PortalIndexEnya's Diary~Stay out please HpD5UwnEnya's Diary~Stay out please 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Enya's Diary~Stay out please

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Enyana
.
.
Enyana

Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Enya's Diary~Stay out please Empty
BerichtOnderwerp: Enya's Diary~Stay out please   Enya's Diary~Stay out please Icon_minitimema aug 06 2012, 19:19

06~08~2012--18:58

Natte dag vandaag, hopelijk morgen beter weer. Ik moet wel zeggen dat ik het mooi vond; de bergen en vanaf daar kwamen wolken aanrollen. En het meer, heel mysterieus! Je keek in een grijze massa zonder begin of einde. Morgen eens naar die gouden kevers zoeken en er eentje voor Aageth meenemen. Moet hem wel waarschuwen dat hij zo'n beest niet aan zijn vogeltje moet voeren.
Damn! Rush weer mis gelopen, ik wordt er gek van. Zoals mama altijd zei: ''Als liefde op de loer ligt, moet je er niet voor wegrennen; je moet stoppen en je erdoor laten inhalen. Maar pas op dat het je niet voorbij rent.'' Juist ja, ik geloof dat dat is gebeurt. Nu moet ik hem inhalen. Jep Enya, je zit er tot over je oren in!
Maar goed, lessen gingen weer gewoon goed. Yesss! Een dikke voldoende voor luchtmagie!
Ik moet nu echt eens met Elveria gaan praten, ik wil weten wat zij verwacht van mij. Ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen, zo niet; dan heeft ze pech. Linde en Alois doen tenminste normaal.
Ik ga nog maar eens wat huiswerk maken, beter dat ik het al af heb dan dat ik het tot het laatste moment laat liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Enya's Diary~Stay out please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enya's Diary~Stay out please   Enya's Diary~Stay out please Icon_minitimewo aug 15 2012, 22:10

15~08~2012--22:09

Lekker weer vandaag, beetje wolken maar verder lekker weer. Oja, en ik heb een jongen ontmoet. Hij heet Milo en komt van Razen maar ik geloof dat hij daar niet echt trots op is. Ik schat hem iets van 18 jaar ofzo. Het gekke was: we hebben zo'n beetje hetzelfde karakter en uiterlijk. Hij heeft rood haar, iets rossiger dan het mijne, hij houdt van wetenschap in de natuur en is geen grote liefhebber van drukte. En hij was zo schattig, steeds een beetje klungelig en vervolgens een kop als een tomaat krijgen. Juist ja, en morgen hebben we een date. Ik kon het bijna niet geloven, een date! Godjezus, wat overkomt mij nu weer?! Al is het nog een beetje een ''vriendschapsdate'' zoals hij het zelf noemde. Duuuuuus.....wat gaat dat worden morgenavond?
Verder heb ik op mijn kop gekregen van de conciërge, ik liep op wolkjes terug naar de leerlingenkamers en stootte een vaas om. Oeps, opletten wijsneus! Ik kwam er gelukkig onderuit toen een paar andere leerlingen voorbij kwamen rennen en we verderop een hoop gekletter hoorde. Jeej, en wat zijn we weer lekker bezig Enya...

p.s. Alarm, alarm, wat moet ik morgen aan?!


Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Enya's Diary~Stay out please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enya's Diary~Stay out please   Enya's Diary~Stay out please Icon_minitimevr nov 30 2012, 18:52

30-11-2012
18:51
Right, ceep clam and take a chill pill...Ga rustig zitten en neem de tijd dit te bewerken...IK HEB EEN VRIENDJE!! Jesus hallelujah en love og my dear god....Zeker dat uitgerekend hij het moest zijn, Lie Laufeyson, de creep die mij twee maanden geleden uit een vleesetende plant redde, min of meer... Alleen werden we betrapt door Savador, hij leek nogal uit z'n humeur.
Verder heb ik vandaag een andere jongen ontmoet. Malekith heet hij. Het was nogal raar omdat het bijna op mijn eerste ontmoeting met Milo leek. Hij had rood haar maar dat leek meer geverfd dan natuurlijk. En als klap op de vuurpijl ben ik bijna in het water gevallen. Mijn schrift was weggewaaid en belande, jawel, in het meer. Nu heb ik waarschijnlijk koorts en het in ieder geval onnatuurlijk koud.


Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Enya's Diary~Stay out please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enya's Diary~Stay out please   Enya's Diary~Stay out please Icon_minitimeza dec 01 2012, 08:49

01~12~2012
08:29

Ik lig op een vreemd bed met slecht sluitende gordijnen, in een bed aan de andere kant van de kamer ligt het stuk verdriet dat eens mij beste vriendin was, er is bijna geen verwarming zodat ik het moet doen met mijn matige vuurmagie. Als ik maar geen dingen in brand steek...
Goed, de verwerkweek is begonnen en het liep allemaal op rolletjes tot ik mijn kamer toegewezen kreeg. Gisterochtend speelde ik nog die melodie op de viool... Maar goed, we zaten allemaal in koetsen, ik natuurlijk bij Lie en zo gingen we naar Oak's field. Ik moet hem natuurlijk nog beschrijven, oke komt-ie: Lie is lang, zoals iedereen in mijn omgeving Stare Hij heeft zwart haart, vrij lang, en groene ogen. Hij is niet het ''netjes-zoals-Savador-type'' maar draagt wel een maatpak en wandelstok. Dus papaatje, als je me kunt horen: JA HIJ IS VAN STAND!
Arme Lie zit opgescheept met die halfgare Jake en die arme Zack, die volgens mij een verkoudheid heeft opgelopen. Arme puppie dat het is, ik hoop dat Rhine een beetje goed voor hem zorgt.
Goed, ik lig dus bij Elveria op de kamer, joepiejajeej. Ik geloof niet dat Lie zich nu aan het vermaken is, maar ik hoop dat hij wel zijn ''medicijnen'' bij heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA PROFILE
Enya's Diary~Stay out please UTL8oxA MAGICIAN

Enya's Diary~Stay out please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enya's Diary~Stay out please   Enya's Diary~Stay out please Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Enya's Diary~Stay out please

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Stay out ~ Roakes Dust Diary
» Kana's diary (personal)
» I can't imagine why it would help||Raven's diary
» The Secret Diary Of A Servant.
» I tried so hard! [Sarah's Diary]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -