PortalIndexits time to meet after al those years HpD5Uwnits time to meet after al those years 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 its time to meet after al those years

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gab
.
.
Gab

its time to meet after al those years UTL8oxA PROFILEReal Name : buns
Posts : 292
its time to meet after al those years UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire and dark
Klas:
Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head

its time to meet after al those years Empty
BerichtOnderwerp: its time to meet after al those years   its time to meet after al those years Icon_minitimevr okt 11 2013, 21:52

its time to meet after al those years A-spooky-gif_zps1e7f8465
Gabriell stond onrustig heen en weer te stappen in zijn kamer. Zou hij het durven? Of juist niet. hij moest dit doen, dat weet Gabe nu ook wel. Zuchtend liet hij zich op zijn bed neervallen waarbij hij heel even in de lucht veerde. Hij sloot zijn ogen en probeerde zijn wanordelijke gedachten te kalmeren. De gedachten die alleen maar over een vrouw ging, zijn moeder. Verward ging hij met zijn vingers door zijn witte haren; hoe zal hij dit moeten oplossen? Hij zou haar wel kunnen negeren net zoals zij bij hem deed...Nee, hij gaat zijn niveau niet verlagen zoals zij deed. Gabriell is geen bangerik, Zeker niet. Dit moet hij doen hoe dan ook, anders ging hij er op een dag nog wel eens spijt van kunnen krijgen. Met een vastberaden uitdrukking op zijn gezicht stond hij recht. Met een korte blik op te klok gericht kleedde hij zich om. Eerst zal hij zijn training moeten doen, en daarna zal hij wel op zoek gaan naar zijn moeder. Hij had namelijk gisteren niet getraind dus vandaag moet hij die inhalen door de training voor nu zwaarder te maken dan gewoonlijk. Als hij zich helemaal had ging hij rechtstreeks naar het stille meer. De spullen smeet hij daar gewoon op het nog wat natte gras-door het nog achtergebleven vocht van de vroege ochtend. Even gleed zijn blik naar het raam van de toren van vrouwe van het duisternis. Vervolgens kijk Gabe even naar de omgeving om te zien of er geen onnodige bezoek was. En dan begon hij in een zeer hoog tempo zijn reeks bewegingen te oden. Alle oefeningen zaten ingewikkeld in elkaar, maar ze hadden allemaal een doel. het waren bewegingen dat zijn vader hem had geleerd. Zoals verwacht Voelde Gabriell na een tijdje de aanwezigheid van een machte persoon.  Een duisteren persoon om preciezer te zijn. Eentje die hij wel vaker had gevoeld tijdens zijn verschillende trainingen. 'Vind u ook niet dat het hoogtijd word om uzelf voor te stellen...'moeder?'' sprak hij op een kille maar spottende toon. Pas als hij al zijn oefeningen gedaan had draaide hij zich naar die persoon om.

-Q-
Terug naar boven Ga naar beneden
Queralena
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Queralena

its time to meet after al those years UTL8oxA PROFILEElite
Posts : 141
its time to meet after al those years UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic met lichte Fire Magic snufjes.
Klas: It is the other way around honey.
Partner: I am here, he is there.. oh.. should I despair?

its time to meet after al those years Empty
BerichtOnderwerp: Re: its time to meet after al those years   its time to meet after al those years Icon_minitimezo okt 13 2013, 20:07


Het waren de lichte tintelingen in haar lichaam die Queralena wakker maakten uit haar diepe slaap en dwongen haar ogen te openen om een nieuwe ochtend te verwelkomen. Als ze haar ogen sloot dan zou ze kunnen voelen waar hij was en wat hij deed op dit onmogelijke tijdstip van de dag. Waar hij de energie vandaan haalde om nu op pad te zijn dat wist ze niet, maar het lag hoogstwaarschijnlijk aan het feit dat hij het het beste uit haar en zijn vader had getrokken en zijn eigen had gemaakt. Gabriëll was naar het meer gegaan. Zou hij dezelfde methode als zijn vader om na de training een duik te nemen in het ijskoude water om het verhitte lichaam af te koelen? Met een lichte zucht wilde ze de resterende slaap van zich af en duwde de heerlijke dikke en warme lakens van haar af om in haar koude torenkamer zich snel aan te kunnen kleden. Simpele zwarte broek en een grijze trui overheen waren genoeg. Het was niet alsof dit de eerste keer was dat ze naar hem toeging om te kijken hoe zijn training ging en het daarna over te gaan in haar hoofd om zijn zwakke en sterke punten eruit te halen. In een wolk van zwarte rook verdween ze uit haar kamer en verscheen op een van de grote rotsen die het meer omgaven. Zacht nam Q’leen plaats op de rots voordat ze besloot naar Gabriëll te kijken.

‘Mistress, are you sure?’ Q’leen keek via de spiegel naar haar bediende voordat ze hem een briefje aanreikte die door een bekende dokter was geschreven. ‘Ik had mijn vermoedens en Wallace heeft het bevestigd.’ ‘Maar u be-‘ Bedrieglijk kalm draaide Q’leen zich om en staarde hem aan. ‘Ik ben oud? Was dat wat je wilde zeggen Iklèp? Wees niet bang, mijn lichaam kreeg de spreuk toen ik nog kinderen kon dragen en baren, ik zie geen enkele reden waarom ik nu het dan niet meer zou kunnen. Als ik het niet zou kunnen dan zouden die vervelende periodes iedere maand ook ophouden en dat is in de afgelopen tijd ook niet eerder gebeurd.’ Ze wist dat hij geen opmerking zou durven maken over de periodes in de maand wanneer ze extra bloedlustig was, hoe ironisch het ook was, en dat de discussie over zou zijn. ‘Wie is de vader als ik het mag weten, Mistress?’ Q’leen glimlachte licht. ‘Een koppige Raziaan die blijkbaar vergeet om protectie te gebruiken.’

De woorden van Gabriëll brachten Q’leen uit haar verdwalingen. ‘Als je al weet wie ik ben, waarom zou ik me dan moeten voorstellen Gabriëll?’ Haar toon hield de geamuseerde klank aan die ze zo vaak gebruikte bij iemand die haar permissie had om dichterbij te komen. Mentaal en fysiek gelijk. De harde klanken waren om ze weg te houden, de zachte om ze naar haar toe te laten komen. Haar ogen volgden de bewegingen van haar zoon en zoals gewoonlijk moest ze af en toe moeite doen om niet in te springen en hem te laten zien waar zijn techniek zoveel beter kon zijn dan wat het nu was. Het waren dezelfde punten die ze enkele jaren geleden aanduidde, aangaf aan zijn trainers, zelfs aan zijn vader, maar op een of andere manier konden ze er maar niet in slagen om de jongen te leren waar het fout ging. De routine kwam ten einde naar wat Q’leen wist en over het algemeen was dat het moment dat ze zich uit de voeten maakte, hem alleen zou laten, maar vandaag was het anders. Dit was de eerste keer dat hij haar had aangesproken en dat hij wist wie ze was. Er bestond geen wonder over dat dit kwam van zijn vader. Zij had namelijk ook van hem een brief gekregen dat Gabriëll klaar was op de academie en dat hij naar de school zou komen omdat zij hem meer kon leren over zijn duistere kant. Ook had hij zich daarna heel goed weg weten te werken, missies die hij moest volbrengen waardoor ze niet langs kon komen, oftewel, zodat ze niet tegen hem tekeer kon gaan. Jammer, meestal ging hij een uitdaging om ruzie met haar te maken niet uit de weg. Zodra hij zich naar haar had omgedraaid, liet ze zich van de rots glijden en hield voor hem halt. ‘Hoe vaak moet ik die trainers van je nog zeggen dat je routine nog steeds niet volledig is?’ Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek op hem neer. Hij was lang, maar nog niet uitgegroeid dus ze kon nog net boven hem staan. Nog een paar maanden en hij zou de lengte van zijn vader hebben of als hij geluk had er zelfs bovenuit steken. ‘Hoe is het mogelijk dat jij rond deze tijd actief bent als ik nu meestal net een uur lig te slapen en je vader ook niet is aan te sporen in de ochtenden?’ Hierbij haalde ze haar wenkbrauw op, maar de iets warmere stem moest hem duidelijk maken dat ze het zich serieus afvroeg.

~There you go, sweet duckling. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gab
.
.
Gab

its time to meet after al those years UTL8oxA PROFILEReal Name : buns
Posts : 292
its time to meet after al those years UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire and dark
Klas:
Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head

its time to meet after al those years Empty
BerichtOnderwerp: Re: its time to meet after al those years   its time to meet after al those years Icon_minitimema jan 13 2014, 20:57

Hm, misschien zal hij beter moeten wachten met haar op te zoeken. Hij had wel zo'n gevoel dat ze weer naar zijn training zou komen kijken, dat was namelijk altijd zo het geval geweest. Meestal negeerde hij haar dan gewoon, alsof hij helemaal niet door had dat haar ogen iedere beweging van hem volgde. Het gaf hem het gevoel dat ze zich ermee zou bemoeien, of het kon ook gewoon aan zijn verbeelding liggen, al had hij niet veel verbeelding, dat waren voor de dromers en Gabe hoorde daar zeker en vast niet bij. Nee, hij was een doener iemand die alles wilt testen, niet dromen, want daar kwam je toch niet ver mee. Misschien had hij dat van zijn ouders, beide waren ook niet echt het type dat dromers waren, of veel fantasie hadden. Een diepe zucht verliet zijn keelgat, opnieuw zat hij te twijfelen of hij haar wel zou moeten opzoeken. En waarom? Omdat hij niet precies zal weten hoe hij zich zou moeten gedragen bij haar, en hoe zij zou zijn bij hem.

Hij puschte zichzelf tot het uiterste bij zijn training, probeerde sneller en sneller te gaan, ja natuurlijk maakte hij dan ook veel sneller wat fouten, maar hij wou nu gewoon zijn frustratie en stress uit hem krijgen, het uit zich laten zweten. Dus nu voor nu lette hij even niet op al de fouten die hij zat te maken. Opnieuw forceerde hij zichzelf en ging nu sneller dan gewoonte voor hem was, hij begon zichzelf tot het uiterste te dwingen, haast letterlijk. De macht die hij van een ander had gevoelt zorgde er niet voor dat hij zou stoppen. Nee eerst moet hij deze oefening afwerken. Hij wist maar al te goed wie het was, en wist dat die machtige persoon niet zomaar weg zal gaan, nee ze zal blijven kijken tot hij klaar was met zijn training en er dan stilletjes weer vandoor te gaan. Waarom ze hem nooit benaderd heeft in al die jaren wist ze niet. En dat maakte hem alleen maar kwader. Waarom komt ze gewoon niet naar hem toe.

maar nee dat deed ze niet, dus moest hij weer de eerste stap zetten. Hoe stom. ‘Als je al weet wie ik ben, waarom zou ik me dan moeten voorstellen Gabriëll?’ Hoorde hij haar geamuseerd zeggen. Terwijl hij weer op adem kwam bekeek hij haar gewoon simpel weg. 'Hm misschien omdat je het nooit officieel hebt gedaan' snauwde hij lichtjes naar haar. hij begreep het niet waarom ze zo deed, was hij grappig ofzo? ‘Hoe vaak moet ik die trainers van je nog zeggen dat je routine nog steeds niet volledig is?’ Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek op hem neer. Hij draait met zijn ogen, diezelfde speech kreeg hij genoeg van zijn vader. Maar hij had de koppigheid geërfd van zijn 'beide' ouders dus veel zin had het niet ' geef het nou maar op, net zoals de trainers dat ook hebben gedaan' sprak hij sceptisch. Ze hadden het geprobeerd, maar iedere keer gefaald. Hoe is het mogelijk dat jij rond deze tijd actief bent als ik nu meestal net een uur lig te slapen en je vader ook niet is aan te sporen in de ochtenden?’ nonchalant haalde hij zijn schouders op. Ze zou eens de echte reden moeten weten, zelfs Eragon weet de echte reden niet. En beide zou het ook nooit te weten komen 'Ik ben een ochtend mens , niet zo'n humeurige zoals jullie beide ' sprak hij koeltjes. Hij begreep wel waarom zijn vader iets in zijn moeder had gezien. De twee pasten gewoon perfect bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Queralena
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Queralena

its time to meet after al those years UTL8oxA PROFILEElite
Posts : 141
its time to meet after al those years UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic met lichte Fire Magic snufjes.
Klas: It is the other way around honey.
Partner: I am here, he is there.. oh.. should I despair?

its time to meet after al those years Empty
BerichtOnderwerp: Re: its time to meet after al those years   its time to meet after al those years Icon_minitimevr feb 21 2014, 20:45

Met de zachte tinteling van de ochtendzon die Komokova begon te verwarmen, zat Queralena naar haar zoon te kijken. Haar blik gleed van goedkeurend tot afgrijzen en weer terug bij de aanschouwing. De kritieke punten die haar altijd dwars zaten, waren nog steeds niet uit zijn systeem gegooid, terwijl zijn sterke punten alleen maar waren verbeterd. Hij was sneller, maar maakte meer fouten. Dat was begrijpelijk. Geamuseerd keek Q’leen op Gabriëll neer bij het horen van de kille toon in zijn anders licht melodieuze stem. ‘Misschien. Je had het ook kunnen proberen te herinneren. Ik heb me meerdere malen voorgesteld, al was het misschien niet altijd met deze naam.’ Haar hand stak lichtjes uit om zijn gezicht naar haar terug te draaien en grinnikte zodra ze zag dat hij met zijn ogen draaide. ‘Ik geef het niet zo snel op little one. Hoe goed jouw trainers ook zijn, ze kunnen nog steeds niet zo gedisciplineerd zijn als ik kan zijn wanneer ik iemand onder mijn hoede heb. Dat terzijde,’ Queralena nam opnieuw plaats op de steen en klopte lichtjes op de plaats naast haar, ‘ik heb oplossingen voor je fouten waar zij zeggen dat je enkel moet blijven oefenen totdat het goed gaat.’ Haar volgende vraag haalde eindelijk het gesnauw uit zijn stem en Q’leen onderdrukte een lichte zucht. Ondanks dat ze veel bij hem was geweest wilde dat niet zeggen dat ze wist hoe ze met hem moest praten en het was nou niet zo dat ze tegen hem kon praten als ze tegen ieder ander deed of wel? De laatste keer dat ze tegen een kind sprak waar ze om gaf was meer dan 150 jaar geleden en haar zoon was toen pas slechts enkele jaren oud. Het enige wat ze had waren de herinneringen van hoe haar ouders met haar broer omgingen en zelfs zulke dingen waren in haar geheugen al erg wazig geworden. ‘Hoe weet jij nou of ik humeurig ben? Al heb je gelijk over Eragon. Hij is in de ochtenden nog humeuriger dan zijn draak wanneer die een jaar niets te eten heeft gehad.’ Q’leen greep toen snel de hand van Gabriëll en volgde de lijnen die in zijn palm liggen voordat ze de hand losliet. ‘Mhm, wat heb je al gedaan in de vorm van zwarte magie? Of was je een brave jongen en gebruikte je alleen je vuurkrachten?’ Een grijns was even te zien op haar gezicht voordat Q’leen weer met een lichte glimlach zijn kant op keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gab
.
.
Gab

its time to meet after al those years UTL8oxA PROFILEReal Name : buns
Posts : 292
its time to meet after al those years UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire and dark
Klas:
Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head

its time to meet after al those years Empty
BerichtOnderwerp: Re: its time to meet after al those years   its time to meet after al those years Icon_minitimedo mei 15 2014, 09:29

Gabriell kreeg nu wel lichtjes spijt dat hij was opgestaan. Hoe had ze eigenlijk geweten dat hij aan het trainen was? De meesten sliepen, en het is niet dat hij enige geluid maakte tijdens zijn trainingen. Verward schudde hij even met zijn hoofd. Hij zal het later misschien wel vragen. Of hij kwaad was op zijn moeder? Ja dat was hij zeker. Al die tijd had ze nooit naar hem toegekomen, en nu hij hier op starshine zat om zijn magie te verbeteren kwam ze naar hem toe. 'beter laat dan nooit' hoorde in dit geval er niet. Had ze dan niet beseft dat eragon niet echt een perfecte vader figuur zou zijn? Al durfde Gabe erop te wedden dat ze nou ook niet echt een moeder figuur was. Eragon had Gabriell echt iedere dag zware training gegeven. hij wou niet dat Gabriell zwak was en zijn ouders ten schande zou brengen. Hij ging even met zijn handen door zijn haren en keek haar recht aan. ‘Misschien. Je had het ook kunnen proberen te herinneren. Ik heb me meerdere malen voorgesteld, al was het misschien niet altijd met deze naam.’ Hij snoof. 'Dat zou ik wel herinnerd hebben' zei hij nog steeds koeltjes. Gabe is niet iemand die snel toe zou geven. Hij heeft zijn koppige karakter gekregen van zijn vader, hij wist zelf niet wat hij van zijn moeder had gekregen, om eerlijk te zijn, lichtjes draaide hij zijn gezicht van haar weg. ‘Ik geef het niet zo snel op little one. Hoe goed jouw trainers ook zijn, ze kunnen nog steeds niet zo gedisciplineerd zijn als ik kan zijn wanneer ik iemand onder mijn hoede heb. Dat terzijde,’ Vragend trok hij een wenkbrauw op. Little one? Hij was niet klein, toch zeker niet voor zijn leeftijd. , ‘ik heb oplossingen voor je fouten waar zij zeggen dat je enkel moet blijven oefenen totdat het goed gaat.’ gabriell sloeg zijn armen over elkaar voor zijn borstkas 'en waarom denk je dat het bij jou wel zou lukken' Velen hadden geprobeerd. zelf zijn eigen vader, maar uiteindelijk had ook hij het opgegeven. niet dat Gabriell dat erg vond. . ‘Hoe weet jij nou of ik humeurig ben? Al heb je gelijk over Eragon. Hij is in de ochtenden nog humeuriger dan zijn draak wanneer die een jaar niets te eten heeft gehad.’ Heel even, voor een kleine seconde gingen zijn mondhoeken naar boven, maar kon zichzelf het op tijd tegenhouden. 'Dat weet ik maar al te goed' Oja, hij had vaak eragon achter zich gehad omdat hij hem had wakker gemaakt. ‘Mhm, wat heb je al gedaan in de vorm van zwarte magie? Of was je een brave jongen en gebruikte je alleen je vuurkrachten?’ En opnieuw draaide hij met zijn ogen. 'Ik gebruik genoeg mijn duistere magie, maar zoveel weet ik er ook nog niet van, omdat iemand het me niet kon leren.' Gabe had graag gewild dat hij meer duistere magie kon gebruiken, maar Eragon kon dat niet, vandaar dat hij het allemaal zelf maar had geprobeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



its time to meet after al those years UTL8oxA PROFILE
its time to meet after al those years UTL8oxA MAGICIAN

its time to meet after al those years Empty
BerichtOnderwerp: Re: its time to meet after al those years   its time to meet after al those years Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

its time to meet after al those years

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Time to meet the one....
» Time to meet thé guy everyone is talking about.
» So we meet again, after all this time||Milo
» After two years.
» After al those years..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-