PortalIndexSSA awards || Uitleg HpD5UwnSSA awards || Uitleg 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 SSA awards || Uitleg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Light
.
.
Light

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimema jun 03 2013, 23:45

Beste SSA verslaafden, verslaafdinnen, smurfen, bunny's, lichtjes, derpjes, derpina's en rainbowunicornlovers.
Ze zijn er weer de SSA AWARDS!
Trek uw beste pak aan, strijk uw jurk nog even glad, en bereid u voor op een fenomeen, waar nog lang over nagepraat gaat worden!

SSA AWARDS?!
Ja, de SSA awards. Dit is het evenement om elkaar eens flink op te prijzen, of zelf uit te blinken. Zoals de naam al zegt, kun je hier een prijs winnen voor je chara, je posts, je looks etc. op SSA.

Hoe win ik een SSA award?
De SSA awards zijn onderverdeeld in categorieën, dit jaar zullen deze zijn:
Love
Attitude
Looks
Horror
Life

En die zullen onderverdeelt worden in subcategorieën. Deze krijg je te horen wanneer desbetreffende categorie aan bod komt.
Dan komt er een topic voor elke subcategorie waarin er genomineerd kan worden.
Iedereen mag 1 chara nomineren, meer chara's tellen niet. Gewoon 1x nomineren per 1 Real person.
De nominaties zullen elke keer een week duren, en na de nominaties wordt er een topic geopend waarin gestemd kan worden. Hierin kan iedereen 1x stemmen, geen dubbele chara's. Per persoon kun je maar 1x stemmen. De gene met de meeste stemmen wint.

Wat win ik?
Vorig jaar waren het stamps. Dit jaar zul je een button kunnen winnen, die natuurlijk na je winst is op te halen bij de organisatie en je kunt plaatsen in uw OS.

Wij wensen u allen een fair, leuk, awesome, nice, rainbow SSA awardperiode.
Voor vragen kunt u altijd contacten met iemand van de organisatie.
Greetings, Ruuz&Sander


Laatst aangepast door Light op di jun 04 2013, 08:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 00:06

Yay :3 leuk beschreven~!
M-maar.... Spelling.. Stare //shot
Misschien wil je dan wel als categorie attitude kiezen ipv Additude =͟͟͞͞( •̀д•́)
En ik blijf erbij dat je voor een deel van de awards alleen anderen moet kunnen nomineren, want das leuk ;3;
Zo. *rent topic weer uit en duikt bed in*
~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 00:17

Ik vind zoiezo het nomineren dat je genomineerd moet worden door een ander en niet door jezelf. En stemmen. Ik had een hekel aan mensen die op zichzelf stemde eerlijk gezegd. Ik vind ook dat je absoluut niet op jezelf mag stemmen deze ronden. Ik weet niet of mensen zich hierbij aansluiten. Maar ik ga dit keer ook weer koppig niet op mezelf stemmen, like last time. Ookal kost het me een mooie button.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 01:58

-Walks in slowly- Ik weet eigenlijk niet of ik hier wel mag wezen als ik geen mod/beheerder/belangrijk persoontje ben, but still... Ik deel mijn mening ook al word er niet om gevraagd! (╯°□°)╯︵ ┻━━━┻

Ik sluit me aan bij Mitch. Ik heb een beetje door de topics van de vorige awards gekeken om een duidelijker beeld te krijgen over wat dit ongeveer inhoud en in alle eerlijkheid draaide ik wel elke keer met m'n ogen toen ik zag dat mensen zichzelf nomineerde en op zichzelf stemde. Dit soort dingen gaan toch voornamelijk over de kijk die andere mensen hebben op je character(s) en niet jij zelf? Of tenminste, zo komt het more or less bij mij over. Waarom zou de functie om gezamenlijk te stemmen er anders zijn. Maar dat komt gewoon door mijn kijk op dit soort dingen. And I have the right to think that way, voordat ik meteen doodgeschoten en opgehangen aan mijn tenen word.

Ik moet er natuurlijk wel bijzeggen, ikzelf ben nooit zo heel erg van dit soort award/contest dingen, omdat mensen met dit soort dingen vaak veel te self-centered raken en nog wel eens de arrogante kant op dreigen te gaan. Ervaringen van andere sites en stuff, btw, voordat mensen zich aangesproken gaan voelen. Maar ik vind het op deze manier wel een leuk idee. Niet zo zeer omdat je een shiny button kan winnen voor in je OS, maar vooral voor wanneer je NIET wint. Stel je wint niet/wordt niet genomineerd op een bepaald gebied, waarbij je het wel verwacht had, of whatever. Zie het als een hint om dat punt bij je character te verbeteren of het er juist wat dikker op te leggen. Andersom werkt het natuurlijk ook. Als je wint met/genomineerd word voor een onderdeel waarbij je het totaal niet had zien aankomen, kan je eraan werken en je character wat meer verbeteren op dat vlak. Right? Dat is over het algemeen wel een soort van doel, je character ontwikkelen en verbeteren, right? Tenzij dat hele idee natuurlijk compleet vervaagd is in de jaren dat ik niet meer rpgde. If so, please, let me know.

Misschien kijk ik er wel helemaal verkeerd naar op deze manier hoor en ga ik er veel te serieus op in. Misschien is mijn mening hierover wel totale bullshit in iemand anders zijn ogen en plaats ik mezelf op deze manier heel erg laag op jullie “like” lijstje, but meh, I couldn’t care less. I just wanted to make some things clear. Andere mensen laten weten wat ze ervan denken, dus doe ik dat ook maar. Stare

There, I did my part. -Runs away from raging comments-
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 07:10

Ik stemde vroeger op mezelf - hate myself for that now - dus ik ik vind ook dat je jezelf niet zou mogen nomineren en niet op jezelf zou mogen stemmen.
Vraagje, mag je meerdere mensen nomineren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 07:15

Blubz
@Talita;; Me too vrees ik, dont remember exactly :}
@Anon;; n___n I say you live and don't get killed for giving a argumented opinion~
@All;; Lets just vote//nominate everybody except ourselves ;D ik ben overtuigd =w=
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 07:17

Ik vind het niet meer dan normaal dat je niet op jezelf stemt hoor. En idd. Als anderen je nomineren krijg je een beter beeld van hoe anderen je char zien.

Kort woordje is kort. Ik heb er al helemaal zin in :3

Nog een klein vraagje: wat is het verschil tussen stamps en buttons? :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 07:54

Na er even over nagedacht te hebben, ben ik tot de volgende conclusie gekomen.
Ik kom zelf met een voorstel dat ik nog wel met moi mede organisateurische derp rainbow unicorn moet overleggen.
-U mag wel u zelf nomineren.
-U mag niet op u zelf stemmen.

@Alexa:
Als u even het onderschrift van Dominic als voorbeeld neemt, Emma heeft er een spoiler in geplaatst. Deze heeft SSA AWARDS. Als u deze opent, ziet u postzegels. Dit waren de stamps van vorig jaar. Dit jaar komen we met buttons, maar hoe die er uit gaan zien, is nog een verrassing, ik kan al wel zeggen dat ze heel stoer worden :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 08:08

Roakes schreef:
Vraagje, mag je meerdere mensen nomineren?
ik wil niet zeuren of zo maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 08:41

Talita, voor verdere vragen wil ik je verwijzen naar Pmmetjes, het gaat hier zo snel dat ik af en toe wat vraagjes mis ja.

Iedereen mag ook 1 iemand nomineren, ik zal het er even bij zetten ja, was het vergeten.

@Emma: AANGEPAST! OHMY het was me niet eens opgevallen... sawry! Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 08:44

Wel beter dat je niet op jezelf mag stemmen. Wat ik vorige keer wel deed.. ik ben echt badass. Maar ik verheug me nu al op de aankomende SSA awards! :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Eodan

Eodan

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 08:58

Good, dat op jezelf stemmen was ik sws geen fan van, en daarom heb ik dat ook dus niet gedaan..Ik vind het goed dat het nu afgeschaft wordt verder vind ik dat iedereen per categorie 1 karakter mag nomineren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 09:00

Per subcategorie, per categorie is het wel heel weining... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Eodan

Eodan

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 10:34

Dat bedoel ik ook eigenlijk xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 11:08

En Light, ik blijf bij mijn punt dat je jezelf niet mag nomineren ookal ben je in overleg met Ruuz geweest. Zo heb je het minste in de hand en dan kan het niet veel anders dan dat je het 'echt' verdient blijkt te hebben, in mijn ogen. Het scheelt enorm als mensen niet zo op hunzelf kunnen stemmen/nomineren, wat vorige keer *kucht* erg arrogant over kwam op vele punten. Want als je niet in de lijst komt, dan blijkt het ook niet zo te zijn volgens verschillende leden, period. Ik ga mezelf ditmaal niet nomineren, al is het om een statement te maken. Ik vind dat ik daar geen zeggenschap over heb en dat de leden dat mogen doen voor mijn karakters. Ik zou het niet erg vinden om genomineerd te worden, maar ik ga geen van mijn karakters zelf nomineren. Ik ga liever niet treuren over 'what-could-have-been' dan dat ik me goed voel doordat ik mezelf heb aangewezen en op mezelf gestemd zou hebben. Seems fair enough to me.

En waarom eigenlijk, is nomineren van jezelf wel toegestaan? Ik heb hier minstens 4 keer te een bevestiging van mijn woorden gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune
.
.
Suicune

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 132
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water in vloeibare en vaste vorm met een vleugje wind en licht
Klas: Nooit gehad
Partner: The quiet water is my love

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 11:20

Ik ben het met Mitch eens. Ik zou best mezelf willen nomineren maar ik heb er nu al een slecht gevoel over. Ik ben bang dat ik arrogant over kom als ik mezelf nomineer. Als alleen anderen dat kunnen doen zie je beter hoe anderen je chars zien.
Ik vrees dat ik in herhaling val dus ik laat de discussie over wel of niet jezelf nomineren aan degene over die hier meer verstand van hebben ^^''

Maar nog steeds heb ik zin in de awards ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 12:03

Ik zie het punt wel van het nomineren van jezelf, maar er wordt één ding vergeten: als je jezelf nomineert, betekent dat niet dat je gelijk wint. Jezelf nomineren is niet arrogant, want als je veel moeite hebt gestoken in je karakter, vind ik wel dat die een kans moet hebben op een award, ook al kan die kans maar heel klein zijn. Je kan immers wel zien welk karakter het echt verdient. Jezelf nomineren is een beetje als het zeggen van ''Hey, ik ben er ook nog'', want anders winnen alle bekendere karakters meer titels en blijven anderen wat achter zonder een kans te hebben gehad. En dat is best jammer, want ik vind dat iedereen een kansje moet hebben, ook al win je dan niet.
Bovendien: niemand vindt hier iemand arrogant, no? Tenminste ik niet. Als iemand zichzelf zou nomineren, heb ik niet iets van ''Oh, wat arrogant!''.

Maar goed, dit is dan weer mijn mening. Als het echt een probleem is, dan sleep ik Sanie even de chat in en kunnen we het jezelf nomineren wellicht afschaffen. Of niet. Het ligt aan jullie~
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 14:19

Ik hoopte stiekem al dat er weer een SSA-awards dingetje kwam o3o
Maar goed, dit jaar ga ik niet op mezelf stemmen hehe. Ik ga geen ego hebben en ik ben stiekem ook blij dat je niet op jezelf kan en mag stemmen sinds er vorig jaar veel mensen (onder andere ik) op zichzelf stemden. Goed opgelost en heb veel plezier met het maken van de vast übercoole buttontjes Woot! *is stiekem heel benieuwd naar de onderverdelingen van elke categorie*
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 16:51

Zit wat in, maar ik blijf er bij dat die kans gegeven moet worden door anderen en niet door jezelf. Ik zal me vanaf nu maar op de zijlijn begeven. Ik ga mezelf niet nomineren, ookal verdien ik de prijs nog donders goed in mijn ogen. Het is en blijft maar een plaatje, en het is in mijn ogen nog steeds geen punt waarbij je kan zeggen dat je de beste bent in dat categorie. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, ik ga niet nogmaals pleiten voor een verbod op zelfnominatie. Desondanks het feit dat ik wederom gelijk kreeg van een lid. \(=3=)/ Ik wacht wel af, want ik ken mijn karakters als geen ander en ze zijn stuk voor stuk geweldige karakters. Met of zonder award, ik heb daar echt geen stempel per direct voor nodig om dat te weten. Ik zie wel wie mij nomineert, ik zal het in iedergeval niet zelf zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 16:59

Ik ben het volledig met Ruuz eens, als je jezelf niet mag nomineren dan kunnen enkel de populaire karakters een kans krijgen, en de minder bekende karakters zijn misschien wel even goed maar dat merkt niemand, omdat alle aandach naar de bekende karakters gaat. Hetzelfde voor topics, sommige zie je niet eens en dan zijn ze misschien wel heel goed en zijn ze perfect voor het onderwerp, maar gewoon omdat niemand het ziet of het vergeten word, missen ze die stemming terwijl ze het eigenlijk wel waard zijn
Ik vind dus dat je jezelf zou mogem nomineren om, zoals Ruuz het zegt, te kunnen zeggen 'Ik ben er ook nog'. Zo krijgt iedereen een kans en dat is eerlijker.
Maar tegen het stemmen op jezelf ben ik wel. Zo zou het idd niet eerlijk zijn voor de anderen in die stemming.
Ik zou het ook verplicht maken dat als je nomineert, je moet stemmen. Ergens lijkt dat me wel logisch, zodat iedereen dan een stem geeft zodat iedereen kans heeft om te winnen, en dat al zeker als je jezelf nomineert. Ik kan niet echt uitleggen waarom ik dit logisch vind, maar ik hoop dat iemand m'n standpunt snapt ^w^
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedi jun 04 2013, 17:48

Well, als een aantal mensen een andere mening over de zelf-nominatie delen, is het punt van Emma dan niet de beste oplossing zodat iedereen een beetje z'n zin krijgt? Bij bepaalde delen mag je jezelf niet nomineren, enkel een ander. Iedereen blij, right?
En sorry als ik nu over kom als één of andere bemoeizuchtige betweter, I'm just trying to help.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimewo jun 05 2013, 00:48

Sander en ik hebben het besproken en we zijn eruit gekomen dat je jezelf WEL mag nomineren, maar NIET op jezelf mag stemmen. Wellicht kunnen we de situatie bekijken en misschien beslissen om zelf-nominatie uit te schakelen voor die titel, maar dat zien we dan nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimewo jul 17 2013, 10:18

Na wat hysterische weken voor de gehele organisatie, hebben ze eindelijk tijd vrij kunnen krijgen voor de SSA awards!

We starten meteen met de categorie: Love
Dus zwijmel lekker weg tijdens de eerste periode van nomineren!

Ook dit jaar worden de categorieën onderverdeeld in subs.
Dit jaar zijn de sub-onderwerpen voor de categorie Love :


Deze twee zouden goed bij elkaar passen
Ik word een oude vrijster
Ik moet echt eens aan een andere geaardheid denken
Ik zou geliefd worden in real-life
Met mij wil men op een onbewoond eiland zitten
Zwoelste topic


U kunt nomineren in de daarvoor bestemde topics, aangemaakt door Nathan

Happy SSA games!
Sander en Ruuz

BTW: Er mag wel eigendunkerig je eigen karakter genomineerd worden MAAR je mag niet op je eigen chara stemmen.

en ja die . betekend ook echt een .
Geen discussies hierover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedo jul 25 2013, 21:27

Lieve Lieve Lieve Derpjes,
Het stemmen voor de eerste categorie "Love" is begonnen, kijk nu naar de topics en begin met stemmen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitimedo aug 01 2013, 23:09

Dubbelpost FTW! Ik vind dat ik dat als organisator mag Razz

Beste mensen, de SSA awards voor het thema "LOVE" zijn al weer afgelopen, *automatisch aaahhwww bandje*.
Maar niet getreurd! Volgende week starten we met het thema: *Tromgeroffel*

Attitude!

Dus, ga smachtend je voorbereiden!

Greeetz, Sander und Wuuzje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



SSA awards || Uitleg UTL8oxA PROFILE
SSA awards || Uitleg UTL8oxA MAGICIAN

SSA awards || Uitleg Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA awards || Uitleg   SSA awards || Uitleg Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

SSA awards || Uitleg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Uitleg Rangen
» Editor kleuren veranderen {Tutorial/uitleg}
» SSA Awards;;
» SSA awards... again?
» Awards

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events :: SSA Awards 2013-