PortalIndexHonger stillen. HpD5UwnHonger stillen. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Honger stillen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vine

Vine

Honger stillen. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Honger stillen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Honger stillen. Empty
BerichtOnderwerp: Honger stillen.   Honger stillen. Icon_minitimedo maa 04 2010, 08:52

Nadat Vine met Master Shong had gepraat was ze naar de aula gegaan. Ze had inmiddels flinke honger gekregen. Haar indrukken van Shong waren goed. In elk geval een man waarmee ze geen moeite had om veel met hem op te trekken. Maar nu kwam ineens de gedachte over Gillan boven. Nadat ze weg was gelopen had ze hem niet meer gezien. Ze vroeg zich wel af wat er verder was gebeurd na haar vertrek. Ze hoopte maar dat Gillan niet de klappen van haar acties had gekregen. Dat zou oneerlijk zijn. Vine had inmiddels iets te eten gevonden en was een een tafel gaan zitten terwijl ze bedachtzaam voor zich uit staarde en ondertussen iets at. Die Norwood leek Vine ook wel aardig als ze erover nadacht. Gillan had het waarschijnlijk ook niet slecht getroffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Honger stillen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Honger stillen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Honger stillen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger stillen.   Honger stillen. Icon_minitimedo maa 04 2010, 09:43

Gillan was ook op weg naar de aula. Hij had behoorlijke honger gekregen. Hij zou daarna wel even bij Norwood langs gaan. Het leek hem opzich een vriendelijke man. Toen Gillan de aula binnenkwam zag hij direct Vine zitten. Hij bleef even stilstaan in de deuropening. ''Weet je, je hebt Savador flink op zijn nummer gezet daarstraks'' begon hij kalm. Hij liep naar Vine toe en ging tegenover haar zitten. ''Je had zijn blik eigenlijk moeten zien. Hij was met stomheid geslagen. Hij had denk ik niet verwacht dat iemand hem op die manier tegen zou spreken'' zei Gillan rustig terwijl hij zelf ook iets te eten pakte. ''Heb je die Master Shong ontmoet?'' vroeg hij daarna en nam een hap uit een appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vine

Vine

Honger stillen. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Honger stillen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Honger stillen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger stillen.   Honger stillen. Icon_minitimevr maa 05 2010, 11:12

Vine keek om toen ze de stem van Gillan achter zich hoorde. Ze glimlachte even kort naar hem. ''Dan moet hij maar geen onzin praten. Ik ga me toch zeker niet laten beledigen door een man die overduidelijk merendeel van zijn leven zelf geen ouderlijk toezicht heeft gehad. Ik heb vakken in diplomatiek gevolgd. Ik laat me niet uitkafferen'' zei Vine kalm. Haar gezicht klaarde zichtbaar op toen Gillan over Shong begon. ''Ja ik heb hem ontmoet. Vriendelijke man, altijd optimistisch. In elk geval prettig met hem samenwerken'' zei Vine glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Honger stillen. UTL8oxA PROFILE
Honger stillen. UTL8oxA MAGICIAN

Honger stillen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger stillen.   Honger stillen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Honger stillen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Honger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-