PortalIndexValentijnsdag! HpD5UwnValentijnsdag! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Valentijnsdag!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimezo feb 09 2014, 15:15


Hellow~
Jaja lieve mensen, komende week is het weer zo ver. Valentijnsdag staat voor de deur en eigenlijk zou ik het prachtig vinden, als we daar ook wat mee doen op Starshine. Een mooi bal in de grote zaal, waar leerlingen elkaar mee naartoe kunnen vragen. De jongens in mooi pak, meiden in sierlijke jurken. . Savador dansend door de zaal, leerlingen die zich vol proppen aan lekkernijen. Het verlegen vragen en de kaartjes die je elkaar kan sturen. De grappige pesterijen tussen stelletjes en de heerlijke sfeer van liefde. Allemaal rozengeur en zonneschijn. Ik stelde het gister voor in de wapp chat en iedereen reageerde erg positief, dus ik heb besloten het voor te stellen. Het brengt de RPG nog actiever dan hij al is en het kan leuke taferelen opleveren.  

Dus ik hoop dat het een leuk idee is en dat het word uitgevoerd ^^

Mvg, Moon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimezo feb 09 2014, 19:40

Zou idd echt leuk zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mineko
.
.
Mineko

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 67
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas:
Partner: ⊰Is it really worth the trouble..⊱

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimezo feb 09 2014, 20:19

Zoals ik in de chat al aangaf:
Een valentijnsevent is hartstikke leuk, maar het risico van een groot topic met een bal is dat het erg snel vastloopt.
Daarom zou ik voorstellen om net als de schaatsbaan een tag te maken net als toen [Candy Canes] was, waarmee mensen dan zelf losse topics kunnen maken.
En daarin dan juist wel groepstopics stimuleren, om niet het interactie aspect weg te halen.

Verdere ideeën:
-Een wedstrijd, voor het valentijnskoppel 2014 ofzo? Waarbij de prijs bijvoorbeeld een tekening van de twee samen is I offer to do that c;
-Misschien een topic waar mensen zich kunnen opgeven om aan iemand gekoppeld te worden at random? Dus een soort blind date, al kan je zelf beslissen of het echt blind date is, of dat één van de twee de ander heeft meegevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 00:08

OOOOH zo leuk idee! Ik zat laatst al te denken of er niet weer iets van een feest op SSA leuk zou zijn Smile maar dit is helemaal leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Oriël
...
...
Miss Oriël

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ayelinn
Posts : 524
Points : 0
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Lucht
Klas: -
Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 00:17

Ik had ook nog een ideetje:

Misschien is het leuk (ook omdat grotere groepstopics soms vastlopen) om een soort secret valentine te doen. Op scholen in real kun je met valentijns dag wel eens een roos kopen en een kaartje erbij doen en dan wordt hij anoniem rond gebracht later op de dag (dat was bij ons vroeger tenminste zo). Nu zat ik eraan te denken dat mensen naar 1 iemand, de cupido van die dag, een pb kunnen sturen met daarin hun secret valentine. Deze cupido stuurt dan aan alle mensen die een ''roos'' krijgen van hun stille aanbidder een leuk dingetje voor in het onderschrift net zoals gemaakt is voor de SSA Awards. Dan kun je je karakter de hele dag daarmee laten rondlopen in het onderschrift.

Het voegt niet veel toe aan de rpg maar misschien wel aan de sfeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodie
.
.
Jodie

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEReal Name : CAKE~!
Posts : 60
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire's in my blood
Klas: ~
Partner: It's One Heart to conquer, but takes Seven Seas to reach

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 00:42

Oh my, ik vind alle ideetjes hier leuk! Zeker de rozen-actie. Love love love it!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 11:17

ik ben hier helemaal voor Very Happy
ayeline: zeer goed plan vind ik geniaal ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Razina

Razina

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 11:44

Ben het er helemaal mee eens~
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 14:47

Ik vind het een geweldig plan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 16:05

Wat super dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Very Happy

Blind date, koppels, valentijn kaarten, rozen uitdelen, wat een super leuke ideeën!
Ok, vraagje. Moet ik dit nu gaan organiseren, neemt het team het over, komt er een groepje die het organiseert? Hoe nu verder zegmaar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamaya
.
.
Jamaya

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 150
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas:
Partner: I don't need a boy.

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 18:07

Dat met die rozen klinkt echt fantastisch :'D en de rest eigenlijk ook ^^
Ik sta zeker open om iets van organisatie op me te nemen, als niemand anders dit wil ofzo :3 Tenzij de personen die de ideeën bedacht hebben dit willen doen, ik wil gewoon wel iets doen als er verder geen vraag is~
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 18:08

Opzich ik wil wel meehelpen met de organisatie ook ^w^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 18:19

Ik denk dat Noah/Mitch er nog even op moeten reageren , en dat we het daarna kunnen regelen qua algemene mededelingen enzo.
Maar het meedenken en degelijke is erg handig, omdat het event op die manier het beste aansluit bij de verlangens van de leden xD
En Moon misg kan jij dan de cupido zijn?

Dus rozenactie Ooc of ook ic? :3
En blind date topic + balzaaltopics?
Nog andere dingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kriss
.
.
Kriss

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 19:06

Wat je zelf nog voorstelde, Emma, het koppel van 2014 Smile met nominatie en stem mogelijkheden misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante.
.
.
Dante.

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique n.n
Posts : 407
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister,
Klas:
Partner: Single as fuck.

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimema feb 10 2014, 19:23

Oh jesus, how awesome  <3 Awesome ideas~! I'd love to help, I love Valentine's da en de ideetjes die langskomen zijn geweldig  Woot! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 16:38

Faha, Saf gaat op die dag mokkend op zijn kantoortje zitten, that is.
Ik ben rond Valentijnsdag waarschijnlijk juist wat minder aanwezig Nooo ik heb geen darling, just important stuff to do, dus het zal moeilijk worden om met zekerheid te zeggen dat ik wat dingen kan organiseren. Ik ben bang dat het niet op tijd zal zijn in dat geval, en het zou toch het leukste zijn als alle hierboven genoemde ideeën op Valentijnsdag zelf geopend werden, puur voor de sfeer. Dus ik vind het geen probleem als anderen grotendeels de organisatie op zich nemen. Maar, omdat het al over drie dagen is en er nu quite some ideas zijn genoemd, kunnen we dit redden binnen die paar dagen? By that I mean, het uitwerken van de ideeën, wie wat doet, etc.
In ieder geval - zoals Emma al aankaartte - ik denk dat het handig is om ook met dit Event met topictags te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Roakes
.
.
Roakes

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 17:26

Voor de rozenactie zou er inderdaad wel snel moeten gereageerd worden, of we kunnen nog altijd de datum verleggen naar een andere datum. Da's dan wel minder leuk misschien, maar die actie zou zo awesome zijn dat het het waard is vind ik c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 17:48

Hey, ik denk dat het dan inderdaad een goed idee is om de datum te verlengen. Daarbij, kunnen we voor het 'bal' een topic op de 14de (of later) neer zetten en kan er die tijd daarna natuurlijk nog gepost worden.  

Ik zou het best leuk vinden om even cupido te spelen  <3 
Misschien is het een idee dat ik dan straks een topic open zet waar je je kan aanmelden?

Daarbij ook het aanmeld topic voor de blind dates? ^^''
Oehh, misschien ook leuk dat je Valentine ook je blind date is, maar dat is enkel een ideetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 19:05

Kriss schreef:
Wat je zelf nog voorstelde, Emma, het koppel van 2014 :)met nominatie en stem mogelijkheden misschien?
Ehehe, ohja, that's true c:

Dan stel ik dit voor:

voorbeeld van wat ik ga regelen
Valentijnstitels:
~Koppel van 2014
~Forever alone van 2014 (?)
Geregeld door: Emma
Geopend op: nominatietopic geopend op 14 februari zelf, maar dat loopt door tot 3 weken daarna, lijkt mij, zodat iedereen de tijd heeft iets verder te komen met zijn/haar topic. Daarna wordt gestemd, anderhalve week lang, waarna de winnaars bekend gemaakt worden.
Hierbij gaat het om het allround beste koppel en degene die de beste foreveralone valentijnsdag heeft beschreven, mag dus wel met een normale vriend/vriendin zijn, maar het beste is natuurlijk jankend met een bak ijs :}
Doel: De winnaars krijgen een prijs, namelijk een derp drawing-ish iets c:

Als de andere onderdelen dan ook op die manier uitgewerkt kunnen worden hebben we een overzichtje :]

Moon, begrijp ik dus goed dat jij het blind daten regelt? Dat is idd voor het IC valentijnsevent, dacht ik zelf c:

-Wil er iemand een IC rozenverkoopactie houden?
-Wie wil het geheime aanbidder ding uit kan werken & regelen, misschien met iemands hulp?
Omdat zo veel mensen enthousiast waren om te helpen vraag ik t maar even, anders bied ik mezelf aan/offer mezelf op, ligt eraan hoe je het bekijkt :]

-Dan hebben we als tag voor de valentijnstopics [❤️] -lekker simpel- of iets anders als jullie wat beters kunnen verzinnen haha :3

-Wordt het bal op school gehouden in de grote zaal of op een planeet? Of in Oaks Field?

-Ben ik nog dingen vergeten die belangrijk zijn? Meld ze dan vooral  Omfg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 19:43

Ik denk dat oftewel op Oak's field of op school het beste is, Kana is bereid zijn geliefde gymzaal af te staan aan jullie en wordt er dus die dag geen gymles gegeven :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 20:08

Ik wil dat van de rozen wel regelen als niemand anders dat heel graag wil ^^ Ik zou inschrijven via bv. pb doen ofzo, en dat de persoon die de rozen krijgt, zelf niet eens weet van welke character het is (tenzij je character het erbij zet), en dan zorgen voor een klein roosje voor in het os met de tekst die erop komt als je muis erop staat (zoals bij de awards), idk of dit iets is c:
Het uitdelen zou ik ook misschien wel willen doen, maar als er veel rozen verstuurd worden is er een kans dat er te veel topics komen, dus dat hoeft niet per se, maar dit kan wel als mensen dat willen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 20:29

Ik ga dan de blind dates regelen, erg leuk Very Happy
Straks zal ik even het topic daarvoor aanmaken, zodat we de chars er voor kunnen aanmelden.

Het bal lijkt me indd het beste in de grote zaal, zo zag ik het voor me, maar de gymzaal is inderdaad ook een mooi idee ^^

Daarbij, wens ik iedereen alvast veel plezier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 20:43

Ik probeer atm wat pixelroosjes te maken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 21:32

Succes Tallie~!
En ik bedoelde qua ic rozenverkoop actie ook niet per se dat iedere ooc roos ook ic behandeld moest worden. Het was eerder een vraag of er iemand zin had om IC een rozenverkoop te doen.

Hm, ik twijfel nogal tussen de gymzaal, wat wel lekker ruim is en minder gedoe met ombouwen, en de grote zaal..
Denk zelf dat ik voor de gymzaal een voorkeur heb, dunno why xD
Anybody else?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitimedi feb 11 2014, 21:58

Ik zou voor de grote zaal gaan, alleen al omdat er een romantischere sfeer hangt dan in een zaal waar de sportschoenenlucht hangt. In mijn interpretatie is de grote zaal ook veel ruimer en sfeervoller om een Event te houden dat in het teken staat van de liefde. But that's just my opinion, of course.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Valentijnsdag! UTL8oxA PROFILE
Valentijnsdag! UTL8oxA MAGICIAN

Valentijnsdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag!   Valentijnsdag! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Valentijnsdag!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Valentijnsdag op SSA?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-