PortalIndexKerst Event HpD5UwnKerst Event 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Kerst Event

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Kerst Event UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimezo dec 09 2012, 18:55

Plaats hier mogelijke ideetjes voor een Kerst Event.
Een eventueel programma, mogelijke locatie, de sfeer, of misschien had u als leraar zijnde al in uw hoofd hoe u in samenwerking met een aantal andere leraren de organisatie op u kan nemen :3
Brandt maar los~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Raion
.
.
Raion

Kerst Event UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 139
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ғιre
Klas: miss Keira
Partner: тнє σтнєя ηιgнт, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє ∂яєαм ι נυѕт нα∂ αвσυт уσυ αη∂ мє. мαη, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє мσѕт αмαzιηg тнιηgѕ тнαт cαη cσмє ƒяσм ѕσмє тєяяιвℓє ℓιєѕ.

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimezo dec 09 2012, 19:29

la Diner Noël
wat Kerst-Diner
waar Grote Zaal

hoe Gewoon heel simpel; alle leerlingen, leraren, stagiaires (LM'ers?) komen bij elkaar in de grote zaal die helemaal versierd is met lichtjes en prop vol staat met eten en overal mini kerstboompjes en door de avond heen kunnen mensen de kans nemen om verhalen te vertellen, muziek te maken of een show te geven met hun magie. Maar de gezelligheid staat voorop en het lekkere eten ofcourse. Heel, veel lekker eten.
goddannit ik heb honger t.t
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimezo dec 09 2012, 19:58


Natuurlijk zijn de gasten verplicht om in pak/jurk en in koppels te komen.


... Dat stond ook al in mijn post Wink


Laatst aangepast door Light op do dec 13 2012, 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Kerst Event UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimema dec 10 2012, 22:14

Het lijkt me ook leuk om inderdaad weer iets van een bal te hebben :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Kana

Master Kana

Kerst Event UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimema dec 10 2012, 22:21

Kana doet het zware werk zoals banken verplaatsen, podium plaatsen voor een eventuele band en al dat gedoe. Ik vind een bal ook wel leuk, zeker met die maretak
Terug naar boven Ga naar beneden
Malekith
.
.
Malekith

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimema dec 10 2012, 22:34

Een sneeuwballengevecht maar dan in wedstrijdvorm. Dat je bijvoorbeeld teams moet maken, en het beste team wint. Is maar een idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedi dec 11 2012, 16:44

misschien ook iets met een vrij podium? Leerlingen die willen kunnen hun talenten laten zien bijvoorbeeld....

een dagprogramma kan zijn:
1u-4u:je kiest of je met het sneeuwballengevecht meedoet of gaat schaatsen op het meer. Degene die het sneeuwballengevecht gaan doen, worden in twee teams opgedeelt en doen een sneeuwballen gevecht. Er staan ook standjes met warme chocolade melk, koffie en soep en wafels en etc.
4u-6u: vrij podium, zij die zich opgegeven hebben, kunnen hun talenten laten zien. (magie, muziek, dans, toneel, en andere shizzel)
6u-7u: iedereen komt samen in een grote zaal en er is een groot kerstdiner
7u-8u30: kamermoment -> je kan je dan omkleden voor het bal, ondertussen doen leerkrachten nog de laatste voorbereidingen.
8u30-...: Kerstbal, je moet in een pak en een jurk komen en naar het kerstbal gaan, er zijn ook een aantal zithoekjes gemaakt waar je met je vrienden kan zitten of whatever..

dit is wel eventjes snel uitgewerkt omdat ik niet veel tijd heb, de uren zijn gewoon wat dingetjes waar ik mee af kwam als voorbeeld. ik heb geprobeert zowat al de ideeën bijeen te doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Kerst Event UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedi dec 11 2012, 16:52

Een simpel vraagje voor jou Lune, dat vrij podium, wil je dit als een wedstrijd zien of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedi dec 11 2012, 17:42

nope, gewoon dat iedereen een mini-optreden geeft... en zeg ines, ik beveel het je Stare XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 19:15

Lune schreef:
misschien ook iets met een vrij podium? Leerlingen die willen kunnen hun talenten laten zien bijvoorbeeld....

een dagprogramma kan zijn:
1u-4u:je kiest of je met het sneeuwballengevecht meedoet of gaat schaatsen op het meer. Degene die het sneeuwballengevecht gaan doen, worden in twee teams opgedeelt en doen een sneeuwballen gevecht. Er staan ook standjes met warme chocolade melk, koffie en soep en wafels en etc.
4u-6u: vrij podium, zij die zich opgegeven hebben, kunnen hun talenten laten zien. (magie, muziek, dans, toneel, en andere shizzel)
6u-7u: iedereen komt samen in een grote zaal en er is een groot kerstdiner
7u-8u30: kamermoment -> je kan je dan omkleden voor het bal, ondertussen doen leerkrachten nog de laatste voorbereidingen.
8u30-...: Kerstbal, je moet in een pak en een jurk komen en naar het kerstbal gaan, er zijn ook een aantal zithoekjes gemaakt waar je met je vrienden kan zitten of whatever..

dit is wel eventjes snel uitgewerkt omdat ik niet veel tijd heb, de uren zijn gewoon wat dingetjes waar ik mee af kwam als voorbeeld. ik heb geprobeert zowat al de ideeën bijeen te doen ^^

Ik vind dit nogal veel gedoe. Om een topic draaiende te houden moeten we het simpel houden, denk ik. Een kerstbal zie ik zeker wel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 19:52

meh, ik dacht het niet in één topic te zetten eerlijk gezegd >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 19:53

Het geldt voor ieder event dat simpel beter is.
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 20:10

Mij lijkt een kerstbal ook heel interesting en leuk :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamaya
.
.
Jamaya

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 150
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas:
Partner: I don't need a boy.

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 20:35

Ik zou ook voor een kerstbal gaan, vind het een leuk idee. Dat er dan warme chocolademelk en zo gegeven word... En misschien is een dresscode ook leuk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Kerst Event UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 21:52

Ik denk dat een dresscode wel nogal simpel is: Mannen in een pak en vrouwen in een baljurk ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

Kerst Event UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 22:00

MEEEEH.... ik wou mezelf quoten om duidelijk te maken dat ik de dresscode er al in had staan.. maar nu heb ik geedit,
Voor mensen die het nog niet gelezen hadden het kwam er op neer dat ik het idee had om een bal te doen, een kerstbal om precies te zijn.
Verplichtingen:
-In koppels komen, geen discriminatie, homo/lesbi koppels zijn toegestaan.
-Dresscode: Park/jurk. Draag de vrouw liever een pak. Prima! Draagt een man liever een jurk. Geen probleem!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Lear

Master Lear

Kerst Event UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 158
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~..
Klas: I've got my own pupils now..
Partner: Renfield, the none-existend assistant

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 22:01

Ik vind Lune's idee eigenlijk ook wel heel goed. Je hoeft niet overal aanwezig te zijn, maar dat kan natuurlijk wel. Je kiest gewoon zelf of je naar het sneeuwballengevecht en/of de talentenjacht en/of het bal gaat :3
Maar op zich kan je van de talentenjacht ook wel een event op zich maken voor later~.

Ik ben voor man in jurk :Y
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Kerst Event UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitimedo dec 13 2012, 22:19

Ik vind uw ideetjes wel leuk, Ines, daar niet van. Maar misschien een beetje teveel. Bij het Beach Event hadden we ook zoiets, maar daar zijn veel topics niet veel verder gekomen dan een paar postjes. Tenzij meerdere mensen toch al die activiteiten willen waarover je zelf kunt kiezen, denk ik dat we het enkel bij het bal moeten houden.

Inderdaad met die behoorlijke regeltjes en alles erop en eraan. Dresscodes, wel zo behoorlijk om in koppels te komen, en alle spanning in de school van dien om op tijd iemand te hebben om naar het bal te gaan en de stress om überhaupt iemand geschikt te vinden en of deze nog wel beschikbaar is o3ô
Misschien is een traditionele openingsdans opgevoerd door de nieuwe LMs ook wel leuk?

Zelf heb ik helemaal niets tegen homo's of lesbiennes, even voor de duidelijkheid. Maar voor Saf is dit echter wel een probleem, though, de knakker die alles precies volgens de regeltjes wilt hebben. Hem kennende slaat hij meteen met de vuist op tafel om het te verbieden, als we het even realistisch houden.
Dus daarom denk ik dat het handiger is als een andere leraar de organisatie op zich neem - want tuurlijk mogen Kana en Flavio en alle andere chars die niet 100% straight zijn ook gewoon komen. Of als het zo is dat Saf als Hoofdmeester zijnde etc. het onder andere ook organiseert, hij niet de enige is. Maar zoals ik al zei; wat mij betreft mogen een paar andere leraren voor wie dit leuk vind ook gerust regelen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Kerst Event UTL8oxA PROFILE
Kerst Event UTL8oxA MAGICIAN

Kerst Event Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerst Event   Kerst Event Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kerst Event

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Kerst-event] Under the christmas tree
» [Kerst-Event]Inschrijftopic Snowballfights
» [Kerst-event] Naughty or nice?
» [Kerst-Event] Naughty or Nice: Informatie
» [Kerst-Event] Let the Fight Begin! [Informatietopic]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-