PortalIndexLetters from Heaven (Eodan's brieven) HpD5UwnLetters from Heaven (Eodan's brieven) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Letters from Heaven (Eodan's brieven)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eodan

Eodan

Letters from Heaven (Eodan's brieven) UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
Letters from Heaven (Eodan's brieven) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

Letters from Heaven (Eodan's brieven) Empty
BerichtOnderwerp: Letters from Heaven (Eodan's brieven)   Letters from Heaven (Eodan's brieven) Icon_minitimewo jun 12 2013, 09:11

From: Eodan
To: Miss Cassandra

Hoi Cas,

Hoe gaat het met jou? Met mij op tijd van schrijven zeer goed.
Ik stuur je deze brief, omdat ik op het moment het erg druk heb, en er simpelweg de tijd niet voor heb om je persoonlijk te benaderen, hoe graag ik dat ook zou willen.

Allereerst, bedankt voor een leuke avond in de Bokkenburcht. Het is altijd leuk om iemand Beter te leren kennen. Je hebt met ons gesprek bewezen anders te zijn en te denken dan andere Novanen. Iets wat ik zeer waardeer.

Nu heb ik een voorstel voor je. Een voorstel dat je denk ik erg leuk, maar ook erg lastig gaat vinden. Ik wil je daarom liever toch persoonlijk benaderen hierover. Daarom nodig ik je uit om aanstaande zaterdag bij mij langs te komen in Cahaya.

Hopelijk heb je dan tijd.

Eo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Nannete

Miss Nannete

Letters from Heaven (Eodan's brieven) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Emma
Posts : 1299
Letters from Heaven (Eodan's brieven) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: I have my own, sweetheart.
Partner:

Letters from Heaven (Eodan's brieven) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Letters from Heaven (Eodan's brieven)   Letters from Heaven (Eodan's brieven) Icon_minitimevr jun 14 2013, 22:09

Geachte Edoan
Lieve Eo
Eodan,

Wat een verrassing om opeens een brief op mijn deurmat te vinden- Een aangename verrassing natuurlijk. 

Je bent helaas niet de enige die met drukte te maken heeft. We bevinden ons zo te zien allebei in die situatie. Nu de laatste weken van dit schooljaar aanbreken zijn de lessen nog hectischer en de eersteklassertjes nóg zenuwachtiger. Ach, het geeft op een bijzondere manier ook energie om alle hectiek voor hen in goede banen proberen te leiden. 

In het aankomend weekend heb ik geen bijzondere plannen, dus ik zal dan in de vroege middag langskomen. Zo'n mysterieuze beschrijving van een voorstel kan ik natuurlijk niet afslaan. Tot dan.

MMet vriendelijke groet,

Cassandra

PS: Hopelijk klinkt dit niet al te raar, maar je handschrift is prachtig.
PPS: Cahaya is jouw werkkamer, als ik me niet vergis?
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Letters from Heaven (Eodan's brieven)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Letters from the Crows [Swain's brieven]
» Dagboeken, brieven, mails,...
» Razina's uitgaande en inkomende Brieven + Little Dairy.~
» Son of Heaven
» War in heaven

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -