PortalIndexKana's diary (personal) HpD5UwnKana's diary (personal) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Kana's diary (personal)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kana

Master Kana

Kana's diary (personal) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Kana's diary (personal) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Kana's diary (personal) Empty
BerichtOnderwerp: Kana's diary (personal)   Kana's diary (personal) Icon_minitimewo dec 19 2012, 00:09

Dit is werkelijk de eerste keer dat ik dit doe, dus misschien moet ik met kleurtjes gaan beginnen hé Choco? Ja want ik ken hier nu al redelijk wat personen, onder andere héél speciale...

Kana's diary (personal) Bulletblack = Kennis, iemand die ik ken van ziens.
Kana's diary (personal) Bulletblue = Vriend, mensen die ik wel leuk vind in de omgang.
Kana's diary (personal) Bulletgreen = Heel goede vriend, mensen waaraan ik alles kwijt kan.
Kana's diary (personal) Bulletyellow = Verliefd op.
Kana's diary (personal) Bulletpink = Geliefde.
Kana's diary (personal) Bulletred = Haten/verafschuwen/verachten.

Kana's diary (personal) BulletgreenKana's diary (personal) BulletyellowKana's diary (personal) Bulletpink~Flavio
Deze jongen... Hij is speciaal, hij is perfect. We hebben elkaar leren kennen in het park op de eerste dag, hij was verdrietig en ik heb hem getroost. Zo zijn we eigenlijk beginnen gaan praten. Ik vind hem zo geweldig, ik kan het met geen woorden beschrijven, maar nu besef ik pas wat ware liefde is... Hetgene wat ik voel voor deze jongen. Hij is een keer van me gaan lopen, ik vond het hartverscheurend dat hij me een aantal dagen gewoon had ontlopen, ik heb gehuild, ik moet eerlijk zijn. Maar nu lijkt alles beter te gaan. Ik ben werkelijk de gelukkigste persoon op aarde. c:

Kana's diary (personal) Bulletgreen~Miss Cassandra

Haar heb ik op mijn deurmatje aangetroffen. Ze had niet gegeten voordat ze was gaan sporten en dus heb ik haar ontbijt klaargemaakt. Het was wel nogal ongemakkelijk toen ze zo twee keer op zijn borstkas viel met haar hoofd, maar ik kan goed met haar praten. Ze is zeer aangenaam gezelschap.

Kana's diary (personal) Bulletblack~Lightning, Nina, Roakes, Moyra, Yosh
Hen zet ik onder een bolletje, zij waren mijn eerste leerlingen waaraan ik les mocht geven. Ze waren een heel aangename groep, alleen had Nina veel lawaai bij zich en schrok Choco zich er kapot aan, arm beestje...

Kana's diary (personal) Bulletblack~Master Savador
Hem ken ik van ziens, ik heb hem gezien op de begrafenis van de twee geliefden, Alan en Kanda. Ik heb gehuild tijdens de begrafenis, waarom ben ik zo'n emotioneel persoon in zo'n gevallen? Ik snap mezelf helemaal niet zo goed.. Maar goed, hij is het schoolhoofd en hij ziet er me best wel een enge man uit... Oh Noes!

Kana's diary (personal) Bulletblue~Lune

Haar mag ik wel, ze heeft me dan wel in de modder gevloerd, maar dat was om persoonlijke redenen, ze zat met zichzelf in de knoop en ik heb haar goede raad gegeven. Ze was me heel dankbaar.

Kana's diary (personal) Bulletblack~Tári en Dhaeni

Twee meisjes die ik verwond in de sneeuw heb gevonden, ze leken met elkaar gevochten te hebben. Ik heb ze beiden naar de ziekenzaal gebracht en zijn messen in mijn tas gestopt zodat ze elkaar niet meer met wapens te lijf zouden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kana's diary (personal)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» .:: Diary of Jane ::.
» I can't imagine why it would help||Raven's diary
» The Secret Diary Of A Servant.
» I tried so hard! [Sarah's Diary]
» Enya's Diary~Stay out please

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -