PortalIndexGewoon wat rusten HpD5UwnGewoon wat rusten 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Gewoon wat rusten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimeza dec 26 2009, 18:12

Airmid was naar het meer gevlogen, en ze sloot kort haar ogen. Ze hoorde de stem van de wind, en ze glimlachte heel even kort. Het vreemdste was dat ze steeds die energie kon voelen, maargoed ze probeerde haar gedachten ergens anders op te zetten. Kalm spreidde ze haar vleugels even, waarna ze dan rustig op de grond ging zitten bij het water. Haar ogen gericht op het meer dacht ze wat na, en ze klapte dan haar vleugels weer gewoon in. Ze luisterde via de wind naar alle geluiden, maar ook naar de voetstappen die misschien konden naderen. Niet dat er iemand naar haar zou komen, maar je wist maar nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedo jan 07 2010, 10:03

Norwood liep door het bos en keek glimlachend rond. De bomen kregen inmiddels weer bladeren en het wat warmer door de lente. Zijn ogen glunderde en op zijn gezicht sierde er een glimlach die haast niet te verwijderen was. Hij liep het bos uit en merkte dat hij bij het meer uitgekomen was. Hij maakte vaker wat wandelingen als hij tijd had en dit was een moment. Hij liep rustig langs het meer en zag in de verte wat zitten. Het had een witte kleur. Hij kon er vleugels uit onderschijden. Blijkbaar iemand vn Puffoon. Norwood liep rustig verder en sloot zijn ogen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimema jan 25 2010, 18:02

Aiden wandelde op zijn gemak naar het meer.Het enige geluid kwam van het tikken van zijn boog,die op zijn rug hing, tegen zijn zwaard.Hij kon inmiddels met beide goed uit de voeten.Misschien zou Ferost wel voor doelwit willen spelen.Met een grijns op zijn gezicht liep hij verder.Nu het niet meer zo godvergeten koud was,zou het misschien zelfs wat drukker worden bij het meer.Hij onderdrukte het verlangen om te gaan zingen,en floot een deuntje."Ah,"zei hij toen hij Airmid zag zitten.Hij verdween in een wolk vuur,en verscheen zittend naast haar.Hij stak zonder om te kijken zijn hand naar Norwood op,bij wijze van groet.Toen wende hij zich weer tot Airmid."Waar denk je aan,duifje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimewo jan 27 2010, 21:07

Kalm zat Airmid rustig over het meer te kijken, en ze dacht dan ook kalm na. Ze hoorde uiteindelijk voetstappen naderen, maar één iemand kon ze goed herkennen als Aiden. Ze rolde dan ook kort met haar ogen, hoewel ze deed alsof ze hem niet gehoord had. Via de wind sprak ze tegen Norwood met een groet, maar dan schrok ze zich even rot als Aiden opeens naast haar zat. "Aiden wat is er dat je van me wilt? En wat ik denk is namelijk hetzelfde als jullie over die energie." Zei Airmid dan neutraal tegen hem, en ze rekte haar vleugels dan ook weer even uit. "Als je problemen zoekt ga dan ergens anders, aangezien ik hier rustig zit uit de buurt van al die domme problemen." Zei ze dan met doel op Deshas, hem en Ferost hun gevecht. Dan klapte ze weer haar vleugels in, en ze keek wat naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimevr jan 29 2010, 19:33

Aiden hief verdedigend zijn handen op."Rustig aan maar,duifje.Ik ben hier niet om problemen te zoeken."Hij had het idee dat Des iets stoms had gedaan.en omdat hij met hem kon opschieten,werd dat ook op zijn bordje geschoven.Geweldig.Maar niet heus.Aiden zuchte,en keek weer naar het meer.Hij voelde hoofdpijn opkomen.Waarschijnlijk kon hij niet meer zo goed tegen drank als vroeger."Ik ben hier alleen om een beetje tot rust te komen."hij sloeg zijn armen om zijn knieen,met zijn hoofd er boven op."En om een beetje te praten.Mag dat soms niet?"


Laatst aangepast door Aiden op ma feb 01 2010, 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimema feb 01 2010, 21:38

Airmid keek naar hem, en ze zucht dan ook even diep. "Het spijt me Aiden maar meestal zoek je wel problemen samen met Deshas, al hou ik me er vaak buiten omdat ik er gewoon geen zin in heb. Soms gaan Fer en Des wel erg ver, aangezien ze niet echt nadenken." Zei Airmid dan tegen hem, en ze richt haar blik dan naar de hemel. Ze dacht even kort na, maar dan richt ze haar blik even op hem. "Ik vind het best als je wilt praten, maar dan is het wel de vraag waarover je het wilt hebben." Vertelde ze dan rustig verder, maar dan als antwoord op zijn vraag. Even rekte ze zich kort uit, waarna ze dan weer naar het meer keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimema feb 01 2010, 22:09

"Van alles en nog wat,"antwoorde Aiden nonchalant."Je weet wel,koetjes en kalfjes.Het dagelijkse leven."Er lag een vermoeide grijns op zijn gezicht."Ik heb al mijn opvolger gevonden,"zei hij luchtig."Ze heet Rose.Ik denk dat je haar wel zou mogen.Ze is veelbelovend."Hij klonk als een afgepeigerde maar trotse vader."Hoewel ik haar keuze aan ondersteunende magie niet helemaal begrijp.Wind,woud en zelfs aarde zijn goed te gebruiken in combinatie met vuur.Maar licht en duister..."Aiden schudde zijn hoofd."Het is niet aan mij keuzes voor haar te maken."Aiden pookte met zijn vinger in het natte zand."Heb jij al iemand gevonden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimema feb 01 2010, 22:14

Airmid keek naar hem, en ze luisterde naar zijn woorden. "En waarom over koetjes en kalfjes?" Grapte ze dan ook even kort, en ze keek naar hem. "Wat leuk dat je al iemand gevonden hebt, alleen volgens de wind doet ze niets met licht maar wel met duisternis." Zei Airmid dan ook tegen hem, aangezien ze via de wind die dingen te weten kon komen. Maargoed kalm keek ze naar het meer, en ze bleef naar hem luisteren. "Het is inderdaad haar keuze, maargoed vroeg of laat zal je wel merken dat ze ofwel de goede of slechte keuze was. Al heb ik haar al wel een keer in het bos zien rondlopen, en ze draagt een machtige kracht met zich mee, nouja dat is wat ik voel bij haar." Zei ze dan gewoon verder, en ze keek dan naar de hemel. "Nee, ik heb nog niemand gevonden." Ze zucht dan ook even diep, en ze sloot heel even de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedi feb 02 2010, 18:32

Aiden bleef naar het water staren."Weet ik.Ik noemde het ook alleen maar bij wijze van voorbeeld."Hij streek nadenkend met zijn duim langs zijn halsband.Het was geen goed voorbeeld.Je kon licht met vuur verweven om demonen en dergelijke te slachten.Ook de meeste Shadranen kon je er flink te grazen mee nemen.Hij zou dat ook nog eens aan Rose moeten leren,zodra ze sterk genoeg was.Hij zuchte.Een opvolger hebben was veel werk."Jij vind nog wel iemand,duifje."Hij gooide een steentje dat hij net had uitgegraven in het water.Hij vond het prachtig om de rimpeling te zien.Lava had zoiets niet.Zolang er geen magie bij aan te pas kwam,vond hij water best mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedi feb 02 2010, 21:10

Airmid grinnikte even kort, en ze keek dan even naar de hemel. Toch richt ze haar blik weer op hem, en ze dacht dan héél even een tijdje na voordat ze antwoord zou geven. "Agh ja ik weet ook wel dat je dat als 'voorbeeld' zei hoor, maar soms kan dat wel een keer interessant worden. Hoewel meeste mannen er niet echt durven over praten in het bijzijn van vrouwen, en als ze dat dan doen dan scheppen ze erover op." Zei ze dan kalm tegen hem, en ze gaf hem dan ook een licht duwtje. "Maargoed ik zal vroeg of laat wel maar eens opzoek gaan naar een goede opvolger, alleen heb ik nog niemand op het oog gehad die daar goed voor zal zijn." Zei Airmid dan kalm tegen hem, en ze richt haar blik dan op het water. Daarna liet ze zich op haar rug vallen, en ze sloot héél even kort haar ogen. "En wat doe je zoal als je hier bent?" Vroeg ze dan kalm aan hem, en ze keek hem dan ook met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedi feb 02 2010, 21:28

Aiden haalde grijnzend zijn schouders op."Vooral nadenken."Het was niet alsof hij veel anders te doen had."Ik oeffen af en toe ook nog wel eens wat,"zeij hij,op zijn zwaard tikkend.Hij strekte zich uit,en liet zich naar Airmid op de grond vallen,en sloot ook zijn ogen."Weet je,"zei hij opeens,"Ik heb het idee dat ik iets misloop."Aiden haalde diep adem door zijn neus.De geur van het meer was aangenaam."Net alsof een woord dat op het puntje van je tong ligt,terwijl je het niet meer herrinert"Hij greep in de lucht,alsof hij de weglopende gedachtes probeerde te vangen.`Ik weet het gewoon,`Mompelde hij,terwijl hij zijn hand weer liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedi feb 02 2010, 21:36

Rustig keek Airmid naar hem, en ze glimlachte dan ook even kort. "Ik zit voornamelijk na te denken over die energie dat hier rondhangt, maar ook over hoe het nu eigenlijk verder moet." Zei Airmid dan even kort tegen hem, waarna ze haar blik op de hemel had gericht. "Hmm daar kan ik je niet echt mee helpen é Aid." Zei Airmid dan rustig tegen hem, en ze keek hem dan rustig aan. Dan merkte ze dat hij naar de lucht greep, en ze keek even verbaasd op naar hem. Nouja ze keek dan naar de lucht, en een glimlach verscheen om haar lippen. Ze voelde hoe de wind door haar haren ging, en dat zorgde voor een rustig gevoel bij haar. Ze hield enorm veel van de lucht, en niets of niemand zou haar er dan ook nog weg van krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedi feb 02 2010, 21:50

"Dat weet ik,"mompelde Aiden.Hij voelde zich nutteloos.En al die opgekropte kracht in hem moest ondertussen toch weer een keer uit.Hij had al veel te lang niet gevochten.Als er nou ergens een oorlog zou beginnen,kon hij weer lekker aan de slag."Ik zal maar eens gaan kijken of er hier niet ergens draken in de buurt woonden,"mompelde hij bij zich zelf.Draken waren goed gezelschap.Als zij je daarvoor waardig achten tenminste.Anders was je voer.Er kwam een grimmige glimlach op zijn gezicht.Ander wou Des misschien wel een keertje sparren.Ja,dat zou tof zijn."Ik neem aan dat die spanning vanzelf wel een keertje weggaat,"zei hij luchtig."Maar dan wel pas als jou tegenhanger wakker is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedi feb 02 2010, 21:57

Airmid keek naar hem, en ze ging dan even recht zitten. Haar blik ging kort naar het meer, maar daarna weer naar hem. Even sloot ze haar ogen voor een tijdje, waarna ze dan deze weer opende. Ze verveelde zich wel een beetje, maargoed dat liet ze niet echt merken. "Dat hoop ik dan maar, maargoed of meneer zou wakker worden is een andere vraag." Zei Airmid dan met een glimlach tegen hem, en ze keek op hem neer. "Weetje ookal had Fer ons opgesloten, maar toch was dat waarschijnlijk beter geweest dat het gebeurde. Ik denk zelfs dat het ons lot was om hier op dit moment te zijn, hoewel ik het niet goed begrijp waarom hij dat nou juist moest doen." Zei ze dan rustig tegen hem, en ze strekte dan héél even kort haar vleugels. Voor even dacht ze aan de tijd van vroeger, waarna ze weer naar het meer keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitimedi feb 02 2010, 22:20

Aiden haalde zijn schouders op."Hoewel ik het niet graag toegeef,heeft die ouwe knoest genoeg verstand.Misschien nog wel het meeste van ons allemaal."Hij zuchte,en sloot zijn ogen.De zon op zijn huid,en het briesje dat de lucht vanuit het bos aandroeg over het meer waren heel aangenaam.Na een tijdje zwijgen ging hij ook overeind zitten.Hij kon aan Airmid merken dat het gesprek redelijk ver over was.Hij ging staan,en klopte het zand van zich af.Hij ging maar eens kijken of hij Des niet ergens kon vinden."Bedankt voor het gesprek,Airmid,"zei hij met een formele buiging."Ik heb er van genoten."Toen hij weer recht stond,glimlachte hij haar warm toe."Tot ziens."Hij draaide zich om,en liep richting het meer.Bij de rand aangekomen,verdween hij in een wolk van vuur,niets dan zijn voetsporen achterlatend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Gewoon wat rusten UTL8oxA PROFILE
Gewoon wat rusten UTL8oxA MAGICIAN

Gewoon wat rusten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rusten   Gewoon wat rusten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gewoon wat rusten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rusten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-