PortalIndex» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. HpD5Uwn» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 » floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Isaiah
.
.
Isaiah

» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : » Captain Fluffledork.
Posts : 116
Points : 5
» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Air & Wood.
Klas: » Miss Nannete.
Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.

» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. Empty
BerichtOnderwerp: » floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei.   » floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. Icon_minitimeza dec 28 2013, 22:47

Er stond een harde, koude wind. Het was ontzettend fijn. Ook al sneden de windvlagen over mijn bleke huid, het voelde prettig. Ik kon me nog herinneren dat ik met zulke windstoten leefde. Het waren prettige windstoten, vond ik. Misschien kwam het doordat ik het gewend was, of omdat ik wind bestuurde. Ik wist het niet, alles dat ik wist was dat ik het prettig vond om met dit soort weer buiten te zijn. Vandaar dat ik dus ook besloten had om een blokje om te gaan, in plaats van mij in de bibliotheek terug te trekken en boeken te lezen over verre planeten die ik ooit nog ga bezoeken.

Ik was ingepakt in een iets te dunne, oude jas en een felrode lange sjaal. Ik droeg grijze vingerloze handschoenen en een donkergroene broek die ik in enkelhoge, stevige laarsjes had gestopt. De jas was een maat te groot, vandaar dus dat ik hem zo goed als ik kon om me heen probeerde te slaan. Het was toch al behoorlijk winter; het gras was bedenkt met een deken van poedersneeuw. Nog niet echt dik, maar het zou binnen no-time waarschijnlijk gaan sneeuwen. Ik vond sneeuw altijd wel leuk. In mijn linkerhand had ik een boek geklemd. Een klein, oud boek met vergeelde bladzijdes. Dat waren mijn favoriete boeken. Ze roken altijd zo lekker. Ik was eigenlijk van plan ergens neer te ploffen, onder een boom misschien, en dan lekker te gaan lezen. Ik hield van lezen, van boeken. Ze droegen mij altijd mee naar ondenkbare werelden, waar alles mogelijk is. Zelfs de boeken die over andere planeten gaan waren een soort fictie voor mij. Ik kon me gewoon niet voorstellen hoe Gren zou zijn, ookal kwam mijn biologische moeder daar vandaan. Ik kon me nog vaag herinneren dat ze verhalen vertelde, maar ik weet niet meer waar ze over sprak.

Een harde windvlaag deed mijn sjaal, die ik losjes om mijn nek had geslagen, losraken en de wind nam het ding mee, het rood opvallend tegen het wit en grijs van de wolken. Een klein kreetje van schrik verliet mijn lippen toen ik de koude wind zo plotseling in mijn nek voelde. Ik sloeg mijn kraag omhoog om zo wat bescherming tegen de kou te hebben en begon achter de sjaal aan te rennen. De wind had het ding hoog in de lucht geblazen en de vlagen gingen sneller dan ik rennen kon. Ik had echter een belabberde conditie, dus stond ik binnen no time met één hand op mijn knie en één hand in de lucht geheven uit te hijgen. Damn, die sjaal was nog best duur geweest, en ik was er eigenlijk een beetje gesteld op geraakt. Toen ik een soort van uit gehijgd was ging ik weer rechtop staan en zette ik mijn handen in mijn zij. Ik keek hoe de sjaal nu niets meer dan een kronkelende streep was langzaam uit mijn zicht verdween. Als de wind zakte kon het ding misschien nog in een boom terecht komen. Dan kon ik er in mijn vrije tijd nog naar zoeken. Dat zou een lange zoektocht worden, maar ach Had ik tenminste iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saturi
.
.
Saturi

» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. UTL8oxA PROFILEReal Name : Melle
Posts : 45
» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth/Fire
Klas:
Partner: There matters in this world, that are more important then love..

» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei.   » floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei. Icon_minitimezo dec 29 2013, 09:17

Het was behoorlijk koud buiten. Mede door die koude wind die er nu stond. Hij kon voelen dat hij echt te lang op Razen was geweest..daar was het namelijk niet zo koud als hier. Zanei sidderde nog eens, en trok zijn kraag iets meer op. Toen bedacht hij iets. "Inner warmth.." Hij voelde binnen hem Izanagi's warmte. Meteen had hij het stukken minder koud als net. Hij had een lange zwarte jas aan met daaronder een zwarte spijker broek en zwarte schoenen. Zijn bril was zoals gewoonlijk grijs. Zijn lange jas wapperde mee in de wind. Hierdoor waren soms zijn twee rapieren goed te zien. Niet dat hij hier veel om gaf. Dit was immers buiten de school muren, dus hier mocht hij wel gewoon open en bloot met de Rapieren rond lopen. Binnen het schoolgebouw had hij deze altijd in een doek gewikkeld. Zijn grijze ogen keken even naar de hemel, die ook even grijs was. Ach gelukkig regent of sneeuwt het niet moest je maar denken...Nog een nadeel van de winter. Het sneeuwde, en het joeg leukere vogelsoorten weg. Die vogelsoorten zaten nu lekker in een warm land..terwijl hij maar hier ene beetje in de kou zat..Ach, het is zoals het is.. Toen waaide er opeens iets tegen hem aan. Hij was zo verrast, dat hij even bijna omviel. Toen pakte hij het, en zag wat het was. Het was een sjaal..iemand moest 'm vast verloren hebben..Ah well..niet zijn probleem..die sjaal was nu van hem..Toen zag hij in de verte een jongen. Zou deze sjaal soms van hem zijn? Vast...Zanei besloot daarom toch richting de jongen te gaan om diens sjaal terug te brengen, mvoor eht geval de jongen hem gezien kon hebben. "Yo." zei hij enkel toen hij bij de jongen aankwam. "Is deze toevallig van jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 

» floating on the wind. }-- & Jodaline, Zanei.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zanei Yanto
» Jodaline Ivance - Ivar
» Woudmagie: les #2 - Yume Leaf [ Jodaline - Liam ]
» Gone with the Wind - [Mitch]
» Wind

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-