PortalIndexgz: people HpD5Uwngz: people 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 gz: people

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
-----

avatar

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : .
Posts : 64
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 13:29

Damn, ik haat het echt altijd om het begin van zo'n topic als dit te schrijven, heb er altijd moeite mee. x3

Maar swat, let's start. Ozzy weet door een bepaalde gebeurtenis in het verleden nog maar klein deel over zijn verleden (lees: de laatste twee jaar). Door iets dat zo'n twee jaar geleden gebeurt is heeft een redelijk sterke magician een memorieblock bij hem geplaatst waardoor hij zware hoofdpijn krijgt als hij probeert te achterhalen wat er juist gebeurt is. Ik heb nog niet verzonnen wat er juist gebeurt is, maar het had zo'n grote inpakt dat hij zichzelf waarschijnlijk van kant gemaakt zou hebben als hij het zich bleef herinneren. Het enige dat mensen hem konden vertellen was dat zijn ouders beide waren omgekomen in een brand, maar als hij zich het probeert te herinneren komt die hoofdpijn dus. 
Lame uitleg.

Hetgeen dat ik zoek zijn eigenlijk mensen uit zijn verleden: vrienden, kennissen, ... Allemaal mensen die hij zich niet meer kan herinneren wat dus voor een hoop drama kan zorgen. Alles mag, van neven en nichten tot broers, zussen of gewoon mensen waarmee hij ooit eens mee gepraat heeft. Daarnaast zou het ook wel leuk zijn moest er iemand zijn die die memorieblock zou kunnen weghalen, al vraagt dat wel wat kracht en oefeneing. Ze zouden samen naar een oplossing kunnen zoeken en tadaa, dan herinnert hij zich alles weer wat voor nog meer drama zorgt omdat die depressie dan heel waarschijnlijk terug naar boven komt.

Meer weet ik er niet echt veel meer over te zeggen..
Als er onduidelijkheden zijn mogen die gerust gemeld worden, dan leg ik alles nog wel eens heel specifiek uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

gz: people UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 14:28

oew, ik wil je Ravenna wel aanbieden als nicht ofzo, ze is een harde en moeilijk mee om te gaan, maar ze heeft wel veel over voor haar familie
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

gz: people UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 14:37

Klinkt best wel interessant :3
Ik zou eigenlijk Earia als vriend/kennis hier wel voor aan willen melden. Er is allen wel een dingetje wat misschien een probleem zou kunnen zijn; ze is nog nooit van haar geboorteplaats weggeweest. Ze kwam nauwelijks in het dorp en dat was meestal alleen om te werken in een café en restaurant. Dan zou het wel kunnen dat Ozzy daar een keer op vakantie of bezoek was ofzo. Maar weet niet of dat met het verhaal wat jij in je hoofd heb een mogelijkheid is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venita
.
.
Venita

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 14:59

Ik heb ook wel interesse.... Maar zoals Earia ergens al aangaf: wat meer informatie zou wel fijn zijn.
Ik heb enkel Venita en zij komt van Puffoon. Het is zo dat ze eerst in een weeshuis heeft gezeten en ze misschien een keer is overgeplaatst enzovoorts: maar ik weet niet genoeg over Ozzy zijn whereabouts om echt een logisch iets te kunnen verzinnen ^^'

Verder zou ik Venita dus willen aanmelden als kennis, of eventueel vriend. Haar karakter kennende zal ze wel half op hol slaan als ze erachter komt, over die memoryblock, en zal ze ook graag willen helpen. En dan in de vorm van inbreken in mogelijke plekken waar informatie te vinden is over dat hele gebeuren, want iets anders kan ze niet echt ^^'

Maar je moet eerst maar kijken of je het wel wilt/het je wat lijkt enzovoorts, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
-----

avatar

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : .
Posts : 64
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 15:31

@Noa: Voor mij is dat ok x3

@Anon: Daar weet ik wel iets op xd
Ozzy's vader was een horlogemaker (==> wat hij eigenlijk alleen maar weet door verhalen van andere mensen) en zo de verschillende planeten afreisde om die dingen te verkopen. Misschien dat Ozzy eens meeging naar Puffoon en dat ze elkaar daar zo hebben leren kennen? Of ze moet een ver familielid zijn en dat ze haar dan zijn gaan bezoeken en stuff?

@Ventina: Zelfde als bij Anon, misschien dat ze wat spulletjes naar het weeshuis brachten en het gratis uitdeelden? Of ze moesten een klok komen repareren en dat ze dan aan de praat zijn geraakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Venita
.
.
Venita

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 16:34

Daar kan ik wel iets mee verzinnen.... Misschien dat ze dan wat van hem had gekregen en hem daar nog steeds voor wilt bedanken. Geeft haar wel een reden om hem niet te vergeten na twee jaar ^^
Echter moet ik dan wel nog een vage bijnaam verzinnen voor Ozzy die ze dan heeft verzonnen, omdat ze zijn echte naam niet weet. Of ze is deze vergeten. Ikzelf ben niet zo goed met namen en herinner me anderen juist altijd goed van gezicht; Venita heeft dat stiekem ook ^^'

Maar is dat idee oké?
Terug naar boven Ga naar beneden
-----

avatar

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : .
Posts : 64
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 20:27

Yea, I like that idea x3
Voor een vage bijnaam meot je nietbij mij zijn... ben slecht in het verzinnen van die dingen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Venita
.
.
Venita

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 21:11

Heb je enig idee wat dat.... Voorwerp zou kunnen zijn? Want momenteel weet ik eventjes niks.
Tot nu toe heb ik ook alleen nog maar op Giftshop boy kunnen komen, hihi ~
Maar ik weet dat ik beter kan ^^

Maar ik zie het wel al voor me dat ze ineens naar hem wijst en die bijnaam uitschreeuwt als ze hem voor het eerst... weerziet ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimeza jun 15 2013, 22:24

Ik wil me wel aanmelden met Ezreal, maar je mag kiezen wat hij is voor Ozzy
Terug naar boven Ga naar beneden
-----

avatar

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : .
Posts : 64
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimezo jun 16 2013, 14:00

@Venita: Een boek dat hij toevallig bij zich had? Shakespear ftw
Ik zie Ozzy echt al zoiets hebben van 'what the hell is this' x3

@Anne: Een vriend van de andere kant van de familie? Like: de zoon van de achternicht van z'n moeder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimezo jun 16 2013, 16:21

je moet er wel rekening mee houden dat zijn vader een beul is en zijn moeder stierf bij de geboorte XD en is goed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venita
.
.
Venita

gz: people UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
gz: people UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitimezo jun 16 2013, 18:06

@ Ozzy :: Dat kan ^^
Dan kan ze hem misschien dat wel als bijnaam geven: Shakespeare of zo.
Willy the Shake

Maar dan hoor ik later nog wel wat over de details en topics en hoe en wat en waar ^^ ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



gz: people UTL8oxA PROFILE
gz: people UTL8oxA MAGICIAN

gz: people Empty
BerichtOnderwerp: Re: gz: people   gz: people Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

gz: people

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Some people are nobody's enemies but their own
» Hallo people.
» Waaazaaa People :)
» How do people eat with these things???
» dear people...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-