PortalIndexI'll miss you. HpD5UwnI'll miss you. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I'll miss you.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimema maa 15 2010, 20:55

Vermoeid sleepte Diva zich naar de etage van Shadra. Ze deed de deur van de meisjesslaapkamer open en liet zich op haar bed vallen. Het eerste kwartier keek ze enkel naar het plafon. Daarna draaide ze zich op haar zij. Ze dacht aan Solomon. Ze dacht de laatste tijd wel vaker aan hem. Ze miste hem. Solomon. Waar ben je? Ik mis je dacht ze met ogen stijf dichtgeknepen. Als ze ze open deed moest Solomon er staan. Maar zelfs Diva wist dat hij daar niet zou staan. Hij was weg. Na dat ene incident. En plotseling voelde Diva zich kwaad worden van binnen. Zij had Solomon weg moeten sturen omwille van Savador. Maar zelf gaat hij wel met andere liggen flikvlooien. ''Het is niet eerlijk'' mompelde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solomon
.
.
Solomon

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 79
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic
Klas: vijfde klasser
Partner: /

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimema maa 15 2010, 20:59

''Wat is niet eerlijk?'' vroeg een zachte, charmante stem. Solomon zat in de vensterbank van het open raam. Zijn blik gericht op de rug van Diva. Zijn blik met een bezorgde trek in plaats van zijn gebruikelijke warme glimlach. Solomon stond op uit de vensterbank. Zijn zilveren veren vleugels vouwde zich wat op zijn rug op. Hij ging aan Diva's voeteneind zitten met zijn rug naar de hare gekeerd. Hij sloeg haar gade terwijl ze daar lag. Vermoeid, op haar gezicht een uitdrukking van pijn. Ze leek van buiten altijd zo sterk maar nu pas zag Solomon hoe moe ze van binnen wel niet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimema maa 15 2010, 21:09

Diva keek met een ruk om toen ze een bekende zachte stem hoorde. En heel even sprong er iets in haar op. Ze keek Solomon strak aan. ''Hoe wist je dat ik je wou zien?'' vroeg ze zacht, bijna fluisterend. Ze kwam overeind en ging rechtop zitten. Ze keek een paar minutenlang zwijgend naar Solomon toen hij dat ook bij haar deed. Ze trok hem daarna zijn witte colbert uit en legde die over de rand van het bed. Ze ging weer liggen en trok Solomon mee. Ze lag met haar rug tegen zijn borstkas aan. Ze zweeg. Ze wou alleen maar even zo bij hem blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solomon
.
.
Solomon

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 79
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic
Klas: vijfde klasser
Partner: /

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimema maa 15 2010, 21:18

Solomon glimlachte zwakjes. ''Je riep me toch? Met je gedachten welliswaar maar toch'' zei hij zacht. Hij schrok wel even van haar toen ze zijn colbert van zijn schouders trok. Maar hij liet zich door haar mee het bed op trekken. Er was iets ergs gebeurd. Hij voelde het. Maar als Diva wou praten zou ze dat zelf wel doen. Solomon legde zijn arm over Diva's middel en pakte haar koude hand vast. In tegenstelling tot haar hand was de zijne warm. Met zijn andere vrije hand streek Solomon een paar lokken uit Diva's gezicht en hals. Daarna legde hij, net als zij, zijn hoofd neer op het kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimedi maa 16 2010, 19:06

Diva bleef een tijdje met gesloten ogen tegen Solomon aanliggen. ''Beloof je me dat je er altijd voor me zult zijn?'' vroeg ze zacht. Ze voelde zijn kalme ademhaling en voelde zijn warme hand die zich om de hare sloot. ''Ik ben de laatste tijd nogal in de war. Savador heeft dingen met Madeline gedaan, die mijn vertrouwen in hem flink beschaamd hebben. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet'' zei ze zachtjes tegen hem. Ze draaide zich om zodat ze Solomon aan kon kijken. Ze nestelde zich nog iets dichter tegen hem aan. Ze streek bij hem een pluk blond haar uit zijn ogen. ''Je moet je haar nog steeds een keer knippen. Straks is het net zo lang als het mijne'' glimlachte ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solomon
.
.
Solomon

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 79
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic
Klas: vijfde klasser
Partner: /

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimedi maa 16 2010, 19:20

''Natuurlijk'' fluisterde Solomon zachtjes als antwoord op Diva's vraag. Hij voelde lichte opluchting toen ze hem vertelde wat haar dwars zat. Veel uitleg was niet nodig voor Solomon om het begrijpen. Hij keek haar serieus in haar blauwe ogen. ''Je weet niet meer of je van hem moet houden of niet?'' vroeg hij zacht. Veel anderen zouden in zijn plaats misbruik hebben gemaakt van deze situatie. Maar Solomon kon het niet aan om Diva een vals advies te geven. Daar zou hij haar alleen maar pijn mee doen. ''Ik ga het je eerlijk zeggen Diva. Maar mijn gedachtes gaan twee kanten uit. Mijn hart zegt dat je die man moet verlaten als hij om het minste gerinste je al verraad. Maar dat zegt mijn hart alleen omdat ik van je hou. Mijn verstand zegt me dat je dit met hem moet uit praten. Gewoon alles een keer open en bloot op tafel. Ga voor jezelf na wat Savador nog voor je betekend, of jij nog wel verder met hem wil zo. Pas als alles voor jezelf is opgehelderd kun je beginnen het vertrouwen weer bij hem op te bouwen'' zei Solomon zacht en met pijn in zijn hart. Hij grinnikte even zwak toen ze over zijn haar begon. ''Ik vergeet telkens naar de kapper te gaan. Want een zekere jonge vrouw met prachtige blauwe ogen had me nodig'' zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimedi maa 16 2010, 19:46

Diva luisterde naar Solomons advies. Blij dat ze het eindelijk eens een keer niet zelf hoefde uit te zoeken. Hij had wel gelijk. Pas zodra de mist uit haar hoofd verdwenen was kon ze weer opnieuw beginnen. Ze bloosde licht om Solomons grinnikende woorden. Maar ze dacht na over zijn eerdere. Ze moest uitvinden hoeveel ze nog om Savador gaf. En dat kon ze eigenlijk maar op een manier doen. Ze ging weer rechtop zitten en trok Solomon ook overeind. ''Ik moet weten hoeveel ik nog om Savador geef. Vergeef me Solomon'' zei ze zacht tegen hem. Daarna drukte ze haar lippen op de zijne. De kus was gepassioneerd en vurig. En hoewel het aan de ene kant goed voelde om hem met Solomon te delen, voelde het aan de andere kant als verraad. En dat kon maar een ding betekenen. Ze hield nog steeds van Savador.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solomon
.
.
Solomon

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 79
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic
Klas: vijfde klasser
Partner: /

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimedi maa 16 2010, 20:18

Solomon grijnsde even breed toen hij zag dat hij Diva kon laten blozen. Toen ze weer overeind ging zitten liet hij zich kalm door haar overeind trekken. Hij keek haar even niet begrijpend aan. ''Waarvoor...'' begon hij maar verder kwam hij niet. Hij voelde Diva's lippen op de zijne. Zijn hart sloeg op hol en even dacht Solomon dat die uit zijn borstkas zou springen. Hij had zijn ogen gesloten. Een hand lag om Diva's middel en zijn andere op haar wang. Hij kuste haar al net zo gepassioneerd terug. Hij voelde, aan de manier waarom zij hem kuste, dat ze hier beide al een tijdje naar verlangt hadden. Uiteindelijk liet Solomon als eerste los en keek Diva even aan. ''En?'' vroeg hij zacht. Want hij was niet vergeten waarom Diva hem gezoend had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

I'll miss you. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitimedi maa 16 2010, 21:47

Diva opende haar ogen ook weer en keek Solomon recht aan. ''De vonken spatte eraf, dat voelde jij net zo goed als ik Solomon. Maar toch voelt het fout. Het voelt als verraad en dat houd in dat ik nog steeds veel om Savador geef. Ik moet dit met hem uitpraten, met een schone lei beginnen'' zei ze zacht. Ze gaf Solomon nog een kus op zijn wang en stond toen op. ''Bedankt. Voor alles'' zei ze zacht. Daarna liep ze met vlugge pas de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I'll miss you. UTL8oxA PROFILE
I'll miss you. UTL8oxA MAGICIAN

I'll miss you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll miss you.   I'll miss you. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I'll miss you.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Miss you being gone ც
» Maybe I did miss it here~
» G'day Miss
» [♥] The diner for two [Miss B]
» Can you help me..? [Miss Eres]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-