PortalIndexWar in heaven HpD5UwnWar in heaven 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 War in heaven

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lushy
.
.
Lushy

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: War in heaven   War in heaven Icon_minitimevr mei 15 2015, 21:08

Hij had er eerst aan gedacht om met Alliana naar de zwarte markt te gaan om daar voor een tas te kijken maar hij wist niet hoe ze zou reageren op de vreemdee verkopers en de her en der verspreidde perverse mannen die wat stonden te hangen tegen een muur. Dus stond Lushy op de hoek van twee straten die samenkwamen te wachten op de brunette om samen een nieuwe tas voor haar te gaan kopen. Waarom deed hij dit eigenlijk? Wel, waarschijnlijk omdat hij Allia wel mocht. Ze was vriendelijk en hij kon wel goed met haar opschieten. Toen hij haar zag zwaaide hij op haar met een glimlach. "Hee", begroette hij haar. Hij keek even de winkelstraat in en toen weer naar haar. "Laten we maar voor je tas gaan kijken, zeker?" Hij glimlachte nog en keer en maakte toen een uitnodigende beweging naar de straat.

OOC: Voor Alliana c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitimevr mei 15 2015, 21:47

Inderdaad laten we kijken naar een tas.Zei ze met een raar stemmetje
Het is hier wel anders dan verwacht?Alliana vroeg zacht,Is het hier altijd zo of ehmm je weet wel??Ze keek om zich heen en trok hem mee naar een tassen winkel.hahah ik zei toch dat ze een kabouter plop tas hebben:P.Allia keek rond en liep naar een rekje.Hahah leuke tas.Gniffelde ze.Even later kwam Allia aan lopen met een tas en vroeg,Is deze leuk?er zit misschien wel geen veertje aan maar ik vind m leuwk <3.Glimlachte ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitimevr mei 15 2015, 22:24

"Inderdaad laten we kijken naar een tas." Ze klonk een beetje raar maar Lushy haalde er enkel een wenkbrauw door op en besloot er niet vervelend over te doen door erover door te vragen. "Het is hier wel anders dan verwacht?" Hij schokschouderde even en was blij dat hij haar dus inderdaad niet de zwarte markt mee op gezeuld had als ze de gewone winkelstraat al raar vond. "Is het hier altijd zo of ehmm je weet wel??" Hij kon geen antwoord geven want ze trok hem al een tassenwinkel in. "hahah ik zei toch dat ze een kabouter plop tas hebben." Lushy was in een rek vol meisjestassen aan het kijken dus keek hij verbaasd om toen ze kabouter Plop aanhaalde. "Oh God, jammer genoeg heb ik niet genoeg geld om zo'n fancy tas te betalen", lachte hij met een knipoog. Even later kwam Alliana aangelopen met een tas. "Is deze leuk?er zit misschien wel geen veertje aan maar ik vind m leuwk." Lushy haalde zijn schouders op met een glimlach. "Als jij h'm leuk vindt en als je h'm graag wilt dan wie ben ik op je tegen te houden? Ik vind h'm zelf ook wel leuk", antwoorde hij op haar vraag. "Maar je kan natuurlijk ook deze tas aan de kant laten houden, wie weet vind je in een andere winkel nog een mooiere tas en dan heb je misschien spijt dat je deze al gekocht hebt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitimeza mei 16 2015, 12:51

Das waar,Laten we anders nog even verder kijken.Zei ze vriendelijk.Allia liep samen met de jongen de winkel uit en vond het hier maar een beetje raar.Alliana liet duidelijk niet merken dat ze een beetje bang was voor al die vreemde mensen.Ehmm is dat misschien een leuke winkel.Zei ze zacht:silent:.Het zwartharig meisje keek naar een rekje met tassen.Is deze leuk?Vroeg ze aan lush.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitimeza mei 16 2015, 15:12

"Das waar,Laten we anders nog even verder kijken." Hij glimlachte naar haar en liep samen de winkel terug uit. Hij keek een keertje opzij naar haar en ze leek bang te hebben van de mensen hier. "He," zei hij, "Je moet niet bang zijn, ik ben toch hier." Hij glimlachte breed en ze liepen verder. "Ehmm is dat misschien een leuke winkel." Hij knikte en ze gingen er binnen. Allia liep naar een rek met tassen. "Is deze leuk?" "Ik denk niet dat ik de beste hulp ben, ik ga bij iedere tas wel zaggen dat 'ie leuk is want alle tassen die ik gezien heb vandaag zagen er al leuk uit. Je kan hulp vragen aan één van de verkoopsters als je wilt?" Hij besefte dat ze op de straat bang geleken had. "Of ik kan dat voor jou doen als je dat aangenamer vindt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitimeza mei 16 2015, 15:56

Ehmm..Mag hoor,ik kan het ook vragen.grinnikte ze.Het is best eng hier....Zei allia tegen zichzelf.Alliana pakte haar oortjes en deed een oortje in,Ze zete muziek op.Ze pakte een tas en zei,Laten we dezen maar doen,Toch.Ze keek nog even rond en liep met lush naar de kassa.Allia pakte 29,50 en gaf die aan de vrouw.Toen ze klaar waren liep ze samen met lush naar buiten en zuchten even.Allia was alsnog bang maar wist dat ze nu toch veilig was bij lush.Ze keek rond voor leuke winkels. bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitimezo mei 17 2015, 14:51

"Ehmm..Mag hoor,ik kan het ook vragen", grinnikte ze en Lu haalde zachtjes een schouder op. Hoe vaak had hij dat de afgelopen weeg wel niet al gedaan? Het zorgde ervoor dat hij er zo ongeïntereseerd uitzag, en dat was niet zo, maar hij wist niet wat anders hij kon reageren. Alliana stak een oortje in. Na even door de winkel gelopen te hebben gingen ze naar de kassa en vervolgens naar buiten. "We kunnen nog ergens wat gaan drinken als je wilt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

War in heaven UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitimewo jun 03 2015, 15:17

Hmm oke.Maar voor dat Allia kon antwoorden trok lush haar mee naar een cafe/restaurant.Ze zuchte even en keek rond.Het leek wel of allia er ongeïntereseerd uitzag,maar dat was niet zo.De blik in haar ogen vertelde alles.Gezellig hier...Zei ze zacht.Ze keek rond op hoop dat ze bekende zag maar ze zag niemand.Ehmm lu kunnen we hier weg gaan?Zei ze tegen hem.Allia dacht dat hij het niet gehoord had dus zei ze het opnieuw maar toen ze zich omdraaide zag ze hem niet meer.Alliana keek over de mensen heen door op dr tenen te gaan staan maar zag hem alsnog niet.Wat ze wel wist was dat dr tenen nu heel erg veel pijn deden






Ben inspi loows
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



War in heaven UTL8oxA PROFILE
War in heaven UTL8oxA MAGICIAN

War in heaven Empty
BerichtOnderwerp: Re: War in heaven   War in heaven Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

War in heaven

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Son of Heaven
» I keep heaven||Open
» A letter to that star in heaven
» [story] Between Heaven and Hell
» Seven minutes in Heaven; SSAstyle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Main Street-