PortalIndexHonger HpD5UwnHonger 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Honger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aidan

Aidan

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 15:30

Aiden stapte ontspannen de aula in.Die was niet veel veranderd.Zijn maag knorde protesterend.Hij grijnsde,en liep naar de keuken.Daar pakte hij een flinke hoeveelhijd brood,vlees en kaas,negeerde de stamelende keukenhulp,en slofte naar een tafeltje.Je zou het aan de hand van zijn uiterlijk niet zeggen,maar Aiden kon flink schranzen,en nu had hij echt honger.Hij zette zijn zwaard tegen de tafel,en begon vlees in zijn mond te proppen.Hij vrog zich af of er al andere wakker waren naast Deshas,hij en Clera.Aiden gaf het niet graag toe,maar ferost en de anderen die nog gevangen waren konden zich met hem meten.nou ja,bijna dan.Maar dat waren zorgen voor later.Hij stopte wat brood in zijn mond,en keek verbaasd op toen hij zag dat hij alles al op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 15:49

''Het heeft gesmaakt neem ik aan?'' vroeg een vrij zachte stem achter Aiden. In de opening van de auladeur stond Diva. Ook zij had honger gekeken en ging kijken of er in de keuken nog iets te eten was. Ze was eerst verbouweer en verbaasd blijen staan toen ze de man had herkend die in de aula aan het eten was. Gelukkig had ze zich al snel hersteld. Ze bleef recht naar de man kijken. Een rechte rug en een elegante houding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 16:02

"Ja,prima,"zei Aiden zonder om te kijken,en ging wat gemakkelijker zitten.Hij boerde binnesmonds,en mompelde een verontschuldiging.zoveel beschaving hij ook nog wel meegekregen."Voor zover je dat tenminste van kaas een brood kan zeggen."Hij pakt zijn glas melk,en sloeg die in een keer achterover.Daarna haalde hij een sigaret uit zijn broekzak,en stak die aan met zijn vinger."Kom er bij zitten,als dat je behaagd,"zei hij terwijl hij afwezig op een stoel naast hem kloptte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 16:11

Diva bleef in eerste instantie even onzeker staan. Maar daarna dwong ze haar benen in beweging te laten komen. Ze liep met een kalme, regelmatige pas naar de stoel en schoof die naar achteren zonder al te veel lawaai te maken. Ze ging kalm zitten met haar benen over elkaar. Ze streek een plooi in haar kleding glad en vouwde haar handen op haar schoot. Daarna keken haar felblauwe ogen naar de man voor zich. Het voelde vreemd om zo dicht bij een magican te zitten wiens verhalen gewoonweg legendes waren net als dat van de andere zes grootmeesters. Het zorgde voor een licht onzeker gevoel bij Diva zodat ze niet goed wist wat ze moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 16:36

Aiden blies ontspannen wat rookkringenHij zuchte vergenoegd."Je mag wel ontspannen.Ik bijt niet.Nou ja,niet zo heel erg hard."Hij grijnsde,maar keek haar nogsteeds niet aan.Hij was gewend aan mensen die wat onwennig waren in zijn buurt.Zo ging het bijna altijd.Tenminste,sinds hun namen in heel het universum bekend werden.Hij draaide zich om,en keek haar eindelijk aan."Ik neem aan dat je weet wie ik ben,maar alsnog zal ik me voorstellen.Mijn naam is Aiden."Hij blies wat rook door zijn neus naar buiten,en stak zijn hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 16:44

Diva ontspande zich na die woorden wat meer maar er veranderde verder niets aan haar houding. Ze pakte zijn uitgestoken hand beet en schudde die even. ''Diva, aangenaam kennis te maken Heer Aiden'' zei ze beleefd en liet zijn hand weer los. Ze wist niet echt hoe je magicans als hij aansprak. Daarbij klonk Heer wel beleefd dus had ze het maar zo gelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 17:51

Ineens viel uit het plafon achter Diva en Aiden een zwarte schaduw. Met een zware val belandde hij op de grond. Deshas kreunde licht en nam zijn normale gedaante weer aan. ''Ik wordt te oud om als schaduw dwars door de grond heen te gaan'' kreunde hij zachtjes en wreef over zijn rug terwijl hij weer opstond. Toen zag hij Aiden en een meisje zitten. ''Hey Aiden'' zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 17:55

Äiden keek even verbaasd,en barste toen in lachen uit."Ik ben geen heer,"zei hij toen hij weer enigzins op adem was gekomen."En oud ben ik ook al niet."Zijn gezicht betrok even."320,"mompelde hij.Dat was hij glad vergeten.hij blies nog een rook kring,en tapte wat as van zijn sigaret."Hoewel ik er maar 20 bewust van heb mee gekregen,"dacht hij.Hij mocht Ferost niet al te ernstig aanpaken vanwegen het natuurlijke balans,maar een paar tuchtigende klapen konden vast geen kwaad."Aangenaam kennis te maken,Diva,"zei hij enigzins laatdunkend."He Des,"grinnikte hij toen Deshas achter hem was geland,en schoof een stoel bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 18:04

Diva keek Aiden even vreemd aan toen hij begon te lachen. Zij kende hem uit de boeken uitsluitend als de Heer van het Vuur dus had ze het niet meer dan gepast gevonden om hem dan ook zo aan te spreken. Kennelijk was dat volgens hem erg grappig. Ze keek op toen ze een doffe klap op de grond hoorde. Ze schrok er even van toen ze zag dat het Deshas was. Wat een entree dacht ze droog en grinnikte even zachtjes. Ze kon het niet laten, het had er zo komisch uit gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 18:09

Deshas liet zich op de stoel neerzakken en keek even naar het leeggegeten bord dat er nog stond. ''Zo jij hebt je wel uitgeleefd zeg'' zei hij met opgetrokken wenkbrauw. Hij viste zijn eigen sigaretten uit zijn broekzak maar die waren allemaal doorweekt. Vast nog van zijn onverwachte duik in het meer toen hij net vrij was. ''Nou daar heb ik ook niet veel meer aan'' zuchtte Deshas en liet de sigaretten die nu doorweekt en waardeloos waren voor zich op de tafel vallen. Hij keek om toen hij gegrinnik hoorde. Nogal gegrepen door de felblauwe kleur van Diva`s ogen keek hij haar strak aan. Ze kwam van Shadra dat zag je direct. ''Fijn, nou wordt ik ook nog uitgelachen door magicans van mijn eigen volk'' zei hij sarcastisch. Als hij er niet bij had gegrijnsd was het misschien nog geloofwaardig overgekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 18:20

"Ik had honger,"zei Aiden verontschuldigend,en gooide Deshas een sigaret toe."Ik neem aan dat ik misschien wel een beetje heb overdreven,maar ach,details."Zijn sigaret was ondertussen al voor de helft op.Er kringelde nu constant rook uit zijn neusgaten.Eigenlijk wou hij weten of Deshas al een bloedeed met Savador had afgesloten.Vroeger was hij al redelijk achterdochtig,en die gevangenschap zou dat waarschijnlijk niet hebben veranderd.Maar hij kon het niet zomaar vragen terwijl Diva erbij zat.De sigarettenrook dreef niet weg,maar vormde een grijs wolkje boven zijn hoofd.Nu wou hij dat hij nog wat meer vlees had.Misschien kon hij zo nog wat krijgen.En anders ging hij straks wel kijken over in de bossen iets eetbaars leefde
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 18:25

Diva was ondertussen opgestaan. ''Ik denk dat ik maar weer eens ga'' zei ze zacht. Nu Deshas erbij was gekomen dacht Diva wel dat die twee na driehonderd jaar veel te bespreken hadden met elkaar. ''Het was leuk om U te ontmoeten'' zei ze beleefd tegen Aiden. Ze knikte Deshas nog even beleefd toe en verliet toen de aula.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 18:30

Deshas ving de sigaret behendig op die Aiden hem toegooide en stak die aan. Hij was dan wel niet zo bedreven in vuur magie als Aiden maar hij wist genoeg om zijn sigaret aan te kunnen steken. Kalm blies hij de rook uit. Zijn ogen volgde elke beweging van Diva toen ze de aula uitliep. ''Die ogen'' mompelde hij zachtjes. ''Ik weet zeker dat ik die ergens van ken'' ging hij mompelend tegen zichzelf verder en tikte de as van zijn sigaret. Een volgend trekje volgde en hij blies nu net als Aiden ook deed de rook door zijn neus uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 18:43

"Oh?Er zijn massas mensen met blauwe ogen.Het kan gewoon toeval zijn,"mompelde Aidan loom.Hij gaapte,en rekte zich uit.De grijze wolk boven zijn hoofd was een stuk groter geworden,en dunne rooksluiers begonnen langzaam zijn hoofd te omcircelen."Maar wat ik wou vragen.Heb je je poppetje nou gestrikt voor een bloedeed?"vroeg hij zachtjes,doelend op Savador.Inwendig lachte hij.Die Savador zou een hele nare verassing te wachten staan als hij een bloedeed probeerde te breken.De peuk ging tussen zijn vingers in vlammen op.Ondertussen waren slechts vaag de omtrekken van de bovenkant zijn hoofd te zien in de rookwolk die langzaam maar zeker zijn hele hoofd probeerde op te slokken.Met een gebaartje van zijn hand spatte het wolkje uit elkaar,en verdween als normale rook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 18:48

''Niet met zulke felblauwe ogen'' zei Deshas nog steeds half mompelend. Hij werd weer een beetje wakker uit die half mompelend situatie toen hij Aiden`s volgende vraag hoorde. Hij klemde zijn sigaret tussen zijn lippen en trok zijn linkerhandschoen uit. Als zwijgend antwoord toonde hij Aiden zijn linker handpalm waar nog duidelijk het litteken van een pasgemaakte snee was te zien. Hij pakte zijn sigaret weer tussen zijn wijs- en middelvinger en blies opnieuw de rook uit. ''Geeft dat een antwoord op je vraag?'' vroeg hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 19:00

Aiden knikte.Deshas liet er duidelijk geen gras over groeien.Hij stak zijn hand in zijn broekzak,en telde het aantal sigaretten dij hij nog had.Dertien.Hij pakte er nog eentje,en stak hem aan.Tevreden leunde hij achterover,en legde zijn voeten op tafel.Verder was er waarschijnlijk niks van belang gebeurt,anders had Deshas het wel verteld.Hij blies een paar rookkringen,de een nog groter dan de andere."Niet slecht,zo'n rustig leventje,"mompelde Aiden.Als het aan hem lag,zou de rest voor nog wel een tijdje in hun gevangenis mogen blijven zitten,al was het alleen maar zodat ze hem niet lastig vielen met gezeur over volwassen en gepasd gedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimedi dec 01 2009, 19:12

''Toch hoop ik binnekort wel op wat actie. Ik heb lang genoeg stilgezeten. Ik wil eigenlijk wel weer eens wat doen. Ik bruis van de energie'' zei Deshas terwijl hij weer opstond van zijn stoel. Hij begon te ijsberen terwijl hij zijn sigaret tot stof liet vergaan en van zijn hand blies. Hij haatte het als er weinig gebeurde. Deshas was nou eenmaal erg ongeduldig van nature en haatte wachten. Maar ja, Deshas haatte wel meer dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Honger UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Honger UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitimewo dec 02 2009, 21:58

Rose kwam rustig de aula binnen, nouja zo leek het toch dat ze rustig was. Ze was namelijk net van de ziekenzaal gekomen, maar er was daar niemand. Ze zong zachtjes een liedje dat vaak gezongen werd in haar clan om de phoenix te eren. Nu was het eigenlijk voor zichzelf, aangezien zij nu de macht van de vuurvogel in haar had. Even keek ze in het rond, en ze keek dan kort naar 2 mannen. Ze kende hen eerlijk gezegd niet, en ze had ook nog nooit van hen gehoord. Even zucht ze diep, en ze ging dan een glas water nemen. Ook ging ze een paar tafels verder zitten met haar rug naar hen toe, en ze sloot haar ogen heel even kort. Ze dacht na over alles wat er gebeurd was, maar ook over de dood van haar clan. Zij en een leraar van hier waren wel de enige overlevende, maar toch had ze hem al een tijd niet meer gezien. Met hem kon ze tenminste goed praten over de clan, en ze zucht dan weer even diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Honger UTL8oxA PROFILE
Honger UTL8oxA MAGICIAN

Honger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger   Honger Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Honger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Honger stillen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-