PortalIndex-Sitri Bitru Cartwright- HpD5Uwn-Sitri Bitru Cartwright- 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 -Sitri Bitru Cartwright-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sitri
.
.
Sitri

-Sitri Bitru Cartwright- UTL8oxA PROFILEReal Name : Juicy Apple
Posts : 112
-Sitri Bitru Cartwright- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Light
Klas: |?|
Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.

-Sitri Bitru Cartwright- Empty
BerichtOnderwerp: -Sitri Bitru Cartwright-   -Sitri Bitru Cartwright- Icon_minitimezo sep 15 2013, 00:35

...............................S I T R I.............................
Naam? Sitri, hoewel ik ook wel eens onder de naam Silos ga..

Bijnamen/koosnaampjes? Je mag me noemen hoe je wilt.. De meeste mensen gebruiken: Si, Bitru en.. wat minder lieve woorden. -grinnikt-

Achternaam? Cartwright

Geslacht? -vernauwt ogen, zegt niets- -mompelt- Niet alles is wat het lijkt.

Leeftijd? 16 lentes

Geboortedatum? -haalt schouders op- Helaas kan ik op deze vraag geen correct antwoord geven. -staart je sinister aan-

Geboorte plaats? Puffoon, de stad van engelen en -vernauwt ogen- die die gevallen zijn.

Religie? Ik houd me niet bezig met het aanbidden van datgene wat me mijn vleugels ontnomen heeft. -plotselinge sfeer verandering-

Beschrijf je postuur. Schrijf maar gewoon op wat je ogen op dit moment kunnen zien. De lege plekken kunnen altijd nog opgevuld worden. -glimlacht vrolijk-

Is dat je echte haarkleur? Natuurlijk. Er is geen vézel op mijn lichaam die niet origineel is. -kijkt licht verontwaardigd-

Je ogen zijn echt.. hemels van kleur.. Nietwaar? Hoewel er beter dingen zijn om ze mee te vergelijken. -kijkt weg-

Je bent vrij licht voor je lengte..[b]-knikt- Anders kom ik niet meer van de grond af. Dat is ook de reden waarom ik.. -je word gescand- sommige mensen niet mee kan nemen.

[b]Mee kan nemen? Waarmee?
Ah.. Nieuwsgierig hm? -tevreden glimlach en haalt zijn vleugels gemaakt uit licht- -zucht- geloof me, wat ik had was beter als wat het nu is.

Ik heb je kleding nog nooit eerder gezien..Niet? Dit is de normale kledingdracht waar ik vandaan kom. -glimlacht- Ok, meer de kledingdracht voor de iets beter gesitueerde. -mompelt wat-

Waar heb je dat litteken gekregen op je sleutelbeen? -kijkt naar beneden- ah die? Mijn rug zit er vol mee. Littekenweefsel van toen ik.. -kijkt naar de lucht- gevallen ben. Geloof me, it's a long long way down.

Hoe zou je je karakter beschrijven?Mijn karakter.. Heel normaal toch? -grimast wat donker- Tot noch toe ben ik alleen maar lief voor je geweest of niet? -steekt een hand uit en streelt zachtjes met een vinger langs de bovenkant van je hand- Dus.. over het algemeen ben ik een heel normaal.. persoon. -stopt met aanraken- Mijn verontschuldiging, ik krijg de neiging dingen aan te raken wanneer ik ze mooi vind. -pure glimlach-

Ok.. Hoe zouden ánderen je beschrijven?-glimlacht- Hoeveel vrienden denk je dat ik heb? Laat staan mensen waaraan ik dat soort dingen zou vragen. Mijn moeder noemde me altijd een bitch. -kijkt beledigd weg- Ze was gewoon jaloers..

Wat zijn je hobby's? Vliegen, ik krijg gewoon simpelweg geen genoeg van hoe mooi de lucht kan zijn, en hoe fijn deze kan aanvoelen op je blote huid. -glimlacht- Verder, winkelen.. Um en lezen zo nu en dan..

Zijn er dingen die je leuk en of minder leuk vind? Dit gesprek met jou begin ik aardig leuk te vinden. -glimlacht in pure onschuld, schraapt dan zachtjes zijn keel- Vliegen, zonnig maar niet al te warm weer. En dat brengt me op slecht weer, vooral wanneer ik moet vliegen is dat een absolute ergernis. Het maakt mijn vleugels zwaar en log. Hmm, ik houd van Manga strips en kleding. Vind het leuk hoe mensen mij soms kunnen verwarren met .. iets anders, geniet er van om iemand uit de kast te trekken en ben ook wel eens in voor een.. 'grapje'. -kijkt je onschuldig aan- Verder ben ik eigenlijk meer een nacht als een dag persoon. 'S avonds gebeuren tenslotte de meer interessante dingen. -kijkt je iets doordringender aan- Moving on, ik heb een hekel aan mensen die in god geloven en alles wat daar mee te maken heeft. Aanhangers van een religie zijn bij mij een.. laten we zeggen zwart gat. Als laatste.. Ik wil niet zeggen dat ik er écht van houd maar.. jawel zo nu en dan haal ik er voldoening uit om anderen te zien falen. Gewoon een trekje.


Heb je bepaalde angsten of wensen?Wensen..? Ik denk dat ik wens om iemand te vinden waar ik mijn hart en ziel.. en meer in kan stoppen. -Kijkt plots een beetje dromerig- Er is verder niets wat mij nog bang kan maken, mijn ergste angst is al uitgekomen. -360 graden emotie switch-

Ben je volledig gezond?Hmm, lastige vraag deze. Als je psychologisch bedoelt, dan moet ik je helaas van een antwoord onthouden. Fysiek ben ik op een paar gebroken puntjes in mijn vleugels, vrijwel gezond. -Neutrale blik-

Kun je me iets meer vertellen over wat er allemaal in je leven gebeurt is? Omdat je het zo oprecht aan me vraagt. -knipoog- Toen ik nog maar een klein jochie was, woonde ik niet op Kovomaka. Ik woonde op een wolk boven Puffoon. Elke dag staarde ik naar beneden, jullie mensen bekijkend en uitlachend. Waarom tenslotte deden die poppetjes zoveel moeite om braaf en goed te zijn? Ze zouden nooit de hemel bereiken hoe goed ze zich ook zouden gedragen. En lager als de hel konden ze toch niet zakken. Dat dat wel anders zat als nobel in de wolken kwam ik twee jaar later achter. Wegens.. -grinnikt- een bepaald ongelukje ben ik van mijn woonplek verbannen, naar een plek waar er geen goede eindes zijn. Kovomaka, Puffoon om precies te zijn.

De eerste jaren heb ik me .. laten we zeggen geamuseerd met jullie soort tot ik er achter kwam dat, dat gedrag me geen vrienden opleverde. En blijkbaar kom je hier nergens zonder een vriend. Dus ik ben vrienden gaan verzamelen, meer vriend'jes' als wat anders overigens. Oh die eerste keer..-  Ah ik dwaal af. -kijkt nog steeds iets dromerig- Het heeft me een aantal jaar gekost om volledig te herstellen van mijn val en dus ook voordat ik mijn vleugels weer kon gebruiken. Maar het maakte niet uit hoe hoog ik de lucht in vloog, nooit en te nimmer kwam ik terecht op de plek waar ik thuis hoorde. Wat mijn thuis was. En eigenlijk heb ik het daarna in m'n uppie weten te redden op Kovomaka. Ik heb me een moeder, vader en zusje aangemeten en ben daarna vertrokken naar hier. Aangezien ik natuurlijk aangeboren ben met beiden lucht en lichtmagie is dit.. niet echt een uitdaging. Vooralsnog niet in ieder geval. En tja.. laten we zeggen dat ik mezelf dan niet kan inhouden om andere.. 'experimenten' uit te gaan voeren in mijn vrije tijd. -engelachtige glimlach-


Ik denk.. um dat ik wel genoeg weet, Sitri.[i]Aah, zoals verwacht klinkt mijn naam als belletjes op jou tong. Ik hoop dat we elkaar nog eens treffen.. Gast

Terug naar boven Ga naar beneden
 

-Sitri Bitru Cartwright-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» We won't Live forever | Sitri

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-