PortalIndexHet onzin topic - Pagina 21 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 21 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Wren
.
.
Wren

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 13:37

@Nonie: Ik wel :3 Heb verschillende chars waar je uit kan kiezen though O:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Nonie
.
.
Nonie

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deena
Posts : 23
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas:
Partner: //Can you feel the heat?\\

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 13:40

@Anne: bedoelde je met Norrie dat die een topic wil of riep je iemand? hahaha

@Jussels: Yaay! Ehm ehm..ik kan niet kiezen.  Oh Noes! So much to choose from. o.O Dus als je een voorkeur hebt, vind ik het prima. En wil je liever met Nonie of yvan meeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:00

Cosplay is duur. T_T
Maar het is het waard, hoop ik. lol

Strakjes antwoorden op Helrogod en dan een open topic maken. ^^
Omdat het al zo lang geleden is. :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:04

Appeltje... Cosplays zijn altijd duur XD Tenminste als je een hele goede hebt dan ;p

Ik zou niet eens meer willen herinneren hoeveel mijn cosplay heeft gekost... Hij is op maat gemaakt... Damn...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:16

Ja, die van mij ook. Ik zit nu op de kleding alleen (geen pruik, schoenen, etc) op 140 euro.
En daar komen de tickets van de conventie en het hotel nog bij. Gosh ik ben gek.
Maar what can I say? Het is verslavend. C':
Terug naar boven Ga naar beneden
Nonie
.
.
Nonie

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deena
Posts : 23
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas:
Partner: //Can you feel the heat?\\

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:17

Wooow o.O Dure hobby c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:21

Wel duur, maar wel leuk D:

@Nonie: Ehh o: Maakt me niet zoveel uit, doe maar waar jij zin in hebt :3 Ik heb twee meisjes en twee jongens om uit te kiezen. Een klein kind, een bitchy kind, een skater boy en een ziekige jongen, om even een korte samenvatting te geven. Heeeel beknopt xD Maar Nonie ziet er iig wel cool uit : D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Miss Sugar

Miss Sugar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:25

@Appel: Ja dat had ik ook wel Stare En dan komt er ook nog een pruik bij met de kleine dingies enzo. Maar welke conventie? Tsuna?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:28

Haha, zeer dure hobby ;]
Maar wel een leuke hobby, en ach props (zwaarden en armor) maak ik allemaal zelf. En dat scheelt weer in kosten.

Ik ga naar Abunai (alle dagen hotel), en misschien ook naar Tsuna. Moet ik nog even over nadenken. :']
Ga jij ook nog ergens naar toe binnenkort? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nonie
.
.
Nonie

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deena
Posts : 23
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas:
Partner: //Can you feel the heat?\\

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:31

@Jussels: Dan kies ik voor het kleine kind haha, 'cuz..no special reason. Wil jij topic aanmaken? XD

@Pomme: Veel plezier! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:31

Ik heb Mugen gekocht XD Ik faal met props maken :p: Maar ik was naar de Animecon geweest... En heb daar veel te veel geld uitgegeven ^^' Dus ik kan maar eens per jaar naar een con, de animecon omdat dat lekker goedkoop is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:37

Deena: Thanks :3

Sugah: Ik heb een handige papa met een hele garage vol attributen die mijn leven een stuk makkelijker maken. Animecon wil ik heen volgend jaar. Ik heb echt wat gemist dit jaar. ;[ Heb je te veel geld besteed in de dealer room? c':

Ik heb daar ook een beetje last van hoor. Het is dat ik super groen ben maaar anders. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 14:57

@Nonie: Teehee, is goed! Komt er ook eens stof van haar af : D Ik zal het doen, no place preferred?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Nonie
.
.
Nonie

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deena
Posts : 23
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas:
Partner: //Can you feel the heat?\\

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 15:01

@Jussels: Nope ^^. Ik ben benieuwd!

Haha ik zou eigenlijk mijn vriend helpen met ikea meubels bouwen, maar hij kan alles alleen dus sta ik er een beetje klunzig naast. god, ik ben ook totaaal niet handig aangelegd. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 15:21

@Appeltje: Ik heb meer dan 100,- besteed.... Komt voornamelijk door mugen... Katana's zijn duur Stare Heel duur... Maar Mugen :3

En ik ga jou vader een keer stelen met garage en al. Mijn pa is er toch nooit Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Adrian

Adrian

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 15:40

Nonie schreef:
@Anne: bedoelde je met Norrie dat die een topic wil of riep je iemand? hahaha

@Jussels: Yaay! Ehm ehm..ik kan niet kiezen.  Oh Noes! So much to choose from. o.O Dus als je een voorkeur hebt, vind ik het prima. En wil je liever met Nonie of yvan meeten?
Norrie is een verkleinwoordje voor Norwood, die afstand neemt van zijn admin rang Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nonie
.
.
Nonie

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Deena
Posts : 23
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas:
Partner: //Can you feel the heat?\\

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 16:05

Oh . awh :[
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 16:21

Oioi, mijn papa blijft toch nog even hier. Je mag hem 's nachts een uurtje lenen ofzo. :']
Haha, katana's zijn zeker weten duur. Was het een echte katana of een prop? :3
maar goed, ik kijk er al een jaar naar uit en nu het dichterbij komt (dikke twee maanden, maar goed) kan ik echt niet meer wachten !!! c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 17:06

*kijkt naar praat over cosplay en gaat zielig in een hoekje zitten* ;w;... I wish I could.
Maar als ik iets doe, wil ik het ook goed doen. Helaas werken kleuren lenzen niet voor mij, of ze moeten al fucked up duur zijn, omdat mijn ogen praktisch zwart zijn en je het er gewoon doorheen ziet bij goedkope prullen x'D
Dan begin ik nog maar niet over mijn huid die bestaat uit sproetjes, littekentjes (fuck you acneee) and so on. En gezien ieder anime personage een perfecte huid heeft - maakt niet uit welke situatie of welk tijdperk - zou ik gewoon een masker op mijn gezicht moeten plakken. En ik haat cakey foundation dus ja. Bye bye dream ~
Oh en mijn familie kijkt me al vreemd aan, toen ik er een keer over begon. En daar kan ik heel slecht tegen :'D
Daarbij wil ik ook altijd personages cosplayen die onmogelijk zijn voor beginners, dus ja.

Oké, dat. Misschien moet ik eens gaan posten in plaats van zeuren ._.
Might be usefull.
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiiiii
.
.
avatar

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Pio
Posts : 2302
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 17:13

Maar maar, iedereen kan cosplayen wie ze willen. Like, de community is zo accepting. Mijn familie vindt het ook total bullshit maar wtf. they can't stop me from doing shit I like. Vooral omdat het maar eens of twee keer per jaar is. Ik snap je sproetjes probleem, ik heb major veel sproeten en dat is vaak een probleem met de effen huid enzo. Maar maar maar, je moet het gewoon een keer proberen. Er zijn altijd mensen die er pérfect uit zien maar die er dus ook honderden en honderden euro's en jaren werk aan besteden. Maarja, dat zul je altijd houden right? Heck ik durf niet eens kleurlenzen in te doen. (heb ze hier liggen maar krijg ze niet in xDXD) Maar ik snap je wel, je moet je er natuurlijk wel prettig bij voelen I guess. c':

Misschien moet ik ook eens posten als met mijn hoofd in de wolken zitten. ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 17:38

Ik heb ook geen problemen met de community, die lijkt me juist geweldig x'D
Maar ik zit hier so far down in mijn uppie en ik heb maar één vriendin die ook bekend is met anime maar zelfs zij doet afstandelijk tegenover cosplay (behalve de pro's want die zijn gewoon gorgeous and you can't look weird at them). Er is teveel judgement om me heen, I can't ;w;
Echter is het ook zo dat: 'je moet het proberen' niet werkt voor mij. Als ik er dadelijk veel geld aan uitgeef - zoals ik al zei wil ik het goed doen als ik het doe - en het uiteindelijk toch tegenvalt, wat dan? Dan heb ik achteraf gewoon spijt en dat vind ik zonde ^^'
Ik denk teveel, I know. Anyway is het grappige wel dat lenzen wel mijn laatste probleem zijn, behalve met de kleur-door-schijning, kan me wel nog herinneren dat ik met mijn normale lenzen iets van drie uur bezig was in het begin. Maar ik kon niet meer leven met een bril Stare
Dus als je wilt weten hoe ik het heb gedaan val me maar lastig heur ~

Maar misschien moet ik gewoon wachten tot ik in Utrecht zit of zo, want daar heb je wat meer animo in tegenstelling tot hier... In dit gat gevuld met saaie mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 17:43

Ik zou ook wel willen cosplayen, maar mijn ouders haatten überhaupt het forum al, posten enzo, omdat je dan vreemde mensen ontmoet via internet Stare Dus nee, die zien dat helemaal niet zitten xD Plus, het is duur :c
Maar ja, bijna tijd om te posten O:
En weer wat leven in m'n chars te gooien
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 17:50

De prijs ligt geheel aan wie je cosplayt. Bij sommige kom je inderdaad in de honderden euro's uit, maar ik heb ook vaak gezien dat mensen onder de honderd euro blijven omdat een heleboel 'onderdelen' gewoon in normale winkels te kopen zijn en dus ook voor een 'normale' prijs.
Kijkend naar uiterlijke kenmerken kan je ook een cosplay pakken waarvoor je geen kleurlenzen of pruik voor hoeft te kopen en dat bespaart je ook al heel wat centjes. Het ligt er dus maar aan: wil je voor iets 'goedkoops' gaan of heb je een personage dat je moet en zal cosplayen en dan kost het maar veel?
Natuurlijk zal het altijd een prijzige hobby blijven, maar als je het echt leuk vindt denk ik niet dat dat veel uitmaakt :3

EDIT; Wacht... Wat doe ik hier, ik moet nog steeds posten D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 18:01

Teehee :3 *pokes Noor* Ik zou nog steeds een topicje beginnen voor Eva, if you wanna o: Maar moet nog iets toepasselijks verzinnen
En je hebt gelijk, het hangt er wel vanaf wie je cosplayt. I have an expensive taste xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Slen
.
.
Slen

Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ezz
Posts : 106
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: It's okay to love something a little too much, as long as it's real to you.

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitimewo jun 25 2014, 18:18

Ik kan het niet laten. Ik had Slen nodig >-<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic - Pagina 21 UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-