PortalIndexIt's my life ~Kasumi's dairy~ HpD5UwnIt's my life ~Kasumi's dairy~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 It's my life ~Kasumi's dairy~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shinon
.
.
Shinon

It's my life ~Kasumi's dairy~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
It's my life ~Kasumi's dairy~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

It's my life ~Kasumi's dairy~ Empty
BerichtOnderwerp: It's my life ~Kasumi's dairy~   It's my life ~Kasumi's dairy~ Icon_minitimezo maa 17 2013, 01:19

It's my life ~Kasumi's dairy~ Diary-cover
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinon
.
.
Shinon

It's my life ~Kasumi's dairy~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
It's my life ~Kasumi's dairy~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

It's my life ~Kasumi's dairy~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's my life ~Kasumi's dairy~   It's my life ~Kasumi's dairy~ Icon_minitimezo maa 17 2013, 01:37

Dear diary,
Sinds dat ik hierzo ben, is er al veel gebeurd. Eerste dag werd mijn koffer al in het meer gegooid. Ik heb me rot moeten zoeken naar mijn spullen. Ik geloof er nog steeds weinig van. Ik word zomaar in een wereld gegooid… hoe moet ik dit ooit snel leren of… nog erger allemaal gaan snappen voordat ze denken dat ik inderdaad niet van een magie stad vandaan kom? Pap had me weinig mee gegeven… een brief waar in stond wat ik was. Waar ik heen moest, maar verder stond er niet op.
Maar waar ik meer van zat was hoe sommige hier waren. Ik ben Solum natuurlijk gewend, iedereen naja… bijna iedereen is aardig en groet elkaar. Hier kijk je elkaar soms kill en dodelijk aan en dat zie je maar hoe het gaat. Ik val nog steeds random in slaap… Ik weet niet hoe ik dit moet gaan oplossen. Maar ik weet nu wel wat ik ben. Een seal drager, kwam erachter toen ik met Eragon aan het praten was. De stem die in mijn hoofd zat… is er nog steeds, maar hij heet Chuubin en hij zegt dat hij een demon is. De zoon van de 9 tailed fox. Ik wil hem graag ontmoeten, vragen wat waarom en waar. Maar ik ben er ook bang voor. Mijn schouder begint soms te kloppen, ik ben vaak de dupe erover. Wat moest ik ertegen doen? Wat kon ik ertegen doen?
De brieven van pap houden niet op, alsof hij bezig blijft. Hij schrijft erin over vroeger, nu en wat hij van plan is om te gaan doen. Ik hou ze nu apart. Te bang om ze te lezen, maar de laatste die ik las, was helemaal slecht nieuws. Ik voel me nog steeds schuldig voor Sharon.. Ze had de dood niet verdiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

It's my life ~Kasumi's dairy~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Random Dairy [Wren]
» Life is pain, life's not fair
» The dairy of an insane killing-machine
» Razina's uitgaande en inkomende Brieven + Little Dairy.~
» Life - Fuck My Life

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -