PortalIndexGewoon een gesprek. HpD5UwnGewoon een gesprek. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Gewoon een gesprek.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Deshas

Deshas

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 18:33

Deshas was naar Eldur gegaan. Hij moest nodig even met Aiden praten. Hij had hem na zijn bijna dood ervaring niet meer gesproken en Deshas had een aantal zorgen die hij nodig met een betrouwbaar persoon moest delen. De hitte van Eldur kwam hem al vanaf een paar meter afstand tegemoet. Deshas zelf was koud van nature, maar zelfs deze hoge temperaturen maakte voor hem geen verschil. Hij klopte twee keer met zijn knokkels op de deur. Daarna wachtte hij op antwoord. Misschien was Aiden niet eens in zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 19:25

Aiden kwam met zijn armen vol flesjes de trap op gestrompeld.Op een stroming hete lucht kwamen er nog vijf kratten achter hem zweven.Zijn voorraad drank was op gegaan,maar gelukkig was zijn bestelling vandaag aangekomen.Honderd liter Raziaans vuurwater.Toen hij eenmaal bij zijn kamer was aangekomen,zag hij Deshas staan."Ha Des.Kom binnen,"zei hij droogjes,en duwde met zijn voet de deur open.De drank zweefde netjes de kast in,op twee flesjes na,waarvan hij er eentje naar Deshas gooide.Daarna ging hij op een pilaar gestolde lava zitten,en gebaarde zijn vriend het zelfde te doen."Ik vroeg me al af waneer je zou komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 19:41

Deshas keek om toen hij iemand de trap op hoorde strompelen. Toen hij zag dat het Aiden was grijnsde hij even kort. Eerst wou hij de deur al open doenaangezien zijn vriend met zijn armen vol stond maar hield zich in toen hij zag dat hij het zelf al deed. Deshas sloot de deur achter zich en ving het flesje dat Aiden hem toegooide behendig op. ''Je kent me te goed Aid'' zei hij grijnzend terwijl hij ook naar een pilaar liep. Hij ging zitten en maakte het flesje open waarna hij meteen een grote slok nam. Het was lang geleden dat hij Raziaans vuurwater had gedronken en de drank schudde hem direct een beetje wakker. ''Ik had eerder willen komen maar Clera verbood me mijn bed te verlaten. Ik vind haar denk ik toch leuker als ze me haat'' zei Deshas droog. ''Maar ik zal direct ter zake komen. Het was jammer genoeg niet zonder reden dat ik hier kwam. Maar eerst een andere vraag. Hoe is het nu met jou?'' vroeg Deshas kalm en maakte het zichzelf gemakkelijk op zijn pilaar terwijl hij nog een slok vuurwater nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 19:53

Aiden grinnikte zachtjes toen Deshas vertelde dat Clera hem tegen had gehouden."Ach,een beetje rust is toch ook niet zo erg?"Hij haalde zijn schouders op,en nam een flinke slok vuurwater.Aiden zuchte genoegzaam.Het was lang geleden dat hij dit spul ophad.Nou ja,van een fatsoenlijke kwaliteit dan.De troep wat hier voor vuurwater moest doorgaan was meestal niet te zuipen."Met mij gaat alles prima hoor.Laatste tijd ben ik druk bezig met een aantal nieuwe...truukjes,"zei hij glimlachend.Hij was bezig met een spreuk die geconsumeerde alcohol in vuurkracht omzette.Vandaar de grote inkoop."En met jou gaat het ook goed...nou ja,beter,zo te zien."De laatste keer dat Aiden hem had gezien kon hij amper rechtop ziten.Hij krabde even aan zijn kin,en leunde wat achterover."Maar goed,Des,terzake.Je zei dat je hier met een reden bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 20:10

Deshas lachte even zachtjes. ''Toch heb ik er een aantal mooie nieuwe littekens bij. Eentje zelfs van jou als het me goed verteld is. Ik neem het je niet kwalijk. Als je het niet had gedaan had ik hier waarschijnlijk niet gezeten'' zei hij. Toen Aiden over zijn reden van bezoek begon werd Deshas blik ernstig. ''Om eerlijk te zijn maak ik me zorgen Aiden. Jij was er ook bij toen Zalas voor het eerst weer eens zijn gezicht liet zien. Ik weet niet of je zijn kracht kent maar het zorgt ervoor dat ik me zorgen maak'' begon hij op serieuze toon. Hij wist niet hoeveel Aiden over Deshas oude vriend Zalas wist. ''Ik weet niet goed of ik hem als vriend moet zien, als een bondgenoot. Of juist als een dreiging. Hij beheerst krachten waar zelfs ik geen weet van heb of athands niet veel over weet en maar amper beheers. En ik zat te bedenken of ik hem nu juist dichtbij moet houden of niet. Wat denk jij hiervan?'' vroeg Deshas en keek Aiden aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 20:33

Aiden's gezicht vertoonde geen enkele emotie."Dus dat was Zalas?Ik dacht al dat hij me bekend voorkwam."Hij leunde wat verder achterover,en nam nog een slok drank."Hij deed iets met mist,was het niet?"Aiden haalde even zijn schouders op."Mist is niet zo heel lastig tegen te gaan."Hij liet demonstratief een vlammetje tussen hen in zweven."Kou kan ook als je dat beter kan."Hij nam nog een flinke slok,en zette het flesje naast zich neer."En over dat tweede....Je moet gewoon vriendelijk blijven,zodat hij niet de neiging krijgt om je kwaad te doen,maar je moet hem ook niet te dichtbij houden.Vanaf die positie is het namelijk makkelijker je heel snel heel veel kwaad te doen."Het vlammetje tussen hen in vervormde zich naar een brandende schedel,om zijn woorden kracht bij te zetten."En als hij te gevaarlijk word,kun je altijd nog proberen je van hem te ontdoen.Je bent niet voor niks de heer van de schaduw.De gene die sterker en machtig word geacht dan de rest van ons....behalve mij natuurlijk."Dat laatste zei hij dan wel met een knipoog,maar het idee om Zalas van kant te maken als hij lastig was bloedserieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 20:45

''Vergis je niet Aiden. Dit is geen gewone mist. Dit blijft wel van magische aard. Zalas is gevaarlijk, gevaarlijker dan we denken. Hij kent veel verloren spreuken. En hij teert op andermans lichamen als een paraciet'' zei Deshas. Hij vreesde Zalas niet, maar onderschatten deed hij evenmin. Zalas was iemand om voorzichtig mee te zijn. Zijn ogen zeiden je meestal al genoeg. Deshas keek naar het vlammetje dat zich omvormde in een schedel. ''Ik wil hem liever niet doden. Zijn kracht kan ook in mijn voordeel gedraaid worden. Maar misschien laat hij me geen keus. De tijd zal het ons leren. Tot zolang denk ik dat ik je raad maar beter op kan volgen'' zei Deshas. Hij nam nog een slok uit het flesje en liet daarna de overgebleven inhoud erin rondwalsen. ''Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Cel?'' vroeg Deshas opeens en keek Aiden aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 21:03

Aiden haalde zijn schouders op."Dat mag dan wel zo zijn,maar dat is mijn vuur ook."Hij haalde een pakje cigaretten uit zijn broekzak,stak er eentje op,en reikte Deshas er ook eentje aan."Maar zoals je zegt,zolang gereedschap nog bruikbaar is moet je het niet weggooien."Hij pakte zijn vuurwater weer,en zette het flesje aan zijn lippen,en nam een slok.Hij kreeg echter de kans niet om het door te slikken.Hij proeste namelijk alles uit toen Deshas naar Celebrian vroeg.Die vraag had hij niet verwacht."Oh,goed hoor,"zei hij met een lichtelijk rood hoofd.Hij liet de drank die hij over zichzelf heen had gespuugd verbranden,een sterke alcohol geur achterlatend.Hij nam een trek van zijn sigaret,Deshas blik vermijdend."Van waar de vraag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 21:20

Deshas pakte de sigaret aan en stopte hem tussen zijn lippen. Hij stak hem aan door een klein vlammetje te creëren op zijn duim. Hij was dan wel niet zo goed als Aiden maar dit kon hij nog wel. Hij grijnsde even breed zijn puntige hoektanden bloot toen hij Aidens reactie kreeg. Hij blies de rook van zijn sigaret uit en keek Aiden geamuseerd aan. ''Denk je dat ik blind ben? Ik zie heus wel iets groeien tussen jullie twee. Je moet het helemaal zelf weten hoor, ik ga je ook niet bekritiseren. Ik geef toe Celebrian is een aantrekkelijke vrouw. Maar ze blijft ook wel je tegenpool'' zei Deshas. ''En mag ik eens niet een keertje nieuwschierig zijn naar jouw leven. Moet ik maar altijd als de egoïstische Shadraan die ik ben over mezelf praten? Dat kan ik ook hoor'' grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 21:29

Aiden zuchte,wat een flinke rookwolk teweeg bracht.Het rood was al een stuk minder,maar nogsteeds niet helemaal weggetrokken."Ik weet het,Des.Maar zonder tegenpool zou ik er ook niet zijn."Hij keilde het lege flesje zijn lavapoel in,en liet een nieuwe aanzweven vanuit de kast."En wat intresse is prima....maar dat de eerste intresse in zo'n lange tijd zo ineens komt,en in zo'n grote mate,was gewoon onverwacht."Hij trok het tweede flesje open,en goot wat in zijn mond.Deze kreeg kreeg hij het wel binnen.Sigaretten,drank.....bijna net zo als vroeger.Bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitimema maa 22 2010, 21:38

''Hey, daar doe ik het om. Om jou een hartverzakking te laten bezorgen'' zei Deshas droog. Hij dronk zijn flesje ook leeg en keilde de zijne, net als die van Aiden, in de lavapoel. Hij inhaleerde nog eens diep van zijn sigaret en blies de rook weer uit in de vorm van een slang die net sissend zijn gespleten tong uit zijn bek liet schieten. En ook Deshas dacht aan vroeger. Ach ja, sommige dingen zouden nooit meer hetzelfde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Gewoon een gesprek. UTL8oxA PROFILE
Gewoon een gesprek. UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon een gesprek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon een gesprek.   Gewoon een gesprek. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gewoon een gesprek.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Gewoon.
» Gewoon wat rusten
» Gewoon rust!
» Gewoon eens even kijken
» Een gesprek.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Eldur - The Room of Fire-