PortalIndexRandom Dairy [Wren] HpD5UwnRandom Dairy [Wren] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Random Dairy [Wren]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wren
.
.
Wren

Random Dairy [Wren] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Random Dairy [Wren] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Random Dairy [Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Random Dairy [Wren]   Random Dairy [Wren] Icon_minitimezo jul 22 2012, 19:30

22-07-2012


Nee. Ik doe niet aan dagboektitels. En al helemaal niet aan 'lief dagboek'-gezeik: alsof je ooit terug gaat praten. Jammer dan. En niemand gaat dit lezen - of kan het nog navertellen - dus het maakt niet uit. Ik doe geen aanhef. Ik weiger.

Goed. Met andere woorden, ik ga vertellen over mijn dag want ja, dagboek, je bent erin geïnteresseerd en anders heb je een probleem. Zo simpel is het. Probeer er nu nog maar eens onderuit te komen. Ik ben echt blij dat ik even kan schrijven, ook al haat ik schrijven want het is saai, maar het betekent dat ik tenminste even rust heb. Luca is er nu niet en dat is maar goed ook, want hij zou misschien nog proberen ook mijn dagboek te lezen. Om te kijken of ik dan stiekem wél aardig kan zijn.
Ja, oké! Ik had hem niet bijna uit het raam moeten duwen! Dat was niet goed, maar kom op, wist ik veel. Dan had hij maar niet op mijn bed in slaap moeten vallen. Ik snap nog steeds niet hoe die perv dat voor elkaar gekregen heeft, ik kan me helemaal niets herinneren! Maar dat hij niet kan vliegen is wel een beetje jammer. Misschien moet ik het hem nog eens leren.. Nee. Gewoon nee. Als hij in de buurt is weet ik nooit wat ik moet zeggen. Want óf ik klink te aardig en dat is niet goed voor hem, dan wordt hij te aanhankelijk, óf ik maak dat hij bijna gaat janken. Ik weet het gewoon niet.

Hij zit gelukkig niet bij me in de klas, dan zou hij alle propjes die ik rondgooi aantrekken. Zoiets straalt hij gewoon uit; je kan propjes naar zijn hoofd gooien zonder dat hij boos wordt. Wel schattig, hoe hij dan achterom zou kijken enzo. Pff, leraren zouden ook schattig moeten kijken als ik wat gooide! Nu zeuren ze alleen maar. Ja, vandaag ook weer. Wat is er nu mis mee dat ik een beetje door de klas zwalk en dingen op het bord kalk en door hen heen praat? Ze staan volgens mij allemaal op het randje van nervous breakdown. Tot zover mijn geweldige dag, met lessen dan. Verder heb ik vrij weinig gedaan, even Oak's Field in gegaan en mensen uitgelachen die een poging doen stylish rond te lopen in zomerkleding; wat dingen naar vogels gegooid in het park; een ijsje gegeten; weet ik veel wat ik nog meer gedaan heb. Gelukkig ben ik geen klasgenoten tegen gekomen.

Oké. Damnit. Ik stop ermee. Dagboeken schrijven past niet bij me. Ik moet het een andere naam geven. Of het nooit meer doen.
Dat tweede dan maar.


Dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
 

Random Dairy [Wren]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» It's my life ~Kasumi's dairy~
» The dairy of an insane killing-machine
» Razina's uitgaande en inkomende Brieven + Little Dairy.~
» Don't be sad, Wren!
» Sorry, little one ║ Wren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -