PortalIndexThoughts. HpD5UwnThoughts. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Thoughts.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Thoughts. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Thoughts. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Thoughts. Empty
BerichtOnderwerp: Thoughts.   Thoughts. Icon_minitimezo maa 14 2010, 19:25

Diva had eerst een hele tijd in haar bed liggen woelen die ochtend. Maar uiteindelijk had ze besloten dat ze niet langer in haar bed kon blijven liggen. Ze was dus naar het bos gegaan. De zon scheen al, ookal was het nog vroeg in de ochtend. Het was dan ook al bijna zomer. Het groen van de bladeren hielden het zonlicht een beetje tegen en gaven het bos een serene indruk. Zelfs de vogels waren stil. Diva liet haar blik even dwalen door die poel van stilte en rust. Daarna ritste ze haar vest wat hoger op en trok haar staart wat straker. Ten slotte strikte ze haar veters nog even en ging toen weer staan. Ze haalde een maal diep adem en zette zich toen af. Ze maakte snelheid en rende toen op een hetzelfde tempo door. Zo af en toe sprong ze over een omgevallen boomstam maar ze stopte niet met rennen. De wind sneed langs haar gezicht maar juist nu was dat heerlijk. Diva schoot op die manier tussen de bomen door. Lenig en haast als een zwarte schaduw. Naarmate ze verder rende begon ze steeds zwaarder adem te halen. Toch wou Diva niet stoppen. Niet nu het eindelijk lukte haar gedachte op een geordende rij te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Thoughts. UTL8oxA PROFILE
Thoughts. UTL8oxA MAGICIAN

Thoughts. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts.   Thoughts. Icon_minitimema maa 15 2010, 19:43

Viktor liep verderop door het bos. ''Verdomde stagiaire ook'' mompelde hij zachtjes. Hij zou die Vine nog wel krijgen. Daar kon ze op rekenen. Viktor keek verbaasd op toen er iemand langs hem heen rende. Toen hij beter keek herkende hij Diva. Zijn woede bedaarde een beetje. Viktor trok een sprintje en rende achter Diva aan tot hij naast haar rende. ''Ik dacht dat jij ziek was?'' zei hij ergens vragend maar ergens ook bestraffend. Als je ziek was hoorde je in bed te liggen. Viktor pakte Diva even bij haar arm om haar zacht tot stilstand te dwingen. ''Wat is er gebeurd. Je bent de laatste tijd zo depri?'' vroeg hij zacht en ergens bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Thoughts. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Thoughts. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Thoughts. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts.   Thoughts. Icon_minitimema maa 15 2010, 19:55

Diva keek opzij toen Viktor naast haar rende. Ze werd gedwongen stil te houden toen hij haar arm vastpakte. Ze wende haar blik van hem af. ''Ik wil er liever niet over praten'' zei ze zacht. Viktor leek zoveel op Savador. Ze kon hem nu gewoon niet aankijken. ''En waarom ik hier ben, ik kon gewoon niet langer stil liggen. Dan zou ik gek worden'' ging ze half fluisterend verder. Ze wou Viktor nog steeds niet aankijken. Toch was ze wel blij dat hij er was. Ze was nu tenminste even niet alleen meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Thoughts. UTL8oxA PROFILE
Thoughts. UTL8oxA MAGICIAN

Thoughts. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts.   Thoughts. Icon_minitimema maa 15 2010, 20:47

Viktor keek even verbaasd op Diva neer toen hij haar antwoord hoorde en toen ze har blik van hem afwende. ''Diva, alsjeblieft. Ik wil je alleen maar helpen'' zei hij zacht tegen haar. Hij wreef even zacht over haar schouder. Hij zou haar niet dwingen haar aan te kijken. Ze zou er vast een reden voor hebben. Maar wat die mocht wezen. Ze streek even voorzichtig een losse pluk haar achter haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Thoughts. UTL8oxA PROFILE
Thoughts. UTL8oxA MAGICIAN

Thoughts. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts.   Thoughts. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Thoughts.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Thoughts
» To put thoughts to rest || Geralt
» Warm nights..Cold thoughts [Ike]
» Old Thoughts and A new part Of My Life
» Time for thoughts [&ZACK]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-