PortalIndexValentijnsdag op SSA? HpD5UwnValentijnsdag op SSA? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Valentijnsdag op SSA?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Shong

Master Shong

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimevr feb 11 2011, 01:23

Misschien is het leuk om iets kleins te organiseren in de RPG rond het valentijnsdag-thema?
Ik wil dan wel wat organiseren met Shong.
Hij is van de liefdadigheidsacties en dan kan ik 'm gelijk ook wat actiever maken. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimevr feb 11 2011, 10:24

Klinkt leuk, misschien een algemene uitdeelserves. Dat de leerlingen rondlopen en onder opdracht rozen en weet ik veel wat ronddelen, of een groot spel in de aula ofzo :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimevr feb 11 2011, 20:40

Ik weet het niet zo zeker eerlijk gezegd.
Het klinkt wel leuk maar ik zit met een paar puntjes:

* Valentijnsdag is maar 1 dag. En zo'n evenement duurt op de site meestal wel wat meer dagen. Nu is dat niet bepaald het grootste probleem maar toch.
* Ik ben bang dat het opnieuw dood gaat lopen. We hebben allemaal gezien hoe dat met het Halloween evenement is afgelopen.

Dit zijn mijn grootste obstakels. Als je me ervan kan overtuigen dat we dit toch door moeten zetten nodig ik je uit om dat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimevr feb 11 2011, 20:47

Wat dacht je van dat iedereen gewoon zijn ding doet op SSA. Gewoon ieder gewoon zijn aparte acties.

Je hoeft er echt niet een heel evenement mee te maken.

je zou ook gewoon zo kunnen doen dat met valentijnsdag, indien je dat wilt. Iemand gewoon een topic opent voor de ander. Simpelweg om een bosje rozen te geven of andere dingen.

Ik denk dat je daar inderdaad geen heel evenement van moet gaan maken. Ik denk dat hier ieder zijn topic moet openen die dat wil en het daarbij laten.

Mocht het dan zo gaan, dan moet ik maandag ergens snel tussendoor tijd vinden voor je Madeline XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimevr feb 11 2011, 20:52

Ik vrees dat ik zelf maandag amper tijd zal hebben voor de computer,
Los van het feit dat ik overdag gewoon naar school ben ga ik na school de rest van de dag met mijn eigen vriend wat doen.
(Nog geen idee wat. Dat hield hij geheim voor me)
Maar dat is ook zoiets. Lang niet iedereen zal misschien online zijn op maandag waardoor zo'n evenement toch niet zo handig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimevr feb 11 2011, 21:00

Dat is inderdaad iets wat jammer is. Valentijnsdag blijft maar 1 dag. Maar van mij part kunnen de topics die maandag aangemaakt worden langer duren. Maar het maakt mij allemaal niet uit. Ik heb zelf ook wat te doen met Valentijn. Niet echt iets spectaculairs. School, ontwerpen, dansles......dat was het denk wel.

Anyhow, veel plezier Lin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimevr feb 11 2011, 23:47

uhuu, niets bijzonders Norriepor ^^ *fluit onschuldig*
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimezo feb 13 2011, 06:23

Nja ik zat er ook over te denken er dan gewoon Valentijndagen van te maken :3

Maar het is juist wel leuk als daar een heel evenement omheen komt. Zo niet dan heb je dat sommige mensen toch niets voor de speciale dag in de RPG doen. Dat is lang niet zo leuk als dat het hele thema juist door een evenement omhoog wordt gehaald. Je stelt het zo meer in het daglicht. Het is wel jammer, inderdaad, dat de meeste evenementen vastlopen, maar moet dat dan inhouden dat er dan verder maar geen evenementen meer moeten komen omdat we van mening zijn dat ze toch maar vastlopen? Het valt altijd opnieuw te proberen, het is leuk, en het is jammer maar helaas als het weer vastloopt, toch? ;3

Iedereen mag natuurlijk ook met zijn eigen ideeën komen, maar dit is zo'n beetje wat ik in gedachten had: bij een aantal locaties op de school een andere activiteit en waar steeds een andere leraar of stagiaire als begeleiding staat. Dan hoeft er niet één over een heel evenement te gaan en alles te regelen, maar wordt het werk verspreid. En des te meer redenen voor de mensen met een lerarenaccount die ze weer actief proberen te krijgen om mee te doen met begeleiding ;3
Voor de leerlingen of degene die dan deelnemen is het dan niet 'verplicht' om te posten in één topic met tientallen mensen zoals bij de meeste vorige evenementen, maar je staat helemaal vrij om zelf te bepalen aan welke activiteit je mee doet en aan welke niet. Misschien zou dat kunnen werken?
Ook kunnen mensen dan ook gewoon hun eigen topics aanmaken binnen het evenement zoals bij het kamp toen ook werd voorgesteld.
Wat activiteiten bij locaties betreft had ik een aantal mogelijkheden:

Spoiler:


Maar dat zijn maar voorbeelden. En ik wil anderen graag de kans geven om hun eventuele ideetjes ook voor te leggen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Savador
 
 
Master Savador

Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitimema feb 14 2011, 18:05

Dus... Helloooo?
Doen? Niet doen?
Zoja was ik van plan om het evenement vandaag te starten.
Eigenlijk gisteravond al ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA PROFILE
Valentijnsdag op SSA? UTL8oxA MAGICIAN

Valentijnsdag op SSA? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsdag op SSA?   Valentijnsdag op SSA? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Valentijnsdag op SSA?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Valentijnsdag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mededelingen-