PortalIndexThoughts HpD5UwnThoughts 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zalas

Zalas

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Thoughts   Thoughts Icon_minitimeza sep 25 2010, 21:44

Zalas stond aan de rand van het meer. Hij had een arm om zijn maag geslagen. Hoewel hij weer kerngezond was had hij nog een beetje last met bewegen. Het voelde hem allemaal nog wat onwennig. In zijn andere hand hield Zalas allemaal kleine platte steentjes. Hij had zijn ogen gesloten en keek niet op of om toen hij zacht geluid achter zich hoorde en even later gesis. 'Het gaat wel goed met me Asb'el. Ik heb wat tijd nodig' zei Zalas zachtjes. Asb'el wikkelde zich zachtjes om zijn been en werkte zich zo omhoog en bleef om Zalas' schouders liggen. Zalas opende zijn ogen en liet een steentje over het water kaatsen. 'Weet je. Volgens mij is het vandaag precies vijftien jaar geleden dat we elkaar tegengekomen zijn' zei Zalas plots tegen de witte slang. Asb'el keek even op naar Zalas. Die keek met een kleine grijns terug. 'Is er iets bijzonders wat je wilt doen oude vriend van me?' vroeg hij met een glimlach. Hij had niet in de gaten dat nog iemand hem van achteren naderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimezo sep 26 2010, 16:47

Rustig liep Silvana het grasveld af, ze had haar schoenen uitgedaan en ze voelde het vochtige gras onder haar voeten en tussen haar tenen kriebelen. Net als iedere woud magiër had ook Silvana weer een beetje natuur om zich heen nodig. Ze was blij dat ze de natuur weer kon ruiken. Haar verkoudheid was namelijk afgelopen, met dank aan de thee dat Ephony haar had gegeven, die volgende ochtend was ze al bijna helemaal opgeknapt. In de verte zag ze bij het stille meer een man zitten met wit haar en een vlecht in, ook zag ze iets anders, wat leek op een slang. Langzaam en met kalme stappen liep ze naar het water en richting de man. Toen ze er bijna was hoorde ze hem praten met zijn slang, dat hij hem 15 jaar geleden had gevonden. Daarna vroeg de man of hij iets kon doen voor zijn slang. Ze twijfelde even maar wist toch dat ze zich bekend moest maken. '' Pardon. '' zei ze zachtjes, haar stem had een trilling. '' Het spijt me als ik u verstoor '' zei ze snel achter haar woorden aan. Ze krabde in haar haar en veegde een plukje uit haar ogen. '' Het was niet mijn bedoeling '' zei ze nog zachter, bijna niet verstaanbaar. Nadat ze de woorden had gehoord was ze het liefst weggelopen, maar ze wist niet of hij haar al had opgemerkt, en dan had hij het waarschijnlijk raar gevonden dat ze zomaar wegliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema sep 27 2010, 14:19

Zalas keek ondertussen voor zich uit terwijl hij naar Asb'els gesis luisterde. Voor vele was het onverstaanbaar. Voor Zalas eigenlijk ook. Maar toch begrepen ze elkaar. Het was zijn manier van doen en laten waardoor Zalas wist wat Asb'el bedoelde. En na vijftien jaar met de slang samen te hebben geleefd wist hij ondertussen ook wel een beetje wat hij bedoelde als hij fel en boos siste. Zo wist Zalas ook dat, toen Asb'el haast ongemerkt zijn kop wat ophief en zachtjes siste, dat er iemand achter hen stond. En precies op het moment dat Zalas zich omdraaide hoorde hij de stem van het meisje dat achter hem stond. Zijn amberkleurige slangenogen boorde zich in de heldere blauwe van het blonde meisje. Hij glimlachte vaagjes om haar woorden terwijl hij de lange witte vlecht, die eerst op zijn rug had gehangen, nu over zijn schouder drapeerde. 'Je soort niet. En je hoeft me al helemaal geen u te noemen. Zalas is voldoende'glimlachte hij naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema sep 27 2010, 15:26

Silvana's fel blauwe ogen ontmoette de amberkleurige van de jongen toen hij zich omdraaide, daarna verplaatsten ze zich naar de hand van de jongen die zijn vlecht over zijn schouder drapeerde. Ze knikte enkel op de reactie van de jongen dat ze niet stoorde en dat ze geen u hoefde te zeggen. '' Zalas.. '' herhaalde ze op een fluisterende toon, ergens had ze deze naam al gehoord, maar wanneer ze die had gehoord, daar kon ze niet opkomen.'' Noem mij maar Silvana. '' zei ze om zichzelf ook maar voor te stellen, nadat de jongen dat ook al had gedaan. '' Aangenaam '' zei ze op een vrolijke toon en met een glimlach op haar gezicht. Ze keek even naar de witte slang die naast de jongen - die zich net als Zalas had voorgesteld - zat. '' Ik hoorde net toevallig - zodat de jongen niet ging denken dat ze hem afluisterde - dat je al 15 jaar samen bent met je slang, dat vind ik erg mooi om te zien. '' zei ze glimlachend. Ook zij wil graag een huisdier, maar het juiste dier was nog niet haar pad gekruist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema sep 27 2010, 20:04

Zalas knikte het meisje even toe. 'Aangenaam dan Silvana' zei hij kalm. Hij keek even naar Asb'el bij de verdere woorden van Silvana. 'Hij is zo'n beetje de enige die ik nog heb. Hij heet trouwens Asb'el. Het betekend withete furie. Hij zit er misschien wel niet zo uit maar hij kan best fel uit de hoek komen soms. Er zijn niet veel mensen die hij mag' vertelde Zalas terwijl hij met twee vingers zachtjes over de gladde schubben van de slangenhuid streek. Dat leek Asb'el bijzonder prettig te vinden. Hij liet zijn kop op Zalas' schouder rusten en sloot zijn ogen terwijl hij van de aandacht zichtbaar genoot. Voor Zalas was Asb'el een beetje zijn alles. Sinds hij inmiddels te lang leefde om bloedverwanten rond te hebben lopen was Asb'el zijn enige familie. Hij beschermde hem, hielp hem en gaf hem raad. Daarbij was de, meestal, koppige en sikkeneurige slang fantastisch gezelschap, al mocht hij niet veel mensen. Ephony onderhand dan weer wel waar Zalas erg blij mee was. Ook al kon hij zich nog herinneren dat hij de eerste keer had geprobeerd Ephony te vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema sep 27 2010, 20:20

Silvana glimlachte lichtjes en keek naar de slang toen Zalas ook naar hem keek. '' Wat een mooie naam en betekenis, hij ziet er inderdaad niet erg gevaarlijk uit. '' Ze keek hem even aan en kantelde haar hoofd naar links. '' Je hebt vast toch wel meer mensen die om je geven? Daar ben ik toch wel zeker van. '' zei ze zachtjes, om terug te komen op het eerste dat hij had gezegd. Nog steeds was Silvana er niet uit waar hij de jongen van zou kunnen kennen. '' Is er iets waar ik je van kan kennen, iets waar je bekend om bent? '' vroeg ze op dezelfde zachte toon. Waarschijnlijk kende ze hem niet echt maar had ze alleen een keer zijn naam gehoord of had hem een keer op school zien ronddwalen. Ze keek glimlachend naar de slang die op de zijn kop op Zalas' schouder rustte, het zag er eg vredig en vriendschappelijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema sep 27 2010, 20:35

Zalas glimlachte licht. 'Toch zou ik hem niet kwaad maken. Asb'el kan behoorlijk humeurig zijn' grijnsde hij. Op die woorden opende de witte slang een van zijn ogen en siste zachtjes, maar aan de toon te horen kon het niks aardigs zijn. Zalas lachte enkel zachtjes. Asb'el moest gewoon de waarheid maar eens onder ogen zien. Hij keek Silvana weer aan toen hij haar vraag hoorde. 'Bekend zeg je' mompelde hij zachtjes. 'Misschien dat je Ephony kent en dat zij het wel eens over me gehad heeft. Iets anders kan ik me niet goed bedenken eerlijk gezegd. In elk geval niet iets waar wij elkaar van zouden moeten kennen' zei hij. Zalas was niet zo ongelofelijk sociaal naar anderen. De meeste andere magiërs die hij leerde kennen leerde hij kennen als hij samen met Deshas was. Ephony was ook zo'n geval. Hij had haar nooit echt ontmoet als hij niet op Kataro had moeten passen en als Kataro er niet vandoor was gegaan. Eigenlijk was Zalas hem daar nu wel dankbaar voor. Anders had hij Ephony misschien nooit ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Thoughts UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitimema sep 27 2010, 20:53

Silvana grijnsde '' Nee, dat was ik ook niet van plan. '' Haar lach verbreedde toen de slang siste, wat erg onaardig klonk. Ze kon er wel om lachen, maar wist dat ze ook echt moest oppassen. Ze keek hem aan toen hij haar vraag beantwoordde. '' Het zou kunnen dat Ephony het ooit over je heeft gehad ja. '' Ze schudde even haar hoofd. '' Laat maar, het is niet zo belangrijk '' Zei ze later op een verwarde toon. Silvana had deze week al veel mensen ontmoet, onder andere Ephony, Deshas, Clera, Savador, een paar leerlingen en nu ook Zalas. Ze vond het fijn dat ze andere mensen ontmoette, zo kon ze haar sociale contacten verbreden en was de school niet alleen maar een plaats om dingen te leren. Haar blik ging even naar het water dat er rustig bij lag. '' Mooie plaats om uit te rusten hier. '' zei ze kalm, om maar weer wat te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Thoughts UTL8oxA PROFILE
Thoughts UTL8oxA MAGICIAN

Thoughts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thoughts   Thoughts Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Old Thoughts and A new part Of My Life
» Time for thoughts [&ZACK]
» Cold Thoughts ║ Adrian
» To put thoughts to rest || Geralt
» Nightmares and lost thoughts

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-