PortalIndexCaught! [Master Savador] HpD5UwnCaught! [Master Savador] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Caught! [Master Savador]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Malekith
.
.
Malekith

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimema dec 24 2012, 18:01

Eindelijk was het helemaal stil op de gang. Malekith had lang gewacht totdat hij zeker wist dat iedereen sliep. Hij wist dat het ten strengste verboden was om 's nachts uit bed te zijn, maar hij kon er niets aan doen. De nacht was nou eenmaal waarvoor hij gemaakt was, dus hij zou het niet eeuwig volhouden om alleen overdag wakker te zijn. Eindelijk had hij genoeg moed verzameld, en zette een stap buiten de deur van zijn etage. Snel als een schaduw vloog hij over de gangen naar beneden, en vond uiteindelijk een open raam waardoor hij naar buiten glipte. Eindelijk vrij, eindelijk weer een donkere sterrenhemel boven zijn hoofd! 's Nachts werd alles altijd rustig, wat Malekith zo fijn vond. Er stond een koel briesje, en zacht wiegden zijn vleugels op en neer. In de verte schoten een paar dieren weg toen ze zijn aanwezigheid opmerkten. De nacht was stil, zwart en kalm. Precies zoals het hoorde. Hij nam een diepe teug zuurstof, en blies deze genietend weer uit. Na een half uurtje vliegen was het wel weer mooi geweest, vond Malekith. Op terug naar zijn etage dus. In stilte bereikte hij het raam waardoor hij naar buiten was geglipt. Het was gelukkig nog steeds open, dus klom hij snel weer naar binnen. Eenmaal binnen draaide hij zich om naar het raam om het te sluiten, wat met aardig wat moeite uiteindelijk in beweging kwam. Malekith duwde nog iets harder, en toen schoot het opeens met een klap dicht! "Shit!" riep hij net iets te hard, en keek verschrikt om zich heen. Hopen dat niemand het had gehoord! Een beetje angstig liep hij op een drafje terug naar zijn etage. Even stopte om te luisteren of hij iets hoorde. Stap... stap... stap... hoorde hij echoënd zijn richting uitkomen. Malekith keek of hij nog snel ergens heen kon, maar het was al te laat! De persoon die eraan kwam had hem al lang gezien, Malekith was op heterdaad betrapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimedo dec 27 2012, 15:21


Caught! [Master Savador] Safpostplaatjemetdivider

Nachtpatrouille door de gangen; weer eens iets anders dan zijn gebruikelijke route door het woud als hij op leerlingenjacht was. Maar het hoorde erbij en heel soms betrapte hij zichzelf erop dat hij het lang niet zo erg vond als dat hij liet merken. Niet per se om roekeloze eerstejaartjes die uit hun bed waren geglipt van de kille gangen te snaaien. Eerder omdat hij nog altijd een volbloed Shadraan was. En de nacht, dat was zoals het algemeen bekende feit luidde het domein van iedere zelfrespecterende Shadraan. Natuurlijk dat hij niet iedere hoek van het kasteel uit ging kammen. Niet in zijn eentje, althans. Daar had hij zijn trouwe slangen voor. Ieder van zijn slangen nam een richting voor diens rekening, terwijl hij zelf ondertussen de andere kant verkende. Het was geen wonder dat het gerucht ging dat hij ogen in zijn rug had, en oren op de meest ondoordachte plaatsen. Alles kwam hij meestal wel te weten, van de meest sappigste roddels tot de meest ernstige privé-zaken, maar enkel omdat zich overal in het kasteel één van zijn slangen verborgen hielden die figureerden als zijn ogen en oren. Als hij zich zelf al niet in zijn dierengedaante als grote cobra schuilhield en iedereen die zijn starende goudgele slangenogen opmerkte angst aanjoeg.
Hij beende met een vlam in de kom van zijn hand alsof hij het begoten had met olie vlot door de donkere gangen, de lange zwarte mantel die hij droeg daarbij zacht achter zich aan ruisend. Voor hem gleed zijn trouwste slang Saethion uit, die zich met zijn meterslange lijf kronkelend een weg baande naar de andere vleugel van het kasteel. Zijn inktzwarte tong flitste in- en uit zijn bek om de omgeving door middel van reuk in zich op te nemen. Plotseling verstijfde het dier en bleef het doodstil op zijn plek liggen. Nog geen twee tellen later schoot hij er weer pijlsnel vandoor, zich haast nog sneller glijdend voortbewegend dan wanneer hij zich op een prooi stortte. Savador haastte zich er snellopend achteraan, zijn vlammende hand iets hoger opgeheven om er met zijn priemende ogen langs naar het donkere einde van de hal te blikken. Hij had het zelf ook gehoord. Een bons, maar het had meer geklonken alsof iets luid was dichtgeklapt. En het kwam uit de richting vandaan waar zich de leerlingenetages vlakbij bevonden. Hij sloeg een volgende hoek om, maar bleef even staan om langs de likkende vlammen in het duister te turen. Als hij het niet dacht.
'Staan blijven!' snauwde hij de gedaante toe aan het eind van de gang, die uit de duisternis opdoemde naarmate hij dichterbij kwam. Hij liep met vlotte passen op de gedaante af, bescheen zonder er rekening mee te houden dat het plotselinge licht nogal fel kon zijn diens gezicht en kon zijn vermoedens bevestigen toen het gezicht van een jongeman in de gloed van het vuur onthuld werd.
'Wel wel..,' sprak hij zacht terwijl hij de jongen beter bescheen en even van top tot teen bekeek. Niet bepaald lang, hij gokte ergens in het middenjaars en bovenal Shadraans. 'Wat een.. onverwachte verassing.' Want really, dit had hij nu echt niet van zijn leerlingen verwacht zeg. 'Vertel me eens, je kunt me zeker niet blij maken met een geldige reden voor je.. nachtwandelingetje?' Zijn houding leek een plotselinge wending te nemen zoals zijn stem opeens weer bars werd en de woorden er snel en streng over zijn smalle lippen uit kwamen terwijl zijn hand weer terugschoot naar het gezicht van de jongen. In de gloed van het vuur boorde hij zijn scherpe goudgele ogen rigoureus in die van de jongen, in afwachting van een mogelijke verklaring die hij in negen van de tien gevallen toch als loos zou bestempelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Malekith
.
.
Malekith

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimedo dec 27 2012, 18:08

"Staan blijven!" Snauwde een strenge stem. Malekith wist dat er nu geen ontkomen meer aan was, dus accepteerde maar dat hij deze persoon, wie het dan ook mocht zijn, gewoon te woord zou moeten staan. De gedaante zijn hand stond in brand, zeker vuurmagie. In het licht van de vlammen werd Malekith's gezicht zichtbaar. Het felle licht prikte in zijn ogen, vreselijk! Hij kon wel tegen gewoon daglicht, maar vuur... dat was toch net iets teveel van het goede. De gedaante kwam stilletjes dichterbij. "Wel wel..." Sprak hij zacht en bestuderend. Malekith voelde zich bekeken, iets waar hij absoluut niet van hield. Het maakte hem boos, maar dit liet hij maar niet merken omdat hij het vermoeden had dat hij dan zwaar in de problemen zou raken. "Wat een.. onverwachte verassing." Zei de gedaante, die lang zwart haar, en gele ogen had. Wacht eens even... shit! Dat is de hoofdmeester! Dacht Malekith. Zijn ogen lichtten een beetje op omdat hij wist dat hij nu wat oplettender moest zijn. Hij was soiesow al zwaar de pineut, maar wilde zich niet nog meer in de nesten werken. Waarschijnlijk zou de vraag over wat hij aan het doen was zo komen, en inderdaad. "Vertel me eens, je kunt me zeker niet blij maken met een geldige reden voor je.. nachtwandelingetje?" Zei de hoofdmeester een beetje argwanend. Malekith had werkelijk een hekel aan deze vragen. Hij was iemand die altijd eerlijk was, maar in het belang van het geheim houden van zijn ras kon hij nu niet eerlijk antwoorden. Hij hief zijn hoofd een beetje op, maar wachtte toch nog even met iets te zeggen. Gelukkig had hij geen hart dat sneller ging kloppen als hij zenuwachtig was, helaas wel een enorme wil om zichzelf zo snel mogelijk van de grond af te zetten en weg te vliegen. "Een vreselijk privilege", werd zijn ras ook wel genoemd. Bij deze gedachte zuchtte Malekith even, maar was nog steeds niet van plan om ook maar iets te vertellen. De hoofdmeester stond afwachtend te kijken, en boorde zijn ogen in die van Malekith. Hier kon hij absoluut niet tegen, en moest zijn best doen om Master Savador geen enorme dreun te verkopen. Toch keek hij niet weg. "Precies wat u zegt, een nachtwandelingtje." Begon Malekith beleeft. "Ik heb liever nacht dan dag, en daarom vind ik het weleens fijn om 's nachts even mijn benen te strekken." Hij zei er niet bij dat hij met 'benen' eigenlijk 'vleugels' bedoelde, maar toch sprak hij uiteindelijk wel de waarheid. Hij had zijn blik nog steeds niet afgewend, en keek de hoofdmeester nog altijd diep in zijn ogen. Fijn vond Malekith het niet, maar hij was te trots om zichzelf gewonnen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimewo jan 02 2013, 00:54


Caught! [Master Savador] Safpostplaatjemetdivider

De jongen leek het felle licht van het vuur niet te waarderen - hij negeerde het zoals gewoonlijk straal. Nu hij een nachtwandelaar uit zijn bed had betrapt wilde hij wel even het profijt nemen wie het was om de vlegel de rest van het schooljaar nog nijdige blikken toe te kunnen werpen. Goh, de dwaas leek nog tamelijk kalm onder zijn plotselinge aanwezigheid te kunnen blijven ook. De ironie. Menig leerling deed het in zijn broek als hij als een schaduw opeens achter ze stond of vanuit het niets opdook alsof hij al de gehele tijd aanwezig was, bij het geluid van zijn strenge stem alleen al. En ondanks dat alle haat en nijd jegens hem, hem eigenlijk best eenzaam en onbegrepen maakte, werkte het in situaties zoals deze perfect in zijn voordeel. Hij was nu eenmaal niet de soepelste leraar, algemeen bekend feit. Nooit geweest ook. De miserabele jeugd van tegenwoordig moest weten wat er verstaan werd onder discipline, wat de normen en waarden waren, de definitie van respect kennen. Met harde hand als het moest. Toch, aan de andere zijde; hij stond er ook om bekend dat hij Shadranen voor zou trekken en hun fouten vaker door de vingers zou zien. Vooral als hij op de één of andere manier connecties met ze had, als hun eerste indruk voldoende was of als ze belangrijke Shadraanse mensen in hun familie hadden. Leerlingen die hij nog niet kende moesten er vaker onder lijden, en deze jongeman bevond zich jammer maar helaas in datzelfde scenario door hem tegen het lijf te lopen. Had hij zijn bed maar niet uit moeten komen.
'Precies wat u zegt, een nachtwandelingtje.' Dat was het antwoord wat hij kreeg, en daar moest hij het kennelijk ook mee doen. Sceptisch trok hij een enkele wenkbrauw op. Uiteraard dat het hem geen voldoening gaf. Dus het was weer zo'n blaaskaak. Daar kwam later weer helemaal niets van terecht, kon je zo al zien aan zijn manier van spreken en doen. Mislukkelingen, bij Medusa. 'Ik heb liever nacht dan dag, en daarom vind ik het weleens fijn om 's nachts even mijn benen te strekken.'
'Fantastisch voor je,' reageerde Savador kil waar de ongegeneerde spot letterlijk van zijn woorden af leek te dropen. 'Dan kan ik dus met een gerust hart aannemen dat je of gewoon net zo dom bent als dat je eruit ziet en geen letter van het Schoolregelement kunt lezen, of gewoon lak hebt aan de regels en het amuserend vind om de schoolgangen te terroriseren.' Het stond gewoon in de schoolregels, zwart op wit. Half tien: iedereen bevind zich op zijn of haar slaapzaal. Half elf: lichten uit, smoelen dicht en slapen. Blijkbaar was zoiets simpels als te moeilijk voor de gemiddelde tiener om te kunnen begrijpen, zo bewees dit rampzalige joch het maar weer eens voor zijn soortgenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Malekith
.
.
Malekith

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimevr jan 04 2013, 10:53

Savadors gezicht betrok, en zag er alles behalve blij uit, maar dit deed Malekith niets. Hij was niet snel bang voor mensen, die konden hem toch niet veel doen. "Fantastisch voor je" reageerde Savador kil en alles behalve geamuseerd. "Dan kan ik dus met een gerust hart aannemen dat je of gewoon net zo dom bent als dat je eruit ziet en geen letter van het Schoolregelement kunt lezen, of gewoon lak hebt aan de regels en het amuserend vind om de schoolgangen te terroriseren." Zei hij koeltjes. Malekith had aandachtig geluisterd. Mensen konden veel over hem zeggen, maar als ze zeiden dat hij dom was accepteerde hij dat niet, aangezien hij erg trots was op wat hij was, en op wie hij was. Hij schraapte zijn keel. "Ik heb geen lak aan de regels, soms moet ik er 's nachts gewoon even uit. Dat is van belang voor mijzelf en voor anderen, ook voor u dus. Alleen vind ik het begrip 'terroriseren' niet helemaal op zijn plaats. Ik terroriseer de gangen niet, ik loop er rustig over heen." begon Malekith rustig. Het maakte hem niet zoveel uit wat Savador van hem vond, dus hij zei maar gewoon wat hij te zeggen had. "Uw eerste aanname is echter fout, ik ben niet dom en kan heus lezen. Zoals ik al zei, dat ik er 's nachts soms even uit moet is van belang voor mij én voor anderen. U zou toch niet willen dat er ongelukken gebeuren..." Zei Malekith koeltjes. Hij had alles wat hij van de hele zaak dacht en vond beleeft verteld. Waarschijnlijk was Savador het er allesbehalve mee eens, en hem het liefst nu een vloedgolf van scheldwoorden cadeau doen, maar Malekith wist dat dat niet Savadors manier van handelen was. En dan nog, na deze waarschuwing zou Malekith gewoon weer zijn wekelijkse rondje maken. Hij kon niet zonder, als hij niet elke week even uit vliegen ging zou hij, zonder dat het de bedoeling was, opeens iemand aanvliegen. Dat was velen malen erger dan zo nu en dan een keertje 's nachts uit vliegen, wat Savador waarschijnlijk ook wel zou begrijpen. Malekith keek Savador diep in zijn ogen aan, hij was nog altijd niet van plan om weg te kijken. Savador moest maar begrijpen dat hij er af en toe even uit moest. Alleen was Malekith een beetje bang dat hij daarvoor zou moeten laten zien wat hij eigenlijk was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimewo jan 09 2013, 17:38


Caught! [Master Savador] Safpostplaatjemetdivider

Wie dacht het joch wel niet wie hij was? Leerlingen die bijna bezweken onder hun trillerige angstvallige beentjes; prima, amuserend. Leerlingen die een 'stoere' indruk boven de verstandigste keuze verkozen om gewoon met 'ja' en 'amen' mee te gaan in zijn eisen; ongehoord. En dat zouden ze uiteindelijk ook wel merken als hij een keer met alle intimiderende woede van dien uitbarstte of ze erachter kwamen dat de geruchten niet zomaar geruchten waren wanneer ze in de koude kerkers tussen de ratten terecht kwamen. Hij was geen man om mee te sollen, loste problemen op met listen in plaats van oplossingen en kon over het algemeen moeiteloos handhaven. Of de jongeman nu wilde of niet; hij zou ook figuurlijk voor hem buigen. Letterlijk, als hij weigerde, met een stomp in zijn maag.
Zijn goudgele ogen staarden de jongeman als de blikkerende ogen van een roofdier in de reflectie van licht een lange tijd aan. Afwachtend, hooghartig - want de dwaas schraapte zijn keel en had kennelijk iets te zeggen. Hij had zogezegd 'geen lak aan de regels' en 'moest er 's nachts soms gewoon even uit'. Heel 'gewoon', ja. Semi-vragend gingen Savadors wenkbrauwen langzaam omhoog, de ontvlammende woede in zijn binnenste gemaskerd in zijn plots bijna griezelig kalme houding. 'Misleidt mijn gehoor me?' stelde hij de retorische vraag als op een zachte verbaasde toon. 'Hoor ik daar tegenspraak?'
Alsof er een knop werd omgedraaid viel de huid tussen zijn wenkbrauwen het volgende ogenblik in een diepe frons weg om zijn ware harde aard weer te laten zien. 'Je doet er goed aan maar beter te doen wat ik van je verwacht, impotente dwaas, of dit kan nog wel eens een heel zwaar semester voor je worden. Een kleine wijziging in je eerstvolgende compensatiepunten en ik kan je laten zakken als een stuk onbenul dat bevestigd aan een kei naar de bodem getrokken wordt van een godvergeten oceaan. Als je er dan zo nodig uit moet, dan blijf je in je leerlingenkamer! Daar mag je in alle rust wegkwijnen in je eigen onbenul.' De ogen van de Hoofdmeester fonkelden vervaarlijk toen het joch ook nog eens zijn reden voor zijn nachtdolen leek te beduiden alsof hij de onwetende ziel hier was. Dat maakte de maat een beetje vol. In een dreigend voorkomen zette Savador een stap naar hem toe, klauwde een hand over de schouder van de jongen, bracht zijn strenge gezicht dichterbij en siste; 'En jij zou toch niet willen dat je vriendjes je zeer spoedig als vermist aanvaarden?' De greep over zijn schouder werd iets sterker. 'Ik kan het zo doen, moet je weten. Wie niet bereid is te luisteren, zal bereid moeten zijn gestraft te worden. Dat is de bekende beding hier.' Was het maar zo eenvoudig geweest dat lijfstraffen nog wettelijk toegestaan waren. Dan was hij meteen overgegaan op executies. Brandstapels, guillotines, zweepslagen. Niemand die dan nog over genoeg lef beschikte om hem een weerwoord te durven geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Malekith
.
.
Malekith

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimewo jan 09 2013, 19:17

Savador's wenkbrauwen gingen vragend omhoog, maar Malekith zag ook iets van woede in zijn gezicht. "Misleidt mijn gehoor me?" Vroeg Savador kalmpjes. "Hoor ik daar tegenspraak?" Malekith zuchtte even. Hij had verteld hoe het zat, en dat was geen tegenspraak geweest. Het was gewoonweg de waarheid, en als Savador dat niet accepteerde was dat zijn probleem. "Je doet er goed aan maar beter te doen wat ik van je verwacht, impotente dwaas, of dit kan nog wel eens een heel zwaar semester voor je worden. Een kleine wijziging in je eerstvolgende compensatiepunten en ik kan je laten zakken als een stuk onbenul dat bevestigd aan een kei naar de bodem getrokken wordt van een godvergeten oceaan. Als je er dan zo nodig uit moet, dan blijf je in je leerlingenkamer! Daar mag je in alle rust wegkwijnen in je eigen onbenul." Oeps, daar had Malekith geen rekening mee gehouden. Hij had inderdaad gezegd dat hij er even uit moest, maar daarbij kon hij niet zeggen dat hij helemaal naar buiten moest om zijn vleugels te strekken. Dat kon niet in de leerlingen kamer. Hij had er een hekel aan als hij goed op moest letten met wat hij zei, want in dit soort omstandigheden kon hij zich gauw verspreken, en kon het nog weleens zijn dat voor zijn geheim de naam 'geheim' niet meer relevant was. Savador zette een paar dreigende stappen op Malekith af, en greep zijn schouder ruw beet. Dat laatste had hij niet moeten doen, aangezien het in Malekith's instinct zat om terug te dreigen als iemand hem bang probeerde te maken. Gelijk viel er een gevaarlijke, mysterieuze schaduw over zijn gezicht, wat meestal een waarschuwing was om weg te gaan. Maar nu moest Malekith zich inhouden, de hoofdmeester zou hij toch even niet aanvallen, ook al wilde hij het nog zo graag. "En jij zou toch niet willen dat je vriendjes je zeer spoedig als vermist aanvaarden?" Begon Savador weer, terwijl de greep in Malekith's schouder nog wat sterker werd. Dit maakte hem boos, normaal zou hij zijn vijand al lang van zijn hoofd hebben ontdaan, of iets dergelijks in die richting. "Ik kan het zo doen, moet je weten. Wie niet bereid is te luisteren, zal bereid moeten zijn gestraft te worden. Dat is de bekende beding hier." Dat was genoeg. Malekith was niet van plan om nog iets vriendelijks te laten horen, nu hij allemaal dreigingen op zich af had gekregen. Vanuit de schaduw die over zijn gezicht was gevallen lichtten zijn ogen een beetje zilver op, en kreeg hij een onvoorspelbare blik op zijn gezicht. Wat hij nu zou doen of zeggen wist hij zelf ook nog niet helemaal, maar hij was niet van plan om nog langer met zich te laten sollen. "U kan mij in een kerker vol ratten gooien, mijn leven verzuren of me voor mijn part helemaal afmaken, wat toch niet lukt, maar dat doet mij allemaal niets." Begon hij nu zelf ook op dreigende toon. Hij kon het niet laten, terwijl hij het zei liet hij soms even zijn tanden zien, die blonken in het licht van het vuur in Savadors hand. "Zoals ik al zei, ik wil hier op school geen bloedbad aanrichten, en daarvoor moet ik 's nachts soms even naar buiten! Ik kan er ook niets aan doen dat ik ben geworden wat ik ben!" Shit. Hij moest moeite doen om zijn hand niet verschrikt voor zijn mond te slaan, maar waarschijnlijk had hij zichzelf weer eens verlinkt door net iets teveel te zeggen. Zijn blik veranderde niet, en bleef in dezelfde gevaarlijke uitdrukking als net, maar er was toch ook iets van angst bijgekomen. Niet dat hij bang was voor Master Savador, maar hij had toch het gevoel dat hij zijn geheim beter niet aan hem zou kunnen vertellen. Malekith was van zijn vorige planeet vertrokken omdat teveel mensen wisten wat zijn ware aard was, in de hoop dat het hier beter zou gaan. Hij wilde niet weer dat iedereen bang voor hem zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimema feb 04 2013, 18:09

Blijkbaar leek de reden van zijn woede eindelijk door de dikke schedel van het joch door te dringen. Binnen tien minuten; dat was als het op die rampzalige jongelui aankwam een recordtijd om trots op te zijn. Ook verdere tegenreacties leken uit te blijven, verstandig als dat was. 'Ja - maar'; hij had een godsgruwelijke hekel aan die twee openingswoorden, moest het lesuur na lesuur aanhoren van zijn leerlingen als ze weer iets te klagen hadden of iets simpels niet snapten terwijl de oplossing recht voor hun neus lag. In de meeste gevallen besteedde hij al niet eens meer aandacht aan zo'n schlemiel, liep hem gewoon straal negerend voorbij om zijn tijd te besteden aan de dingen die wel relevant waren. Zoals achter zijn bureau zitten en de rest van de les de klok in de gaten te houden en zich te bedenken wat voor wijn hij vandaag in zijn pauze zou benutten. Dit joch liep ook grandioos zijn tijd te vergooien met zijn nachtelijke gelanterfanter. Hij leverde geen reactie meer, nee, maar leek nu daarom ook zijn tong te zijn verloren onder zijn woedende preek. Dat stond daar maar roerloos naar de vloer te staren, zijn halve gezicht verborgen in een schaduw die over zijn gelaat viel. Enkel zijn ogen glommen in de duisternis als twee zilverkleurige edelstenen. Ach - ging hij nu huilen? Arme, arme jongen. Jank maar een eind raak, wellicht dat het hem dan wel zou bijblijven. Tienerjongens - bah. Eerst nog flink en stoer doen, maar zodra ze besef van de ernst van de situatie kregen was het schreeuwen, vloeken, schelden. Maar lag het aan hen? Nee hoor. Hij was de foute spelbreker, aan hen lag het nooit. Als zijn eigen kinderen zulk naïef verdrag dreigden te vertonen in hun tienerjaren zou hij finaal aan de anti-depressiva gaan, god blind me.
Vervaarlijk knepen zijn goudgele ogen zich tot spleetjes toen het joch zijn lippen van elkaar af bewoog en uiteindelijk begon te spreken. Op een dreigende onheilspellende toon die hem alles behalve aanstond. Dreigen was zijn taak. Leerlingen hielden hun mond en gedroegen zich naar hun rol als zijn slachtoffers en aanbidders. Zo hoorde het te zijn - en dat hoorde ook hij te weten. Als blijk van zijn minachting trok één van zijn wenkbrauwen zich automatisch alweer op. 'Je wilt beweren onsterfelijk te zijn, werkelijk?' Langzaam krulden zijn mondhoeken zich iets om. De minuscule glimlach was nauwelijks zichtbaar en al helemaal niet hartelijk. 'Savador Sathandiai, opvolger van de Heer der Duisternis en huidige Vrouwe Quaralena sinds het regime van Heer Deshas - aangenaam. En welke belangrijke titels om je macht en ervaring te bevestigen heb jij, nietig niemandspersoon?' Genoeg leerlingen die bluften over hun kracht, die waren massaal in overvloed. Maar allen waren ze nog in de leer en velen wisten niet eens af van zijn opvolgersschap, laat staan wie ze eigenlijk voor zich hadden. Er was altijd wel een manier om iemand die niet Legendarisch was om te brengen, tenzij ze inderdaad bij de Legendarische Magiërs hoorden. Maar dit joch onsterfelijk? Hij nam niet eens de moeite het idee te overdenken.
De knul werd gefrustreerd, prachtig. Maar de woorden die hij het volgende ogenblik uitkraamde lieten hem als strenge en ijzige man even met zichtbare verbazing staan, zijn wenkbrauwen daarbij licht opgetrokken. Het was immers een gepast moment om een 'aha' of 'bingo' uit te roepen bij het waarschijnlijk al een tijdje verborgen geheim dat nu aan het licht kwam. 'Ooh?' kwam er zacht en hooghartig uit, op een quasi-verbaasde toon. Blijkbaar had het joch ook het besef dat hij zijn mond voorbij had gepraat. Het mocht dan wel niet af te lezen zijn van zijn gezicht, maar hij durfde erop te wedden dat hij er nu flink van baalde. 'En - nu ik toch wel héél nieuwsgierig ben geworden - mag ik vragen wat je dan zoal voor moet stellen... perhaps?' De vraag werd gesteld op een zoetsappig toontje, en het klonk vooral alsof hij de jongeman niet serieus nam. Alsof hij alles ter plekke stond te verzinnen en hij bereid was even mee te spelen in het spelletje. Hij zou het joch toch niet laten gaan voor hij klaar met hem was. Misschien wel de meest voorkomende reden waarom het verstandiger was om Savador niet tegen het lijf te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Malekith
.
.
Malekith

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimewo feb 06 2013, 00:35

Savadors wenkbrauw trok zich op, en zijn mondhoeken krulden een stukje omhoog; iets waar Malekith nu al een hekel aan had. Er was kennelijk iets wat hij erg grappig had gevonden, ook al vond Malekith dat er op dit moment helemaal niets was waar om te lachen viel. Aha, Savador had het kennelijk verkeerd begrepen, en dacht dat Malekith ontsterfelijk was. Dat verklaarde een hoop. Hij moest zijn best doen om geen enorme facepalmbeweging te maken, en luisterde dus nog maar even verder naar wat Savador te zeggen had. Daar had je het al, nu gingen we stoer doen. "Savador Sathandiai, opvolger van de Heer der Duisternis en huidige Vrouwe Quaralena sinds het regime van Heer Deshas - aangenaam. En welke belangrijke titels om je macht en ervaring te bevestigen heb jij, nietig niemandspersoon?" Zei hij triomfantelijk, en had er kennelijk erg veel plezier in dit te vertellen. Malekith moest zijn lachen bijna inhouden, een nietig niemandspersoon! Hoe kwam hij erop. Als er iemand niet nietig was, was hij het wel, alleen stond hij nu voor de keuze om dat te vertellen of niet. Malekith zat nu in de knoop met zijn eeuwige trots die hoorde bij wat hij was. Óf hij zou vertellen wie en wat hij echt was, en gelijk ook zijn ware aard én grootste geheim verraden, óf hij zou zich kalm houden en volledig over zich heen laten lopen. Maar nu hij voor de zoveelste keer weer eens zijn mond voorbij had gepraat, kon hij er waarschijnlijk niet meer omheen. Savador zou hem waarschijnlijk niet met rust laten totdat hij zijn zin had gekregen en wist wat en wie hij was. Dit keer overwon Malekith's trots dus, met een klein duwtje vanaf Savadors kant. "U heeft waarschijnlijk alleen van ons gehoord in sprookjes en altijd gedacht dat wij niet bestonden, óf u heeft helemaal nooit van ons gehoord. Ik ben Malekith, ook wel bekend als The King, legende onder De Meryle." Zei hij triomfantelijk, terwijl hij zijn enorme zwarte vleugels uitsloeg. Ze pasten maar net in de gang, die net breed genoeg was voor beiden vleugels. Zijn handen hadden zich tot klauwen gevormd, er zaten nu scherpe punten aan elke vinger. Ook Malekith's gezicht mocht niet ontbreken, zijn ogen lichtten zilver op, en zijn scherpe gebit blonk in het licht van het vuur in Savadors hand. Het voelde altijd goed om even duidelijk te maken wie hij was. "Geen 'nietig niemandspersoon' dus." Voegde hij er nog trots aan toe. Hij besefte nu pas dat hij aan de zoveelste persoon had onthuld wat hij was, maar het maakte hem voor nu niet meer zoveel uit. Savador kon hem niet zoveel doen, er liepen hier immers wel meer freaks rond. "Ik hoop dat u nu snapt waarom de leerlingenkamer te klein voor mij is om een nachtelijk "wandelingetje" te maken." Zei Malekith ook nog snel, Savador moest maar weten hoe het zat. Dat was het beste voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimezo feb 10 2013, 09:28

Werkelijk; hij was rijk en befaamd, leefde een leven bij de vetnek-directeurtjes en andere hoge ambtenaartjes als een nobele eerbiedige man die het maar wat zwaar had om een school zo groot als deze te kunnen leiden, kon gemeten worden tot het niveau van een celebrity als het op showbizz aankwam sinds hij zelfs gemodelleerd had voor een mannenkalender en binnen deze school, binnen deze vier muren die hem omringden - daar was hij al wat hij voor de ogen van de buitenwereld niet was. Een tiran, een dictator; maar een geweldig grote in zijn opzicht. En wat moest een armzalig joch such as this piece of brag nu werkelijk voorstellen tegenover hem? Niets. Hij maakte het maar wat duidelijk in de manier hoe hij tegenover de jongen stond, kin iets opgeheven en laatdunkend op hem neerstarend vanuit zijn onderste ooghoeken. Alsof het joch het ambtenaartje was dat met hem wilde compenseren of één van de aandachtlonkende vrouwen die uitermate irritant waren als ze al overliepen van geluk bij zijn oogcontact alleen al. Maar in dit opzicht was het joch niets meer dan hij in zijn ogen was; just another idiot. Niets meer dan een leerling, een simpele puber met alle nodige puberale streken van dien. Noem zijn houding overdreven, - hij leek er daadwerkelijk als een of andere trotse pauw bij te staan - maar dat zou direct verklaren waarom hij als Hoofdmeester bekend stond om zijn rigoreuze en trotse icoon.
'U heeft waarschijnlijk alleen van ons gehoord in sprookjes en altijd gedacht dat wij niet bestonden, óf u heeft helemaal nooit van ons gehoord,' begon het joch lachwekkend als dat het was waar hij hem over wilde inlichten, te spreken. 'Ik ben Malekith, ook wel bekend als The King, legende onder De Meryle.' Sprookjes? 'The King'? My fair boy, do give me a moment to catch my breath before I burst out in laughter again - my my, the stupidity. Want hij moest zijn uiterste best doen toen het joch als een of andere siervogel twee reusachtige vleugels toonde en deze de breedte van de gang haast volledig opvulden. Dat hij van binnen wel degelijk met stomheid geslagen was liet hij niet op zijn gelaat doorschemeren, maar verbeet hij figuurlijk knarsetandend. Wat wás dit? Nee - wat was hij? De Meryle? Kovomaka was een wereld met vreemde fenomenen, en mythische wezens waren er zeker niet ongewoon - maar zelden kwam het voor dat er een vreemd wezen was waar hij niet minstens één keer van had gehoord. Niet alleen droeg het joch enorme vleugels: ook zijn nagels en tanden waren tot vlijmscherpe punten uitgegroeid, en zijn ogen gloeiden als zilverkleurige kolen. Als een soort Vogelmens, maar tegelijkertijd ook weer niet. 'Geen 'nietig niemandspersoon' dus.'
'Inderdaad..,' reageerde Savador langzaam, alsof hij eindelijk genoeg overtuigd was en op het punt stond zijn fout toe te geven.
'Meer een vreemde vogel.'
De triomfantelijkheid leek uiteindelijk toch niet uit zijn houding te zijn verdwenen - nog lang niet. Dat werd vooral maar weer verduidelijkt in zijn sceptische gevoel voor humor. Zijn humor, niet bepaald weggelegd voor iedereen; je moest er maar van houden.
'Ik hoop dat u nu snapt waarom de leerlingenkamer te klein voor mij is om een nachtelijk "wandelingetje" te maken,' vulde de jongen zichzelf aan, waarop Savador een zachte minachtende snuif liet horen en zijn kin nog iets verder oprichtte. 'De leerlingenkamer mag dan te klein zijn - maar daarentegen is het luchtruim te groot.. als je dat er tenminste mee probeert te zeggen. Hoe men het ook zal wenden of keren is het nog altijd in strijd met de regels, en bovendien zie ik ook niet graag dat de inwoners van het nabijgelegen dorp iets verderop een half geplukte mensachtige kalkoen afvoeren als hun vee er de volgende ochtend afgeslacht of leeggezogen bij ligt na een nachtelijke nederlaag. Met andere woorden - ' Hij knipte in een rappe handeling in zijn vingers, waarop enkele schaduwen - die hij terwijl hij praatte kennelijk bijeen had verzameld in de tussentijd - samensmolten en zich als lianen om de voeten van de jongen begonnen te verstrengelen. Terwijl het zich een weg omhoog baande vlochten de schaduwachtige lianen in elkaar en vatten opeens vlam, zodat de creatie een kruising werd tussen vuur- en duistere magie. Zodra de schaduw zich tot één grote massa had gevormd rustte de kop van de vuurslang die het voorstelde dreigend sissend naast het hoofd van de jongen. De binnenkant van het lijf van de met magie gecreërde slang vatte geen vlam, dus zou het Malekith niet direct bezeren.
'Azrak, liefje..' Hij susde de vuurslang liefdevol toe alsof ze een levend wezen was en nam teder haar onderkaak in zijn hand. 'Doe me een plezier en breng deze Quasimodo richting kerkers, wil je. Klaarblijkelijk kan ik hem bij nacht jammer maar helaas niet onder de.. gewone mensen rekenen.'
De Hoofdmeester nam met een zoetsappig glimlachje in een klein stapje achteruit afstand om de slang, die een instemmend gesis slaakte waarbij een aantal vonken haar uit haar bek sloegen, haar werk te laten doen. Azrak verstrengelde haar lijf strakker om het lichaam van de jongen en stond op het punt hem richting kerkers te forceren. Dat was waar ze immers thuishoorden, monsters als hij.

[ Zou je Malekith wel iets willen geven van een greintje luchtmagie
of dat hij het in zijn verleden een tijdje heeft beoefend of iets in die trant?
Want ik begrijp best dat dat bij hem hoort als Meryle,
maar eigenlijk kunnen alleen Luchtmagiërs vleugels hebben. Dus vandaar ^^
]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Malekith
.
.
Malekith

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Donja
Posts : 286
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and Air Magic
Klas: Mentorklas van Master Savador
Partner:

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimewo feb 13 2013, 17:33

Afijn, Savador was het er mee eens dat de leerlingenkamer te klein was voor Malekith, maar vond buiten weer te groot. Kennelijk was hij bang dat Malekith alles wat op zijn pad kwam afslachtte, en vervolgens als een vampier leeg zou zuigen. Malekith moest al lachen bij het idee van een heel dorp vol met dode beesten, maar hield zich toch maar in. Dit moment was niet geschikt voor grapjes, en dat maakte Savador maar al te duidelijk door even in zijn vingers te knippen. Er begonnen een soort van lianen rond Malekith's voeten te groeien, Savador was kennelijk van plan om hem óf op te sluiten, óf uit de weg te ruimen. Malekith moest zijn best doen om geen enorme zucht te slaken. Vroeger had hij enorme kettingen met het grootste gemak losgetrokken, dan moest dit ook wel lukken. De lianen baanden zich een weg omhoog, en vlochten zich om zijn lichaam heen. Was dit zo erg? Nee.... totdat de lianen opeens vlam vatten! Malekith liet een enorme grom door de gang weerklinken, hij kon veel hebben, maar vuur was voor hem het laatste wat hij wilde. Hij voelde hoe de hitte dichterbij zijn gezicht kwam, en daar uiteindelijk stopte. De lianen waren in een slang veranderd, en het beest liet zijn kop naast het hoofd van Malekith rusten. Hij sperde zijn bek even open waar vervolgens een paar vlammen en een sissend geluid uitkwamen, en Malekith deed hetzelfde. Hij gromde kwaad terug, en liet zijn tanden zien die inmiddels aardig puntig waren geworden. Savador praatte liefdevol tegen het beest alsof het zijn eigen kind was, en beval hem Malekith naar de kerkers te brengen. De woorden "Klaarblijkelijk kan ik hem bij nacht jammer maar helaas niet onder de.. 'gewone mensen' rekenen" deden Malekith lachen. "Daar vergist u zich in." begon Malekith spottend. "U kan mij helemaal nooit onder de gewone mensen rekenen." Eindigde hij zijn zin iets verbitterd. Malekith had geluk dat hij vannacht al buiten was geweest, want anders was het morgen flink fout gegaan. Als Savador hem morgen weer wilde opsluiten kon hij lang wachten, Malekith zou zijn nacht wel gewoon in het bos spenderen. Een boom lag voor hem net zo lekker als een bed, zo had hij immers een paar jaar van zijn leven moeten spenderen. De slang stond op het punt om Malekith naar de kerkers mee te slepen, en slaakte nog eens een luid gesis. Dit was genoeg, Malekith was nog steeds verschrikkelijk trots, en liet niet met zich sollen. Vooral niet als er iemand geamuseerd stond toe te kijken. Toen de slang zijn bek opensperde deed Malekith weer hetzelfde, maar daar liet hij het niet bij. Vliegensvlug hapte hij naar de slang en boorde zijn tanden in het beest zijn kop. Hij rukte zich los, en vloog een paar meter weg, waar hij nijdig bleef staan. "Ik mag dan misschien anders zijn dan de rest, maar dat betekent nog niet dat ik me als een oud wrak laat behandelen." Zei hij griezelig kalm. Waarschijnlijk had hij Savador nog kwader gemaakt dan hij al was, maar dat maakte hem niets uit.

[Ik zal hem wat luchtmagie erbij geven, dat was ik toch al van plan (Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitimedi feb 26 2013, 00:47

Zo, nu bleven die mooie praatjes wel uit. Het was altijd hetzelfde. Eerst nog flink en brutaal tegenover hem, maar zodra hij ze onder zijn duim had waren ze als katten in het nauw. Ironisch. Amuserend ook. Des te meer hij ernaar snakte om ze zo wanhopig bungelend tussen dikke ketens aan de kerkermuren te zien creperen. De tientallen marteltuigen aan de vochtige wanden van de martelkamers, onheilspellend verlicht door de gloed van vuur - en allen met rode roestachtige plekken waar het hem een rilling van opwinding langs zijn ruggengraat bracht wanneer hij zich inbeeldde dat het het bloed van de opstandige leerling was. Hij hield ervan om in de ondergrondse kamer te zitten tussen de galgen, kattenstaarten en ijzeren maagden. Gewoon in z'n eentje in een comfortabele stoel bij de stookhaard, onder het genot van een glaasje rode wijn. En hij zou er alles voor over hebben gehad om Malekith te zien lijden op één van die marteltuigen. Hij was een monster, een freak. Zulke duivelskinderen hoorden op de brandstapel - want dat werd op vele plaatsen immers nog wel gewoon uitgevoerd. Hun moeders werden met een kei aan het been in het diepste meer gegooid, hun vaders van een afgrond gekegeld en de rest als slaven verkocht aan het circus. Dan konden ze daar voor de rest van hun leven freakshows opvoeren, als een gedwongen dansende houten jongen voor een publiek.
Ach jee.. Geamuseerd krulden de mondhoeken van de Hoofdmeester om bij de grom die het kasteel haast even in zijn grondvesten deed liet trillen. Het beest hield kennelijk niet zo van vuur, desondanks dat de vlammen slechts als zachte strelingen langs zijn huid likten. Wat een achterlijke dwaas. Aansteller. Zwakkeling. Monster.
Azrak was het maar wat met haar meester eens, slaakte een nog feller gesis om de dreigende geluiden van haar prooi te overstemmen. Savador staarde de jongen nijdig aan toen deze op spottende wijze begon te lachen. Minachtend trok hij een wenkbrauw op. 'Daar vergist u zich in,' werd hem de uitleg verschaft. 'U kan mij helemaal nooit onder de gewone mensen rekenen.'
'Dat blijkt.' Het kwam er op een kille manier uit, en hij leek nauwelijks de spieren van zijn mond te bewegen toen hij de woorden alsof ze vuile verwensingen waren uitspuwde. Hij bleef Malekith strak en statig aanstaren, maar zijn sinistere ogen versperden zich een luttel ogenblik op het moment dat zijn geliefde Azrak vermorzeld werd door een fikse beet in haar kop. De vuurslang slaakte een luid gesis, kronkelde, spartelde en rukte - voor ze uiteindelijk uiteenspatte in nagloeiende asdeeltjes die verdwenen voor ze ook maar de grond raakten. Azrak bestond en haalde haar energie uit zijn vuurmagie. Ze kon ieder moment weer worden opgeroepen zolang hij in staat was vuurmagie te gebruiken, maar dat was het punt niet. Iemand die een slang verbrijzelde, doodde, uiteenrukte, binnenstebuiten keerde; het was grandioos taboe. Niemand moest het ook maar wagen zijn slangen - voortlevend door middel van magie of bestaand uit vlees en bloed - voor zijn ogen te doden. Het was alsof je een stukje van Savador zelf vermorzelde, zoals het de grote wrok en pijn in zijn borst opriep. Voor hem ongeveer hetzelfde als voor iemand die moest aanzien hoe een onschuldige puppy ervan langs kreeg. Furieus gleed zijn blik van het punt waar Azraks stoffelijk overschot boven de kille tegels van de vloer waren verdwenen langzaam naar Malekith, die na zijn tegenaanval achteruit geschoten was en nu op een paar enkele meters afstand van hem vandaan in de gang stond. Zijn ogen, nog iets verwijd, bleven als de dreigende blik van een roofdier strak gericht op de jongen, zijn mond stond halfopen en zijn bijna gejaagde ademhaling leek onregelmatig. Zijn borst en schouders veerden er onder iedere diepe ademteug van op. Het was duidelijk dat dit hem absoluut niet aanstond. Dat hij woedend was. Kwaad.
De schaduw die half over zijn gezicht viel leek hem wel volledig te hebben verzwolgen, want het volgende moment was hij verdwenen - enkel om in een bliksemsnelle waas vlak voor Malekith weer op te doemen en de jongen hardhandig tegen de muur te duwen. Een klein trucje door middel van duistere magie. Zijn onderarm duwde tegen de keel van de jongen en zijn gezicht bewoog zich vervaarlijk dichtbij. 'Spijtig voor je zal ik je ook op die manier behandelen,' siste hij zacht als late reactie op de woorden van de jongen, onnodig om met deze nabije afstand luider te spreken. 'En ik draai er mijn hand niet voor om om te tolereren dat ook je medeleerlingen je op dezelfde manier mogen benaderen - mijn toestemming hebben ze. Dit gaat een zwaar jaar voor je worden, fella. Maar wellicht denk je in het vervolg dan wel beter na voor je als een onverbeterlijk schlemiel een confrontatie met me aangaat.' Zijn zin zwakte iets af in dreigende toon terwijl hij een kleine stap achteruitzette en zo wat meer afstand tussen hen creërde. Toch stond de uitdrukking op zijn gezicht nog streng toen hij een korte barse hoofdknik opzij maakte zonder daarbij zijn blik van Malekith af te scheuren, om duidelijk te maken dat hij zich uit de voeten moest maken voor hij zich bedacht. En gauw. Hij wilde hem niet meer op de gangen zien dolen, dit onmens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Caught! [Master Savador] UTL8oxA PROFILE
Caught! [Master Savador] UTL8oxA MAGICIAN

Caught! [Master Savador] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caught! [Master Savador]   Caught! [Master Savador] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Caught! [Master Savador]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Master Savador?
» Hello sir. [&MASTER SAVADOR]
» Hello, sir. [&MASTER SAVADOR]
» Let's play, shall we? [&MASTER SAVADOR]
» A Little Chat With Master Savador.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-