PortalIndexDon't mess with me  HpD5UwnDon't mess with me  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Don't mess with me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Don't mess with me  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Don't mess with me  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Don't mess with me  Empty
BerichtOnderwerp: Don't mess with me    Don't mess with me  Icon_minitimedo jan 30 2014, 22:11



Hij liep rustig door de winkelstraten, zijn jas stevig dicht geritst. Gelukkig had hij de make-up er af weten te krijgen, maar zijn shirts waren nog steeds roze geverfd. Hij had niks meer kunnen vinden, en hoe vaak hij ook zijn kleding een was beurt gaf.. het bleef die afzichtelijke kleur. Hij had een hekel aan die kleur, het deed hem aan truttig gedoe denken. Zijn vingers gleden langs de muur van een steegje waar hij doorheen liep, voelde de harde stenen onder zijn vingers. Hij kende magicans die het met gemak neer zouden halen, hij zou het misschien ook kunnen. Zeker wist hij het niet en hij zou zeker niet te koop lopen met wie hij écht was, of hij sterk hij was. Als een schaduw in je kamer als je net van een nachtmerrie was wakker geschrokken. Het enge kippenvel gevoel als je een spin razendsnel zag weg schieten. Drake was niet echt eng of angstaanjagend, eerder dat wat zich eromheen afspeelde. Kortom, je kreeg er de kriebels van.. hij had vele kanten en maskers wat hem bijna gevaarlijk maakte. Een spontane grappenmaker, de gentleman, een monster vol waanzin in een gevecht of de geniepige 'pervert'. Meestal was hij wat neutraal, trof je hem aan in een normal mood. Ergens heel diep verborgen, een jongetje van 7 jaar terug, zat onder stalen muren en hekken verborgen en moeilijk te vinden.. iemand die hij nooit naar boven haalde.. hijzelf. Drake Burned, een jongen die zijn leven leefde in angst en onzekerheid, van zich af beet.. om niet gebeten te worden.

Drake stapte tussen de menigte van mensen en liet zich meevoeren in de stroom tot hij een winkel binnen stapte. De roze shirts.. het waren redenen voor pestkoppen om hem te vernederen en naar beneden te halen, zijn 'voetstuk' onder zijn benen weg te slaan, te verpulveren. Het te breken tot hij weer dat hoopje ongeluk was van zoveel jaren terug. Zijn bruine ogen gingen door de winkel heen, een kleding zaak. Hij liep tussen de rekken door. Hij pakte een stapel zwarte shirts, broeken en andere spulletjes. Ook pakte hij een paar spijkerbroeken en shirts met print er op, een paar zwarte overhemden, twee nette broeken en nieuwe rode arafat sjaal. Hij griste een paar armbanden en een spike ketting bij de sieraden vandaan. Sokken, nieuwe schoenen die hij eigenlijk wel nodig had ja. Er kwam een vrouw naar hem toe, ze vroeg of ze kon helpen. Alleen Drake wist precies wat hij wilde. Daarom wuifde hij haar weg alsof ze een bediende was. Hij pakte nog enkele witte overhemden en stropdassen, voor gelegenheden. Tja, je zult je verbazen, hoe hij zich zoveel kleren kon veroorloven. Niet op een arrogante manier, Drake kon met geld smijten hoeveel hij wilde. Dat kwam omdat zijn vader rijk was en voordat hij was vertrokken had hij een van de credit cards gestolen toen hij naar huis was gegaan.

De avond er op kwam hij terug naar Oak's field. Drake had die dag gehoord dat er een goeie club was genaamd 'The Jolly Jester' hij was erg nieuwsgierig geworden en wilde het proberen. Hij had een douche genomen, zich geschoren, haar in de gel en zijn nieuw kleing aan. Een overhemd met stropdas en nette broek, daar wel een stoer jack over heen, omdat hij het niet té netjes wilde. Drake stapte binnen en hoorde muziek klinken. Nieuwsgierig keek de jongen rond en besloot een biertje te bestellen bij de bar. Misschien kon dit nog gezellig worden.

[Emma, en mensen die ook willen joinen ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy

Don't mess with me  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmaa
Posts : 174
Don't mess with me  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth + lava
Klas:
Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤

Don't mess with me  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me    Don't mess with me  Icon_minitimezo feb 09 2014, 23:06

Lucy trok zachtjes aan haar trui, plukte aan de zachte stof. Een raffelige draad stak eruit en was al de hele ochtend het doelwit van haar verveling. Misschien was het slimmer om haar lusteloosheid op iets anders te uiten. Ja, dat wist ze zelf ook wel. Maar wat dan? Wat was er dan te doen hier? Naast leren, leren en nog meer leren. Naast het ontwijken van stuudjes en het irriteren van leraren. Naast het oeverloze gebabbel met brave trutjes, het roddelen en het kleppen over leuke jongens. Pff, ze verveelde zich rot en haar trui was ook al kapot.

Na een lange dag, waarin ze enkel nog meer saaie lessen had moeten verduren, deed Lucy iets wat voor haar zeer ongewoon was. Ze zou uit gaan. Met haar leeftijd mocht ze nog niet legaal drinken, de meeste discotheken zouden een 15 jarige dan ook gewoon niet binnen laten. Maar op uiterlijk afgaande zou je niet zo snel raden dat ze zo jong was, bedankt mam. Dus kleedde Lucy zich ietwat ongemakkelijk in één van haar simpele jurkjes. Het was niet zeer bloot, maar toch bleef het onwennig voor het meisje dat zich met haar uitgesproken vrouwelijke lichaam slechts moeilijk raad wist. Maar vanavond zou ze dat voor een nacht vergeten, vanavond zou ze de dikke trui achterwege laten, die normaal gesproken haar rondingen bedekte.

Aangekomen in Oaks field kwam ze inderdaad probleemloos naar binnen, na een jollige 'Veel plezier, mops.'' van de bewaker. Lucy nam vanaf de ingang alles eens goed in zich op en besloot eerst maar eens een rondje te lopen. Met de knallende muziek en de lampen die de dansvloer verlichtten hwas er gelukkig weinig ruimte voor twijfelachtige gedachten en de drukke menigte achter haar maakte dat weglopen onmogelijk was. Lucy was net wat meer op haar gemak toen een groep jongens besloot dat het er te zachtaardig aan toe ging hier. Ze begonnen te springen en duwen, allemaal om hun overmatige testosteron naar buiten te kunnen spuwen. T waren godbetere haast apen. Vele onwetende jongeren werden midden in hun dans verstoord door een ruw lichaamscontact en ook Lucy kreeg een flinke duw te verduren, waarna ze tegen een ander lichaam opknalde. Ze nam onmiddelijk wat meer afstand, met haar zenuwachtige vingers streek ze het rokje van haar donkerblauwe jurkje glad. Haar amberkleurige ogen gleden over het lichaam van de jongen heen, vluchtig, maar wel zichtbaar. In plaats van zich te verontschuldigen voor de botsing, het was immers niet haar schuld dus de uitspraak zou toch enkel loze woorden zijn, begroette ze hem. Luid genoeg gesproken om verstaanbaar te zijn over de muziek.
''Hey.''

[Nogmaals sorry voor de latigheid, Moon :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Don't mess with me  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Don't mess with me  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Don't mess with me  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me    Don't mess with me  Icon_minitimezo aug 17 2014, 21:01


Drake stapte naar binnen en voelde al snel alle drukte op zich af komen. Hij zag de blik van de bewaker bij de deur. Echt zo'n kast waar je geen ruzie mee wilde hebben, met armen zo dik dat het leek alsof er kussen rond gebonden waren. Drake was zelf ook getraind, maar zo erg zeker niet. De man keek hem wantrouwend aan, hij herkende natuurlijk gelijk een jongen die niet klopte. Net toen hij wat tegen Drake wilde zeggen glipte de jongen al naar binnen en de man hield hem niet tegen. Het zal wel goed wezen. Drake liep tussen de mensen in, het was nog niet heel erg druk gelukkig. Je kon het wel voelen aanzwellen en straks stonden ze als sardientjes in de ruimte gepropt bij de gang. Hij hing zijn jack op de kapstok, zodat hij nu alleen zijn overhemd en zwarte broek met schoenen droeg. Hij liep langs de dansvloer en keek naar de mensen om zich heen, naar hoe ze met zichzelf bezig waren. Hij snoof de lucht op van sigaretten, drank en mensenzweet. Het was niet een fijne lucht, maar zo was het nou eenmaal in een discotheek. Hij bestelde een drankje bij de bar, een biertje. Na een tijdje gezeten te hebben op de bar kruk en het nog voller gestroomd was, liep hij gewoon voor de lol maar naar de dansvloer. Hij bewoog zich op de muziek, liet zich mee voeren door de harde bas en lachte. Hij knipoogde naar sommige meisjes die langs hem kwamen, een moment met hem danste. In de hitte van alle mensen om hem heen kreeg hij het ook warm. Hij knoopte zijn bovenste knoopjes los en haalde zijn hand door zijn haar. Opeens voelde hij twee handen op zijn rug, een soort duw. Hij draaide zich om en keek een kleiner meisje in de ogen, amberkleurig. Ze had een leuke blauwe jurk aan en Drake glimlachte vriendelijk naar haar. ''Hai, beetje naar je zin?!'' riep hij ook boven de muziek uit. Hij begon nu een beetje met haar te dansen en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy

Don't mess with me  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmaa
Posts : 174
Don't mess with me  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth + lava
Klas:
Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤

Don't mess with me  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me    Don't mess with me  Icon_minitimema aug 18 2014, 18:01

I've wasted time
I've wasted breath
I think I've thought myself to death....


Het was een gozer, een stuk langer dan zij. Zijn shirt half open, wat een grijnsje aan haar ontlokte. Had hij het dan zo warm of showde hij gewoon graag zijn lichaam aan wildvreemden? Niet dat Lucy van plan was erover te klagen, nee. Dat had ze normaal gesproken misschien gedaan, gewoon omdat ze niet goed om wist te gaan met alles wat met relaties of flirten te maken had. Maar ze was vannacht in een bui die te omschrijven was als roekeloos en los.

Delen van wat hij zei waren lastig verstaanbaar, maar de boodschap was duidelijk. Ze grinnikte, iets wat over de donderende muziek niet te horen was. Lucy knikte, grinnikte nogmaals. ''Een beetje. Kan jij 't misschien beter maken?'' Ze stapte dichterbij. Reikte naar zijn glas. Pakte het. Nam een flinke teug, hoewel de smaak haar niet geheel beviel. Even kneep ze haar ogen dicht, om dan het laatste restje achterover te gooien. Ze had het nodig. Alcohol heette niets voor niets een vloeibare moedgever.

Ze trok de rand van haar jurkje iets omlaag, de strakke stof omhelsde haar lichaam. Ietwat weifelend maakte ze dansende bewegingen, probeerde er zelfs een glimlach bij. Dit was zo slecht nog niet, de bas die samen met haar hart in haar borstkas dreunde liet haar al haar problemen even vergeten.

I need to move, I need to fight
I need to lose myself tonight


[Als Drake geen bier bij zich had heeft ze het van een random bijstander gejat c':]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Don't mess with me  UTL8oxA PROFILE
Don't mess with me  UTL8oxA MAGICIAN

Don't mess with me  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me    Don't mess with me  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Don't mess with me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What a mess,eh?
» Don't mess with me
» Don't mess with the redhead~ || Drakkkkeeeee
» Just feelin' sick about every mess in my whole life. [&DOMINIC)
» still dont know how

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-