PortalIndexDagboek a la Flavio. ~ HpD5UwnDagboek a la Flavio. ~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dagboek a la Flavio. ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Flavio

Master Flavio

Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitimedo jul 26 2012, 17:42

Some facts about people en hoe ik me voel bij hen~

Dagboek a la Flavio. ~ Bulletblack = Kennis.
Dagboek a la Flavio. ~ Bulletblue = Vriend.
Dagboek a la Flavio. ~ Bulletgreen = Goede vriend.
Dagboek a la Flavio. ~ Bulletyellow = Verliefd op.
Dagboek a la Flavio. ~ Bulletpink = Geliefde.
Dagboek a la Flavio. ~ Bulletred = Haten/verafschuwen/verachten.



26.07
Dagboek a la Flavio. ~ BulletblackDagboek a la Flavio. ~ BulletredSoh________________________________________________________________________________________________

`Ik ben serieus als ik zeg dat deze jongen niet spoort. Hij doet me denken aan mijn coach en dat is totaal geen positieve eigenschap. Mijn coach was gewoonweg een vieze pedofiel die jongetjes van een jaar of acht aanrand. Ze beveelt dingen te doen waar ze nog niets vanaf weten, kleine kinderen zijn naïef ja? Oh wacht .. ik had het over Soh. Maar echt, deze jongeman is mij gek aan het maken. Ondanks zijn verschrikkelijk aantrekkelijke uiterlijk is hij walgelijk. Zijn innerlijk is zo lelijk als de nacht en dat maakt zijn uiterlijk echt niet goed. Het vreselijkste vind ik nog wel dat hij mensen, mij zoal, als bezit ziet. Like.. I'M NOT YOURS. Dat frustreert mij vooral. Ik vind deze jongen tot nu toe helemaal niets, hij moet zijn innerlijk echt gaan veranderen wilt hij enige kans bij mij maken. Alhoewel ik hem dat niet zie doen, hij neemt van ieder bordje een hapje en kan niet bij één bordje blijven. Vies mannetje..´



The facts.
  • Hij is een 'engel,' althans dat zegt hij.
  • Ziet mij als zijn bezit.
  • Zit aan [bijna] iedereen.
  • Kan goed zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitimevr jul 27 2012, 19:54

27.07
Dagboek a la Flavio. ~ BulletblackRhae________________________________________________________________________________________________

`Aardig. Dat is het enige wat me op dit moment in mij op komt. Misschien een beetje raar? Ik weet het eigenlijk niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik haar nog niet zo goed ken? Daarom heb ik haar ook gewoonweg aangeduid als 'kennis.' Niet meer en niet minder. Ohja! Ze had een erg warme glimlach, ook hielp ze me met Soh. Ja. Hij was wederom ontzettend irritant. Misschien moet ik maar eens een van de leraren om hulp vragen. Of .. de hoofdmeester; Master Savador. Ook al heb ik het niet zo op die kerel. Oh wait.. Rhae. Ja. Ehm.. Weinig woorden over te zeggen? Aardig, warme glimlach en ze kan zeker weten een goede vriendin van mij worden.´



The facts.
  • Ze heeft een vriendelijke glimlach.
  • Is Novaans en Raziaans.
  • Is stagiaire Fire Magic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitimevr jul 27 2012, 20:07

27.07
Dagboek a la Flavio. ~ BulletredSoh________________________________________________________________________________________________

`Ik begin deze jongen steeds beter en beter te kennen. En nee, het is geen lolletje. Vandaag bijvoorbeeld, waar iedereen bij was begon hij te janken en ja. Zo 'mannelijk' als ik ben kan ik niet tegen huilende mensen, hij smeekte om een knuffel dus ik dacht. wat kan het ook voor kwaad. Maar juist toen ik hem een knuffel gaf smeet hij me op de grond en ging hij op mij zitten. Dit alles was echt niet fijn. En nu denkt hij alleen maar nog meer dat ik van hem ben. NOU SOH ALS JE DIT LEEST: IK BEN VAN HELEMAAL NIEMAND! Arg. Dat kan me echt gek maken.
Maar waar ik vandaag ook achter ben gekomen is dat hij, ja zelfs hij, ook een lieve kant heeft. Als hij die nou verder ontwikkelt, zal deze jongen een echte hartendief zijn en niet zo een vieze raper als dat hij nu is.´




The facts.
  • Hij staat het dichtste bij God.
  • Hij houdt van ruig.
  • Ook hij heeft een zachte kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitimevr jul 27 2012, 20:13

27.07
Dagboek a la Flavio. ~ BulletblackAlan________________________________________________________________________________________________

`Eerst dacht ik dat dit jongetje echt een schatje was en dat is hij ook, als hij niet dronken is. Ik zeg het jullie, pak nooit en te nimmer zijn drank af. Hij zou dingen gaan verzinnen en liegen. Like.. ik kietelde hem zodat hij van mij af zou gaan, ja hij zat boven op me en sloeg me met een teddybeer, maar toen dacht hij dus dat ik hem wilde vermoorden? Kietelen > vermoorden. Vermoorden > kietelen. Ik snap de hint er tussen niet echt helemaal? Als ik de hint al niet snap.. wie dan wel?Maar het is dus beter om hem tegen te komen wanneer hij niet dronken is, want dan is hij schattig en naïef.´



The facts.
  • Schattig en naïef.
  • Volgens mij is hij verliefd op Kanda.
  • Hij is een leugenaar, vooral wanneer hij dronken is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitimewo aug 01 2012, 22:19

01.08
Irritaties.

‘Oké ik haat het serieus. Iedereen koppelt me met die 'Soh' oftewel 'Son of Heaven,' ja Son van mijn reet zeker. Ik vind het nu echt irritant worden. Iedereen ziet mij als het hondje van dat jongetje, oké misschien is hij dan wel geen jongetje meer maar alsnog. Ik ben zijn hondje niet. Het frustreert me echt ontzettend erg. Ze horen naar mij te luisteren! Maar wat doen ze? Ze spreken me eigenwijs tegen met dat ik het hondje van Soh ben en dan zelfs wanneer ik zeg dat ik dat niet ben geloven ze me niet. En zelfs als ik zeg dat ik niets van dat joch ben, geen normale vriend en dus al helemaal geen vriendje van hem als in geliefde. En dat zal het ook nooit worden, als ik ooit wel het vriendje als in geliefde van hem wordt mag iedereen me voor gek verklaren en alles daar om heen. Ik blijf erbij, het is hartstikke irritant dat iedereen mij ziet als Soh' zijn hond(je).’
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitimema sep 24 2012, 21:09

24.09
Lange tijd geleden..

‘Poehpoeh. Dit is een hele tijd geleden dat ik in jouw heb geschreven zeg! En ergens miste ik dit wel ontzettend, net zoals dat ik Rhae mis. Op een of andere manier kom ik haar helemaal bijna niet meer tegen. Misschien hebben we het beide wel gewoon te druk. Dat zou op zich best kunnen. Ook mis ik .. om eerlijk te zijn mis ik zelf Soh oftewel Sander. Ja zelfs hem mis ik. Misschien moet ik mij minder gaan focussen op school en meer aan mijn sociale contacten werken? Ik mis mijn vrienden gewoon, ook al kan je Soh niet echt een vriend noemen. Maar alsnog mis ik die aandacht, ik mis het gewoon.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitimewo okt 17 2012, 23:32

17.10
Hart luchten ~.

‘Ik weet niet wat het is? Ik heb echt gewoon het gevoel dat er iets mis met mijzelf is. Maar wat zou het kunnen zijn? Ik heb echt geen flauw benul. Ik heb vreemde kriebels in mijn onderbuik en ik begin sommige aandachtspunten echt te missen. In eerste onstantie haatte ik die aandacht echt, maar na een tijdje raakte ik er aan gewend en begon ik er van te houden. Wat zouden al deze rare gevoelens toch kunnen betekenen? Het moet toch een reden hebben? Of wat? Daarnaast wil ik ineens brieven schrijven aan alle mensen die mij ergens toch wel dierbaar zijn. Ik mis de contacten tussen de vele mensen en mezelf. Zo heb ik ineens weinig contact met: Rhae. En het minste contact heb ik nog wel met Soh. Waar zou die geek gebleven zijn? Ik had verwacht dit nooit te zeggen, maar ja. Ik mis hem ook. Al deze gevoelens kloppen niet. Wat is er met mij aan de hand?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA PROFILE
Dagboek a la Flavio. ~ UTL8oxA MAGICIAN

Dagboek a la Flavio. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek a la Flavio. ~   Dagboek a la Flavio. ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dagboek a la Flavio. ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» het dagboek van Alois.
» geheim dagboek
» Lieve zus (Aressuka's dagboek)
» Memories of a Leech//Linea's dagboek
» How to be a heartbreaker ღ Rosies Jongensboekje + Dagboek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -