PortalIndexUnder the full moon and stars HpD5UwnUnder the full moon and stars 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Under the full moon and stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Felicia
.
.
Felicia

Under the full moon and stars UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Under the full moon and stars UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Under the full moon and stars Empty
BerichtOnderwerp: Under the full moon and stars   Under the full moon and stars Icon_minitimeza mei 01 2010, 14:34

Kalm liep Felicia wat rond in het school gebouw en ze had vandaag dan ook héél de dag gestudeerd. Haar blik ging kort naar buiten en ze keek naar de sterren. Een zucht verliet haar mond van verveling. Niet veel later besloot ze om naar buiten te gaan en ze had zoals gewoonlijk bijna niets aan van kleren. Het was namelijk wat warm voor haar en ze liep dan rustig richting het grasveld. Daar zou ze wat lekker naar de sterren gaan kijken. Iets wat ze normaal heel zelden deed, maargoed ze moest even naar buiten in de nacht om tot rust te komen. Na een tijdje kwam ze bij het grasveld aan en ze liep dan naar het midden toe. Daar zette ze zich neer en keek ze wat in het rond. Rustig liet ze zich dan ook achterover vallen en haar blik was gericht op de vele sterren. Natuurlijk hield ze elk geluid in haar buurt in de gaten, maar voor nu genoot ze van de rust. Een andere leerling moest haar niet komen storen, want dan kon ze misschien eens kwaad worden doordat haar rust verbroken word. Waar ze wel blij om was, was dat ze haar oom niet meer gezien had. Dit deed haar dan ook deugd en ze keek dan voor even wat in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Under the full moon and stars UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Under the full moon and stars UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Under the full moon and stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the full moon and stars   Under the full moon and stars Icon_minitimevr mei 21 2010, 21:01

Achter Felicia kroop een ongewone schaduw voorbij. Bij haar hoofd hield hij stil en Deshas kwam uit de grond tevoorschijn. ''Beannachtaí na bhean schhone'' fluisterde hij zachtjes in haar oor om haar niet al te erg te laten schrikken. Het was oud- Shadraans maar vertaald betekende het zoiets als: Gegroet schone dame. Deshas lag op zijn buik nu bij Felicia. Zijn hoofd naast de hare maar zijn lichaam de andere kant op. Deshas streek zachtjes wat lokken uit Felicia's gezicht en keek haar aan. ''Hoe is het?'' vroeg hij zacht terwijl hij haar aankeek. Alsof hij nooit genoeg van haar uiterlijk kon krijgen. Zou hij waarschijnlijk ook niet kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Under the full moon and stars UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Under the full moon and stars UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Under the full moon and stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the full moon and stars   Under the full moon and stars Icon_minitimevr mei 21 2010, 21:18

Felicia lag rustig neer toen ze plots een stem hoorde en ze schrok zich dan ook even dood. Toen ze merkte dat het Deshas was keek ze hem rustiger aan. Een glimlach verscheen om haar lippen en ze gaf hem dan een kus op zijn lippen. Ze was blij hem hier te zien en ze keek dan kort nar de sterren. Toen hij vroeg hoe het met haar was keek ze naar hem en ze dacht dan even kort na. "Het gaat goed hoor lieverd, alleen moet je me niet zo doen schrikken." Zei ze zacht tegen hem en ze grinnikte dan ook even kort. Algauw steunde ze wat op haar ellebogen en ze liet haar hoofd naar achteren hangen. Ookal was ze wat moe van het studeren dan nog wilde ze niet gaan slapen en zeker nu niet omdat de sterren er prachtig bij stonden in de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Under the full moon and stars UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Under the full moon and stars UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Under the full moon and stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the full moon and stars   Under the full moon and stars Icon_minitimewo mei 26 2010, 21:08

Deshas grinnikte even zachtjes en kuste Felicia zacht terug toen ze hem een kus gaf. ''Sorry lief, macht der gewoonte'' verontschuldigde hij zich met een vage glimlach op zijn gezicht toen ze zei dat hij haar niet meer zo moest laten schrikken. Toen Felicia op haar ellebogen steunde draaide Deshas zich op zijn rug en keek met zijn handen onder zijn hoofd naar de lucht. ''De sterren staan er weer mooi bij vannacht'' zei hij zachtjes tegen haar. Hij twijfelde er nog even over om er zo'n zoetsappig zwijmel compliment erachteraan te gooien maar hield zich in. Hij moest er nog steeds wel aan wennen, een relatie hebben. Welke dingen moest je zeggen en welke dan weer niet? Vanuit zijn ooghoeken keek Deshas even naar Felicia. Zijn gedachte brachten hem onwillekeurig terug naar hun nacht samen in de Toren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Under the full moon and stars UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Under the full moon and stars UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Under the full moon and stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the full moon and stars   Under the full moon and stars Icon_minitimewo mei 26 2010, 21:31

Felicia sloot haar ogen even kort toen ze hem een kus gaf en ze hoorde dan zijn verontschuldiging. "Het is al goed lieverd ik vergeef het je." Zei ze dan ook tegen hem en ze keek hem dan ook kalm aan. Haar ogen glinsterden even kort en ze hoorde dan zijn woorden over de sterren. "Ja ze staan heel mooi." Zei ze dan als antwoord op zijn woorden. Niet veel later besloot ze om over hem te gaan zitten en ze keek hem recht in de ogen aan. Voor even wist ze niet wat zeggen en ze gaf hem dan een lange kus op de lippen. Ondanks dat ze zo lang gestudeert had vandaag kon ze nu wel ontspanning gebruiken. Ze hield zijn lippen nog even een tijdje vast, maar dan verbrak ze de kus.

(Ik doe even dat dit achter de kamp komt, anders moet ik te lang wachten om te vertellen dat ik zwanger ben lol Razz Of ik kan naar de toren gaan in paniek xD lol)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Under the full moon and stars UTL8oxA PROFILE
Under the full moon and stars UTL8oxA MAGICIAN

Under the full moon and stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the full moon and stars   Under the full moon and stars Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Under the full moon and stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Falling Stars.
» Demon stars [Moyra]
» Looking at the stars
» Rattle the stars
» Wish upon the stars [&Night]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-