PortalIndexI am but a humble servant [Madam Queralena] HpD5UwnI am but a humble servant [Madam Queralena] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I am but a humble servant [Madam Queralena]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mefla

Mefla

I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

I am but a humble servant [Madam Queralena] Empty
BerichtOnderwerp: I am but a humble servant [Madam Queralena]   I am but a humble servant [Madam Queralena] Icon_minitimezo apr 13 2014, 14:29

Met een statig gebaar stapte de lange oude man met zijn lange paardenstaart uit de shuttle die hem hier had gebracht. Hij was zeer net gekleed. Een keurig zwart pak, met daaronder een bijpassende broek en keurig gelakte schoenen. Een butler moest er immers altijd deftig en net uitzien was hij altijd van mening geweest. Hij had enkel een kleine aktetas bij zich. Vandaag was een belangrijke dag voor Valkenhayn R. Hellsing. Vandaag zal hij de nieuwe adviseur worden van de vrouwe van duisternis, Lady Queralena. Iets waar Valkenhayn naar uit keek maar ook ergens wel weer ene tikkeltje nerveus was. zij was immers de krachtigste beoefenaarster in Duistere magie van Kovomaka. Maar hij was er zeker van dat alles goed zou gaan. Hij was immers ook zeer bedreven in Duistere magie, en zijn wijsheid omving duizenden jaren. Hij zou zijn nieuwe meesteres van goed advies kunenn voorzien. Even stopte hij om de mensen massa in zich op te nemen. Al die nieuwe geuren voor zijn neus...Valkenhayn was er immers wel gewend aan dat wel, maar nu pas rook hij ook de geur van deze planeet. Deze rook zeker anders dan Shadra. As expected. Nu...Starshine Academy...hij keek om zich heen naar richtingsboren echter zag hij deze niet. Een licht afkeurende zucht verliet zijn lippen. Dit is waarom hij de voorkeur gaf aan teleportatie..echter kon hij dat nu nog niet gebruiken omdat hij niet de precieze locatie van Starshine Academy wist. Toen zag hij koetsen staan. Ah...die konden hem vast naar Strashine toe brengen..Hij bekeek de koetsen goed. Ze zagen er wel degelijk anders uit dan op Shadra. Minder een gotische stijl. Dat was een beetje jammer, want dit deed de authenticiteit van de koetsen niet veel goeds. A shame...ach het moest er maar mee door..hij liep naar 1 van de koetsen. "Excuseert u mij, maar gaat dit rijtuig wellicht ook naar Starshine Academy?" van nature had hij altijd al een statige ondertoon in zijn stem gehad. "Jazker meneer." zei de koetsier. Valkenhayn knikte goedkeurend. "Dan zou ik daar graag naar toe willen als dat kan." De koetsier knikte, en wees met zijn duim naar de deur. "Stapt u maar in, dan breng ik u daar zo snel mogelijk naar toe" Valkenhayn volgde de aanwijzingen op. Niet veel later kwam de koets in beweging.

Even later waren ze bij een groot kasteel aangekomen. Dit moest Starshine Academy zijn. De koets was tot stilstand gekomen, en de koetsier hield de deur voor hem open. Meteen voelde Valkenhayn al de kracht van zijn meesteres. Het was een pulserend hart. De kracht kwam van een toren die hij afgezonderd zag staan van Starshine. Valkenhayn stapte uit, en boog lichtjes voor de koetsier. "Ik ben u hartelijk dankbaar." Toen opende zich een zwart portaal. Valkenhayn stapte er statig in. Toen verdween deze weer. De koetsier trok zijn wenkbrauwen op. Dit was hij niet gewend van een klant. "Het was inderdaad een..genoegen?"

Het zwarte portaal opende zich weer voor de deuren van de toren. Hmn..iets maakte dat hij zijn portaal niet kon openen in de toren..zeker een schildspreuk..natuurlijk, logisch. Ook viel het hem op dat het een beetje meer kracht van hem vergde dan op Shadra..maar goed het was niets om zich zorgen over te maken. Hij voelde de kracht sterker worden naarmate hij dichterbij de deur kwam. Hij deed deze open. Nu voelde hij wel degelijk de kracht van de magische elementen. Het was als een soort walm. Hij volgde de wenteltrap, opzoek naar de duistere kracht. Toen stopte hij bij een deur. Hierachter leek de kracht inderdaad sterker. Hij klopte even op de deur. "Madam Queralena, bent u daar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Queralena
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Queralena

I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA PROFILEElite
Posts : 141
I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic met lichte Fire Magic snufjes.
Klas: It is the other way around honey.
Partner: I am here, he is there.. oh.. should I despair?

I am but a humble servant [Madam Queralena] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am but a humble servant [Madam Queralena]   I am but a humble servant [Madam Queralena] Icon_minitimezo mei 04 2014, 23:34

De muziek speelde zacht op de achtergrond terwijl Q’leen in haar vensterbank zat. De potjes die hier normaal stonden waren simpelweg verplaatst naar haar tafel zodat ze rustig naar buiten kon kijken. Haar ogen gleden even over een stuk blauw lint voordat ze weer richting het platform gingen. Normaal gesproken was het platform rond deze tijd rustig en ieder nieuw gezicht werd snel opgemerkt. Q’leen zocht naar het gezicht van haar nieuwe adviseur Valkenhyn, die haar vanaf vandaag zou gaan vergezellen in de toren nadat ze Nocte weg had moeten sturen naar zijn oude wereld en Iklép een vakantie had genomen.
Het was verbazingwekkend stil in haar deel van de toren geworden zonder het geluid van haar bediende die altijd wel iets aan het doen was, wat een van de redenen was dat de harp op de achtergrond op zichzelf aan het spelen was. Daarnaast kalmeerden de lichte harmonische klanken haar geweten, brachten haar gedachten tot stilstand zodat ze haar aandacht op een ding gericht kon houden. Haar aura reikte uit naar de nieuwe energieën die op de oude gronden van de school zouden komen. Over het algemeen waren alle aura’s voor haar samengeklonterd en werd haar aandacht alleen erop gericht wanneer er een nieuw iemand bij kwam of wanneer de energie van iemand veranderde. Uiteraard kon ze nog steeds individuen opsporen, maar Q’leen zou niet de weinige vrije tijd die ze nog had door die kleine miezerige onderkruipsels laten opslokken. Zeker nu de zon weer vaker begon te schijnen en de vrolijkheid in het kasteel toenam, verergerde Q’leens humeur zich drastich. De dossiers op haar tafel stapelden zich op, de incidenten tussen Shadranen en de andere culturen begonnen ook weer haar oren te bereiken en ten laatste waaiden er weer allerlei soorten magie door de lucht. Studenten durfden weer naar buiten te gaan, hadden hun warme en veilige havens verlaten en drongen zich opnieuw in haar territoria. Hierdoor moest ze zich inhouden, kon niet riskeren dat er naast de gebruikelijke dieren er nu ook studenten zouden worden aangetrokken door de energie die ze uitstraalde. Een week geleden was het nog gebeurd en het jonge kind lag nu thuis te recupereren van een schaduwvlek nadat ze zo naïef was geweest om een van haar schaduwdieren aan te vallen. Het zou enkele jaren duren voordat alle magie uit de vlek was getrokken en haar jeugd zou vooral bestaan uit het laten rusten van haar lichaam.
So irritating.. Langzaam gleed haar aandacht naar de plaats waar haar deur zich bevond vanwaar een energie haar aandacht probeerde te trekken. Een persoon stond daar, Q’leen hoorde ook het geklop en het verzoek om audiëntie die zou worden verleend als zij inderdaad aanwezig zou blijken te zijn in haar kamers. Met een knip van haar vingers stopte de harp met spelen, werden de gordijnen van haar kamers dichtgetrokken en een schild om haar kamers gelegd. Ze wist dat normaal gesproken haar kamers voldoende verzegeld waren, maar ze vond het fijner om haar nieuwe adviseur in de relatieve duisternis te ontmoeten. Het volgende moment stond Q’leen voor de deur om deze naar binnen open te trekken en naar de statige man voor haar te kijken. Een simpele tel staarde ze hem van top tot teen aan voor de stap naar achteren te maken en hem haar rug toe te keren om verder haar woonkamer in te lopen. Valkenhayn neem ik aan?vroeg ze hem over haar schouder aan terwijl ze een glas wijn voor ieder van hen vulde en hem een aanbood. Waarom zou ik je aannemen als ik al een perfecte butler in mijn bezit heb die al jaren precies weet wat goed voor me is en wie ik kan vertrouwen? glimlachte ze licht, starend over de rand van haar glas naar de oudere man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

I am but a humble servant [Madam Queralena] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am but a humble servant [Madam Queralena]   I am but a humble servant [Madam Queralena] Icon_minitimema jun 09 2014, 20:53

Na zijn geklop voelde hij al de kracht van zijn wellicht toekomstige meesteres. Het werd steeds intensiever met de seconde. De deur ging open, en meteen stond oog in oog met de vrouwe van duisternis. Hij slikte eventjes. Dit was toch wel even heel wat anders. Hij stond oog in oog met een legende. In de omgeving die deze het meeste suitte..duisternis..Door zijn speciaal aangepaste ogen kon Valkenhayn nog steeds prima zien dat wel. Zijn meesteres was precies zoals hij zichzelf voorgesteld had. Statig, krachtig, en elegant. Iemand waar je al van zou weten dat deze niet met zich liet sollen. Hij knikte instemmend na haar woorden, en volgde haar naar binnen, en deed de deur dicht. Hij nam dankbaar het glas wijn aan, en nam een slok. Oh..zijn meesteres had zeker verstand van wijnen..maar ja wat wou je..het was de vrouwe van duisternis. Natuurlijk kon deze zich het beste van het beste veroorloven. Nu kwam een vraag die hij al ergens verwacht had. "Ziet u madam, ik heb hiervoor al heel nederig honderden jaren de Alucard familie aka, de laatste vampier familie van Shadra gediend...Spijtelijk is een paar maanden geleden het laatste lid van deze familie overleden.." Hij liet in zijn andere vrije hand het contract met de eed die hij aan de Alucard familie had gezworen verschijnen en gaf deze aan zijn meesteres "Hierin staat dat ik Shadra in mijn hele leven niet mag verraden, en met Shadra word ook u bedoeld, omdat u in zekere zin Shadra representeert niet? Daar komt bij, in al die honderden jaren heb ik veel kennis over Kovomakanen en jullie magie opgedaan." Hij glimlachte en nam nog een slok van zijn wijn. "Uitstekende wijnkeuze trouwens madam."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA PROFILE
I am but a humble servant [Madam Queralena] UTL8oxA MAGICIAN

I am but a humble servant [Madam Queralena] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am but a humble servant [Madam Queralena]   I am but a humble servant [Madam Queralena] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I am but a humble servant [Madam Queralena]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Queralena na Foraoise Dorcha
» Excuse me, miss? [Queralena]
» The Secret Diary Of A Servant.
» Meeting my servant- uhm, I mean stagiair [FLAVIO]
» The morning serves me a servant//Echo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Dorchadas - The Room of Darkness-