 09 2014, 22:29

Beste Kerstman,

Ik hoop dat U niet al te veel last heeft van winterkwaaltjes, ach, dat bent U van de hoogvlaktes natuurlijk al wel gewend. Na jarenlang voor mijn kinderen en kleinkinderen cadeaus te hebben verzorgd dacht ik dit jaar; Misschien is het een poging waard om zelf eens wat te vragen.
Wat ik heel graag wens is een warm-water kruik, omdat de nachten nog wel eens koud kunnen zijn en mijn raam helaas enorm tocht. Boeken heb ik al genoeg, maar het lezen ervan wordt steeds lastiger merk ik. Een leesbril zou daarom erg handig zijn, een klassiek exemplaar met goudkleurige randjes en een simpel kettinkje eraan zodat je hem om je nek kan hangen zou ideaal zijn.

Wat ik echt niet hoef, hoe vaak mijn kleinkinderen het ook opperen, is een schommelstoel. Kom op zeg, ik ben toch geen kamerplant. Als ik wil schommelen zoek ik een speeltuin op, maar zo'n oubollig ding gaat me echt te ver.

Vriendelijke groeten,
Nannete Whiteman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA PROFILE
[Kerst-event] Naughty or nice? UTL8oxA MAGICIAN

[Kerst-event] Naughty or nice? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Kerst-event] Naughty or nice?   [Kerst-event] Naughty or nice? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Kerst-event] Naughty or nice?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Kerst-Event] Naughty or Nice: Informatie
» Kerst Event
» [Kerst-Event]Inschrijftopic Snowballfights
» [Kerst-event] Under the christmas tree
» [Kerst-Event] Let the Fight Begin! [Informatietopic]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events-