PortalIndex[RPG] Promise Me Magic HpD5Uwn[RPG] Promise Me Magic 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [RPG] Promise Me Magic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

[RPG] Promise Me Magic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[RPG] Promise Me Magic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[RPG] Promise Me Magic Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Promise Me Magic   [RPG] Promise Me Magic Icon_minitimedi apr 08 2014, 20:40





Realiteit is een Amerikaans plaatsje zoals elk ander: het heeft gevarieerde inwoners, vele recreatie- en werkmogelijkheden, een zorgcentrum voor de zieken en gewonden en al het andere wat je in een normale stad zou verwachten. Wat Realiteit zo bijzonder maakt, is dat de inwoners uit een andere wereld komen: de geanimeerde wereld.

Door middel van Scheuren tussen de realiteit en de geanimeerde wereld kunnen characters van je favoriete animatiefilms nu deel uitmaken van de echte wereld. Hoe ze hier mee om gaan, is volledig aan jou! Wat voor werk doen ze? Zijn ze alleen gekomen, of met andere characters van hun film? Hebben ze hun geheugen behouden of zijn ze al hun herinneringen kwijt? Het is allemaal mogelijk.

Promise Me Magic is dé place to be als je in de huid van je favoriete geanimeerde character wil kruipen, maar dan met een bijzondere twist. De echte wereld is nu ook voor hen beschikbaar! Deze wereld blijkt echter minder mooi te zijn dan waar ze oorspronkelijk vandaan komen. En waar oh waar is de weg terug?

Geïnteresseerd? Bekijk de gids, het plot en de regels, en als dit je aan staat kan je kijken welke characters er nog vrij zijn en beginnen aan je character sheet! We kijken er naar uit om je te verwelkomen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Savador
 
 
Master Savador

[RPG] Promise Me Magic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[RPG] Promise Me Magic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[RPG] Promise Me Magic Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Promise Me Magic   [RPG] Promise Me Magic Icon_minitimezo mei 11 2014, 20:16




De activiteit loopt weer op, en daar zijn we ontzettend blij mee! Nieuwe characters van werkelijk allerlei verschillende geanimeerde films verschijnen in Realiteit en zetten de boel op z'n kop. Een korte samenvatting van wat er allemaal gaande is:

De lentekermis is hier!!
• Er is een nieuw IC forum: Het Idina Theater. In dit theater is van alles wat met zang, dans en acteren te maken heeft.
• Er is een blokje aan de regels toegevoegd: Setting. Hier in staat onder andere het klimaat wat laatst is vastgesteld, en andere informatie over Realiteit die nuttig kan zijn.
• bwdirectory op Tumblr heeft een advertentie voor ons gepubliceert! Klik hier voor het bericht, en like en reblog als je kan!
• Er is een evenementen categorie aangemaakt, waar ook evenementen die door leden georganiseerd zijn in kunnen komen te staan!

• We hebben inmiddels 23 geregistreerde gebruikers.
• 12 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 320+ berichten geplaatst!


Waarom zou je Promise Me Magic joinen, vraag je? Nou, dat is simpel. Ten eerste speel je op Promise Me Magic, of PMS, zoals ik het afkort, één van je favoriete geanimeerde characters in de echte wereld. Wie wil dat nou niet? We hebben geen minimum aantal worden voor posts, en een makkelijk in te vullen application - die je trouwens ook mag vervangen voor je eigen table. Het gaat hier om plezier hebben met je favoriete characters, en het laten ontstaan van een geheel nieuw verhaal. Dat lijkt me een prima reden om je aan te melden~

We hopen je snel te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
 

[RPG] Promise Me Magic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dark Magic Les 2~ Zelfverdediging Light Magic
» The Magic World
» The Other Promise || Eve
» keeping my promise [Shou]
» Dark Magic Les 1~ Hoe te werken met Dark Magic Pistols

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Promoten-