PortalIndexAm i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] HpD5UwnAm i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Empty
BerichtOnderwerp: Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]   Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Icon_minitimema nov 26 2012, 20:06

Het raam van de kamer vloog open. Roakes stak haar hoofd naar buiten. Damn, het was ijskoud. Maar dat zou haar niet tegenhouden om te gaan relaxen op het grasveld. Uit haar kast trok ze snel een legging met ruitjes en een zwart shirt met een dikke winterjas eroverheen. Ze liet haar voeten in haar typische zwarte laarzen glijden en wikkelde haar handelsmerk, de rode sjaal, om haar nek. In haar tas met bloemen liet ze wat koekjes en een thermoskan met hete koffie glijden. Evanlyn liet ze thuis, die mocht wat slapen, ze kon toch niet zo goed tegen de kou van de herfst.
Tegen de wind in stapte ze naar het grasveld. De regendruppels begonnen haar te irriteren dus liep ze snel verder om nog een boom te bereiken voor het erger ging worden. Gelukkig stopte het voor ze het grasveld bereikt had. De regen had wel wat modderplassen gemaakt, die ze behendig ontwijkte.
Ze ging op een bankje zitten en at enkele koekjes, dronk wat van haar koffie. Koffie, heerlijk, als hij warm was, en dat was hij. Wat kon zo'n warme slok koffie toch goed doen op een van die ijskoude herfstdagen. Het was nog maar herfst en het was al koud. In de winter ging ze dus al niet buiten mogen komen, of ze zou nog doodvriezen.
Ze stond op en liep een eindje verder. Haar paarse ogen waren op de grond gericht. Ze lette even niet op de wereld en was met haar gedachten ergens helemaal anders. Ze miste Sasori. Ze had hem lang niet meer gezien sinds die verschrikkelijke keer in het duistere bos. Ze kon het niet vergeten, dat was de ergste ervaring die ze ooit had meegemaakt in haar hele leven. Ze was bijna dood geweest, maar Sasori beschermde haar. En zij kon hem niet beschermen. Daar voelde ze zich nog altijd rot over, schuldig.
Ze was zo in haar gedachten verzonken dat ze niet doorhad dat er iemand in de weg liep. Ze botste ertegen en hij viel. Jammer genoeg voor hem stond hij net voor een modderplas toen Roakes hem omver liep. Gevolg: hij zat onder de modder. Ze grinnikte even, draaide zich om, waar ze begon te lachen. Het was misschien brutaal maar dit vond ze eigenlijk wel grappig. "Sorry dat ik je in de modder heb laten vallen..." kon ze nog tussen haar gegrinnik krijgen. Ze hield het wel wat in toom voor ze echt luid begon te lachen en ze in de problemen kwam.

[Master Garu only :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Selix

Master Selix

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]   Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Icon_minitimema nov 26 2012, 21:24

Master Garu zuchtte even. Waarom moesten sommige dagen zo saai zijn.. Hij zat in zijn kantoor, in zijn ene hand verveeld met een pen te spelen, in zijn andere hand een kop koffie, en zijn voeten op zijn bureau. Onder zijn voeten lag nakijkwerk, waar hij eigenlijk nu mee bezig had moeten zijn. Hem kennende, zou dit echter snel verdwijnen onder de rommel op zijn bureau. Om deze dan een dag voordat deze moesten nagekeken zijn, in een rush er weer onder vandaan gehaald moesten worden. Maar voorlopig was dit niet het geval. Hij keek op de klok. Er was pas een minuut verstreken sinds de laatste keer dat hij erop keek. Hij zuchtte, en stond op. Misschien dat een rondje lopen buiten de school, hem van zijn verveeldheid afhielp. Hij liep naar een kast, en haalde hier een thermoskan uit. Op deze was een konijnenhoofd te zien. Toen zette hij deze onder zijn koffiezetapparaat, deed hierin wat capsules, en zette deze aan. Hij wachtte geduldig totdat deze gevuld was. Zo kon hij tenminste nog ergens opwarmen. Hij pakte toen zijn witte jas, en daarna een kleine tas, waar hij zijn koffie in deed, en die hij daarna over zijn schouder deed. Toen deed hij een witte sjaal om met een lichte grijze print van konijnenhoofdjes erop.
Eenmaal buiten aangekomen, trok hij zijn jas nog iets hoger op. Het was eigenlijk best wel koud. Hij liep de poort uit. Naar het grasveld. Er lagen overal nog kleine plassen. Het had blijkbaar recent geregend. Ach wat..zolang er maar niet iemand tegen hem aanb- Toen gebeurde het. Er botste toch echt iemand tegen hem aan. Master Garu, even helemaal van zijn stuk gebracht, viel achterover, in een grote modderplas. Zijn pitton op zijn voorhoofd en zijn bril naast hem, in de modderplas. Nee..dit kon je niet menen..nu was zijn hele mooie witte jas vies geworden..Hij hoorde gegrinnik. Als dit een grap was, dan kon diegene het maar gelijk verklaren..Hij zocht naar zijn bril, en veegde deze schoon met een doekje dat hij uit zijn borstzak haalde. Gelukkig. Deze was gelukkig niet vies geworden. Hij hoorde gelach. "Sorry dat ik je in de modder heb laten vallen..." Hij ging rechtop zitten, deed zijn bril recht, en veegde toen zijn schouders af. Toen keek hij wie hem precies in die modderplas had geduwd. Het was een leerlinge . Een leerlinge! Deze had gewoon zo maar de ballen om een leraar in een plas te duwen. Hij stond op, en keek het meisje streng aan. "Ten eerste is het u jongedame, en ten tweede, waarom heb je mij in die modderplas geduwd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]   Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Icon_minitimewo nov 28 2012, 14:08

Damn, de persoon die ze in de modder had geduwd bleek een leerkracht te zijn. En ze had ermee zitten lachen. Dat kon slecht aflopen voor haar. Pff, boeiend, van 1 bezoekje aan de headmaster zou ze nog niet sterven of zo.
De leraar keek Roakes streng aan en zei: "Ten eerste is het u jongedame, en ten tweede, waarom heb je mij in die modderplas geduwd?"
Jongedame. Klonk zo ouderwets. En 'u' zeggen was al even prehistorisch. Maar oké dan. Ze antwoordde: "Sorry, maar het was niet de bedoeling om je,... euh, ik bedoel u, in de modderplas te duwen. Ik was een beetje aan het denken en zag u niet lopen. Het was niet met opzet." Met een doodserieus gezicht sprak ze deze woorden uit, maar ze begon weer te glimlachen. De leraar zat nog steeds onder de modder. Zijn witte jas wat niet erg wit meer.
Ze wist dat ze beter zou zwijgen maar ze kon de glimlach moeilijk van haar gezicht krijgen.

[Sorry, mega flut, heb al mijn inspiratie in een topic voor Serena Simone J gestopt dat ik op school heb uitgeschreven op een blad]

Terug naar boven Ga naar beneden
Master Selix

Master Selix

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]   Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Icon_minitimevr nov 30 2012, 20:06

"Sorry, maar het was niet de bedoeling om je,... euh, ik bedoel u, in de modderplas te duwen. Ik was een beetje aan het denken en zag u niet lopen. Het was niet met opzet." Master Garu zuchtte en deed zijn handen achter zijn rug. "Het al goed jongedame..ik heb toch nog duizenden van deze jassen in mijn kledingskast hangen.." Hij keek weer met een glimlach naar het meisje. Het meisje kon er immers ook niets aan doen, dat ze hem niet zag. Dat had hij ook zo vaak gehad. Dat hij zo in gedachten was verzonken, dat hij niet lette op wat er in zijn omgeving gebeurde. Daar kwam bij, hij was veel te aardig om boos te worden op iemand die hij nauwelijks kende. Hij zuchtte weer, en keek naar zijn jas. Dat werd weer een dagje in de stomerij rondbrengen.. Nou ja, gebeurd is gebeurd. Toen keek hij weer naar het meisje en lachte vriendelijk. "En met wie heb ik het genoegen?" Het was beter om maar een paar leerlingen te kennen nu. Hij was nog maar pas op deze school, en kende nog geen enkele leerling. Zo wist hij tenminste, over wie hij moest klagen bij Savador.

(Yeap, derp en korte post xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]   Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Icon_minitimevr nov 30 2012, 21:14

De leerkracht zuchtte en deed zijn handen achter zijn rug. "Het al goed jongedame..ik heb toch nog duizenden van deze jassen in mijn kledingskast hangen.." zei hij. Hij keek met een glimlach naar Roakes. Roakes glimlachte flauwtjes terug en knikte even. De leerkracht keek naar Roakes. "En met wie heb ik het genoegen?" vroeg hij aan haar. "Roakes, Roakes Dust. En zou ik de naam mogen weten van de persoon die ik net per ongeluk in de modder heb laten vallen?" vroeg ze. Het was bedoeld als grapje, maar kwam er misschien een beetje anders uit. "Niet slecht bedoeld, hoor." voegde ze er nog snel aan toe. Ze glimlachte even, ze vond het wel grappig. Ze had een leerkracht in de modder geduwd. Dat was wel een van de grappigste dingen die ze al gedaan had. Leerlingen in de modder duwen, oké, maar een leerkracht? En er dan nog mee lachen? Daar kon ze eigenlijk wel mee in de problemen komen, realiseerde ze zich. Maar één keer problemen hebben zou geen kwaad kunnen, hoor. Gelukkig had ze wel te maken met een vriendelijke leerkracht. Welk vak zou hij geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA PROFILE
Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] UTL8oxA MAGICIAN

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]   Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Am i being rude? Oh, too bad. [&Master Garu]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hello Master.
» Alvast Gefeliciteerd Master Rude/Mikey!
» Practice || Garu
» Garu Fedos Von Raekon
» Master?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-