PortalIndexTweede les. HpD5UwnTweede les. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Tweede les.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ferost

Ferost

Tweede les. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimema feb 15 2010, 10:08

Ferost was naar Erdore gegaan. Er stond een grimas op zijn gezicht. Hij was twee dagen naar Gren vertrokken en bij zijn terugkomst hoorde hij dat Norwood en Savador met elkaar hadden gevochten. Norwood heeft zich gewoon uit laten dagen. Maar met Deshas was Ferost ook nog niet klaar. Deshas wist van het regelement. Het mocht inderdaad dat Clera erbij was maar Clera had zo'n gevecht ook niet goed gevonden dat wist Ferost zeker. Hij keek om toen Kearan binnen gevlogen kwam. Hij kraste wat naar Ferost. Hij streelde de havik even over zijn kop. ''Uitstekend gedaan'' kraste hij terug. ''Zou je nu Norwood voor me willen halen?'' vroeg Ferost daarna kalm aan de havik. Die knikte en vloog weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Tweede les. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedi feb 16 2010, 18:56

Norwood liep rustig over het grasveld en keek even naar de toren. Hij merkte een valk op en knikte om het bericht. Hij glimlachte en liep recht naar de toren toe. Hij liep de trap op en keek naar de deur. Ferost zal vast wel van het gevecht tussen hem en Savador gehoord hebben. Dat wist hij haast zeker. Even twijfelde hij of hij naar binnen zou gaan maar toch deed hij het. Hij deed de deur open en kwam binnen. Hij keek Ferost aan en knikte even. "U had me geroepen voor de tweede les?" zei hij en keek naar Ferost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Tweede les. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedi feb 16 2010, 19:55

(Havik en geen valk maar oke)

Ferost draaide zich om toen hij de deur hoorde open gaan en zag Norwood binnen komen. ''Inderdaad'' begon hij kalm op zijn vraag. ''Maar allereerst moet ik zeggen dat ik teleurgestelt in je ben Norwood. Ik ben twee dagen weg, voor zaken op Gren. En bij mijn terugkomst hoor ik van Kearan dat jij en Savador gevochten. En jij nog wel zonder toestemming. Over Savador ga ik niet, dat is Deshas' probleem, maar als opvolger mag je niet zomaar met een andere opvolger vechten zonder toestemming van in dit geval mij. Het klinkt heel schools ik weet het. Maar geloof me, je zou de eerste niet zijn die een andere opvolger afmaakt of zelf afgemaakt wordt'' zei hij nog altijd even kalm al had zijn stem iets van verheving gehad. Ferost zuchtte even. ''Aan de andere kant had je het ook slechter kunnen doen. En ookal ben ik ergens boos, toch ben ik ergens ook trots op je Norwood. Je hebt goed gevochten'' zei hij daarna kalm en misschien met een lichte glimlach al probeerde Ferost dat te verbergen. ''Goed, over je tweede les. Vorige keer heb je geleerd te communiceren met dieren. Nu wil ik een stap verder en je leren hoe je ze voor allerlei opdrachten kunt inzetten. Eigenlijk wou ik je ook nog een aanvals spreuk leren aangezien we tot nu toe alleen nog maar observatie hebben gehad'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Tweede les. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedi feb 16 2010, 20:52

Norwood luisterde naar de woorden van Norwood en knikte. "Ik hoorde het pas halverwege het gevecht..." zei hij. Hij zweeg echter om het feit dat ze toch door waren gegaan. "Dank je.." zei hij met een lichte glimlach. Hij vond het nog steeds een eer om geprezen te worden door Ferost. "Is goed.." zei hij kalm en wachte verdere instructies en mogelijke uitleg af. Hij keek wat opgewekter dan toen hij binnen kwam maar toch bleef hij op zijn hoede. Hij had een fout gemaakt en lette daar verder wel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Tweede les. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 20:15

Ferost knikte even kort. Hij liep naar een tafel en trok een dikke leren handschoen aan. Daarna floot hij even op zijn vingers en de havik kwam weer aan vliegen en lande op Ferost' gehandschoende uitgestrekte arm. ''Dit is Kearan. Hij is een van mijn helpers. Dat kun je zien aan het feit dat hij dezelfde donkergroene kleur ogen heeft'' begon Ferost. Een zacht gesis was te horen. Uit de vensterbank kwam een slang aanglibberen. Ook deze had dezelfde donkergroene ogen als Ferost. Hij kroop via zijn been omhoog en drapeerde zich rond Ferost' hals. ''En dit is Davali'' zei Ferost daarna kalm. ''Zij houden voor mij de hele omgeving in de gaten maar ze kunnen nog veel meer. Ze kunnen boodschappen versturen, dingen halen of brengen. En deze twee zijn uitstekende spionnen. Dieren als helpers kunnen echt heel handig zijn. En dat was precies waar ik vandaag met je aan wou werken'' zei Ferost en keek Norwood aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Tweede les. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 20:21

Norwood keek naar Ferost en knikte. Hij glimlachte en liep naar de Havik. Hij aaide even met een vinger over het kopje en luisterde aandachtig naar Ferost. Hij knikte af en toe. Toen de slang er bij kwam glimlachte hij. Hij hoorde de verdere woorden van Ferost. Norwood knikte. "Dus als ik het goed begrijp ga ik door middel van de communicatie met dieren ze inzetten voor een opdracht.." zei Norwood en glimlachte. Dat vond hij geen vervelende les. Hij had er wel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Tweede les. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 20:26

Ferost knikte instemmend. ''Inderdaad. Alleen, Davali en Kearan zullen niet zomaar naar jou luisteren Norwood. Dus wat jij gaat doen is zelf een dier aan je verbinden. Zoiets heet namelijk een verbintenis. Het is niet alleen met dieren. Zoiets is ook mogelijk met mensen sommige voorbeelden vervelender dan anderen. Als je op zoek gaat naar een dier kan ik je aanraden een jonkie te nemen. Als je een goede band opbouwt als ze nog jong zijn zullen ze later beter naar je luisteren. Davali bijvoorbeeld heb ik uit het ei zien komen. Met Kearan lag dat anders. Hij was eigenlijk al volwassen. Hierdoor is hij de kopigste van deze twee'' legde Ferost uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Tweede les. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 20:38

Norwood keek naar Ferost en luisterde. Hij glimlachte. "Een verbintenis met een dier aan gaan. Dat had ik nooit kunnen denken toen ik jong was..." zei Norwood opgewekt en glimlachte. Hij keek naar Ferost. Hij had nog geen flauw benul welk dier hij zou kunnen nemen. Hij keek naar de dieren van Ferost. Die zouden zeker beter naar Ferost luisteren dan naar hem. Norwood glimlachte en bedacht zich iets. "Maar hier in het bos zijn niet echt veel dieren. Is het daarvoor niet slimmer om naar Gren te gaan?" zei hij en keek naar Ferost. Norwood glimlachte en dacht na. Hij had nooit echt er aan gedacht om dieren in te zetten. Het was hem altijd maar bij planten gebleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Tweede les. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 20:49

''Uiteraard. We kunnen wel een uitstapje naar Gren plannen'' zei Ferost grijnzend. Hij siste zachtjes iets tegen Davali. Die knikte, gleed van zijn schouder af en verdween door het raam. Ferost tikte even op zijn schouder en Kearan ging daarop zitten zodat Ferost eindelijk zijn arm naar beneden kon doen. ''Weet je Norwood. Vaak denken mensen als ze het woord woumagier horen enkel aan planten en natuur. Maar dat is helemaal niet waar. Als woud magier sta je in verbintenis met alles dat leeft, planten, dieren en zelfs mensen. Vaak vergeten mensen dat. Zelfs op Gren en kijkt men dus niet verder dan zijn neus lang is'' vertelde Ferost. Kearan kraste even onstemmend alsof hij het eens was met Ferost' stellingen. ''En als je dat eenmaal wel kan zul je de natuur ook beter begrijpen en kunnen verstaan wat zij te zeggen heeft. Ze is inteligenter dan je denkt'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Tweede les. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 20:55

Norwood hoorde de woorden van Ferost en grinnikte. "Daar zat ik net aan te denken. Ik heb ook altijd alleen maar aan planten gedacht. Maar nu je het zo stelt dan zie ik wel in dat dat er allemaal er bij hoorde." zei hij met een lach. Hij keek naar Ferost en knikte. "Wanneer was je dan van plan om naar Gren te gaan?" vroeg Norwood aan Ferost met een stem die zei dat hij niet kon wachten om weer naar zijn thuis planeet te gaan. Hij was daar altijd in zijn element en zelden was er een moment dat hij zich daar verveelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Tweede les. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 21:07

''Als jij tijd hebt lijkt nu me een goed moment'' zei Ferost. Ineens kwam Davali terug naar binnen. Hij siste in het voorbij gaan iets tegen Ferost die kalm daarop knikte. Alsof Davali aanvoelde wat Ferost van plan was kroop hij in de tas die Ferost bijna altijd mee had als hij ergens heen ging. Ferost lachte zachtjes, pakte de tas op en sloeg de flap naar achteren zodat Davali hem gestoort aankeek. ''Vooruit, je mag mee'' zei hij zacht tegen de slang die daarna tevreden weer de tas in dook. Kearan kraste even verontwaardigd maar Ferost legde hem het zwijgen op en knikte hem toe dat hij ook mee mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Tweede les. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 21:12

Norwood keek naar Ferost. "Ik heb vandaag de tijd..." zei hij en glimlachte. "En morgen ook nog als het moet..." voegde hij er aan toe. Norwood keek naar Ferost en merkte dat zijn dieren mee wilde. Hij glimlachte en keek Ferost aan. "Dan zie ik je zo bij het lanceringsplatform...." zei Norwood alsof het al vast stond. Hij moest nog even langs zijn lokaal om zijn tas te pakken maar erg lang zou het niet duren voor hij daar was. Norwood liep naar de deur en keek nog even naar Ferost. Daarna liep hij de deur uit en liep in een redelijk tempo naar zijn lokaal.

(Wie maakt er een topic aan?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Tweede les. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitimedo feb 18 2010, 21:18

(Eeuuhhh jij? xD)

Ferost keek even op toen Norwood het woord lanceringsplatform liet vallen. Hij wou Norwood terug roepen maar zag dat hij al verdwenen was. Davali en Kearan keken Ferost vragend aan. ''Ik heb vliegangst'' zei hij zacht en ongemakkelijk tegen de dieren. Deze twee schatterde het daarna op hun manier uit. Ferost zuchtte even zachtjes. Dit ging geen prettig uitstapje worden voor hem. Hij pakte de tas met Davali op stopte er nog een paar dingen bij met daaroverheen een kussen zodat Davali zacht zou liggen. Ferost liep daarna de deur uit terwijl Kearan achter hem aanvloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Tweede les. UTL8oxA PROFILE
Tweede les. UTL8oxA MAGICIAN

Tweede les. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les.   Tweede les. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tweede les.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Tweede les.
» Tweede les
» De tweede les
» Tweede Les
» [LET OP!] Tweede gymles!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Erdore - The Room of Nature-