PortalIndexVerdwaald! HpD5UwnVerdwaald! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Verdwaald!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimevr jun 11 2010, 15:20

Lyna liep door de grote gangen. Ze sleepte haar koffer achter zich aan en Fixy liep voorop. "Ow, waar moet ik nu toch heen?" praatte ze in zichzelf. Fixy snuffelde hier en daar en was opgewonden omdat ze in een nieuwe omgeving waren. Lyna lachte even om Fixy. Daarna keek ze om zich heen of ze iemand zag waar ze de weg aan kon vragen. Maar nee, er was niemand. Het waren ook zulke grote gangen! Hoe moest ze hier ooit de Razen-etage vinden?! Ze wist het niet meer en zette haar koffer op de zijkant en ging erop zitten. Ze zuchtte even. Fixy kwam voor haar zitten. Lyna aaide Fixy even over haar kopje en wachtte of ze iemand tegen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimeza jun 12 2010, 10:18

''Verdwaald?''
De vraag was afkomstig van Deshas. Hij stond tegen de muur aan. Hij was net dwars door de muur gekomen in zijn schaduw vorm maar had nu weer zijn menselijke vorm aangenomen. Zijn zwarte irissen keken het meisje kalm aan maar er lag hoe dan ook altijd iets vals in zijn blik. Het enige lichtpuntje in de donkere gang was de oplichtende punt van Deshas' sigaret. Hij keek even voor zich uit terwijl hij een trekje van zijn sigaret nam en de rook uit blies in de vorm van een draak. Zijn lange rode jas had hij vandaag in zijn kamer in de toren laten liggen. Het was zelfs binnen veel te warm voor veel kleding. Maar daardoor was de lange hagedissen staart die zich half om zijn been wikkelde beter te zien. Het puntje van de staart die eindigde bij zijn enkel zwiepte rustig heen en weer. Zijn ogen richtte zich weer op het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimeza jun 12 2010, 10:42

Plotseling stond er een jongen voor Lyna. Ze had hem niet zien aankomen. Hij was donker, behavle zijn sigaret. Fixy vond hem eng en kroop achter Lyna's benen. "Ja" zei ze verlegen, "weet u de weg naar de Razen-etage? Ik ben nieuw en weet de weg niet". Ze stond op en pakte haar koffer. Fixy vertrouwde de jongen nog niet en bleef bij hem uit de buurt. Lyna keek de jongen aan, hij had iets mysterieus. Ze hoopte dat hij haar kon helpen. Ze bloosde en keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimema jun 14 2010, 20:53

(Waarom noemt iedereen me een jongen? Zonder de driehonderd jaar stenen opsluiting meegerekend is mijn karakter toch nog 30 jaar xD)

Deshas keek het meisje niet aan toen ze toegaf dat ze inderdaad verdwaald was. Deshas had al vermoed dat ze van Razen kwam. De vuur magie was duidelijk te voelen bij haar. ''Klaarblijkelijk'' zei hij kalm op haar woorden dat ze verdwaald was. Hij nam nog een trekje van zijn sigaret maar blies de rook nu uit in de vorm van een cobra. De cobra van rook had zelfs zijn bek open gesperd. ''Geef me een goede reden om jou te helpen'' zei hij daarna. Haar gewoon zeggen waar ze heen moest vond hij te makkelijk. Trouwens hij was geen plattegrond. Hij zou geen moeite doen voor iemand die hij niet kende. Daarbij, als hij haar hielp was dat zo misselijkmakend aardig. Laat dat kind het zelf maar uitzoeken waar ze heen moest. Dan liet ze tenminste zien dat ze nog hersens had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedi jun 15 2010, 18:15

(Sorry, maar ik wist het niet en bij de leeftijd stond 17, dus ging ik daar maar van uit. (ik weet dat de leeftijd vaak van degene is die de personage 'speelt'))

Lyna keek de man boos aan. "Omdat ik de weg niet weet!" zei ze een beetje boos. "En ik dacht nog wel dat iedereen hier zo aardig was" mompelde ze er achteraan, maar wel zo zacht dat de man haar niet kon horen. Ze hoestte toen de rook bij haar in de buurt kwam. De cobra van rook was mooi geweest, maar was nu een beetje uitgevaagd. Ze hoestte nog eens en wapperde met haar hand de rook weg uit haar gezicht. Toen keek ze hem weer boos aan. Ze had wel vaker een soort van 'uitbarsting'. Fixy keek de man wantrouwend aan. "Kunt u mij de weg nou wijzen of niet?" vroeg ze, ietsjes meer bedaald van haar uitbarsting. (klopt die zin wel? :$).

((sorry, beetje inspiratieloos))
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimevr jun 18 2010, 09:49

Deshas lachtte even vals toen het meisje mompelde dat ze dacht dat iedereen hier aardig was. ''Dan kun je maar beter gauw uit die droom van je komen en de keiharde werkelijkheid onder ogen zien'' zei hij nadat hij een beetje uitgelachen was. ''Dit is een middelbare school schat. Je zit niet langer meer op de basisschool waarbij je huilend naar je leraar kunt als iets niet leukt'' zei hij met veel sarcasme. Opnieuw blies hij de rook uit. De vorm van een fenix deze keer die vuur van rook uit zijn bek spuwde. ''Ja ik zou je de weg kunnen wijzen. Maar misschien vind ik het leuker om jou doelloos rond te zien dwalen'' zei Deshas vervolgens terwijl hij zijn hagelwitte, puntige hoektanden toonde bij zijn kille en valse grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimevr jun 18 2010, 16:23

Lyna fronste toen de man ging lachen. Wat was er zo leuk aan? "Ik weet best dat dit de middelbare school is" zei ze. Ze mocht deze man niet zo. Hij rookte, iets dat ze haatte, en hij behandelde haar alsof ze dom was. Toen had ze het niet meer. "Dan ga ik wel!" snauwde ze tegen hem. Ze pakte haar koffer. Fixy liep voor haar uit, zij mocht de man ook niet. Lyna trok de koffer door de gang. Je kon zien dat ze boos was. Als die man haar niet wilde helpen dan deed ze het zelf wel! Gelukkig was ze niet alleen, ze had Fixy nog. De woede zakte een beetje. Ze vond de kamer vast wel, Fixy kon het vinden en misschien trok de kamer haar op een of andere manier wel aan. Óf ze kwam iemand onderweg tegen die haar alsnog kon helpen. Van de man die ze ontmoet had kon ze in ieder geval geen hulp verwachten. Ze was wel benieuwd naar de kamer, hoe het eruit zag en wie haar kamergenoten waren. Ze liep door de gang, en beetje bij beetje zakte haar woede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimevr jun 18 2010, 16:47

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:05; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimevr jun 18 2010, 16:55

Lyna bloosde. "sorry dat ik tegen je opbotste" zei ze zacht. Ze keek het meisje aan. Ze was best wel mooi. "Ik ben op zoek naar de Razen-etage" zei Lyna verlegen tegen het een meisje. Fixy stond achter de benen van Lyna en keek het meisje een beetje bang aan. Maar Lyna voelde dat Fixy dit meisje niet zo eng vond als de man die ze eerder verderop in de gang had ontmoet.


Laatst aangepast door Lyna op za jun 19 2010, 11:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimevr jun 18 2010, 18:09

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:05; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimeza jun 19 2010, 11:49

Lyna glimlachte naar het meisje. Ze leek haar wel aardig. "Ik heet Lyna" zei ze tegen het meisje, dat dus Amy heette. "Sorry, ik weet niet waar de Cassia-etage is, ik ben nieuw" zei ze verlegen, en ze bloosde. Fixy snuffelde even aan het meisje, zo te zien mocht Fixy haar wel. Lyna zette haar zware koffer neer op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimeza jun 19 2010, 12:08

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:05; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimeza jun 19 2010, 12:16

((Ik was toch weggelopen van Deshas? Of ben ik nou in de war? :$))

"Insgelijks" zei Lyna verlegen. "Zullen we anders samen naar onze etages lopen?" vroeg Lyna, en ze bloosde. Fixy was ondertussen naast haar komen zitten en keek Amy met twinkelende oogjes aan. Lyna streek even een lok achter haar oor en trok haar kleren eventjes recht. Toen keek Lyna glimlachend naar Fixy, en Fixy naar haar. Lyna richtte haar blik weer op Amy. "Dit is Fixy" zei ze vriendelijk, en Fixy keek schattig naar Amy en begroette haar door een van haar pootjes een beetje op te tillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimeza jun 19 2010, 22:16

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:05; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimezo jun 20 2010, 11:02

"Ok!" zei Lyna vrolijk. Ze pakte haar koffer. Dat ding was echt zwaar! Fixy liep voor Amy en Lyna uit te 'huppelen', zou je bijna zeggen. Lyna ging naar Amy lopen en lachte vriendelijk naar haar. "Ik vind het best eng.." zei ze zachtjes, "zo op een nieuwe school". Lyna keek even naar Fixy die nog steeds 'huppelde'. "Ik ken hier nog niemand, op jou na dan.." zei ze verlegen, maar toen ze 'op jou na dan' zei lachte ze even naar Amy, "en ik heb nog geen idee hoe ik mijn krachten moet gebruiken". Lyna keek naar Amy en wachtte op wat ze zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimezo jun 20 2010, 11:51

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faxion

Faxion

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde magie - Erd
Klas: 3de
Partner: Like I know what love is...

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimezo jun 20 2010, 12:41

Faxion snoof rond. Hij rook de aanwezigheid van een vos, En dat was niet de geur van Fullow.
Faxion en Fullow keken alle hoeken om en stopte aburt met zoeken toen hij bijna struikelde over heet beestje. Hij keek van het vosje naar de rest die er stond. "Oh, Hey!" Zei hij en krabde zich achter zijn hoofd. "Fullow rook iets , en we zijn er op af gegaan" Zei hij en lachte onschuldig.



Fullow =
Verdwaald! Vulpixy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedi jun 22 2010, 18:42

((Aah wat lief :3 je hebt 'Vulpix'! :$))

Lyna keek Amy aan, "Ow, ken ik hem al? Meneer Savador bedoel ik". Toen botste ze tegen een jongen aan. De jongen zei gedag. "Hoi" zei Lyna verlegen en ze glimlachte naar hem, "Het is niet erg hoor". Hij zag er best leuk uit, vond ze, en ze bloosde. Fixy keek en snuffelde aan een vosje. Lyna zag het vosje ook en knielde bij hem neer. Ze stak haar hand uit zodat hij er even aan kon ruiken. Ze wachtte even totdat hij er aan gesnuffeld had, anders zou ze het niet aaien. Ze wachtte rustig en intussen keek ze nog eens naar de jongen. Hij zag er écht leuk uit. Toen keek ze weer naar Amy en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedi jun 22 2010, 22:08

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faxion

Faxion

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde magie - Erd
Klas: 3de
Partner: Like I know what love is...

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedi jun 22 2010, 22:28

Fullow snuffelde goed... en liet zich over zijn hoofdje aaien. Een licht gestotter Kwam uit een meisje met blauw haar. "Amy is een leuke naam" Zei hij grijnsend. "En jouw naam is?" Zei hij terwijl hij zijn blik wierp op het meisje dat over het hoofd van Fullow aaide. "Faxion, Aangenaam btw" Zei hij en volgde Fixy met zijn ogen.

((Vulpix is lief , kwou eerst ninetails pakke maar die was te groot xD))

@Edit Savador: Mensen, let er a.u.b even op dat je post uiterlijk 4 regels lang moet zijn. Ik zit nu op een pc met een breed scherm, dus kan het zijn dat er op een normaal beeld gewoon 4 zinnen staan. Dan heb ik niks gezegd en kun je deze edit over het hoofd zien. Excuses dan daarvoor. Maar zo niet let er even op, danku!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedi jun 22 2010, 22:53

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:06; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faxion

Faxion

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde magie - Erd
Klas: 3de
Partner: Like I know what love is...

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedi jun 22 2010, 23:03

"Wat zijn jullie stil" Zei hij met een droog gezicht. Er was regen buiten die lichtjes op het raam tokkelde. Binnen was het warm, Faxion vond het zelf gek dat hij met een jas rond liep. "Gaan we anders ergens anders naar toe? Fullow wil buiten spelen maar dat gaat niet door de regen" En keek bezorgd naar Fullow. Hij snuffelde met zijn neusje aan Faxions voeten en zwierde zijn negen staarten door de lucht. -Yaaaawn- Klonk het uit de dierlijke bek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyna
.
.
Lyna

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur-Razen
Klas: 1e jaar
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedo jun 24 2010, 15:34

((Sorry, ik kon gister de hele dag niet online komen; had een feest!))
((Ja, Vulpix en Ninetales zijn (een van) mijn lievelings :$ Ze zijn egt cute!))

"Ik ben Lyna" zei Lyna verlegen tegen de jongen, die dus Faxion heette. Ze aaide het vosje over zijn kopje en stond toen op. "En dit is trouwens Fixy" zei ze, en Fixy maakte een soort 'blaf' geluidje al 'hallo'. "Sorry Faxion, ik moet eerst even naar mijn etage om mijn koffer weg te brengen, maar daarna wil ik wel mee!" zei ze, een beetje teleurgesteld, "Kom je anders even met ons mee en daarna gaan we ergens anders heen?". Ze keek naar Amy, ze hoopte dat ze dit goed vond. Fixy keek naar het vosje en daagde hem uit om te spelen. Lyna glimlachte. "Hoe heet je ehm.. vosje eigenlijk?" vroeg ze, ze wist alleen niet zeker of het een vosje was, maar ze dacht van wel. Ze vond het een lief diertje, en zijn eigenaar mocht er ook zijn! Ze wachtte op het antwoord van Faxion, want ze wilde graag met hem mee, maar ze móets eerst haar koffer wegbrengen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimedo jun 24 2010, 17:39

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 12:07; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faxion

Faxion

Verdwaald! UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde magie - Erd
Klas: 3de
Partner: Like I know what love is...

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitimeza jun 26 2010, 02:54

((@amy wil je een beetje duidelijkere post typen plz? Wink
En wat bedoel je met drie in het begin van je toppic? alleen Fullow en Fixy toch? ;D ))
"Fullow is een vosje ja" Zei hij trots toen hij keek naar zijn trotse speel kameraad. "Ik kan met jullie mee komen maar ik moet wel wachten aan de deur van de meisjes kamers, Ik mag daar natuurlijk niet in" Zei hij terwijl hij diep keek in de ogen van Amy. EN zijn blik daarna verzette in die van Lyna. Buiten de kleur leken hun ogen strak op elkaar. De zelfde omrandingen en grootte. "Zullen we dan maar?" Toen hij van het dag dromen vanaf was. -fuuUIT- Ging het bij Faxion om Fullow er bij te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Verdwaald! UTL8oxA PROFILE
Verdwaald! UTL8oxA MAGICIAN

Verdwaald! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald!   Verdwaald! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Verdwaald!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Verdwaald.
» ik ben verdwaald
» Verdwaald.
» Verdwaald
» verdwaald

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-