PortalIndexMisaki Fujioka HpD5UwnMisaki Fujioka 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Misaki Fujioka

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Misaki
.
.
Misaki

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 84
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner: -

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimeza mei 04 2013, 22:53

Misaki Fujioka Postsheet


Last night I saw upon the stairs
A little man who wasn't there
He wasn't there again today
Oh, how I wish he'd go away...



General
First name Misaki
Last name Fujioka
Date of birth 18 September
Star sign Maagd
Age 15 Jaar
Sex Female
Place of birth Gren
Magic type Woud
Rank Leerling
Status Alive


Appareance
Hair Zwart
Hair length Tot haar Kin
Eyes Rechts rood en links groen
Height 1,52 M
Misaki heeft kort, zwart, kin-lengte haar met een lange pony en een spookachtige huidskleur. Misaki draagt ​​bijna altijd een standaard school uniform die ze nog had bewaard van haar vorigen school.
Haar linkeroog is bedekt met een ooglap en haar rechteroog is rood.
Misaki heeft al lang geacepteerd dat ze zo klein is tegen over de rest. De kleine lengte kwam vaker voor in haar familie. Soms draagt ze hakken om toch langer te lijken, alleen is dat meestal maar twee tot drie centimeter verschil.
Ze is nog een jong meisje en is dan ook nog duidelijk in de groei. Haar vrouwelijke rondingen zijn al wel lichtjes te zien.

Personality
Misaki is over het algemeen een stil meisje dat zich afsluit van de groep. Ze bouwt een muur om haar heen, veel mensen spraken haar dan ook niet aan. Hier door heeft ze weinig mensen leren kennen.
Ze haat het om alleen te zijn, meerdere keren probeerde ze haar houding te veranderen en mensen aan te spreken. Teleurstelling. Dat was elke keer het gevoel dat ze kreeg. Mensen deden even aardig tegen haar maar toonde nooit echt interesse. De aandacht die ze kreeg was maar voor een korte duur.
Dit doet ze nooit met opzet, ze weet gewoon niet hoe ze met mensen om moet gaan. Hier door heeft ze maar weinig mensen leren kenen. In haar hele leven heeft ze zich pas een keer geopent tegen over een maar mensen, maar die zijn hier helaas niet meer.
Het kost haar veel moeite om een gesprek met iemand aan te gaan, ze weet nooit waar ze over moet praten. Daar door zegt ze soms vreemde dingen die nergens op slaan of iets wat helemaal niet bij de situatie past.
Ook al kent ze vele mensen niet zo goed, maakt ze zich vaak zorgen over mensen. Ze hoort vaak alles wat er in de klas word gezegt en wilt ook helpen, maar ze durft niet op hun af te stappen. Met alle moed bij elkaar geschraapt durft ze dan ook wel eens tegen die gene te zegen dat ze moeten oppassen voor dit of dat en advies te geven. Een vreemde blik krijgt ze dan vaak naar haar toegestuurd. Wanneer dit gebeurd begint ze te storreren en kruipt ze weer terug in haar grot. Daar ging haar poging tot vrienden maken.
In tegenstelling tot haar doorgaans zwijgzame gedrag, heeft ze ook een kinderachtige kant. Zo kan ze van de kleinste dingen genieten en maar al te graag een zandkasteel bouwen.
Wat haar kinderlijke kant ook goed weertoont is haar naiviteit. Sarcasme zal ze altijd serieus opvatten of niet begrijpen. Ze gelooft bijna alles wat iemand haar verteld. Haar jonge leeftijd is hier waarschijnlijk ook schuldig aan.
Door de horror beelden die ze vaak voorbij ziet komen is ze een angsthaas geworden. Eerst probeerde ze haarzelf sterk te houden en niet te laten blijken dat ze bang was maar het werd steeds erger en erger, tot dat ze instorte. Het masker dat ze daar voor droeg liet ze vallen en haar angst toonde ze, het verbaasde haar dat het hielp. Het hielp haar wat rustiger worden in de situaties.

Living in a Nightmare
Al op een jonge leeftijd merkte haar ouders dat ze in de lucht stond te praten of mensen kende die niet bestonden. Op haar tiende werd dan ook een onderzoek gedaan naar schizofrenie. De uitslag was negatief, het meisje had hier geen last van. Al vertoont ze bepaalde symptomen wel. Tot de dag van vandaag weten doctoren nog steeds niet wat er mis met haar is. Waarom Misaki's hallucinaties zo zwaar zijn is ook onbekend.
Het meisje ziet ongeveer acht keer per dag wel een hallucinatie of heeft last van een achtervolgingswaan.
In haar jonge jaren waren de beelden die ze zag nog kind vriendelijk, ze leefde dus als het waren in een Wonderland. Helaas is die tijd van schattige deertjes en regenbogen voorbij. Door een trauma uit haar jeugd is het compleet omgeslagen. Bloed en monsters. Dat kreeg ze er voor terug. Ze blijven haar achtervolgen, waar ze ook heen gaat. En allemaal hebben ze het zelfde doel, haar meenemen.
Die monsters bestaan dus eigenlijk niet, alleen is Misaki op dat soort momenten er van overtuigd dat ze dat dus wel doen. Eigenlijk denkt ze er niet eens meer over naar.

Past

-wip-


Note:
» Ik probeer haar hallucinaties zo eng mogelijk te maken, als je daar niet tegen kan graag even van te voren aangeven.
» Verleden komt er zo snel mogelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimeza mei 04 2013, 23:00

Oh joy, hallucinatie's Woot!
Heeft Do ook last van, maar dan als bijwerking van de verslavende stoffen in zijn medicatie :']
Hehe. Wil ooit wel een topic met d'r, if ya don't mind Razz
Al moet dat wel een tijd wachten vanwege mijn examens... Oh Noes!
Butyeah nice charrie ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimeza mei 04 2013, 23:08

Another? Woot!
Loved that anime~
En Misaki's epic c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Misaki
.
.
Misaki

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 84
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner: -

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimezo mei 05 2013, 18:59

Emma: Damn. En ik dacht dat ze op dit moment de enigen er mee was D:
I don't mind :3 lijkt me leuk.
Veel succes met je exames! Ik heb de mijne volgend jaar x.x

Noah: Jep. Het was inderdaad een leuke anime, heel veel bloed =w= Dank u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crouge
.
.
Crouge

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 102
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark as the night baby
Klas: Master Savador
Partner: You woulden't even dare

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimezo mei 05 2013, 19:09

Oeh, I like her ^^
Jep, Crouge zit het wel zitten om haar tegen te komen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Misaki
.
.
Misaki

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 84
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner: -

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimezo mei 05 2013, 19:17

Crouge schreef:
Oeh, I like her ^^
Jep, Crouge zit het wel zitten om haar tegen te komen ^^

Maar wilt Misa-chan hem wel tegen komen? 8D Word waarschijnlijk akward.
Tja, lijkt me wel leuk om een topic met hem te hebben ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Crouge
.
.
Crouge

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 102
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark as the night baby
Klas: Master Savador
Partner: You woulden't even dare

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimezo mei 05 2013, 19:18

Misaki schreef:
Crouge schreef:
Oeh, I like her ^^
Jep, Crouge zit het wel zitten om haar tegen te komen ^^

Maar wilt Misa-chan hem wel tegen komen? 8D Word waarschijnlijk akward.
Tja, lijkt me wel leuk om een topic met hem te hebben ^^
Vast wel ^^
Open jij dan een topic? Ik heb er op het moment even geen tijd voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Misaki
.
.
Misaki

Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 84
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner: -

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitimezo mei 05 2013, 19:21

Is goed hoor, maar hij komt waarschijnlijk morgen, want ik zit nu illegaal te wezen en niet te leren.
Ik stuur je de topic wel als hij er is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Misaki Fujioka UTL8oxA PROFILE
Misaki Fujioka UTL8oxA MAGICIAN

Misaki Fujioka Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misaki Fujioka   Misaki Fujioka Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Misaki Fujioka

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ஐ Misaki Mei
» Mei Misaki
» ~~Verzorging van fabeldieren~~ les 3 Engelen {Misaki&Vic}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Wood Magicians-