PortalIndexLieve zus (Aressuka's dagboek) HpD5UwnLieve zus (Aressuka's dagboek) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Lieve zus (Aressuka's dagboek)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aressuka
.
.
Aressuka

Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Lieve zus (Aressuka's dagboek) Empty
BerichtOnderwerp: Lieve zus (Aressuka's dagboek)   Lieve zus (Aressuka's dagboek) Icon_minitimedi feb 12 2013, 17:56

Lieve zus,

Je plan leek zo goed, we zouden samen naar SSA gaan. En nu zit ik hier op mijn afdeling zonder jou. Als je ooit hier komt mag je mijn dagboek lezen. Zoals je ziet is het geschreven in briefvorm aan jou. Waarom? Gewoon, omdat ik op die manier het beste mijn gedachten kan ordenen.

Waarom moest het plan nou mislukken? Ik snap nog steeds niet hoe je in die shuttlle naar Puffoon terechtgekomen bent. Het ging ook zo snel.
Oom Desmond is over ons plan te weten gekomen. Hij heeft een schoolbeurs voor me geregeld. Hij is nu op zoek naar jou, zodat je hier alsnog kan komen. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom hij ons niet meteen al naar deze school stuurde. Misschien is het wel omdat hij ons zo gaat missen. Voor een Shadraan toonde hij altijd al veel gevoel. Die arme man was al jaren geleden gedumpt door zijn vrouw, en nu zijn ook nog zijn nichtjes weg.

Toch heb ik geen spijt dat ik hier nu ben. Ik ga me voordoen als de vrolijke Novaan. Met mijn kleine-meisjes uiterlijk gaat dat wel lukken. Hopelijk maak ik hier veel vrienden. O, Razina, ik kan niet wachten tot je weer bij me bent.
Ik mis je,

Je zusje Suki

Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Lieve zus (Aressuka's dagboek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve zus (Aressuka's dagboek)   Lieve zus (Aressuka's dagboek) Icon_minitimevr feb 22 2013, 12:44

Lieve zus,

Ik ben supervrolijk en weet je hoe dat komt? Ik ga naar een excursie naar Erd! De leerlingen van de lessen dierencommunicatie, verzorging van fabeldieren en survival moeten daar naartoe. Ik zit zelf bij survival. Ik heb er zoveel zin in. Bij survival heb ik een spreuk geleerd om water te vinden. Echt superhandig.

Ik deed ook mee aan de les lichtmagie. Ik wist alleen niet zeker of ik al mocht zitten, dus bleef ik in de deuropening staan. Douwt er een of andere griet me ruw opzij. Die heeft het dus bij me verpest. Het word nog erger zus. Die Lena Faber heeft een cheerleadersgroep opgericht. Hoezo clicé? Ik ga daar dus echt niet aan meedoen.

Ik ben trouwens van plan om het krot te verkennen. Ze zeggen dat het er spookt, maar daar geloof ik niks van. Misschien wacht daar al eeuwenlang verborgen kennis. Ik ga daar zeker onderzoek naar doen.

Voor de rest weet ik niet veel meer te noemen. Ik hoop dat alles goed met je is.
Liefs,

je Suki
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Lieve zus (Aressuka's dagboek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve zus (Aressuka's dagboek)   Lieve zus (Aressuka's dagboek) Icon_minitimedi maa 12 2013, 19:57

Lieve zus,

Weet je nog dat ik je vertelde dat ik het krot ging onderzoeken? Nou ik heb daar wat ontdekt. Geen spoken en geesten. En helaas ook geen geheime kennis. Maar wel een wezen met een pompoenhoofd. Wat? Je denkt dat ik onzin vertel? Het is echt waar. Ik heb later in de bieb wat onderzoek gedaan en het blijkt dat die pompoenhoofd een demoon is. En niet zomaar eentje. Het is de adviseur van de Vrouwe van het Duister. En het is gek op appels. Sterker nog, hij heeft mijn appels gejat. Maar ja, ik ben blij dat ik levend teruggekomen ben. Je weet het maar nooit met dat soort wezens.

Over ontmoetingen gesproken, ik ben bevriend met iemand op school! Ze heet Kasumi en ze komt uit een stadje van magieloze mensen. Ze heeft zelf wel magie, hoewel ik dat nog niet heb gezien. Ene, Kasumi is Shadraan. Een superaardige. Blijkt dat magieloze stadje hardstikke vredig te zijn. Wat als we daar gewoond hadden? Dan was dat vreselijke ongeluk nooit gebeurt. Ik moet ook eerlijk toegeven dat er af en toe nachtmerries langskomen. Ik kan me ook niet goed meer herinderen wat er precies gebeurt is. En ik wil het ook niet weten.

Ik ben trouwens niet de enige met een verleden. Ik heb namelijk kennis gemaakt met een jongen uit Gren. Zijn naam is Kyran en hij is best aardig. Maar het blijkt dat zijn broer hem pest. Die had een doodgemartelde eend in zijn rugzak gedaan! Zoiets is toch niet normaal? Toen ik over dat gepest boos werd vertelde hij dat hij het gewend is. Maar dat is helemaal niet goed. Hoelang word hij al getreitert? Ik heb het gevoel dat het sporen heeft achtergelaten in die arme knul. Ik snap echt niet waarom iemand zijn leven zuur zou maken. Hij is namelijk een prima iemand. Vulpes doet redelijk normaal in zijn buurt, dus het moet een goed persoon zijn.

Om een lang verhaal kort te maken: in het krot kan je een appeletende demoon tegenkomen. Ik ben bevriend geworden met Kasumi. En ik heb Kyran leren kennen.

Ik hoop je gauw weer te zien.
Liefs,

Suki
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Lieve zus (Aressuka's dagboek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve zus (Aressuka's dagboek)   Lieve zus (Aressuka's dagboek) Icon_minitimema apr 15 2013, 18:48

Lieve zus,

Ik dacht dat het niet zo erg zou zijn. Dat het met de tijd zou wegzakken. Dus niet hea. Het blijft me in mijn nachtmerries achtervolgen. Je weet wel, die vreselijke gebeurtenis in Shadra. En het erge is dat ik overdag er ook al last van ga krijgen. Hoe dat kan? Door een lesje gym. Ja ik weet het. Hoe kan een les gym je gek maken? Nou we hadden dus een soort van test om te kijken hoe goed je uithoudingsvermogen is. Iedereen moest over een mat heen lopen. Dat klinkt natuurlijk supersimpel maar nu komt het. Iedereen werd belet door het element die je eigen element kan verslaan. In mijn geval probeerden duistere krachten te voorkomen dat ik het einde van de mat zou halen. Nou heb ik weinig problemen met navigeren door het donker, waar het niet dat ik omringt werd door een soort duistere mist. Niemand in de gymzaal kon mij dus zien en ik stond er helemaal alleen voor. Nou en daar had ik dus een hel van mijn leven. Allemaal vreselijke herineringen kwamen voor mijn ogen. Inclusief die ene van dat vreselijke ongeluk. Ik hou daar maar verder over op. Maar volgens mij heb ik het wel gehaald.

Ach en arme Kasumi. Blijkt dat arme kind gedwongen een demoon met zich mee te dragen. Ze wil me niet teveel vertellen omdat ze bang is dat er misschien iets erg met me zou gebeuren. Best lief van haar. Maar ik heb dus geen idee wat ik voor haar kan doen. Echt zus, ik haat machteloosheid. Maar ik zal proberen om voor Kasumi klaar te staan. Dan help ik haar en heb ik minder mijn eigen zorgen aan mijn kop.

Over zorgen gesproken. Ik ben de les watermagie uitgerent. De reden? Ik had last van een flashback. Ja, weer dat ongeluk. Ik had gewoon het gevoel alsof er weer bloed aan mijn handen zat. Doodeng natuurlijk. Ik ben naar de toiletten gevlucht en heb me daar maar opgesloten.

Ow Razina, kom snel hier op school. Ik mis je niet alleen, ik heb je nodig. Ik heb geen idee hoelang ik mijn vrolijke masker nog op kan houden,

Suki
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

Lieve zus (Aressuka's dagboek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve zus (Aressuka's dagboek)   Lieve zus (Aressuka's dagboek) Icon_minitimedo mei 30 2013, 08:01

Lieve zus,

Yes, je bent hier op Starshine. Je moet eens weten hoe blij ik daarmee ben. Oke, het is een beetje vreemd om deze schrijfstijl nu aan te houden terwijl je niet meer ver van me vandaan bent, toch blijf ik op deze manier schrijven. Het schrijft gewoon lekker.

Ja ja, die behulpzame zus van je doet dingen die ze niet zo snel doet. Ik heb om hulp gevraagd en weet je, het lucht nog op ook. Na die heftige gymles heb ik een gesprek gahad met mijn mentor Master Kana, die me dus ook die gymles gaf. Hij maakt zich nogal zorgen om me maar hij doet zijn uiterste best om me te helpen. Ik vind dat hij het goed doet als mentor.

Sinds kort heb ik me voor twee vakken ingeschreven die ik nog niet had. Dierencommunicatie en Verzorging voor Fabeldieren. Maar wat een huiswerk krijg ik nu zeg. Ik ben nu echt een boekenwurm. Maar de vakken lijken me erg leuk. Ik heb erover gehoord van een jongen die ik pasgeleden leerde kennen.

Jups, ik heb weer iemand leren kennen. Hij heet Zack en is net zoals ik een Novaan. Hij is hardstike aardig tegen me en Vulpes vertrouwt hem. Dat betekend dus dat ik hem ook kan vertrouwen. Ja zus, ik heb voor het eerst een schoolgenoot vertelt over mijn duistere kant. En weet je wat hij deed? Hij trooste me. Echt, hij is zo'n lieverd.

Maar nu is er wat geks met me aan de hand. In mijn hoofd zit een tornado aan gedachtes en gevoelens die ik totaal niet begrijp. En mijn dromen. Normaal gesproken heb ik vaak nachtmerries maar nu droom ik telken over hem. Wat is er met me aan de hand? Ik snap er helemaal niks van. Misschien kan jij het me uitleggen?

Groetjes:

Suki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA PROFILE
Lieve zus (Aressuka's dagboek) UTL8oxA MAGICIAN

Lieve zus (Aressuka's dagboek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve zus (Aressuka's dagboek)   Lieve zus (Aressuka's dagboek) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lieve zus (Aressuka's dagboek)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» het dagboek van Alois.
» Dagboek a la Flavio. ~
» geheim dagboek
» Memories of a Leech//Linea's dagboek
» How to be a heartbreaker ღ Rosies Jongensboekje + Dagboek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -