PortalIndex[#2] Regels HpD5Uwn[#2] Regels 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [#2] Regels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Nannete

Miss Nannete

[#2] Regels UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Emma
Posts : 1299
[#2] Regels UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: I have my own, sweetheart.
Partner:

[#2] Regels Empty
BerichtOnderwerp: [#2] Regels   [#2] Regels Icon_minitimewo nov 13 2013, 22:46

Regels voor een goede en vredige omgang, waaraan iedereen zich dient te houden:
1. Wees respectvol naar je medemens, wat inhoudt dat je stil bent als iemand anders het woord heeft en dat je niet nodeloos iemand beledigt.
2. Schaadt het vertrouwen van je groepje niet. Voor een goede omgang is het belangrijk dat de sfeer open en eerlijk kan blijven. Daarom wordt iedereen geacht dingen die in de vertrouwelijke sfeer verteld zijn niet te delen met mensen buiten de mentorgroep, ténzij verzwijgen het leven van iemand in gevaar brengt!
3. Hou je aan afspraken en wees op tijd. Als je je voor een les hebt opgegeven wordt logischerwijs je aanwezigheid verwacht. Ook eis ik dat je op tijd komt. Ben je toch een keer te laat? Wees dan stil en stoor niemand met je binnenkomst. Als dat niet gaat kun je beter buiten wachten tot er een pauze valt waarin je in kan stromen. Na de les/activiteit wordt van laatkomers geëist dat ze even wachten en hun reden uitleggen, om eventueel maatregelen te nemen.
4. Eten en drinken is toegestaan, tenzij anders wordt vermeld. Laat wel je omgeving netjes achter, zodat er niemand anders jouw rotzooi op hoeft te ruimen! Ook het vriendelijke verzoek om zo veel mogelijk luidruchtig/krakend/hevig ruikend voedsel buiten het lokaal te nuttigen.
5. Zorg voor jezelf, maar weet dat hulp vragen geen zonde is. Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal zelfstandig en bovenal vérstandig te werk gaan. Je hoeft niet voor elk wissewasje naar mij toe te komen. Maar mocht je in problemen geraken of heb je de behoefte om te praten, schaam je dan vooral niet. Je mag altijd langs lopen in mijn kantoortje of een afspraak maken om te praten, daar ben ik voor!
6. Geef suggesties, maak opmerkingen, stel vragen als er iets onduidelijk is: Eigen inbreng is bijna altijd goed. Zolang je respectvol je mening kan verwoorden en die ook met argumenten kan onderbouwen ben je welkom.

Dit waren de meest belangrijke regels, ik hoop dat dit voor iedereen al als normale omgangsregels overkwam.
Voor vragen kun je een pb sturen of hier een berichtje achterlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[#2] Regels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» over De regels gesproken
» Toevoeging aan de regels
» Regels interactie
» Regels La Romanos
» De Algemene Regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Mentorklas Miss Nannete-