PortalIndexMeet Yoshi Denzu HpD5UwnMeet Yoshi Denzu 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Meet Yoshi Denzu

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yosh
.
.
Yosh

Meet Yoshi Denzu UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 167
Meet Yoshi Denzu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: I can see the Light!
Klas: Master Kana
Partner: Can you eat that?

Meet Yoshi Denzu Empty
BerichtOnderwerp: Meet Yoshi Denzu   Meet Yoshi Denzu Icon_minitimeza nov 10 2012, 15:25

Meet Yoshi Denzu Tumblr_m9bbk1pIZg1qhquzwo1_1280

Name: Yosh Denzu (say: Djosj Denzoe)
Gender: Male
Age: 16
Magic: Light
Planet: Nova

About Yoshi:
Op het eerste gezicht is Yosh de definitie van schattig en innocent. Hij is altijd erg beschermd door zijn ouders en weet dus eigenlijk niet zo veel over de wereld waar hij in leeft. Hij is daarom ook best naïef en kan een beetje dommig overkomen, maar hij heeft zijn hart op de goede plek en is erg zorgzaam. Hij is naar deze school gekomen omdat zijn ouders toch eindelijk inzagen dat hij iets té onwetend is.
Toch heeft het ook een voordeel; Yosh maakt snel vrienden en is opzich niet zo heel verlegen. Hij schaamt zich niet snel.
Yoshi houd echt heel veel - of té erg, volgens zijn broer en zus - van watermeloenen en lolly's. En dan vooral gecombineerd. Eigenlijk heeft hij altijd honger en lust alles.
Hij is altijd vrolijk en bijna niet kwaad te krijgen.

About Yoshi's style and looks:
Yosh draagt vooral een beetje casual kleding. Gewone effen shirtjes met een vest of trui en een simpele jeans. En in de winter zijn leger groene jas met nep-bont kraag. Hij is echt verliefd op die jas. Qua schoenen; vooral Timberland-achtige schoenen.
Verder heeft Yosh een beetje halflang haar. Het zit altijd een beetje warrig, maar het staat hem wel. Een pluk hangt meestal over zijn neus heen.
Yosh is niet super lang, maar ook zeker niet kort. Zijn zusje zei wel eens dat ie de perfecte lengte had voor een meisje, maar dat ziet hij zelf echt niet zo. Hij zou liever ietsje korter zijn.

About Yoshi's family:
Yosh heeft een grote familie met veel tantes, ooms, neven, nichten, achterneven en nichten, grootouders, overgrootouders, etc. Daarom gaan we alleen in op het gezin. Hij heeft natuurlijk twee ouders: George en Ella. Hij heeft een oudere Broer: Jaymie, en een jonger zusje: Lottie (Charlottia). En hij heeft een hond: Ayu, maar die is van het hele gezin en woont dus bij de rest van het gezin.

That's Yoshi, but I'm sure I'll add more facts about him soon c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Meet Yoshi Denzu UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Meet Yoshi Denzu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Meet Yoshi Denzu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet Yoshi Denzu   Meet Yoshi Denzu Icon_minitimeza nov 10 2012, 17:58

''Yoshi houd echt heel veel - of té erg, volgens zijn broer en zus - van watermeloenen en lolly's. En dan vooral gecombineerd. Eigenlijk heeft hij altijd honger en lust alles.''
o_____o Hij wil een combinatie van zijn broer en zus, een watermeloen en een lolly..
Yeah, ik zie nu voor me dat hij een persoon nomt zoals Yoshi van Mario dat doet... en ze opeet... :smuch:
Weird mind is weird. Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Meet Yoshi Denzu

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Yoshi
» mornings || &Yoshi
» Eat and meet
» Meet, ja of nee?
» Meet me >D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Light Magicians-