PortalIndexCrows, Pumpkins and Appels || Lie HpD5UwnCrows, Pumpkins and Appels || Lie 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Crows, Pumpkins and Appels || Lie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mefla

Mefla

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimewo nov 21 2012, 18:47

Het was een heldere nacht met een volle maan. Eigenlijk ook wel een behoorlijk koude nacht. De ruïnes lagen er in het maanlicht mysterieus bij. Iedere rots, leek weer een levend figuur. Kijkend naar iedere voorbijganger.Voor zover die hier waren op dit uur. Er woei een licht briesje. Het briesje floot een beetje als het door kleine spleten ging. Maar..boven deze tonen was er ook nog een andere toon te horen. Maar wat voor een toon? De toon leek vaag ergens op vioolspel(Het gene wat je hoort in het muziekje) Toen was er op een open plek, omgeven door ingestorte muren en rosten, een zwevende viool te zien. Deze zweefde, en speelde uit zichzelf. De melodie die eruit kwam, maakte de gehele sfeer de in de ruïnes was compleet. Droevig, donker. Maar wie bespeelde deze viool? Dat kon je niet zien, want er was niemand te zien. Toen verscheen er opeens een licht bij de viool. Een zwevend licht. Het licht ging af en toe mee met de bewegingen die de strijkstok maakte. Alsof de onzichtbare vioolspeler, het licht zelf vasthield. Toen verschenen er twee handen. Eentje die de strijkstok vasthield, en een andere die de viool vasthield. Toen begonnen er langzaam maar zeker steeds meer delen van de vioolspeler te verschijnen, totdat deze compleet was. Nu kon je zien dat het Nocte O'Lentarin was. Het lied wat hij speelde, was een afscheidssonata voor zijn meester, de heer van het duister. Nocte voelde op een dag zijn kracht opeens niet meer..alsof hij uit het universum van Kovomaka verdwenen was. Misschien was dat ook zo..maar dat waren zelfs dingen die Nocte niet wist. Hij speelde verder. Af en toe, leek het alsof er een schaduw uit de grond kwam, maar deze direct daarna weer verdween. De eeuwige grijns op zijn gezicht was heel eventjes weg toen hij klaar was. Hij had zijn meester de laatste tijd al zo vaak niet meer gezien..Hij had dit aan moeten zien komen..Ach, dingen geen nou eenmaal lang niet altijd als gepland, dat wist Nocte inmiddels ook wel door zijn lange levenservaring. Daar kwam bij, hij was nu vrij..hij hoefde zich voorlopig niet meer te houden aan de regels van een adviseur zijnde..totdat Alejandro's opvolger is gekozen natuurlijk..Maar laten we daar maar van uit gaan dat dat voorlopig niet gebeurd. Hij kon nu gewoon weer overal met de pet naar gooien, net als vroeger. Hij stopte met spelen en maakte een buiging. Alsof hij dit deed voor een groot publiek. Toen verdween eerst de strijkstok, en toen de viool. Zijn licht veranderde in een lantaarn. Zolang deze lantaarn zou branden, zal hij ook leven. Hij grijnsde weer. Hij rook een lucht..een donkere..Sinistere lucht. Hij hield van dit soort luchten. Toen voelde hij dat de lucht de open plek was betreden. "Lie Laufeyson..hehehehe"

(Lie graag :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILE
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimedo nov 22 2012, 16:32

midden in de nacht met een volle maan. Lie's favoriete tijdstip. Dwalend door het duister bos was hij op weg naar de ruïnes, die er nu wel spookachtig uit zouden zien. Zijn plannen werkten tot nu toe perfect en hij had zijn slachtoffer gevonden. Alleen er was een klein obstakel, misschien iets groter. De hoofdmeester vertrouwde hem niet, en hij vertrouwde de hoofdmeester niet. Zijn nacht met Enya was dan nog maar net op het randje van de afgrond geweest, maar hij had hem nog kunnen omzeilen. Hij zuchtte even en keek naar de mist die ongeveer tot zijn enkels reikte. De ruïnes doemde op en waren in nevel gehuld, spookachtig was het. De vreemde klanken van een klassieke viool kwamen hem te gemoed, hij grijnsde. Klassiek was niet zijn favoriete muziekstijl, maar het klonk hem wel heerlijk in de oren. En hij wist wie het speelde. Hij liep langzaam dichterbij. Het vioolspel hield op, een klein lichtje verscheen. Op Lie's gezicht was een sinistere, blije glimlach te zien. "Lie Laufeyson..hehehehe" Sprak de pompoen-achtige figuur. Lie kwam langzaam dichterbij. 'Nocte o'Lentarin, een prachtig vioolspel.' Sprak hij en een kort, zacht lachje kwam erachter aan. Twee gedaanten landde op Lie zijn schouders, Hunnigh en Munnigh. Hij glimlachte alleen als begroeting en negeerde ze verder. 'Ik dacht al dat ik je hier zou treffen.' Sprak hij ijzig en hij staarde het pompoenhoofd aan. Zijn handen langen losjes op zijn rug en hij uitte een ontspannende houding, bang voor de adviseur was hij niet, en hij zou het ook niet worden. Maar hij was wel handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimedo nov 22 2012, 18:49

'Nocte o'Lentarin, een prachtig vioolspel.' Nocte maakte weer een buiging met zijn hoofd. "Hehehehe..het is niet 1 van mijn betse werken.." Ja..de geur van zijn lucht was heerlijk..en daarom vertrouwde hij het niet. Hij zag hoe twee zwarte vogels op de schouder van de jongen neerstreken. Raven..leuke vogels. Om op te eten...ze mooi.. 'Ik dacht al dat ik je hier zou treffen.' Nocte knikte. Lie had hem gezocht..dat kon hij ruiken aan zijn geur. Maar waarvoor, kon hij niet met zekerheid zeggen..daar was de geur van sinisterheid te sterk overheersend voor. Het enige wat hij kon doen was knikken. "Je hebt je huiswerk goed gedaan Lie..Normaal vinden mensen mij nooit zo snel..hehehehe" Hij wist dat er wat over hem algemeen bekend was bij de mensen. Zo wist iedereen vrijwel dat de adviseur van het duister een demoon met een pompoenhoofd was. Hij werd soms gebruikt als dreigement tijdens het eten als kleine kinderen hun bord niet wouden leegeten. Pas op! Als je je bord niet leeg eet, komt de dienaar van het duister je halen! Hij moest enkel om deze dreigementen lachen. Waarom zou hij de kinderen op komen halen? Wat moest hij met al die zwakke geurtjes..ze waren niet interessant, en bovendien te belangrijk om te doden. De nieuwe generatie moest immesr ook nog onder die leugen leven.
Hij keek naar de maan. "Ik ruik geen angst in je..dat is goed..maar ook verontrustend..hihihiHAHAHAHA" Zijn hoge, trilerige, schelle lach echode over de binnenplaats. Terwijl hij lachte leek het weer even alsof er uit de muur achter Lie een schaduw kwam, maar deze was alweer vrij snel verdwenen. "Normaal zijn mensen namelijk wel degelijk bang als ze mij zien..." Na deze worden, veranderde hij in een monster. "OF ZO..HEHEHEHE.." Zijn stem was veel zwaarder geworden. Toen veranderde hij weer terug in zijn normale zelf en zweefde hij naar Lie toe "Nee, maar nu even serieus..hehehe" Hij zweefde tot achter hem. Hij keek niet naar hem. "Waarom ben je hier gekomen? Ik kan dat namelijk niet ruiken aan je."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILE
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimedo nov 22 2012, 20:00

De pompoendemoon boog zijn hoofd, Lie glimlachte. Hunnigh verschoof even iets waarbij zijn veren hem teder aanraakte. 'Hehehehe..het is niet een van mijn betse werken..' Sprak Nocte. 'Dat dacht ik al.' Sprak hij simpel en hij kwam iets dichterbij. Ondanks dat hij geen angst was, was hij op zijn hoede. Nocte mocht dan wel gek zijn, hij was ook onvoorspelbaar. 'Ik dacht al dat ik je hier zou treffen.' Nocte knikte kort, Lie hield hem in de gaten, zijn ogen begonnen ondertussen aan het donker te wennen en lieten zien dat er veel in deze ruimte was ingestort. Dikke blokken graniet lagen her en der verspreid en het maanlicht kon moeilijk binnen komen door een grote rots. 'Je hebt je huiswerk goed gedaan Lie..Normaal vinden mensen mij nooit zo snel..hehehehe' Lie mocht Nocte wel, zijn lach en zijn gekheid sprak hem aan. En zijn wijsheid, daar was hij voor gekomen. "Ik ruik geen angst in je..dat is goed..maar ook verontrustend..hihihiHAHAHAHA" Zijn hoge, trillerige, schelle lach echode over de binnenplaats. Lie keek even om zich heen, er was niemand in de buurt en de lach kaatste over elke steen en weerklonk lang en schel. Lie merkte iets achter zich op en draaide zich om, op dat moment was het al verdwenen. Hij moest niet in de gekke spelletjes van Nocte trappen, maar de adviseur maakte het hem wel moeilijk. "Normaal zijn mensen namelijk wel degelijk bang als ze mij zien..."Hij veranderde een afzichtelijk monster. Lie deed geen stap achteruit, zijn ogen keken Nocte alleen een beetje verveeld aan, hij hield een gaap in zijn mond. "OF ZO..HEHEHEHE.." Zijn stem klonk veel zwaarder. Hij veranderde weer terug en zweefde naar Lie toe, die hem kalm aankeek. "Nee, maar nu even serieus..hehehe"Hij zweefde hem voorbij en Lie draaide zich rustig om, zijn handen lagen nu naast zijn zijen. "Waarom ben je hier gekomen? Ik kan dat namelijk niet ruiken aan je." Nu was het Lie's zijn beurt om te lachen, en hard. De raven krasten vrolijk mee. 'Ik ben hier gekomen om met je te praten als je dat nog niet opgevallen is. Ik heb je hulp hard nodig en er staat daar een grote beloning voor over.' Hij knipte met zijn vingers en een groot aantal kisten appels verschenen. Alleen was dit slechts een illusie. 'Je krijgt de echte als je me helpt, meteen.' Sprak hij lijzig, Nocte vertrouwde hij niet helemaal, het was een soort persoon dat je niet makkelijk kon laten strikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimevr nov 23 2012, 21:35

'Ik ben hier gekomen om met je te praten als je dat nog niet opgevallen is. Ik heb je hulp hard nodig en er staat daar een grote beloning voor over.' Nocte hield zijn hoofd schuin. Een beloning? Wat moest hij hier nou weer mee? Als hij geld bedoelde, kon hij nu al stoppen. Nocte moest niets van geld hebben. Hij stal zijn eten wel. Voor zover hij dat hoefde. Toen zag hij hoe Lie in zijn vingers knipte, en er grote kisten appels verschenen. Nocte zag al gelijk dat deze niet echt waren. 'Je krijgt de echte als je me helpt, meteen.' Nocte vond het grappig hoe ijzig die opmerking klonk. Alsof hij zo gemakkelijk te bedriegen was. Echter, kon hij niet ruiken of Lie de waarheid sprak. Hmmn..deze man heeft zijn geur wel heel goed afgeschermd. Nocte had nog steeds zijn hoofd schuin. De vlammetjes in zijn ogen lichte even felletjes op. Toen deed hij zijn hoofd weer recht. "Hehehe..ik neme aan dat je de waarheid spreekt. Je weet wat de gevolgen zijn als je een demoon bedriegt niet?" Dat laatste voegde hij eraan toe met een dreigende toon terwijl hij weer langzaam aan dichterbij Lie kwam. Waarschijnlijk zal hij nu wel de hitte voelen die altijd al van hem had afgestraald. Weer kwam er een schaduw achter Lie vandaan. Deze vormde zich om in een comfortabele leunstoel. "Ga zitten..je hebt vast een lange reis achter de rug..dan kunnen we gaan bespreken wat je van mij wilt..dan zie ik wel of ik ermee eens ben..hehehe" Naast de stoel, verscheen een tafeltje, met daarop een fles Shadraanse wiskey, en daarnaast een glas met wat ijs erin. "Omdat ik zo gastvrij ben.." Hij zweefde weer van Lie af. Al die tijd had hij die eeuwige grijns van hem op zijn gezicht.
Hij kon maar beter iets hebben wat hem aanstond. Anders kon hij maar maken dat hij wegkwam. Nocte was eigenlijk niet in de stemming om op verzoeken in te gaan. Maar voor Lie had hij een uitzondering gemaakt omdat zijn geur hem wel beviel. Weer lichtte de vlammetjes in zijn ogen fel op.

(Kort maar krachtig Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILE
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimezo nov 25 2012, 12:52

Lie keek even van de kisten met appels naar de adviseur van het duister. Dit was een machtig persoon, of eerder een demoon dus deze moest je met respect behandelen. "Hehehe..ik neem aan dat je de waarheid spreekt. Je weet wat de gevolgen zijn als je een demoon bedriegt niet?" Lie knikte slechts. Dat wist hij maar al te goed. Hoeveel mensen had hij wel niet bedrogen, en tegen ze gelogen. Maar tegen een demoon deed hij niets, hoogstens een leugentje om eigen bestwil, die ze zelf niet eens door hsdden. Hij kwam langzaam dichterbij maar Lie bleef staan waar hij stond. Hij was niet bang voor dit figuur, evenals zijn monsterlijke gedaante. Hij voelde de warmte van de demoon op hem afstralen. Hij haatte warmte, hij had het niet eens nodig. De winter was zijn seizoen en zijn krachten waren dan ook het sterkste. En omdat de winter er spoedig aankwam moest hij opschieten met zijn plannen. Enya had hij al om zijn vinger gewonden, n u moest hij het grootste obstakel nog uitschakelen. Master Savador. Lie voelde hoe achter hem iets op rees en hij draaide zijn hoofd even om. Een comfortabele leunstoel had zich gevormd, samen met een tafeltje met een fles Shadraanse Whisky en een glas met ijs. Nocte wist wel hoe hij Lie moest verblijden. "Ga zitten..je hebt vast een lange reis achter de rug..dan kunnen we gaan bespreken wat je van mij wilt..dan zie ik wel of ik ermee eens ben..hehehe" Lie glimlachte en ging zitten. De stoel zat heerlijk en hij schonk voor zichzelf een glas in. Van ijs was hij niet zo'n fan, maar hij dronk het dankbaar op. "Omdat ik zo gastvrij ben.." Hij zweefde weer wat verder weg, en Lie volgde hem nauwlettend met zijn ogen. Hij zuchtte even en zette het glas weer op het tafeltje, en schonk weer bij. 'Ik denk dat het voor jou een eenvoudige taak is. Zie je, ik en mijn raven kunnen niet iedereen in de gaten houden.' Hij dronk weer een slokje, terwijl de raven op de rugleuning neerstreken. 'Daarom zou ik jou willen vragen om een aantal mensen voor mij in de gaten te houden.' In zijn hand vormde een appel en hij gooide deze naar Nocte toe. 'Hier,' Sprak hij toonloos. 'Alvast een bedankje.' En hij dronk zijn glas leeg. Whiksy, oh hij snakte er naar. Hij zuchtte even en keek naar Nocte, zijn wenkbrauw trok zich vragend omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimezo nov 25 2012, 18:47

'Ik denk dat het voor jou een eenvoudige taak is. Zie je, ik en mijn raven kunnen niet iedereen in de gaten houden.' Ah..Nocte zag al waar dat heen ging..'Daarom zou ik jou willen vragen om een aantal mensen voor mij in de gaten te houden.' Nocte hield zijn hoofd scheef. In de gaten houden? Waarom? Zijn raven waren toch al onopvallend genoeg? Toen vormde er zich in de hand van Lie een appel. Toen gooide hij deze naar Nocte toe. 'Hier,' Nocte ving deze op met een zweefbezwering. 'Alvast een bedankje.' Nocte bekeek de appel goed. Nee. Het was geen illussie. Het was een echte. Een echte rode appel. Nocte deed deze in een keer in zijn mond. Zijn hoofd tolde hierbij 360 graden. "Heeerliijjkk..hehehe" Zijn ogen werden even feller. Toen liet hij een boer in de vorm van een vlam in de vorm van een appel. "Maar waarom mij bedanken? Misschien wil ik het juist wel helemaal niet..en wie zegt dat het geen valstrik van je is? Ik kan ruiken aan je dat je niet de meest betrouwbaarste persoon bent..ach je zal wel de waarheid spreken..gezien je lijkt te weten wat de gevolgen zijn als dit toch niet zo was." Hij hield zijn hoofd weer scheef. Wat Lie hem dus vroeg was simpelweg, misbruik maken van zijn krachten om zo een aantal mensen in de gaten te kunnen houden. "Maar, voordat ik antwoord geef op je vraag, mag ik allereerst weten wie ik moet bespieden?" Hij vond het opzich geen probleem om mensen te bespieden. Dit had hij immers ook gedaan toen hij nog op Shadra woonde. Maar echter..sommige mensen..waren zelfs voor hem gevaarlijk om te bespieden. Zelfs voor een 900 jaar oude demoon. "Want er zijn sommige mensen... Waar zelfs ik bang voor ben..HIHIHIHI...HAHAHAHAHAHA" Zijn hoofd tolde als een gek terwijl hij lachte. Toen, zette hij zelf zijn hoofd weer stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILE
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimedo nov 29 2012, 19:57

Oke, misschien moest hij het toegeven, hij was geen fan van deze demoon. Zeker niet als zijn hoofd driehonderdzestig graden draaide. "Heeerliijjkk..hehehe" Zijn ogen werden even feller. Lie smaalde, en knikte hem vriendelijk toe, terwijl hij lichtelijk onderuit gezakt ging zitten met zijn benen over elkaar. "Maar waarom mij bedanken? Misschien wil ik het juist wel helemaal niet..en wie zegt dat het geen valstrik van je is? Ik kan ruiken aan je dat je niet de meest betrouwbaarste persoon bent..ach je zal wel de waarheid spreken..gezien je lijkt te weten wat de gevolgen zijn als dit toch niet zo was." Hij hield zijn hoofd weer scheef. Lie glimlachte. 'Het is alvast een bedankje Nocte, omdat je überhaupt naar me luistert. En ja, ik ben dan niet de meest betrouwbare persoon maar ik kom wel al mijn beloftes na.' Lie grijnsde. "Maar, voordat ik antwoord geef op je vraag, mag ik allereerst weten wie ik moet bespieden?" Lie aarzelde even, zijn vingers tikten ritmisch op de stoel. Terwijl hij even op de binnenkant van zijn wang kauwde. "Want er zijn sommige mensen... Waar zelfs ik bang voor ben..HIHIHIHI...HAHAHAHAHAHA" Het hoofd tolde todat hij hem weer recht zette. 'Laten we beginnen met Savador, ik en mijn raven kunnen de rest wel aan, toevallig heb ik ook mijn goede kanten. Want wist je namelijk dat je net alles tegen mijn kloon hebt gezegd?' Deze zin klonk uit de schaduwen achter Nocte. Lie op zijn stoel bleef onbeweeglijk zitten. Alleen kwam er nu ook een Lie achter Nocte vandaan. Hij grijnsde, en de Lie op de stoel verdween.'You see?' Hij liep om Nocte heen naar de Whisky en schonk zichzelf nog een keer in en dronk het rustig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimedi dec 04 2012, 02:21

Nocte moest even in gedachten lachen over wat Lie net had gezegd. Hij was niet de meest betrouwbare persoon, maar toch kwam hij al zijn beloftes na? Dat stond gelijk aan een hongerige kat die tegen een muis zei dat hij deze echt niet ging opeten, terwijl je duidelijk zag dat hij honger had. 'Laten we beginnen met Savador, ik en mijn raven kunnen de rest wel aan, toevallig heb ik ook mijn goede kanten. Want wist je namelijk dat je net alles tegen mijn kloon hebt gezegd?' De laatste zin kwam achter Nocte vandaan. Eventjes lichtte zijn ogen fel op, om daarna achterom te kijken en een tweede Lie te zien. Toen hij weer naar de Lie op de stoel wou kijken, zag hij dat deze verdwenen was. Hij keek alleen maar toe hoe de echte Lie ging zitten, en van de wiskey dronk die eerst door zijn kloon was gedronken. Er was zelfs een klein beetje uit zag Nocte. Nocte hield even zijn hoofd scheef. Zijn ogen vlamden weer even op. Toen drong het tot hem door dat nu de echte Lie voor he zat. "Ik moet zeggen Lie...Ik ben onder de indruk. Ik dacht eerlijk gezegd al dat ik een lichte tweede geur rook. Echter, bleek die lichte geur juist van je kloon af te komen..Maar, nogmaals, ik ben onder de indruk van het feit dat je een 900 jarige demoon die toch wel behoorlijk wat kennis heeft van de duistere krachten, in de maling hebt kunnen nemen..hehehehe" Hij liet zijn licht naast zich zweven om zo een paar keer te kunnen klappen in zijn handen. "Maar nu, om even terug te komen op je voorstel...Het is voor mij maar een kleine moeite om in Savador's kantoor te komen." OP zijn nachtelijke tochten door SSA, had hij inderdaad al een paar keer het kantoor van Savador een bezoekje gebracht. Dit, simpelweg om te kijken hoe sterk nou eigenlijk zijn magie was. Als snel was duidelijk gebleken, dat de barrières die Savador had opgezet om zijn kantoor te beschermen tegen indringers, enkel voor leerlingen en leraren bedoeld waren. Hij kon zich namelijk goed voorstellen dat deze een zeer grote moeite zouden hebben met het doorbreken van deze spreuken. Echter, was het voor Nocte slechts een kleine moeite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILE
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimewo dec 05 2012, 10:23

Het moest even tot Nocte doordringen dat Lie nu echt voor hem stond, dit deed hem smalen. Hij had een demoon van negenhonderd jaar oud voor de gek gehouden, was hij daar trots op? Nee, absoluut niet, het was gewoon het zoveelste geintje dat hij had uitgehaald. "Ik moet zeggen Lie...Ik ben onder de indruk. Ik dacht eerlijk gezegd al dat ik een lichte tweede geur rook. Echter, bleek die lichte geur juist van je kloon af te komen..Maar, nogmaals, ik ben onder de indruk van het feit dat je een 900 jarige demoon die toch wel behoorlijk wat kennis heeft van de duistere krachten, in de maling hebt kunnen nemen..hehehehe" Hij liet zijn licht naast zich zweven om zo een paar keer te kunnen klappen in zijn handen. Lie glimlachte, en maakte een soort korte buiging alsof hij net een show had gegeven. "Maar nu, om even terug te komen op je voorstel...Het is voor mij maar een kleine moeite om in Savador's kantoor te komen." Lie's glimlach werd breder. 'Mijn dank is groot Nocte, en als je wil kan ik jou ook de magie van het klonen leren.' Antwoordde hij vriendelijk. Vervolgens wendde hij zich tot de kisten met appels, met zijn handen maakte hij een strak gebaar en de appels werden echt. 'Zoals gezegd en belooft, je appels.' Sprak hij. De glimlach bleef op zijn gezicht plakken. Tot nu toe liep alles op rolletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitimevr dec 14 2012, 20:36

'Mijn dank is groot Nocte, en als je wil kan ik jou ook de magie van het klonen leren.' Nocte hield zijn hoofd weer scheef. Waarom zou hij iets moeten leren van een mens? Hij hoefde niet zo zeer zichzelf te kunnen klonen om zijn daden te voltooien. Daar kwam bij, er zat al zoveel opgeslagen in zijn 900 jaar oude brein, dat hij het bewijze van spreke volgend jaar weer vergeten zou zijn. Een jaar is toch lang zal je zeggen? Niet voor een 900 jaar oude demoon. Nee, voor Nocte voelde iedere dag als een seconde aan. Iedere week als een minuut. Iedere maand als een uur. Ieder jaar als een dag. Nee, Nocte wist niet meer het verschil tussen dien. Dat krijg je met de jaren.. 'Zoals gezegd en belooft, je appels.' Toen werden de appels echt. Nocte kon dat ruiken. Over de geur van Lie. "HIHIHIHIHIHAHAHAHAHEHEHEHEHEHE" Nocte dook in de appels, en begon deze allemaal 1 voor 1 op te eten, terwijl hij zong: "Appels..appels...wat hou ik toch van appels.." Het eufonische gevoel dat door de demoon heen ging, was niet te beschrijven. Hij had zijn hemel op aarde gevonden..Voor Nocte's begrippen zijn hel. Toen alle appels na een paar minuten al op waren, en er kleine schroeiplekjes in de grond waren te zien van de vonken die zijn kwijl soms mee had gegeven, keek hij weer naar Lie. De blik in zijn ogen was veranderd. "Nu, om even op je verzoekje terug te komen..hehehehe..Ik ben bang dat ik dit helaas moet afslaan. Ik heb immers gekregen van je wat ik verlangde. Ik mag dan wel een gekke demoon zijn...Maar ik blijf loyaal aan mijn meester..of hij er nou wel is of niet...HEHEHEHEHE...Ik kon je gedachtes al ruiken vanaf het moment dat je deze binnenplaats betrad. Je wilt de macht hebben in Kovomaka niet?" Zijn lach weerkaatste tegen de muren van de binnen plaats. Nocte was niet van plan het aan Savador zelf te vertellen. Deze nam hem toch niet serieus, dat wist hij nu wel inmiddels. Nocte had zijn deel van de belofte opgehaald. Nu was de rest niets meer waard voor hem. Hij had immers nooit gezegd dat hij zich aan zijn belofte zou houden. Dus eigenlijk had hij niets fout gedaan in deze situatie. De stoel en de wiskey waren verdwenen als sneeuw voor de zon. "Lie Laufeyson...verdwijn van deze plek...anders vrees ik dat je het licht van deze wereld niet meer zou kunnen aanschouwen.." De binnenplaats leek weer donkerder te worden, en de schaduwen leken vanaf de muren te komen. Ondertussen waren Nocte's ogen fel opgelicht, en verscheen zijn viool in zijn handen, terwijl hij met een waanzinnige grijns naar Lie keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA PROFILE
Crows, Pumpkins and Appels || Lie UTL8oxA MAGICIAN

Crows, Pumpkins and Appels || Lie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crows, Pumpkins and Appels || Lie   Crows, Pumpkins and Appels || Lie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Crows, Pumpkins and Appels || Lie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Crows and feathers. [Kid]
» Letters from the Crows [Swain's brieven]
» Three black crows...and a little duckling || Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-