PortalIndexSnow is falling! HpD5UwnSnow is falling! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Snow is falling!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amber.
.
.
Amber.

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 299
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon x Gren
Klas: 6e
Partner: Say you love me and I'll love you in return

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimedi dec 21 2010, 21:48

In de vroegte van de ochtend werd Emily wakker. Ze zuchtte even, stond op en keek uit het raam. Tot haar verbazing lag er een grote laag sneeuw buiten. Vol vrolijkheid sprong Emily op en neer in de slaap zaal, rende naar haar kast, trok er haar maillot uit, rokje aan en een trui er op. Laarzen schoof ze om haar voeten en rende de etage af, bij de kapstok greep ze haar jas, waarna ze naar buiten rende. Zodra ze buiten was sloeg er een koude kille wind tegen haar op. Even bibberde Emily van de kou. Een rilling ging over haar rug. Ze knoop haar jas extra goed dicht en liep de vallende sneeuw in. Draaide rondjes, sprong in het sneeuw en rolde een bal richting het grasveld. Daar liet ze de bal liggen waarna ze een nieuwe, iets kleinere bal maakte en die er boven op plaatsten. Daarna maakte ze van ijs, wat ze kristalliseerde, een ijspegel, die ze als neus gebruikte. Met haar vinger maakte ze een mondje dat glimlachte en oogjes maakte ze van nog wat kleine sneeuw ballen. Een sneeuwpop stond er nu voor haar te glunderen, ongeveer even groot als dat Emily was. Ze grinnikte ernaar, viel achterover in de sneeuw en begon een sneeuwengel te maken. Haar armen en benen gespreid en dan heen en weer. Gierend van het lachen lag Emily op de grond. Niet veel later stond ze op. Waarna er een sneeuwbal in haar nek belande, Geschrokken draaide ze om naar waar hij vandaan kwam.

Als je zin hebt xD Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimedi dec 21 2010, 23:44

Ryuu was vroeg in de morgen al naar buiten gevlucht om te spelen in de sneeuw. Hij had zijn gewoonlijke kloffie aan. Spijkerbroek en sneakers. Geen shirt en dan wel een leren jack. Toen hij een meid zag die niet veel ouder kon zijn dan hijzelf. Hij bestudeerde haar even terwijl ze een sneeuwpop en een sneeuwengel maakte. Hij maakte snel 2 sneeuwballen, en liet ze ietwat smelten, met zijn vuur, om ze goed samen te laten hangen. Daarna gooide hij er 1 in de nek van de meid, en hij zag dat ze zich omdraaide. Hij draaide zichzelf een kwartslag om, en begon de andere sneeuwbal in de lucht te gooien en op te vangen, terwijl hij fluitend uit zijn ooghoeken keek. Plots stopte hij met gooien en fluiten en draaide zijn hoofd, naar de meid. Er was, zelfs van een grote afstand, een fonkeling te zien in zijn oog, waarna hij de andere sneeuwbal naar de meid gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber.
.
.
Amber.

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 299
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon x Gren
Klas: 6e
Partner: Say you love me and I'll love you in return

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimewo dec 22 2010, 08:39

De kleffe natte sneeuwbal smolt lichtelijk in de nek van Emily. Ze wreef de sneeuw weg en keek naar de jongen verderop. Ineens voelde ze het koude ijzige water langs haar ruggengraat naar beneden lopen. Als een gek sprong ze op en neer, rende ze een rondje, niet het verstand hebben dat ze het met haar magie gewoon weg kon halen. 'Koudkoudkoudkoukoud" Daarna stond ze weer stil. Bekeek de pop en maakte met nog wat sneeuw, waarvan ze ijs maakte een hoed. Deze plaatste ze op ze kop van de sneeuwpop. Ze grinnikte toen er nogmaals een sneeuwbal tegen haar aan gegooid werd. Ditmaal iets lager, tussen haar schouderbladen in. Emily draaide zich weer op en zag de fonkeling in zijn oog. Bukte, maakte een sneeuwbal, verharde hem iets met haar magie en gooide hem op de jongen. RAAK! Emily maakte een sprongetje, trok haar jas en sjaal even goed en bukte weer voor het geval dat ze er nog een moest gooien.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimedo dec 23 2010, 12:55

De sneeuwbal raakte hem recht op zijn borstkas. De stoom steeg van zijn lichaam, door de hitte die hem warm hield. Hij pakte 2 handen vol sneeuw en kneedde ze tot sneeuwballen. Hij gooide ze allebei, snel achter elkaar. Vervolgens rende hij achter de vliegende sneeuwballen aan, en hoopte voor Emily te staan, voordat ze nog een sneeuwbal kon gooien. Toen hij haar bereikt had bekeek hij de sneeuwpop en negeerde Emily half. Hij liep langs haar, en van achter zijn rug haalde hij nog 1 sneeuwbal tevoorschijn, die hij stiekem op Emily gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber.
.
.
Amber.

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 299
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon x Gren
Klas: 6e
Partner: Say you love me and I'll love you in return

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimedo dec 23 2010, 20:36

Van de sneeuw in haar handen maakte ze een perfecte bal. Ze stond recht en zag twee ballen op haar af komen, nou ja de eerste zag ze aankomen. Deze ontweek ze met gemak maar de tweede kwam er snel achter aan en totaal onverwachts. En hij was raak. In haar gezicht. Ze wreef het sneeuw weg en keek naar waar ze vandaan kwamen. Maar er stond niemand meer. In haar ooghoeken zag ze de jongen achter haar langs lopen en snel gooide ze de bal in zijn nek. Ze grinnikte, nee haar had je niet zo snel te pakken. Tenminste dat dacht ze. Ze volgde hem en ineens uit het niets kwam er een bal tevoorschijn die haar schouder raakte. Verbaasd stond ze vastgenageld aan de grond. "Oke. Die had ik niet verwacht." glimlachte ze vriendelijk terwijl ze met magie sneeuw omhoog haalde en een bal er van maakte achter haar rug. Zodra hij keek gooide ze hem in zijn gezicht. "Maar jij deze denk ik ook niet." giechelde ze terwijl ze nog even naar de sneeuwpop keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimevr dec 24 2010, 14:58

Ryuu begon te lachen terwijl het sneeuw op zijn gezicht smolt. Hij liep dichterbij Emily en bood zijn hand aan. "Ryuu, aangenaam Cassiaan." Hij kreeg opeens een sneeuwbal in zijn hand, alsof die al klaargelegd was en getransporteerd was naar zijn hand. Hij keek naar de sneeuwpop en opeens kwam er een vlam op de wijsvinger van Ryuu. Hij gebruikte de zwarte rook die eraf kwam om een paar knoopjes te maken. "Mooi geïmproviseerd met je Cassiaanse krachten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber.
.
.
Amber.

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 299
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon x Gren
Klas: 6e
Partner: Say you love me and I'll love you in return

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimevr dec 24 2010, 18:26

Verbaasd keek ze naar de jongen voor haar. Hoe wist hij dat ze Cassiaan was. Emily glimlachte. Het kon niet anders dan te zien zijn. Ze was van top tot teen blauw, op haar jas na dan. Ze pakte zijn hand. Aangenaam Ryuu, Emily is de naam, ook wel bekent als Em. Ik heb alleen geen idee wat jij bent.. Shadraan? Vroeg ze er twijfelachtig aan vast. Tot ze zag dat hij zijn vuur krachten gebruikte bij haar sneeuwpop. "Raziaan dus." Glimlachte ze. "Mooi geïmproviseerd met je Cassiaanse krachten." Emily glimlachte en bekeek de sneeuwpop kritisch. "Dankje. Al vind ik hem niet echt perfect. Maar die knoopjes maakt het echt al een stuk beter. Bedankt." Grinnikte ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimeza dec 25 2010, 11:10

Ryuu schoot in de lach en keek naar Emily. "Ik ben zowel Raziaan, als Shadraan. Maar mijn Shadraanse krachten hebben zich nog niet laten zien. Het enige wat ik kan is dingen teleporteren, en dat heb ik van mijn broer geleerd." Hij liet zichzelf in de sneeuw vallen en lag gewoon in de koude, zachte sneeuw, voordat hij in de lucht keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber.
.
.
Amber.

Snow is falling! UTL8oxA PROFILEPosts : 299
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon x Gren
Klas: 6e
Partner: Say you love me and I'll love you in return

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitimeza dec 25 2010, 11:25

Emily glimlachte, Ze was nog geen Shadraan tegen gekomen, en hoewel ze altijd zeiden dat Shadranen vreselijk waren, vond ze dit toch echt meevallen. Hoewel ze genoeg mensen kende die bang zouden zijn voelde Emily er niks bij. Toen hij zich in de sneeuw liet vallen ging ze ook liggen. De sneeuw voelde goed aan. Zeker als Cassiaan vond ze het heerlijk, de sneeuw. Zachtjes vielen er nog meer vlokken naar beneden. "Ik kan alleen watermagie, al ben ik er onlangs achter gekomen dat mijn echte ouders een Cassiaan zijn en een Raziaan. Ik zou zo graag vuur willen leren." Ze grinnikte. Wat leek het haar leuk om meerdere magieën te leren. Ze was immers bij haar ouders alleen met water opgegroeid. Emily zuchtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Snow is falling! UTL8oxA PROFILE
Snow is falling! UTL8oxA MAGICIAN

Snow is falling! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow is falling!   Snow is falling! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Snow is falling!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Falling Stars.
» Snow... Please dont let it snow!
» Let it snow, let it snow, let it... snowballfight?
» Falling's just like flying
» Falling pages

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-