PortalIndexHet onzin topic - Pagina 22 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 22 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Nathan
.
.
Nathan

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 18:38

Eh, sorry to say though, maar het accountje Gavrill heeft the Undertaker ook als faceclaim D:
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 19:10

Lucaa: Yesh. Misschien als je in een meer accepting environment bent dat je dan inderdaad toch het wil proberen. Met meerderen gaan maakt de ervaring sowieso leuker c:
Zodra je het gaat proberen me wanna see pictures~ Gewoon uit nieuwsgierigheid wie zou je willen cosplayen als je het zou gaan doen? c:

En en en ik zou misschien wel willen weten hoe het jou gelukt is. But, ik ben ook wel bang als ik ze er in heb dat ik ze er niet meer uit krijg ofzo. en en aangezien ik zelf geen lenzen heb; dat het toch slecht is voor m'n ogen enzo. Idunno. >_< I'm sqawdy cat.

EN. ik moet ook posten grr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callum
.
.
Callum

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bond. James Bond.
Posts : 199
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: the { AIR } from our { LUNGS }
Klas: miss whitemann
Partner: { RUN } boy { RUN }

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 19:15

Ik ben zo. Zo. ZO MOE.

Maar ik pers er posts uit want afleiding van het echte leven c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 19:48

Ik moet echt wat betere posts schrijven, D:
Maar op het moment weet ik gewoon niet wat ik moet schrijven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 20:32

@ Jussels; Wie heeft dat niet x'D ?
En doe maar rustig aan hoor, ik moet toch nog met Seira posten ;}

@ Pomme; Nou ik heb duizenden personages die ik graag zou willen cosplayen, maar ik denk dat als ik begin ik misschien toch ga voor Mikasa Ackerman uit Attack on Titan/Shingeki no Kyojin. In de manga zijn haar ogen zwart en kan je dus eigenlijk iedere donkere kleur pakken die je wilt, maar de anime zorgt ervoor dat ik in de war raak - maar meh, ik ga voor zwart :U (En ik ben ook voor een gedeelte Aziatisch dus dat is compensatie)
Daarbij kan ik de broek, de blouse en de sjaal prima zo in de winkel kopen. En wie weet met wat geluk ook wel redelijke laarzen ^w^

Nou kleurlenzen zijn meestal harde lenzen, toch? Om te beginnen moet je met die lenzen het langzaam opbouwen omdat ze de vorm van je oog een beetje kunnen aanpassen en de spieren van je oog hieraan moeten wennen. Maak je echter geen zorgen: zodra ze uit zijn zal je oog weer naar de oorspronkelijke vorm terug gaan etc - het klinkt enger dan het is x'D
Echter raad ik je aan om een zachte lens te kopen, je mag er twee kopen - maar ze zijn niet echt bestemd voor het indoen dus het maakt niet uit. In het begin maak je gewoon je vinger nat met lenzenvloeistof en raak je het witte van je oog aan, de kans dat er een reflex optreed is kleiner en het is ook gewoon voor jezelf om een beetje aan het idee te wennen. Later pak je de zachte lens erbij en klap je die om je vinger heen. Opnieuw moet je genoeg lenzenvloeistof gebruiken, dat is heel belangrijk. Uiteindelijk is de opdracht om je pupil aan te raken met je vinger waar de lens omheen zit, de reden dat de lens eromheen zit is omdat dat beter is voor je oog. Je kunt dit zo vaak herhalen/proberen zonder de stress te hebben van een lens die de hele tijd valt etc. De reflex zal langzamerhand minder worden, maar hij zal er altijd blijven - vandaar dat mensen nog altijd hun ogen open moeten houden (met de losse hand druk je met een vinger de wimpers van het bovenste ooglid omhoog en met de hand met de lens plaats je je middel of wijsvinger onder het oog en trek je het ooglid wat naar beneden). Pas als je je zeker genoeg voelt kun je de lens erin doen, dit proberen natuurlijk. Ik raad je aan om, voordat je knippert, de lens even een beetje te bewegen in je oog (liever op en neer dan heen en weer) - dit voorkomt dat je hem er vervolgens gelijk weer uit knippert.
Qua uithalen valt het reuze mee: harde lenzen zijn wel makkelijker, instructies daarover hier: klikje. Omdat de lens een vaste vorm heeft en jij eigenlijk de vorm van het oppervlak veranderd laat hij los. Zachte lenzen daarin tegen veranderen van vorm mee en dit trucje zal dan ook niet werken, zachte lenzen moet je er echt afhalen. Bij mijzelf gaat het nog steeds niet zo vloeiend als het bij sommige mensen gaat, maar je plaatst twee vingers, duim en wijsvinger, op het oog aan weerszijde van de lens en schuift ze dan naar elkaar toe zodat je uiteindelijk de lens tussen je vingers hebt. Geen paniek als het niet de eerste keer lukt, ik moest het tien keer doen voordat ik hem had en bij mijn rechter oog is het nog steeds driemaal is scheepsrecht x'D
Het belangrijkste is dat je rustig moet blijven en je zeker moet voelen over de zaak. Want zodra je twijfelt ben je eerder geneigd om je ogen strak dicht te knijpen en dan lukt niks meer.

Zo zo dat is nog eens een lap tekst :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Diaval
.
.
Diaval

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jinte~
Posts : 187
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark. + Air.
Klas:
Partner: Is it mating season yet?

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 20:40

Ik ga in het weekend posten want mijn ogen branden en ik ben verkouden C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 838
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 21:12

Oh god, mijn zus wil me een lening geven. Waarbij ik dus welgeteld zes euro intrest in totaal betaal.
En ehh, ze is er echt héél serieus in. ö
Aan de ene kant denk ik 'als de afspraken gewoon goed zijn gemaakt met mijn ouders erbij enzo', maar tja, het is familie, en familie en geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slen
.
.
Slen

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ezz
Posts : 106
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 21:37

Nathan schreef:
Eh, sorry to say though, maar het accountje Gavrill heeft the Undertaker ook als faceclaim D:

Ah :c Okay dan. Dannn .. Dan zoek ik maar een andere fc
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:22

Hello people <3
Eindelijk vakantie, *gooit school stress en verantwoordelijkheden eindelijk van zich af*
Moon is back in town! Finally x3
Wie heeft er interesse in een topic? I have so much inspiration.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:24

Haha, WB Moon! Ik hou van jouw FC <3
En yay, eindelijk Ilya en Will weer een beetje onder het stof uit : D Is fijn om met ze te schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:35

Ilyasviel schreef:
Haha, WB Moon! Ik hou van jouw FC <3
En yay, eindelijk Ilya en Will weer een beetje onder het stof uit : D Is fijn om met ze te schrijven

Hey thanks! ^^
Izaya<3
Ik ga maar weer eens zijn ava enz veranderen voor de verfrissing.
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:35

Lucaaa: Ohh ja, Shinkgeki no kyojin is tegenwoordig heel 'in' met cosplay ^^
Ik heb de anime zelf nog niet gezien.. Moet ik misschien maar eens gaan doen aangezien iedereen er over schrijft. Maar goed, dat zou dus een optie kunnen zijn c': (voor als je jezelf er een keer aan gaat wagen ^^)

Aah I appreciate dat je zin had om dat op te schrijven. c:
Wat een uitleg, maar wel iets waar ik zeker wat aan heb ^^ Dan ga ik het misschien zo eens opbouwen. Ben benieuwd of het me toch een dezer dagen gaat lukken. Het is inderdaad zo dat als ik panniekeer het helemaal niet lukt haha xD Thanksssies :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:37

Mooooooon <3 -tackles and hugs-
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Oriël
...
...
Miss Oriël

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ayelinn
Posts : 524
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Lucht
Klas: -
Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:39

MOON WE NEED A TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat moet gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:43

Hahaha, ik heb jullie allemaal zo gemist x3
Ik zie ook nieuwe gezichten, welkom allen!
Ruuz, Linn! *falls down in a huge grouphug and takes everyone with her* 
Ja Linnie! is goed!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Summer

Miss Summer

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEReal Name : Sander
Posts : 431
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner:

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 22:51

MOOOON! <3

HUGGIE
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 23:11

MOON WELCOME BACK <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 23:34

Night schreef:
Lucaaa: Ohh ja, Shinkgeki no kyojin is tegenwoordig heel 'in' met cosplay ^^
Ik heb de anime zelf nog niet gezien.. Moet ik misschien maar eens gaan doen aangezien iedereen er over schrijft. Maar goed, dat zou dus een optie kunnen zijn c': (voor als je jezelf er een keer aan gaat wagen ^^)

Aah I appreciate dat je zin had om dat op te schrijven. c:
Wat een uitleg, maar wel iets waar ik zeker wat aan heb ^^ Dan ga ik het misschien zo eens opbouwen. Ben benieuwd of het me toch een dezer dagen gaat lukken. Het is inderdaad zo dat als ik panniekeer het helemaal niet lukt haha xD Thanksssies :3
Ja omdat het eigenlijk heel simpel is, op die 'straps' na dan ._.
Ik vond de anime wel leuk, hij is erg goed. Maar soms is het wel een beetje veel om op te nemen, ben nu ook helemaal up to date met de manga en ik moet zeggen dat ik de manga fijner vind omdat ik rustig kan lezen wat er nu precies aan de hand is x'D
Maar de animatie is ook gewoon goed en smooth en dat is ook wat het leuk maakt :'D

Ik help graag =w=
En uitleg is uitleg, of ik doe het heel oppervlakkig: gewoon die lens in je oog proppen - of heel uitgebreid x'D
Het is wel aangeraden om er echt wat tijd voor uit te zoeken want als je eenmaal begint moet je ook door blijven gaan totdat het erin zit. Zachte lenzen kun je dan beter de rest van de dag inlaten maar met harde denk ik toch dat je ze het beste na een uurtje of ze er weer uit kunt halen. Ik heb zelf geen directe ervaring met harde lenzen maar mijn moeder heeft ze gehad en mijn zus ook en voor ik lenzen kreeg moest ik eerst de beslissing maken hard of zacht - so yea... I know a bit :'3

@ Drake; Welcome back, appearently n.n'
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Summer

Miss Summer

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEReal Name : Sander
Posts : 431
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner:

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimewo jun 25 2014, 23:50

Alle examens die een reactie hadden opgeleverd, hebben weer een reactie gekregen. 4 topics beantwoord dus. *zucht* It's kinda hrd to have so many topics. BUT I DID IT! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku

Riku

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Kaatje =D
Posts : 317
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: none
Partner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimedo jun 26 2014, 00:12

Ik post morgen alles bij, dan heb ik tijd zat ^^

@Pomme: Wat Noor zegt klopt wel allemaal. Ik moet sowieso lenzen indoen zodat ik iets kan zien en niet alleen wazige vlekken. Ik heb zachte lenzen en het duurde wel even voordat ik er echt aan gewend was en stuff.
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimedo jun 26 2014, 00:25

Thanks both c:
Hngmngngngn. Lastig. Op zo'n moment wenste ik dat ik al lenzen had dan had ik er geen moeite mee. ^^'

Maar goed. Ik zal het in overweging nemen maar nu weet ik in ieder geval áls ik het wil gaan doen hoe en wat en shiz. Die ik hier heb liggen zijn wel hard volgens mij dus.. njah xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimedo jun 26 2014, 07:22

Straks krijg je een reactie Sander ^3^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimedo jun 26 2014, 09:49

Hola señores e señoritas, como estas? x] Geen idee of het goed Spaans was.
Ook gepost bij het examendingetje. ^^' Succes allemaal? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimedo jun 26 2014, 14:56

Prima en met jou Djay? :3
Zo ik ga er maar eens aan beginnen.

*heeft zich ondertussen geamuseerd met een nieuw OSje te maken ._.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitimedo jun 26 2014, 16:55

Ohh, I like Adrian :3 Vraag me wel eens af of Wren met hem overweg zou kunnen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic - Pagina 22 UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 22 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-