PortalIndexProtect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) HpD5UwnProtect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laica

Laica

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lala ~
Posts : 27
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: 5de klas
Partner: None.

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitimezo maa 30 2014, 13:30

Het was heel de ochtend aanwezig en Laica kon het niet van zich afschudden. Het gevoel bleef haar lastigvallen. Het gevoel dat er iets ging gebeuren, iets wat niet leuk zou zijn. Ze hoopte dat haar gevoel fout zat. Ze sloot haar ogen en dacht aan Evanlynn, het meisje dat ze ontmoet had vorige week. Het meisje was aardig tegen haar geweest en Laica had zich niet meer zo bang gevoeld. Ze had Evanlynn ontmoet een week nadat ze aangekomen was op Starshine en hierbij Andrew had ontmoet. Laica opende haar ogen terwijl ze aan de jongen dacht. Ze had na die ene keer de jongen niet meer gezien en ze vroeg zich af of dit soms een ontmoeting was die maar een keer plaatsvond en daarna nooit meer. Evanlynn had ze echter wel vaker gezien. Het meisje had haar van alles gevraagd en Laica had zo eerlijk mogelijk antwoord gegeven. Evanlynn trok op met een ander meisje en twee jongens. Laica had hun nog niet ontmoet en ze wilde dat eigenlijk ook niet, puur vanwege het feit dat er twee jongens aanwezig waren in die groep. Ze wilde nog even geen contact met zo veel jongens tegelijkertijd. Andrew bleek uiteindelijk wel oké te zijn, maar ze wist niet hoe die twee andere jongens waren. Laica neusde wat rond in haar kast en vond uiteindelijk een doorzichtige panty en een mooi jurkje. Ze trok deze aan en deed een paar ballerina's aan. Ze kamde haar lange rode haren voor de spiegel terwijl ze naar zichzelf keek. Haar ijsblauwe ogen volgden haar bewegingen. Ze liet de kam zakken en bleef zichzelf een tijdje aankijken. Ze pakte haar rode haren vast, deed ze een beetje omhoog en liet ze toen weer vallen. De rode haren vielen als een gordijn over haar rug en eindigden vlak onder haar zitvlak. 'Je bent het niet waard,' hoorde ze opeens een stem zeggen. Ze keek om zich heen, maar er was niemand. Ze hapte naar adem toen ze besefte dat de stem op die van Edward leek en besefte zich daarna dat het een stem in haar hoofd was die zijn woorden herhaalde. Dat gebeurde wel vaker, maar toch schrok Laica er telkens weer van. Ze schudde haar hoofd heen en weer en probeerde zo de opkomende beelden van Edward te verdrijven. Ze beet op haar onderlip, legde de kam gauw weg en snelde zich toen uit de beklemmende slaapzaal.

Laica was traag aan het lopen over het grasveld. Ze keek zo nu en dan schichtig over haar schouder. Ze had het gevoel alsof ze achtervolgd werd, maar ze kon haar vinger niet plaatsen op dat gevoel. Ze merkte dat ze dat wel steeds vaker dacht sinds ze op Starshine was. Vorige week zag ze Edward opeens in haar slaapzaal vlak voor ze ging slapen, maar dit bleek uiteindelijk ook maar gewoon een illusie te zijn. Natuurlijk had Evanlynn wel opgemerkt dat er iets met het meisje was en had Laica er dan ook naar gevraagd. Laica had de vraag niet beantwoord. Ze wilde niet dat ook maar iemand op Starshine wist wat haar overkomen was. Dadelijk mocht ze haar koffers pakken en naar huis vertrekken! Dan was ze weer bij Edward. Nee, dat wilde ze absoluut niet. Laica versnelde haar pas nog een klein beetje en besloot om naar de waterval te gaan. Ze probeerde zichzelf af te leiden door plannen in haar hoofd te maken. Ze zou nog een beetje haar aardkrachten kunnen trainen, toch? Ja, dat was misschien wel een goed idee. Dat zou handig zijn voor de volgende les. Ze moest sowieso nog wel wat trucjes leren. Een glimlach verspreidde zich zowat rond haar lippen. Ze was blij dat ze een plan had. En het zou iets zijn waar ze individueel aan kon werken, dus er zou geen gezelschap aan te pas moeten komen. Laica was zo in gedachten dat ze niet merkte dat er daadwerkelijk iemand achter haar aan liep. Het was echter niet een iemand. Het waren vier personen. Twee jongens en twee meisjes. Laica liep onbewust verder naar de waterval, totdat ze op het punt uit kwam waar zich de rand van de waterval bevond. Als je daar vanaf zou vallen, zou je een pijnlijke smak op de rotsen maken of gewoon in het harde water belanden. Gefascineerd door deze plek liep Laica een klein beetje verder naar het randje van de waterval en boog zich voorover. 'Nu!' hoorde ze opeens achter zich. Verschrikt draaide ze zich om en deed een stap opzij, waardoor ze nog net kon voorkomen dat iemand haar van de rand duwde. Ze ontweek deze persoon volledig door achteruit te springen en voelde hoe haar haren zachtjes achter haar mee bewogen op haar handelingen. Ze keek verbaasd naar het o zo bekende meisje voor haar. Evanlynn.

'Evanlynn?' Ze keek verbaasd naar het zwartharige meisje die haar van de rand had proberen te duwen. Het meisje had een sluwe grijns om haar lippen en Laica voelde zich niet meer op haar gemak. 'Meisjes met rode haren,' begon opeens een van de jongens luidkeels te zingen. Laica voelde haar wangen rood worden. Ze kende het liedje, Edward zong het vroeger wel eens plagerig. 'Die kunnen kussen...' De jongen kon niet verder zingen omdat hij in lachen uitbarstte. Laica kreeg rode wangen van schaamte. 'We zullen zien,' zei de andere jongen lachend terwijl hij zijn vriend vriendschappelijk op de schouder sloeg. Laica voelde haar hart in haar keel zinken toen de ruige jongen op eens naar haar toe liep. 'Eduard, voorzichtig. Dadelijk begint onze baby te huilen,' hoorde ze het meisje naast Evanlynn roepen. Eduard. Dat leek bijna op Edward. Laica had het gevoel alsof ze elk moment in elkaar kon zakken. Eduard, een kaalgeschoren jongen met een oorring, keek haar grijnzend aan. Hij was opeens wel heel erg dichtbij en Laica voelde hoe zijn handen op haar schouders rustten. Ze slaakte een kreet toen hij opeens zijn mond naar voren bewoog en zijn lippen dwangmatig op de hare duwde. Laica's hand vloog uit naar zijn wang. 'Auw, verdomme!' schreeuwde Eduard. 'Duw haar toch gewoon van de rand af,' zei Evanlynn kalm. Laica keek haar met tranen in haar ogen aan. Ze had nooit gedacht dat Evanlynn zo gemeen zou zijn. 'Ze kan immers toch niet zwemmen.' Laica voelde zich verraden. Ze had inderdaad gezegd tegen Evanlynn dat ze zich helemaal radeloos voelde in het water en dat had het meisje goed onthouden. Eduard boog zich echter weer naar voren en greep haar vast, waarna hij zijn lippen opnieuw dwangmatig op de hare drukte. Laica wilde zich weer terugtrekken, maar Eduard hield haar twee handen met één hand stevig vast achter haar rug en met zijn andere hand drukte hij haar stevig tegen haar aan door deze op haar achterhoofd te leggen. Laica's adem werd hierdoor afgesneden en het meisje begin te snikken. Ze wist haar lippen van elkaar de wijken en beet daarna zo hard mogelijk met haar hoektanden diep in zijn lip. Eduard schreeuwde het uit en toen Laica losgelaten werd zag ze dat er een beetje bloed sijpelde van zijn lip. 'Trut!' schreeuwde hij. Voordat Laica zich kon verweren schoot hij opeens vooruit en gaf haar een enorme duw. Laica voelde dat ze haar evenwicht verloor en in een geluidloze schreeuw merkte ze dat ze naar achteren helde. Ze voelde even geen grond meer onder zich en ze gilde het uit. Ze voelde vervolgens een harde klap tegen haar rug en de lucht leek wel uit haar longen geperst te worden. Zwarte vlekken verschenen er voor haar gezichtsveld. Ze voelde nog dat ze in het water belandde en ging kopje onder. Daarna kwam er water haar mond binnen en werd het volledige zwart.

Note: Evanlynn is even een NPC die belangrijk is voor dit topic.
OOC: Hier is je drama Razz


Laatst aangepast door Laica op za apr 12 2014, 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
.
.
Andrew

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Olga
Posts : 112
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur&Licht
Klas: Master Savador
Partner: Geen

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitimezo maa 30 2014, 19:13


Vlug plantte hij zijn hand bij zijn mond om een luide gaap te dimmen  tijdens zijn laatste les van de schooldag. Het was een dag waarop hij vroeg les had, maar wel vrij vroeg met de lessen klaar was en het had zo zijn voor-, en nadelen. Met zijn gebrek aan slaap iedere nacht waren zulke dagen niet al te best, maar de voordelen waren prima: voeg uit, betekende meer vrije tijd na het maken van huiswerk en leren. In die restende tijd kon hij zeker met iets leuks opvullen. Terwijl; de docent de laatste punten naging die op het krijtbord stonden, kon Andrew enkel nadenken over hoe hij zijn vrije tijd zou besteden. Zou hij misschien dat oude boek over de mythologie eens uitlezen, die zat toch onder het stof onder zijn bed verstopt, of was er iets anders? De meeste boeken die hij mee had genomen uit zijn thuisplaneet had hij of meerdere malen gelezen of waren te oud om zelfs maar de bladzijden om te slaan. Meer had Andrew ook niet om zijn tijd aan te besteden. Dat was fijn. Dan werd het een middagje vervelen, zeker? De docent zei zijn laatste woorden en beëindigde de les, waarna de klas als een kudde dolle stieren het lokaal verlieten, al omgekleed en hun tas opgevuld. Hij was de enige die nog met zijn schrift open en zijn etui bij de hoek van zijn tafel nog zat toen ze wegliepen. Stilletjes raapte hij zijn pennen en potloden bij elkaar en plaatste die in zijn etui, ritste deze dicht en borg deze en zijn schrift netjes in zijn tas op. Tijd om te gaan. De scholier trok zijn warme vest over zich en zei de docent vaarwel, terwijl hij zijn tas over zijn schouders wierp. De docent zei hem afwezig vaarwel, terwijl de man  zijn eigen spullen aan het afruimen was, zwaar opgelucht dat er weer vrijheid van studenten aan hem geschonken werd na elk lesuur, hoe kort deze ook mocht duren.

Een saaie middag volgde voor Andrew. Hij zat ruim twee uren achter een houten bureau te werken aan zijn huiswerk en leerwerk met aan de hoek van de tafel een recent aangekomen brief van.. zijn moeder en broertje. Niet dat hij het direct zou openen, zeker niet. Gezien de timing en de reistijd van zo’n brief zou het betreft een festival zijn die in Razen op het moment gaande was. Het was een vreemd volksfeest, waarbij iedereen verkleed op straat ging en er eens vrolijkheid heerste in de grote stad, zelfs in de armoedige delen. Het was niet interessant genoeg om daar zijn leertijd aan te besteden. Pas toen zijn huis-, en leerwerk af was, opende hij de brief en leunde hij lichtjes naar achteren op de houten stoel. “Ben benieuwd,” mompelde Andrew droogjes. Hij verwachtte er vrij weinig van. Zijn bruine ogen gleden over de woorden en even nam zijn hartslag toe, overwegend dát er misschien wél iets gebeurt was, iets ernstigs, maar nee. Zijn moeder vertelde in de brief dat het goed met ze ging en van de festival hadden genoten met daaronder standaard vragen of hij het fijn vond op zijn school en zijn best deed. Het enige wat hem verraste was de onderste schrijfstijl, hij herkende deze direct, maar had never nooit verwacht deze eens in een brief te zien. “Broertje,” Andrew’s stem klonk zacht en een brok vormde zich in zijn keel wat het praten bemoeilijkte. Zwijgend las hij de woorden van zijn broertje met haast dezelfde boodschap, hier en daar een spellingfout,  maar het had een grotere impact dan die van zijn moeder. Zijn broertje was niet de beste schrijver. Iets smolt in hem voor een ogenblik. Zijn broertje had duidelijk zijn best hiervoor gedaan.  Verfrist door de brief vouwde hij deze op en plaatste die weer in zijn envelop om die voor zich op het bureau te plaatsen. “Tsjonge,” Was het enige wat Andrew kon zeggen.

De volgende tel zat Andrew verveeld naar het witte plafond te staren vanuit zijn stoel. Er viel niets te doen. Was het dan toch een nadeel om zo vroeg uit te zijn? Hmm, er was altijd wel wat te doen, maar wat? Plotseling liep een groep studenten zijn deur voorbij, gierend van het lachen, die richting de trap liepen om zeker naar buiten te gaan. Zijn ogen gleden naar zijn open raam en het prachtige weer dat zich daar voordeed. Het was geen slecht idee om naar buiten te gaan. Het was immers lente en hoelang was het geleden dat hij laatst nog bij de waterval had gezeten? Andrew sprong van de stoel af, raapte het meest noodzakelijke bij elkaar en volgde het voorbeeld van de groep studenten en liet zijn kamer achter zich. Hij liep de gang op en hoorde nog de echo’s van de gierende groepje tieners. Het moest wel heel grappig zijn om naar buiten te gaan. Andrew liep met een vrij diepe frons de trap af, een gang op en passeerde de hoofdingang om zo op het veldje voor de school te arriveren. De warme wind blies zwakjes langs hem heen, haast begroetend. Andrew remde af, nam eerst diep adem en blies zachtjes uit. Een genot. Prachtig lente weer. De zon scheen zelfs! Met een kleine glimlach liep hij stukken natuur voorbij, totdat hij bijna bij de waterval beland was. Alles kwam weer terug. Het gesprekje met Drake en zijn gedachtegang toen der tijd. Nu kon hij er wel om lachen, had hij hem wel of niet kunnen vertrouwen. Tsk, leuk. Bovendien, toen sliep hij nog prima. Het kwam allemaal na de eerste schoolweek. Dat had hem zó gemaakt. Een verbetering? Maybe. He! Daar was het al! De vogels zongen op de achtergrond, maar het geruis van de waterval overstemde ze. Andrew liep op een snellere pas op de waterval af, of beter gezegd, de onderkant. Hij waagde zich zelden op de top van zulke kolossen. Voordat hij echter voorbij de laatste struiken klonk er opeens een jongensstem, zingend.

De diepe frons keerde terug en toen zag Andrew aan de top van de waterval meerdere studenten staan. Een groepje bestaande uit twee meisjes en twee jongens. Er bleek echter meer aan de hand te zijn. Een van de jongens hield een van de meisjes vast en probeerde hij te zoenen, maar gezien haar verafschuwde gezicht leek ze dat niet te willen. Was hij zijn liefde voor haar aan het confessen, of … ? Het andere meisje maakte toen de opmerking dat het beter was om haar de waterval af te duwen. Andrew’s mond viel open bij de opmerking. Was ze serieus?  Hij verschool zich snel achter een dichte struik en zag nog net hoe een roodharig meisje op de onderlip van de jongen beet. Dat was geen goede zet: de jongen die haar eerder probeerde te zoenen, duwde haar van de waterval af met een immense kracht. Toen pas zag hij wie het roodharige meisje was geweest. “LAICA!” Riep Andrew angstig luid, waarna hij als een bezetene naar het meertje onder de waterval liep, klaar om Laica op te vangen. Het boeide hem niet dat hij nu zichtbaar was. Ze mochten zoiets niet bij haar flikken! Het water klotste stevig tegen zijn kleren op en de stroming werkte tegen, waardoor Laica tegen zijn zin wegzonk in het bruisende water. “Nee! Nee! Nee!” Kraamde Andrew uit, waarna hij diep adem probeerde te halen en toen het water in dook, zoekend naar Laica. Haar lange rode haren reikten richting het oppervlak en op tijd wist hij deze te vinden. Hij reikte zijn hand uit naar haar arm die ook naar het oppervlak leek te reiken, en greep haar pols stevig vast. Hij trok haar naar zich toe, voordat hij zich richting het oppervlak begaf. Het as een slecht teken geweest dat ze niet zelf zijn arm vastgegrepen had. Ze moest bewusteloos zijn door de harde klap tegen het water. Andrew trok Laica boven het water uit en proestte zelf een boel water uit zijn neus en mond en trok haar toen aan wal, een meter van het water vandaan met enige moeite. Mensen waren helaas vrij zwaar.

Vermoeid door de plotselinge reddingsactie boog hij zich over het natte aarde heen, terwijl de druppels van zijn kleren afgleden en zijn haren een gordijn om zijn ogen vormden. Zijn ledematen trilden en hij was bijna doof. Met zijn vingers probeerde hij het water uit te peuteren en toen pas hoorde hij het felle gescheld op de achtergrond dat tegen hem was bedoeld. Wat een hufters! Laica, het roodharige zwaar onzekere meisje van een tijdje terug, was zeker geen slecht mens. Hoe durfde ze haar van een waterval af te duwen. Andrew kook van woede en schonk ze een kille blik toe, maar ze liepen al weg, hun kant op. Ze waren overduidelijk niet klaar met wat ze ook wilden doen. “Godver..” Bracht Andrew uit, zowel uitgeput als woedend over wat zich in een paar tellen gespeeld had.  Zijn blik ging alsnog naar Laica die er nog stilletjes bij lag. Ze was nog bewusteloos. Hoe kwam zo’n iemand dan bij? Wacht. Er was iets. Maar … Nee, ze was een meisje en hij een jongen. Het werd te .. Nee. Het bleef wel nog een vriend die hulp nodig had. Hoe meer tijd hij aan zulke gebeuren gaf, hoe gevaarlijker haar situatie werd. Andrew nam diep adem en schoof naar Laica toe en trok voorzichtiger haar kin naar achteren en kneep vervolgens haar neus dicht. De lichte blos op zijn wangen keerden terug en het onwennige, nerveuze gevoel in zijn onderbuik speelde op. Hij stelde het gerust door steeds maar de zin te herhalen dat hij haar leven aan het redden was, niet meer dan dat. Hij plaatste zijn mond bij de hare en ademde diep uit.  Andrew herhaalde de stappen keer op keer. Zijn hart sloeg telkens een slag over na elke keer, maar Andrew schonk het geen aandacht.  Hij schoof van haar weg en plantte zijn handen op zijn knieën met zijn ogen terneer geslagen. Zou het nog zijn vruchten afwerpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laica

Laica

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lala ~
Posts : 27
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: 5de klas
Partner: None.

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitimezo maa 30 2014, 20:51

De deur kraakt. Met grote ijsblauwe ogen loop ik achter mijn broer door naar de krakende deur. Hij houdt zijn arm beschermend voor me en dwingt me om wat naar achteren te gaan. Zijn blik is rotsvast gericht op de krakende deur. 'Edward?' piept mijn stem. 'Stil,' zegt hij tegen me. Hij loopt dichter naar de krakende deur toe. Hij kijkt door het kleine raampje. Langs zijn hoofd zie ik dat er twee mannen voor de deur staan. Ik bijt op mijn onderlip van angst en ren naar Edward toe, waarna ik me vastklamp aan zijn been. Hij aait me zacht over zijn hoofd. We schrikken beiden op als de deurbel gaat. Edward dwingt me met zijn blik om achter hem te blijven staan, loopt naar de deur en opent deze. Twee agenten kijken ons fronsend aan. Ze zien mij achter mijn grote broer staan. Een van de agenten knielt voor me terwijl de andere agent naar binnen loopt. Ik zie dat Edward verbaasd de deur dichtdoet en de agent op zijn commando volgt naar de woonkamer. De geknielde agent kijkt me met een triestige glimlach aan, waarna hij zijn hand naar me uitsteekt. Beduusd loop ik naar hem toe en hij klemt zijn hand rond de mijne. Hij gaat weer rechtop staan en neemt me, mij nog altijd vasthoudend, mee naar de woonkamer. Ik zie dat Edward daar met een verbijsterde blik staat. Zijn knokkels zijn wit omdat hij deze om de tafelrand klemt. Zijn lippen vormen woorden, maar ze klinken onduidelijk. 'Het spijt me heel erg,' hoor ik de agent nog zeggen. Hij knikt naar zijn collega. Deze laat mijn hand los, knielt weer voor me en draait me naar zich toe. 'Je vader is omgekomen bij een tragisch auto-ongeluk,' zegt hij. Ik kijk hem met grote ogen aan. Opeens gaat de voordeur met een klap dicht. 'Edward!' hoor ik de stem van mama hard roepen. Ik ren al met tranen in mijn ogen naar haar toe en klamp me aan haar vast. Ik houd mijn handen over mijn oren zodat ik het vreselijke nieuws niet opnieuw hoef te horen. Ik hoor geschreeuw en merk dat mama staat te trillen op haar benen. Ik klem me vast rond mama's benen om haar te troosten, maar ze probeert me weg te duwen. Zodra ik een eindje van haar af sta, valt ze op haar knieën en begint hartverscheurend te huilen.

Zwart. Alles leek zwart te zijn. Haar gezichtsveld was zwart, maar de geluiden die ze eerst niet meer had gehoord kwamen langzaam terug. Ze hoorde water stromen, hoorde een stem die iets tegen haar zei en hoorde verder stemmen roepen die iemand uitscholden. Haar gevoel was er niet. Alles was koud. Ze probeerde haar ogen te openen, maar het lukte nauwelijks. Het water in haar longen leek alles over te nemen en liet haar longen pijnlijk samentrekken bij elke ademhaling. Plotseling voelde ze iets warms over haar lippen. Ze voelde hoe er zuurstof in haar longen kwamen. Ze voelde het water dat in haar keel naar boven rees. Het water dat verstopt zat, dat een uitweg moest zoeken omdat ze ander zou stikken. Ze voelde de zuurstof keer op keer weer terugkomen. Ze klampte zich vast aan dat beetje zuurstof, probeerde die zuurstof op te nemen in haar longen zodat de snijdende pijn weg zou gaan. Plotseling hield de zuurstof op. Er was geen zuurstof meer die via haar mond naar binnen werd gebracht. En dat was het moment waarop haar lichaam besloot om het zelf te doen. Met een enorme kracht werd het water dat in haar longen leek te zitten naar boven gestuwd. Laica maakte een rochelend geluid en spuugde een hoop water uit. Ze moest hoesten en bij elke hoest leken haar longen wel kapot te gaan van de pijn. Het water werd echter wel geheel verwijderd en de pijn begon af te nemen. Ook begon ze verschillende aspecten van haar lichaam weer terug te voelen. Ze voelde lichtelijke tintelingen op de plek waar het bloed weer krachtig stroomde. Haar gezichtsveld was echter nog steeds zwart. Ze hoorde wel de omgeving, maar haar hoofd voelde nog veel te zwaar om ook maar een teken van leven te tonen. Haar lichaam reageerde wel instinctief op de omgeving, maar haar geest leek dat niet te willen. Verschillende flashbacks drongen zich achter haar gesloten ogen aan haar op. Lacia deed moeite om de vermoeiende beelden weg te dringen, maar het had geen zin. Haar onbewuste zelf probeerde de beelden juist meer en meer op te halen, net zolang tot ze ze levendig voor zich kon zien. Alle flashbacks gingen in elkaar over, zoekend naar een vervolg dat aansloot op de vorige flashback. Laica kon nog steeds niet haar ogen openen, hoeveel wilskracht ze ook gebruikte en wanhopig liet ze zichzelf over aan de flashback.

Haar ogen zijn gericht op ons. Ze heeft haar o zo bekende blauwe handtasje bij, maar er is iets vreemds. Ze heeft namelijk niet alleen haar handtas bij, maar ook haar zwarte koffer. Mijn ogen kijken haar strak aan. 'Ga je op vakantie, mama?' vraag ik met zachte stem. 'Trut,' fluistert ze. 'Je weet best wat ik ga doen.' Ik doe een stap achteruit en ga achter Edwards been staan, maar hij doet geen moeite om me ook maar een beetje af te schermen van mama. Zijn ogen zijn kil op haar gericht. 'Dus je laat ons hier gewoon achter?' vraagt hij kalm. 'Ik kan het niet meer,' fluistert ze. 'Slap wijf,' schreeuwt hij opeens. Ik probeer mijn oren te bedekken met mijn handen, maar hun geschreeuw dringt er gewoon doorheen. Verwijten worden naar elkaar geroepen terwijl ze wilde armbewegingen maken. Plotseling wijst mama woedend met haar vinger naar mij en ik doe gauw mijn handen van mijn oren om toch te luisteren wat ze te zeggen heeft. 'Je hebt het te danken aan je zusje!' schreeuwt ze. 'Als ik naar haar kijk, kijk ik de hele tijd naar jullie vader. Ik kan het niet meer aan.' Ik zie hoe Edward zijn blik op mij richt en ben verbaasd door de kilheid waarmee hij naar me kijkt. Hij lijkt net alsof hij mij verwijt. Ik sla mijn blik neer omdat hij me zo blijft aankijken. 'Mam. Blijf hier,' hoor ik hem opeens smekend zeggen. Mama schudt haar hoofd, loopt langzaam weg en opent de deur. Ze werpt nog een vieze blik op mij. Ik zie opeens dat er achter haar een man staat. De man kijkt me peinzend aan, maar slaat dan de deur achter zich dicht. Ik zie hoe Edward op zijn knieën valt. 'Het is allemaal jouw schuld,' hoor ik hem mompelen. Ik denk dat ik hem verkeerd heb verstaan en kom voorzichtig naar hem toe. 'Het is allemaal jouw schuld!' schreeuwt hij opeens. Hij kijkt me woedend aan met een kilte die me nog nooit is opgevallen in zijn ogen. 'En voor dit ga je boeten. Je leven gaat tot een hel worden gemaakt. Mama is weg, dankzij jou. Je bent het niet eens waard om te leven!' Tranen schieten in mijn ogen terwijl hij zich met een woedende blik over me heen buigt. En dit is nog maar het begin van een opvolging van de rampzalige dingen die hij me aandoet.

Laica's ogen schoten open. 'Edward!' riep ze geschrokken uit. Tranen rolden inmiddels over haar wangen en ze probeerde hysterisch om weer op adem te komen. Ze keek opzij. Ze merkte opeens dat ze in het gras lag. Ze zag de jongen die naast haar op zijn knieën zat. Het was Andrew. Plotseling verdwenen de flashbacks en wist ze weer wat van te voren gebeurd was. Ze herinnerde zich weer de twee jongens, het meisje en Evanlynn. Ze begon te huilen en keek opzij naar Andrew. 'Je hebt me gered,' fluisterde ze zachtjes. Ze schoof een beetje dichter naar hem toe, probeerde met alle kracht die ze had overeind te komen en knuffelde hem daarna. Ze kon echter niet lang overeind blijven zitten en zakte in liggende positie tegen hem aan zodat haar hoofd tegen zijn borstkas leunde. Laica was te vermoeid om zich weg te slepen van hem, dus bleef ze zo maar liggen. Ze luisterde naar zijn hartslag en moest moeite doen om niet weer weg te vallen in een diepe slaap. Maar misschien kreeg ze dan weer een flashback en dat zou het alleen maar erger maken. Ze hoorde opeens een paar stemmen. 'Oh, wat schattig,' hoorde ze een meisje gemeen zeggen. 'De tortelduifjes zijn herenigd.' 'Jammer dat ze niet is verzopen,' hoorde ze opeens de jongen zeggen. Ze kende zijn stem. Eduard. De jongen die had geprobeerd om haar te zoenen torende boven haar uit en keek met een minachtende blik op haar neer. 'Wat ben jij?' vroeg hij minachtend. 'Haar vriendje?' Een grijns spreidde rond zijn lippen. 'Nou, je meisje kan wel lekker zoenen zeg.' Hij begon bulderend te lachen en Laica kroop instinctief dichter tegen Andrew aan toen het geluid haar al zo pijnlijke oren bereikte. 'Andrew,' fluisterde ze angstige stem toen ze de jongen dichterbij zag komen. Ze voelde ongelooflijk veel pijn in haar rug dankzij die smak die ze had gemaakt en had het gevoel alsof ze niet meer lopen. 'Ocharme, ons baby'tje huilt,' zei het meisje pesterig en ze begonnen alle vier weer te lachen. Beschaamd verstopte Laica haar hoofd tegen Andrews borstkas en wachtte op het moment dat deze vernedering eindelijk voorbij zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
.
.
Andrew

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Olga
Posts : 112
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur&Licht
Klas: Master Savador
Partner: Geen

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitimedi apr 01 2014, 19:40


Andrew begreep er geen snars van wat zich had voorgedaan om de eerder verschenen groepje studenten Laica te willen vermoorden. Welke hufters dachten dat zomaar te doen bij een zwaar onzeker student, of was dat juist wat de situatie uitgelokt had, de onzekerheid van Laica? Gezien de houding van de studenten en het feit dat Laica een tel ontspannen leek bij de groep moest betekenen dat dit haar vrienden waren. Nadruk op ‘waren’. Hadden ze haar gebruikt in al die tijd? Dat leek hem voor de hand liggend. Een student echter van een waterval gooien, opzettelijk moorden, omdat ze een van de jongens niet wilt zoenen en zichzelf verdedigde? Andrew slaakte een zucht, terwijl de opgekropte woede telkens toenam. Hij zou Laica wel om meer informatie vragen, nadat ze volledig bijgekomen was indien ze het wilde vertellen. Hij dwong haar niets, maar met deze actie moesten ze zéker naar Master Savador. Er was geen andere optie om het rechtvaardig, enigszins, op te lossen zonder te knokken met die gasten. Dat maakte de toestand enkel erger. Maar goed, allereerst moest Laica nog bijkomen. Haar ogen waren nog gesloten en ze bewoog nog nauwelijks, maar haar wangen werden minder bleek. Ze kwam bij. Alleen aardig luid. Laica braakte het overtollige water uit en hoestte enkele malen na. Andrew’s hard klopte direct hard in zijn keel, terwijl hij dichter bij Laica ging zitten om haar te helpen. “Laica!” Andrew’s stem klonk schor, maar vrij ongerust. Het roodharige meisje reageerde er echter niet op en bleef een paar tellen lang nog stilletjes liggen met haar ogen gesloten. Hij had geen idee wat hij moest doen, ze was nog niet helemaal bij. Het water had gelukkig haar lichaam verlaten. Haar lichaam functioneerde dus al, maar haar psyche nog niet. Ach, zolang het zou duren , zou hij bij haar blijven, ondanks de dreiging dat de groep studenten terug zouden keren. In de tussentijd zag hij wel dat waar haar psyche ook mee bezig was, het niet plezant was. Ze fronste vaak en tranen vormden in haar ooghoeken en er was niets, maar dan ook niets dat hij kon doen.

‘Edward!’ riep Laica luid, terwijl haar ogen opengeschoten waren en de tranen over haar wangen rolden. Geschrokken door Laica’s spontane ontwaking schoof hij naar achteren met zijn armen in de lucht. “Huh, wa-“ Hij maakte zijn zin niet meer af nadat hij nog net de stem van Laica wist op te vangen die hem bedankte voor de redding. Moeizaam door Laica’s zwakke staat probeerde hij gerustellend naar haar te glimlachen wat hem nog aardig afging. Zij was ten minste oké, en speelde ineens een held. Het was zelden zijn rol geweest en het trotse, fijne gevoel in zijn borst verspreidde zich over zijn lichaam en maakte hem enkel ongemakkelijker. Direct keek hij weg met een onbedoeld lichte pruillip, terwijl hij zijn armen over elkaar deed. “Het is niets,” Uit het niets leunde toen iets warms tegen zijn borst aan die met een zachte klap tegenaan neerplofte.  Met een diepe frons keek hij naar wat zojuist tegen hem aan was geploft en het bleek Laica te zijn die hem dankbaar omhelsde.  Perplex staarde hij haar aan, waarna haar greep na verloop van tijd verzwakte en haar gezicht tegen zijn borst aanleunde. Hij raakte des te meer bezorgd om haar zwakke toestand. Hij trok Laica ongemakkelijk iets meer naar zich toe, zodat ze een iets betere houding zou aannemen dan als een plank te liggen. Ver kwam hij niet en hij liet haar verder rusten, terwijl hij onwennig zijn hand op haar hoofd legde en haar een zachte aai gaf. Het voelde vreemd aan en het onwennige, fijne gevoel kwam weer in zijn onderbuik op. Het was een vrij vredig moment, waarbij Laica aan het rusten was na de bijna dood ervaring en hij goed op haar kon letten, maar het was van korte duur. Het gevaar dat dreigde was komen opdagen en hadden niemand op hen laten wachten, ze kwamen eerder dan verwacht.



'Oh, wat schattig,' klonk de stem van een meisje dat aan kwam gelopen met een vermakelijke blik in haar ogen. Andrew wierp direct een kille blik op het meisje en de rest van het groep dat uit de struiken kwam aangelopen. Ze waren nog lang niet klaar met Laica. Zonder dat Andrew er bewust van was, trok hij Laica beschermend meer naar zich toe, terwijl de overige aanwezige een ‘vriendelijk’ woordje besloten toe te voegen. Allemaal beledigingen dat Laica beter af was indien ze niet was gered en  dat de tortelduifjes herenigd waren. Er klopte geen snars van. Ze waren vrienden en Laica had bovendien het recht om te leven, niet waar? Wat maakte dat recht zo anders dan van anderen? De gruwelen voor hen mochten ook leven?  Andrew opende zijn mond al, maar de jongen van eerder kwam voor het groepje staan en torende boven hen uit. Hij vroeg doodleuk ‘wat’ hij was. Uhm, een student, een mens? Kwam dat in de buurt? Andrew trok zijn ogen tot spleetjes, terwijl zijn spieren zich aanspanden, klaar om een klap uit te delen, maar op tijd besefte hij dat Laica nog tegen hem aanleunde. “Ik ben een mens en gezien jij een soortgenoot niét weet te herkennen, neem ik aan dat je een ander diersoort bent?” vroeg Andrew met een geamuseerde grimas, hoewel hij die gedwongen op zijn gezicht gebracht had. De jongen negeerde echter zijn opmerking en gokte dat hij Laica’s vriendje was. Waarom waren jongens altijd direct de vriendjes van meiden wanneer ze hen redden? Ze waren vrienden.  Alsnog  trok dat gevoel in zijn onderbuik niet weg.  Maar telkens dat Andrew iets tegen hen wilde brengen, reageerden ze met snijdende woorden. De jongen zei bijvoorbeeld direct erna dat Laica goed kon zoenen. Moest Andrew nou serieus hierop in gaan? Alsnog kon hij de lichte blos op zijn wangen niet laten verdwijnen, terwijl de jongen luid begon te lachen. Hij had gelijk; hij was een ander diersoort. Toen een van hen de opmerking maakte dat Laica weer zou huilen, was een dreun tegen diens harses niet ver meer, maar toen hij voelde hoe Laica hem dichter naar zich toetrok, blies hij de woede in een adem uit en keek hij een tel later in de ogen van de jongen die van een ander diersoort was. ‘Hoe kan je met zo’n trut optrekken?’

Genoeg. Andrew bleef op zijn plaats zitten en staarde de jongen kil aan en gaf pas antwoord toen de ander fronste. “Makkelijk. Jij behoort tot een andere diersoort die blijkbaar het recht heeft om te leven , ondanks diens manipulatieve levenswijze. Wij zijn mensen die ook dat recht hebben, maar een betere levenswijze erop houden,” De jongen deinsde kort naar achteren, uit zijn doen gebracht door de vrij intelligente woordenstroom van Andrew. De andere van de groep schoten hem te hulp en gingen in een cirkel om hem heen staan. Het meisje plaatste haar handen op haar heupen en keek hem kil aan, terwijl ze lichtjes grijnsde. ‘Aah, een intelligent figuur aan de haak geslagen. Zo zo, nu eens zien of je fysiek even goed lijkt te zijn,’ Het meisje stond al klaar om hem een felle trap tegen zijn rug te geven en de twee andere figuren hielden hun gebalde vuisten al voor zich. Gingen ze nou serieus hem fysiek aanvallen? Ze waren toch de studenten van een magiër school? Andrew voelde de pijnlijke trap tegen zijn rug en schoot naar voren, maar viel niet op Laica neer. Zijn rug deed pijn en zijn longen voelden zwaar aan, terwijl hij naar adem aan het happen was. Moeizaam strekte hij zijn arm en liet met een handbeweging drie vuurballen verschijnen die tegen de been van het meisje schoten. Het meisje liet een pijnkreet horen en een reeks scheldwoorden, maar deinsde van hem af, grijpend naar de brandwonden die hij aangericht had. De twee andere figuren vielen direct aan en gaven diverse stoten tegen hem aan, maar Andrew wist een van hen te verloren door tegen diens enkel te trappen toen hij in een prima positie zat en hetzelfde gold voor de ander. ‘Damn it. Rotwijf, Laica!’ kraamde het meisje uit die in elkaar gedoken zat, wegens haar pijnlijke been. De jongen van eerder lag op de grond,  geschrokken. Andrew kreeg hem in zicht en grijnsde naar hem. “Ook?” Dreigde hij de ander, maar hij maakte zich uit de voeten, evenals de rest van het groepje, hoewel het meisje de groep moeilijk kon bijhouden. Ze verdwenen uiteindelijk toch. Andrew sloeg een zucht en liet Laica voorzichtig los. “Ben je oké?” vroeg Andrew moeizaam, waarna hij een paar keren luid hoestte. De trap tegen zijn rug en de stoten zouden nog dagenlang pijn doen, maar het was het waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laica

Laica

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lala ~
Posts : 27
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: 5de klas
Partner: None.

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitimewo apr 02 2014, 16:29

Woorden konden pijn doen. Het waren de fysieke aanvallen die je maar heel even voelde, maar die gauw genoeg zouden genezen. Het waren de woorden die pijn konden doen en lang konden blijven aanslepen. Het was de mentale pijn die het onmogelijk maakte om op sommige momenten goed te functioneren, om je hoofd erbij te houden en je gewoon door niemand om zeep te laten helpen. Maar de woorden van Edward, haar moeder en nu de woorden van haar zogenaamde vriendin Evanlynn deden pijn. Laica was benieuwd hoelang de pijn zou blijven. Die van haar moeder en Edward waren nooit meer weggegaan. Misschien zou het bij Evanlynn wel weggaan, misschien zou er hoop zijn dat ze hier op Starshine wel nog iemand kon vertrouwen. Misschien zou er uiteindelijk ook iemand zijn die het wantrouwen kon wegnemen, die haar naar elke dag zou laten uitkijken en niet tegenop zou laten kijken. Ze had het gevoel dat die persoon zich recht naast haar bevond. Kriebelende onderdeeltjes in haar buik begonnen te werken toen hij tegenspraak had tegen de vier personen. Laica opende langzaam één oog, precies op het moment dat Andrew een trap tegen zijn rug kreeg. 'Andrew!' riep ze half huilend. Andrew wist zich gelukkig wel te verdedigen. Laica volgde vol verbazing de drie vuurballen die zijn hand verlieten en insloegen op het been van Evanlynn. Laica keek met grote ogen naar het meisje die het ene moment pestend was en het andere moment schreeuwde van de pijn. Ze gilde toen de andere jongens besloten dat Andrew wel wat klappen verdiende en weerde haar hoofd af. Ze was verbaasd over het feit dat Andrew zich nog steeds kon verdedigen ondanks dat zij zo half en half in zijn armen lag. Ze maakte het gevecht dan ook van bijzonder dichtbij mee, iets wat van haar part eigenlijk best achterwege had mogen gelaten worden. Ze keek geschrokken hoe Andrew een paar klappen moest opvangen, maar hij schopte wel terug. Ze werd bang voor deze Andrew, ook al wist ze dat Andrew haar aan het beschermen was. Ze was hem dan ook echt dankbaar. Het was al de tweede keer dat hij iemand op zijn neus had moeten slaan vanwege haar en Laica voelde zich schuldig. Het meisje keek met grote ogen naar Andrew. Hij was echt een held. Haar held. Ze voelde haar wangen rood kleuren dankzij die gedachte en besloot om zich op zijn vraag te focussen.

Het groepje was weg. Andrew had ze weggejaagd. Laica voelde groots respect voor de jongen. Ze voelde hoe zijn grip op haar losser werd en verzwakt kroop ze uit zijn armen. Ze viel half voor hem neer en hoestte ook een paar keer, waarna ze naar adem hapte. Ze keek hem vermoeid aan. 'Ik denk het,' fluisterde ze als antwoord op zijn vraag. Ze keek bezorgd naar hem. Ze wist dat hij behoorlijk geraakt was. Ze probeerde overeind te komen, maar de pijn in haar rug belette haar dat. Ze viel weer terug op haar buik en kreunde van de pijn. Ze had haar rug misschien wel gekneusd. Of misschien zelfs wel gebroken! Hoewel, zou ze zich dan überhaupt nog wel kunnen bewegen? Ze kon zich nu wel een beetje bewegen, ook al was het niet van harte. Het was het beste om maar gewoon in het gras te blijven liggen. Ze wilde dat ze was blijven liggen, dicht tegen Andrew aan. Haar wangen werden opnieuw rood. 'En met jou?' vroeg ze bezorgd. 'Denk je dat we niet beter even langs de ziekenzaal voor je kunnen gaan?' vroeg ze. Dat was eigenlijk nog best een ironische vraag, aangezien zij hier diegene was die niet eens een op haar knieën kon zitten. Ze keek hem onderzoekend aan. Hij leek niet echt veel pijn te hebben, maar Andrew gaf wel vaker geen blijk van pijn. Daar was ze op de eerste ontmoeting met hem al wel achtergekomen. Laica vloekte zachtjes. Het was lastig communiceren als je half op je buik lag en de persoon niet kon aankijken. Ze had in zijn armen op haar rug gelegen en nu de druk er af was voelde ze pas echt de pijn. Toen ze in zijn armen lag had ze helemaal geen besef van pijn gehad omdat ze zo bezig was geweest met Andrew zelf. Ze besefte dat ze hem nog geen enkele keer had bedankt. Wat stom en ondankbaar! Laica had zin om zichzelf uit te schelden. 'Andrew..' Ze voelde lichte blosjes op haar wangen. 'Bedankt dat je me gered hebt. Ik denk dat ik zonder jou niet meer..' Ze hield haar mond omdat hij ook wel zou begrijpen wat er gebeurd was als hij niet op tijd was komen aanzetten. Het groepje zou haar heus niet uit die waterval zijn komen halen. Uit het niets begon het meisje opeens te snikken. 'Ik weet ook niet waarom ze mij altijd moeten hebben,' snikte ze. 'En ik vind het zo vreselijk erg dat ik je weer eens in een hoop drama betrokken heb!' De snikgeluiden klonken nogal raar omdat ze op haar buik lag en elke keer als ze snikte voelde ze een enorme pijn door haar rug trekken, waardoor eigenlijk ook haar snikken verergerden. 'En ik heb je niet eens kunnen helpen,' snikte ze verder. 'Ik lag daar maar. Alleen maar door een beetje pijn in mijn rug!' Laica wilde eerlijk gezegd niet eens weten hoe haar rug er uit zag, vooral niet op de plek waar ze de rots tegen had gekregen. Ze bewoog haar hand met de grootste moeite naar haar rug. Toen merkte ze het pas. Haar rug plakte vast aan haar shirt. Maar het was niet water. En haar hand bevestigde wat ze dacht. Het was bloed. Oh God.

OOC: Kleine post vergeleken de jouwe, maar ik hoop dat je er toch iets mee kunt ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
.
.
Andrew

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Olga
Posts : 112
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur&Licht
Klas: Master Savador
Partner: Geen

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitimeza apr 12 2014, 18:20


Andrew wist met enige moeite in een zittende positie te komen. Zijn rug deed vrij veel zeer, evenals de plekken waar hij verder geraakt was, maar het nam geleidelijk af, naarmate zijn hartslag rustiger werd. Het bonzende gevoel nam in hevigheid en keren af. Ondanks dat hij weer zichzelf in een korte tijd in een zwakke situatie gebracht had, ging zijn aandacht altijd weer naar Laica die ook hoestend van hem wegkroop en antwoordde dat ze oké was. Ze leek echter absoluut niet oké en haar poging om overeind te komen bewees dat. Ze viel namelijk binnen enkele tellen door de pijn weer op haar buik. Hij kon niet veel doen buiten toekijken, want de pijn in zijn ledematen waren te sterk aanwezig. Er kwam een punt waarop hij overeind moest staan, want ze konden hier niet voor een lange tijd zitten, maar hij stelde het al te graag uit.

Stom.

Man, dacht hij dat werkelijk? Hij moest straks opstaan om Laica naar de ziekenzaal te krijgen en ter geruststelling van haar, ook te vragen om een behandeling. Hoe langer ze hier zaten, hoe gevaarlijker de situatie werd. Andrew raakte enigszins onrustig door deze gedachte, maar de stem van Laica kalmeerde hem. Direct probeerde hij haar blik op te vangen, terwijl ze vroeg of hij niet beter naar de ziekenzaal kon gaan. Wat een ironie. Dit had ze ook al de vorige keer gevraagd, alleen waren de wonden en de situatie toen minder hectisch. Maar goed, ditmaal leek het hem wel een goed idee. Zeker nu dat Laica ook niet in een al te beste staat verkeerde. Ze kon zelfs amper overeind komen. Ze hadden beide hulp nodig. “Prima idee,” antwoordde Andrew oprecht, maar voordat hij nog iets had kunnen doen of zeggen verloor Laica haar vrij dappere houding en bedankte ze hem in zekere zin, gevolgd door een huil uitbarsting waarin ze zich excuseerde voor alles. Andrew had nog steeds geen idee hoe hij haar kon troosten, er was immers gen flesje water te vinden en ze hield niet van fysieke aanraking. Zonet leek ze er geen last van te hebben, maar dat kwam zeker door de situatie. Hij zuchtte luid en gaf Laica een aai over haar bol. “Maakt niet uit, joh. Niemand kan van te voren situaties voorspellen en erop inspelen. Je deed wat je op dat moment kon doen. Bovendien, als dat wel mogelijk was, zouden we dan als mensheid het beter of slechter doen? Ach, al met al, leven we nog, toch Laica?” Andrew trok zijn hand voorzichtig terug en schonk Laica een enigszins gerustellende glimlach. Ze was nog steeds vrij onzeker, maar in de tellen na de situatie had ze zich sterk gedragen. Ze had het in zich om niet direct in huilen uit te barsten en ze had zelfs zichzelf verweerd tegen de groep. Dat was al een teken van dapperheid. Laica zou het wel redden en hoefde nergens schuldig over te voelen. Als hij in haar schoenen stond had hij het ook niet aan kunnen zien komen. Niemand kan van te voren weten dat hun beste vriend hun ergste vijand kunnen worden. Niemand. Dat zou toch de wereld een boel minder spontaan maken.

In zijn ooghoek zag hij plotseling Laica naar haar pijnlijke rug grijpen die net uit zijn blikveld was. Toen Laica haar hand terugtrok en er naar keek, viel Andrew’s mond open. Bloed. Enigszins kalm ogend schoof Andrew ondanks zijn pijnlijke ledematen naar haar rug toe die onder het bloed zat. Dit was niet best. Andrew werd ook even bleekjes en licht in zijn hoofd ervan, maar hij vermande zichzelf voor de zoveelste keer die dag en kroop moeizaam naar het waterval toe en maakte een kommetje van zijn handen en probeerde wat water erin te krijgen en te brengen naar haar bloedende rug. Al dat bloed bedekte de werkelijke wond en die kon vaak genoeg kleiner zijn dan je zou denken van dat bloed. Ook was het zijn bedoeling om de wond schoon te krijgen, soort van. Hoe schoon het water in de waterval was, kon hij niet weten, maar het leek aardig helder en studenten kregen boete als ze er afval in wierpen. Op de gok wierp Andrew kleine beetjes van water over de bloedende rug, zonder haar kleren los te halen van de wond. Hij durfde de wond niet te zien en de artsen en zusters in de ziekenzaal hadden er meer verstand van. Na enkele minuten meerdere malen water over haar rug geworpen te hebben, leek het hem stug om verder te gaan. Het had weinig effect en de ziekenzaal was een veel veiligere optie. Het werd echter een stukje lopen en dat kon Laica zeker niet met haar rug. Hij was de enige die het enigszins zou kunnen. Het vertrouwen op andere studenten die toevallig in de buurt waren kon al zeker niet. De verantwoordelijkheid lag bij hem. Andrew kroop naar Laica’s gezicht toe, klaar om zijn idee te vertellen. “Ik denk dat het beter is als ik je naar de ziekenzaal draag. Het zal mij wel lukken hoor, maak je daar geen zorgen over,” Hij maakte zich degelijk zorgen, maar zou de pijn wegbijten, zoals hij al zijn hele leven gedaan had. Ongemakkelijk probeerde hij voorzichtig zijn armen onder Laica’s bovenlichaam en onderrug te krijgen wat hem lukte, waarna hij moeizaam zijn rug met een snelle beweging strekte en zijn benen dwong om zich te rechten. Een tel lang stond hij vrij sterk, maar daarna trok het gewicht en pijn hem bijna weer richting de grond. Nooit eerder had hij mensen in zulke houdingen moeten dragen, tegen je borst aan en horizontaal in je armen, maar keus had hij niet. Met moeite liep hij richting het schoolgebouw, terwijl de pijn in zijn lichaam onverminderd de reis langer deed duren dan normaal. Veel langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laica

Laica

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lala ~
Posts : 27
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: 5de klas
Partner: None.

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitimeza apr 12 2014, 21:14

Vervolg: Klikje ;3

Topic gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA PROFILE
Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) UTL8oxA MAGICIAN

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)   Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Protect me, please [&ANDREW] (TOPIC ENDED)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Pain. [&ANDREW] [TOPIC ENDED]
» Scared to meet someone new. [&ANDREW] (TOPIC ENDED)
» Andrew Aragon
» Weird feelings. [&ANDREW]
» Elliot Andrew Bigby - School Assistant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-