PortalIndexIk ben slecht in titels :'D HpD5UwnIk ben slecht in titels :'D 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Ik ben slecht in titels :'D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elena
.
.
Elena

Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk.
Posts : 59
Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Ik ben slecht in titels :'D Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben slecht in titels :'D   Ik ben slecht in titels :'D Icon_minitimeza maa 29 2014, 23:15

Hallo!
Ik zat eens wat subfora door te kijken en begon me wat dingetjes af te vragen. Ten eerste wil ik het hebben over de slaapzalen: het is fijn dat er voor iedere magie soort een aparte zaal is, maar ik persoonlijk zou het toch fijner hebben gevonden als het kamers waren in plaats van zalen. Omdat dit in zekere zin wat meer vrijheid biedt bij het RPG’en omdat het personage in kwestie meer privacy heeft. Daarbij kan er dan ook gewerkt worden met kamergenootjes en ik denk dat bijna iedereen daar wel fan van is ~
Ten tweede wilde ik het hebben over de zwemgelegenheden. Deze zijn niet alleen leuk, maar kunnen ook handig zijn voor de Cassiaanse personages of gewoon personages die watermagie beoefenen. Momenteel zijn er twee locaties: het meer en de waterval, als ik het goed heb. En hoewel hier vrij veel mee te doen is, leek het me toch handig als er ook een zwembad was, of iets in die richting. In een meer zwemmen is wel leuk, maar soms kan dat niet omdat het te koud is of omdat het vies is enzovoorts. Een zwembad leek mij dan een goede uitvlucht. Echter weet ik niet of dat wel past in het hele concept van het forum, maar gezien er ook een gymzaal is denk ik dat een indoor zwembad geen kwaad kan?

~ Misty
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Ik ben slecht in titels :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben slecht in titels :'D   Ik ben slecht in titels :'D Icon_minitimeza maa 29 2014, 23:20

Nou met dat zwembad heb je enorm gelijk. Het zou het ook gemakkelijker maken voor me om een zwemles te organiseren bij Gym (ook al gaat dat prima met het meer, maar dan moet Kana niet met al die spullen zeulen mocht het zwembad er doorkomen xD). Maar als je sommige topics doorleest bij de etage, werken er al veel mensen met eigen slaapkamers en ik denk niet dat er veel problemen van wordt gemaakt als jij met iemand kamergenootjes wilt zijn in een aparte slaapkamer bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena
.
.
Elena

Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk.
Posts : 59
Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Ik ben slecht in titels :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben slecht in titels :'D   Ik ben slecht in titels :'D Icon_minitimeza maa 29 2014, 23:23

En het zwembad is schoner ~

Nou ja, het enige wat mij dwarszit met de slaapzaal en slaapkamers is dat de omschrijving dan niet klopt en dat is wel zonde ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

Ik ben slecht in titels :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben slecht in titels :'D   Ik ben slecht in titels :'D Icon_minitimezo maa 30 2014, 20:23

Een zwembad klinkt op zich wel leuk, maar ik weet niet zeker of het in de deels ouderwetse stijl van het kasteel zou passen c:
Hoe zie je dat voor je? Een binnenbad of een buitenbad?
Misschien dat er een zwemzaal in Oak's field is?
Ik twijfel, zoals je kan lezen~ x'D

Qua slaapzalen/slaapkamers denk ik dat het beter is om het aan de spelers zelf over te laten. Je kan uiteraard met iemand afspreken om een gezamelijke kamer te vormen, maar het hoeft niet.
Tenzij er heel veel mensen wat zien in vastgestelde groepen/duo's, dan kan daarnaar gekeken worden natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Ik ben slecht in titels :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben slecht in titels :'D   Ik ben slecht in titels :'D Icon_minitimezo maa 30 2014, 22:29

Ik bespeel geen leerling, maar het principe van een slaapzaal trok me wel altijd meer aan. Ook omdat SSA wat dat betreft een soort klassieke, ouderwetse kostschool is; je woont gezamenlijk met je studiegenoten de lessen bij, je eet gezamenlijk met je studiegenoten, je slaapt met je studiegenoten op een zaal. Op andere RPG fora die een schoolthema hadden zag ik dat ze dat thingy met kamers ook vaak hadden, maar SSA was daarin weer anders. Ik ben bang dat het al snel een gedoe gaat worden met leden die zich als kamergenoot opgeven en vervolgens inactief raken. Met de slaapzalen wordt er toch meer een gevoel van vrijheid behouden en de gelaten keuze voor een lid zelf om te bepalen of hij/zij zijn/haar char hier gebruik van laat maken.
Ondanks dat ik er zelf geen voorstander van ben kan er wel naar gekeken worden als er veel animo voor is.

Iets van een zwembad zou misschien wel kunnen, al zie ik dat zelf al gauw in een Griekse stijl or something voor me om dat klassieke te behouden. Ergens vlakbij de gymzalen, maybe? Ligt er natuurlijk ook aan wat de rest ervan vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Elena
.
.
Elena

Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk.
Posts : 59
Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Ik ben slecht in titels :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben slecht in titels :'D   Ik ben slecht in titels :'D Icon_minitimema maa 31 2014, 13:40

Citaat :
Echter weet ik niet of dat wel past in het hele concept van het forum, maar gezien er ook een gymzaal is denk ik dat een indoor zwembad geen kwaad kan?
^ Om even vragen te beantwoordden over de tijd etc.
Echter beschikt men wel over magie, dus zal het me niks verbazen als Cassianen manieren zochten om goed te kunnen trainen. Want niet iedere water magiër kan water onttrekken aan de lucht (;
Verder lijkt het me ook wel duidelijk dat ik doel op een binnenzwembad, want buiten is dat meer al ~
Qua de stijl, daar ga ik me niet in mengen. Hoewel ik wel stiekem wil fluisteren dat ik voorstander ben van Grieks gedoe, it's very lovely ~ Maar het kan altijd nog gemengd worden met andere dingen en een trans-iets worden ^w^

Nja, ik stelde de kamers voor omdat het nogal verwarrend kan zijn voor nieuwe leden die graag topics doorkijken. Zeg dan alles of niets, want ikzelf twijfel altijd over wat ik nou precies moet doen. Want het zijn slaapzalen, maar zat mensen maken er kamers van. That's all really ~
En het was maar een voorstel en dan is er altijd de kans dat ze afgewezen worden. Ikzelf beleefde altijd veel plezier aan kamergenootjes in de RPG, but why have one if you can have to whole damn school right Stare?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA PROFILE
Ik ben slecht in titels :'D UTL8oxA MAGICIAN

Ik ben slecht in titels :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben slecht in titels :'D   Ik ben slecht in titels :'D Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ik ben slecht in titels :'D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Slecht nieuws

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-