PortalIndexEen paar vraagjes HpD5UwnEen paar vraagjes 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Een paar vraagjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mortal
.
.
Mortal

Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILEReal Name : Maarten
Posts : 16
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur / Duisternis
Klas: Master Savador
Partner: -

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitimema maa 25 2013, 17:22

Ten eerste heb ik even een vraagje over het school profiel...
wat betekenen de volgende dingen: Klas en Schoolprofiel
En wat moet je invullen bij spreukenboek?

Ten tweede heb ik een vraagje over de magie... Ik ben niet helemaal zeker over hoe de magie naar voren moet komen in verhalen. Mag je dit zelf beslissen?

Als laatste had ik nog een vraagje over hoe en waar je eerste post moet staan, van je karakter. Moet ik beschrijven dat ik me ergens meld, of mag ik zelf beslissen of ik beschrijf hoe ik op school kom?

Alvast bedankt
Groetjes,
Mortal (Maarten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitimema maa 25 2013, 17:44

Haai Maarten,
ik zag je vragen staan en wil je wel even op weg helpen.
Ten eerste de schoolprofielen, daar zijn er 2 van: Licht en Defensief en Duister en Offensief. Defensief betekend dat je karakter voornamelijk verdedigende en genezende spreuken leert terwijl bij Offensief je karakter aanvallende spreuken leert.
Met klas word je mentorklas bedoeld. Bij de mentoren kan je een aanvraag doen om in de mentorklas te komen.
Het spreukenboek word voornamelijk gebruikt om de spreuken die je karakter in de lessen leert op te schrijven. Het spreukenboek word echter niet door iedereen ingevult. Het is ook niet verplicht om dat te doen.
Hoe de magie naar voren komt in de verhalen, tja, eigenlijk doet iedereen dat weer op een andere manier, denk ik. Let er wel op dat je karakter niet overpowered word, oftewel gigantisch sterk. Het is namelijk wel een leerling.
En je eerste post? Vaak begint men op het lanceerplatform, hoewel sommige mensen hun karakter meteen naar een bepaalde plek laten lopen en daarbij de aankomst omschrijven. En dan heb je mensen die dat totaal vergeten en direct een les binnenlopen. (Dat had ik dus per ongeluk met mijn char Aressuka gedaan.)

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. Als er nog vragen hebt kan je ze gerust stellen.

Groetjes Alexa

Noot aan de moderators: Als er iets niet klopt aan de uitleg, voel je vrij om me te verbeteren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitimema maa 25 2013, 17:57

Geen verbeteringen hoor Alexa, het klopt allemaal, wel een paar kleine aanvullinkjes c:
1~ Je hoeft niet verplicht een profiel te kiezen en wanneer je wel een keuze maakt mag je karakter nog steeds alle lessen volgen. Het is dus niet zo dat je alleen nog maar de 'witte magie en defensief'' lessen in mag als je dat profiel hebt c:

2~ Magie mag je inderdaad zelf beschrijven op jouw persoonlijke manier. Naast overpowerdheid moet je ook oppassen voor godmodden, waarbij jij bepaalt wat er met de andere persoon gebeurt qua schade van je aanval bijvoorbeeld. En dan komt alles goed ^w^

~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Mortal
.
.
Mortal

Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILEReal Name : Maarten
Posts : 16
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur / Duisternis
Klas: Master Savador
Partner: -

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitimema maa 25 2013, 18:37

Zijn vaardigheden net zoiets als het spreukenboek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eodan

Eodan

Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitimema maa 25 2013, 18:56

Vaardigheden zijn dingen als een instrument bespelen, een bepaalde sport kunnen, dat soort dingen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitimema maa 25 2013, 18:57

De kracht en vaardigheden die je hebt in magie zijn ook afhankelijk van het schooljaar waarin je zit. Als je als onervaren eerstejaars op de school aankomt is het natuurlijk onwaarschijnlijk dat hij of zij krachtige zeeën van vuur kan maken, om maar een voorbeeld te nemen.

Yes, de vaardigheden zijn net zoiets als het Spreukenboek.
In dit vakje kun je de vaardigheden neerzetten die je hebt opgedaan tijdens lessen of ervaringen. Bijvoorbeeld hoe je een instrument hebt leren te spelen bij een Muziekles, of hoe je bij een les Dierencommunicatie de vaardigheid hebt opgedaan om met kleine bosdieren te kunnen spreken.

Bij de meeste lessen kun je een nieuwe spreuk of een vaardigheid leren. Meestal zet de leraar die over de les gaat in zijn/haar eerste post van het lestopic dan of er in die les een bepaalde spreuk of vaardigheid te leren valt. Degene die de les geeft bepaald echter aan het einde van een les wie van de leerlingen de spreuk of vaardigheid heeft geleerd, dus als je alleen in een les post is het nog niet zo dat je deze al hebt geleerd. Je moet het als het ware verdienen. Dit doe je door actief en goed in de les mee te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mortal
.
.
Mortal

Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILEReal Name : Maarten
Posts : 16
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur / Duisternis
Klas: Master Savador
Partner: -

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitimema maa 25 2013, 19:39

Bedankt voor de hulp allemaal het heeft best wat helderheid gecreëerd. Nu kan ik vanavond waarschijnlijk beginnen met Mortal te posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Een paar vraagjes UTL8oxA PROFILE
Een paar vraagjes UTL8oxA MAGICIAN

Een paar vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vraagjes   Een paar vraagjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een paar vraagjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Paar vraagjes
» Vraagjes.
» Een paar kliekjes
» Een paar vragen!
» [+] Een (paar) topic(s)!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Vragen-