PortalIndexFalling Stars. - Pagina 3 HpD5UwnFalling Stars. - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Falling Stars.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 19:04

Savador nam het kleine rode schijfje aan dat hem werd toegereikt en ging weer in het gras liggen. Terwijl hij naar Deshas luisterde, hield hij het schijfje tegen het licht van de maan. Veel bijzonders kon hij er echter niet aan ontdekken. 'Jij denkt ook aan alles,' zei hij met een kleine glimlach. Want hoe dan ook was het een fijne gedachte dat Deshas van tevoren al maatregelen had genomen om te voorkomen dat ze getroffen zouden kunnen worden door Zalas' kracht. Savador liet de arm met het schijfje weer zakken toen Deshas vroeg of hij het ook wilde leren. 'Ik denk niet dat ik het zou kunnen leren,' gaf hij eerlijk toe. Zacht welliswaar, want hij hield er niet van iets toe te geven wat niet in zijn krachten lag. Hij hoorde Deshas zacht grinniken toen hij uitgepraat was. Ook hij kon zelf geen zachte gniffel onderdrukken. 'Maar ik zou niet zeggen dat het haar een handiger middel is, of het nu eenvoudiger is te gebruiken of niet. Het kan makkelijk afgeknipt worden. Dan heeft hij er toch niets meer aan?' merkte Savador vragend op. Hij richtte zich op om het schijfje terug aan Deshas te geven. Daarna ging hij weer zwijgend in het gras liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 19:33

Deshas keek even opzij toen Savador het schijfje bekeek. ''Het ziet er misschien niet uit als veel maar het werkt'' zei hij tegen hem. Hij luisterde naar Savadors opmerking. ''Dat is een erg goed punt'' gaf Deshas toe. Doordat hij weer naar de hemel keek was de glinstering in zijn ogen niet te zien voor Savador. Hij had er goed over nagedacht en dat deed Deshas deugd. ''Maar zoiets is maar tijdelijk. Haar groeit weer aan en ik weet niet hoe lang je haar moet zijn voor zo'n spreuk. De enige manier om het te neutraliseren is door je kop kaal te scheren maar binnen een paar dagen is dat al weer terug gegroeit. Met vingers ligt het anders. Die kunnen nooit meer aangroeien als ze eenmaal afgehakt zijn'' zei Deshas kalm als tegenstelling. ''Ik weet er het fijne ook niet van. Zelfs voor mij zijn er een aantal magie soorten die me nog een beetje onbekend zijn. Maar ik kan Zalas er natuurlijk wel naar vragen. Wie weet ben je wel geschikt voor een spreuk als deze. Ik van mijn kant twijfel daar eigenlijk niet aan. Maar zou je het zelf willen Savador?'' vroeg Deshas en keek hem nu weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 19:55

Savador staarde zwijgend naar de hemel. Zijn blik dwaalde tussen de duizenden sterren door. Toch hield hij zijn aandacht er echter wel bij om Deshas' woorden tot hem door te laten dringen. 'Tenzij Zalas een spreuk wist om ledematen terug aan te laten groeien,' antwoordde hij zacht op Deshas' tegenstelling. 'Nog een aantal meer van die ringen erbij als reserve en hij had zijn oude lichaam kunnen behouden. Dat had hem een hoop moeite bespaard.' Hij streek met een voldane glimlach om die woorden een paar grassprieten van zijn borst. Hij zweeg een paar tellen voordat hij antwoord gaf op Deshas' vraag. Savador draaide zijn hoofd wat opzij zodat hij hem een nadenkende blik kon toewerpen. De kleine grijns op zijn bleke gelaat zei eigenlijk al genoeg. 'Deshas, alsjeblieft. Zou ik het ooit afstaan een nieuwe vaardigheid aan te leren?' vroeg hij op een sarcastische toon. De grijns werd breder tot Savadors puntige tanden uiteindelijk ook ontbloot werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 20:15

Deshas lachte even zacht om Savadors woorden. Maar niet uitlachend bedoeld. ''Ik denk dat er zelfs voor Zalas grenzen zijn Savador'' zei hij. Deshas keek hem even aan toen hij Savador vanuit zijn ooghoeken naar hem zag kijken. Ook hij vertoonde na die woorden een brede grijns. ''Natuurlijk, hoe kon ik zo stom zijn'' grijnsde hij breed waarbij ook zijn eigen puntige hoektanden zichtbaar werden. ''Ik zal het er met hem over hebben. Dat beloof ik je. Ik weet haast zeker dat Zalas niet te beroerd is om zijn kennis te delen'' beloofde hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 20:32

Savador luisterde met een verzwakte grijns naar Deshas' zachte gelach. Hij vond het niet erg, ook al was het dan niet uitlachend bedoeld. Hij staarde hem voor een kort moment turend aan nadat hij een belofte met hem maakte. 'We zullen zien,' zei hij op een eigenaardige toon. Hij richtte zijn blik weer op de hemel. Bovenal stond er een kleine tevreden glimlach op zijn gezicht. Hoe meer kennis, hoe makkelijker hij kwam aan macht, hoe beter. Als Zalas zijn eigen kennis tenminste wilde delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 20:52

Deshas bleef zwijgend naar de lucht staren. Pas toen de maan geheel aan het verdwijnen was en de eerste vage zonnestralen over de boomtoppen kropen ging hij weer overeind zitten. Omdat het zomer was, en dus vroeger licht werd, was het nog vroeg in de ochtend. ''Ik denk dat ik die laatste paar uur maar eens mijn bed ga opzoeken. En als ik jou was zou ik dat ook maar doen. Ookal mag de nacht ons dan meer kracht verschaffen, een goed uitgerust lichaam is ook belangrijk. Tenzij je natuurlijk net als onze voorouders de voorkeur geeft overdag te slapen'' zei Deshas met een korte grijns. De allereerste Shadranen, zelfs nog voor zijn eigen tijd, sliepen overdag en waren 's nachts pas actief. Dit veranderde in de loop der eeuwen naar mate er steeds meer contact kwam met de andere omliggende planeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 21:20

Savador merkte aan de reeds vervagende sterren dat de nacht zo goed als voorbij was. De ochtendgloren kleurden de eens zo diepdonkere hemel fluweelblauw. Zijn gezicht betrok lichtelijk. Het zou niet lang duren of alles en iedereen baadde weer in een nieuwe zonovergoten zomerdag. Walgelijk. Misschien moest hij zich vandaag maar voor de rest van de dag schuilhouden in zijn pikdonkere lokaal. Maar allereerst voor zichzelf zorgen en wat uitrusten. Hij grijnsde breed toen hij Deshas' woorden hoorde. Zo te horen dacht hij er precies zo over. 'Eerlijk gezegd gaat daar mijn voorkeur geheel aan uit. Maar helaas, ik heb hier nu twee taken te vervullen als leraar en schoolhoofd. Werk genoeg,' antwoordde Savador zuchtend terwijl hij loom opstond. 'Over een uurtje of vier,' voegde hij er grijnzend aan toe. Hij zou allereerst Deshas' advies opvolgen en de komende volgende uren slapend doorbrengen. Hoezeer hij veel liever eerst zijn werk afmaakte zodat hij daarna wat vrije tijd voor zichzelf over zou houden, vond hij zijn gezondheid iets belangrijker. Savador klopte de laatste grassprieten van zijn kleding. 'Licht Zalas erover in,' zei hij Deshas, wijzend op waar ze het er deze nacht samen over hadden gehad. Hij toonde hem een vriendschappelijke glimlach. 'Dan spreken we elkaar vast nog. Het was fijn vannacht, Deshas. Dat moeten we vaker doen.' Dat laatse zei Savador wat zachter. Een tijd met een vriend zoals deze nacht, en in dit geval zijn enige, maakte hij niet veel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 21:30

Deshas was ondertussen ook opgestaan. Hij rekte zich even uit en kraakte zijn nek. ''Het eerst wat ik zal doen als ik wakker wordt'' zei Deshas over de kwestie Zalas. In tegenstelling tot Savador had Deshas geen echte verplichtingen. Natuurlijk wel verantwoordelijkheden als Heer der Duisternis maar hij hoefde niet als Savador een school te runnen. Deshas grijnsde een scheven glimlach terug toen hij Savadors zachtere woorden hoorde. ''Als je me nodig hebt weet je me te vinden'' zei hij waarmee hij ook direct aangaf dat hij desnoods 24 uur per dag voor hem klaar zou staan. Hij gaf Savador even een schouderklopje en liep toen met stevige passen weg. Zijn gelaat werd donkerder totdat hij zelf uit schaduw bestond. Daarna zakte hij steeds verder weg in de grond tot hij als ongewone schaduw eroverheen gleed en uit het zicht verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 22 2010, 21:53

Savador wachtte met een kleine glimlach tot Deshas ook opgestaan was. 'Mooi,' zei hij zacht op zijn woorden. Hij wilde het zo snel als mogelijk was weten. Al moesten ze hem daarvoor in zijn komende slaap voor wakker maken. Hij liet het fijne gevoel dat hij kreeg door Deshas' schouderklopje over zich heen komen. Hij bewees nog maar eens dat hij geheel achter hem stond. Met een turende blik keek hij Deshas na tot hij helemaal uit het zicht was verdwenen. Daarna draaide Savador zich ook om en liep in de eerste echt felle zonnestraal van de aanbrekende dag terug naar het schoolgebouw om zijn bed op te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Falling Stars. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Falling Stars. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falling Stars.   Falling Stars. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Falling Stars.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Snow Is Falling~
» Falling's just like flying
» Falling pages
» First reactions after falling through the ice
» Snow is falling!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-