PortalIndexmornings || &Yoshi HpD5Uwnmornings || &Yoshi 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 mornings || &Yoshi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Azure

Azure

mornings || &Yoshi UTL8oxA PROFILEPosts : 930
mornings || &Yoshi UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood // Dark
Klas: Norwood // Class President
Partner: I love you ♡

mornings || &Yoshi Empty
BerichtOnderwerp: mornings || &Yoshi   mornings || &Yoshi Icon_minitimeza nov 10 2012, 00:01

Haar vingers trippelden zachtjes over haar zij, volgden de curven die haar lichaam vormde. Bij haar heupen omhoog, dan bij haar middel omlaag, bij haar borst weer omhoog. Ze lag op haar zij, vanaf haar heupen onder de witte lakens, haar bovenlichaam vrij. Het was vroeg in de ochtend, een uur of zeven en om eerlijk te zijn lag ze er heerlijk. Het bed was warm, zonlicht kietelde haar blote huid en degene naast haar snurkte niet. Was wel eens anders geweest, als ze in een vreemd bed wakker werd. Nu was dit geen vreemd bed, dit was Yosh z'n bed. Ze kende hem pas sinds gisteren - sinds het feest gisteravond - en eigenlijk was hij haar type niet. Jonger dan zij, onschuldig, onwetend en eerlijk is eerlijk; een beetje té vrolijk. Schattig, dat ook. Ze wist hoe hij lag, ondanks dat ze met haar vrijwel geheel ontblote rug naar hem toe lag. Het zag er vreselijk lief uit en geef toe; je wil niet vrijen met iemand die je als "lief" ziet, toch? Dat is gewoon... Disturbing. Er was dan ook niets gebeurd. Je hoort het goed, helemaal niets.
Voor zover ze zich kon herinneren was ze met hem aan de praat geraakt en had ze na drie pogingen haar flirtneigingen stop gezet. Ze had geen zin gehad om een andere jongen te vinden, dus was ze maar met hem blijven praten. Ze waren uiteindelijk in zijn bed geëindigd, maar niet zoals Azure normaal eindigde - in een warme rommel van lichaamsdelen en lakens - maar heel onschuldig. Ze was gewoon bij hem in bed gekropen omdat ze moe was - te moe om terug te gaan. Naast haar herinneringen was er overigens ook nog de aanwijzing dat ze zowel haar roodzijden beha als haar roodzijden onderbroek nog aanhad, dus dat er onmogelijk iets gebeurd kón zijn - dan zouden die twee uit zijn geweest. Nee, ze had vannacht gewoon bij iemand geslapen en niet met iemand. Vernieuwende ervaring, goed voor de nachtrust en echt; zó erg was ze nu ook weer niet. Het gebeurde wel vaker dat er niets gebeurde maar dat ze wel ergens anders wakker werd. Het gebeurde niet vaak, maar het gebeurde. De afgelopen tijd gewoon niet.
Haar vormen verveelden haar na een minuut of zeven echter wel; ze kende haar lichaam, dus veel leuks was er niet aan. Ze draaide zich om, naar Yosh toe. Hij keek schattig, lief. Of dat vond Azure, want slapende gezichten waren nu eenmaal moeilijk te lezen. Zij vond het in ieder geval erg lief. Niet iemand waarmee ze zou spelen en dan zou laten vallen, iemand die ze kende en daarmee hield het op. Op het feit na dat het nu leek alsof er iets was gebeurd. Iets wat niet gebeurd was. Loom draaide ze zich weer om, sloeg ze de lakens van haar benen, schoof haar benen opzij en ging op de rand van het bed zitten. Haar rode ogen scanden haar uiterlijk in de spiegel. Geen uitgelopen make-up - helemaal geen make-up zelfs - geen wallen en mán, ze zag er geweldig uit. Vond ze wel vaker van zichzelf - geen probleem, toch?
Ze stond op, graaide een overhemd uit de kast - macht der gewoonte, ze had meer mannenoverhemden dan eigen shirts - en trok het over haar ondergoed aan. Ze knoopte het echter niet dicht, ging op Yosh' kant van het bed zitten en schudde zachtjes aan zijn schouder. 'Wakker worden, schone slaapster.' fluisterde ze hees, haar stem niet helemaal gepast voor de situatie. Sja, ze was gewend alleen te fluisteren op een toon die iemand het hoofd op hol bracht, dus eerlijk is eerlijk; wat kon ze eraan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosh
.
.
Yosh

mornings || &Yoshi UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 167
mornings || &Yoshi UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: I can see the Light!
Klas: Master Kana
Partner: Can you eat that?

mornings || &Yoshi Empty
BerichtOnderwerp: Re: mornings || &Yoshi   mornings || &Yoshi Icon_minitimeza nov 10 2012, 14:46

Yosh werd uit zijn geweldige droom over lolly's met watermeloen smaak getrokken door een stem die zacht fluisterde dat hij wakker moest worden. Hij kreunde chagrijnig en trok de deken over zijn hoofd. Toen pas besefte hij dat hij niet thuis was maar op zijn nieuwe school, en dat hij niet zijn jongere zusje Lottie was die hem wakker maakte maar iemand anders. Verbaasd haalde hij zijn hoofd weer onder de deken vandaan en keek naar de gene die hem dus wel had wakker gemaakt. Ik knipperde slaperig met zijn ogen en probeerde helder te denken. Het meisje voor hem... Azure! Natuurlijk, het meisje wat hij gisteren had ontmoet op zijn ontdekkingstocht. Hij was ergens op een feest beland. 'Goeie morgen, Azure! Lekker geslapen?' vroeg hij met een brede glimlach. Hij wreef in mijn ogen. Een kleine gaap ontsnapte uit zijn mond. 'Oepsie' giechelde hij. Verlegen richtte hij zijn zwart-grijze ogen weer op Azure, die een overhemd van hem aanhad. Eentje die hij had gekregen van zijn moeder maar nooit droeg. Hij droeg eigenlijk nooit dat soort kleren...
Hij sloeg de dekens van zich af en sloeg zijn benen over de rand van het bed. 'Je heb mijn dinges niet goed dichtgemaakt! Straks krijg je het nog koud.' sprak hij bezorgd en begon alle knoopjes zorgvuldig dicht te maken. 'Zo, maar het is nog steeds koud. Misschien kun je beter wat kleren gaan halen. Ik wil niet dat je ziek word!' zei hij toen hij klaar was. Hij stond op en liep in zijn pyjama met teddy beertjes erop naar zijn spiegel en checkte zijn uiterlijk. Eigenlijk was de pyjama iets te groot. De mouwen hingen een beetje over zijn handen en de broek zakte de hele tijd af. Hij struikelde ook de hele tijd bijna over de pijpen, die tot aan zijn tenen kwamen. Maar hij gaf er niet om.
Hij haalde toen een hand door zijn warrige plukken, waarvan sommigen tot net over zijn schouder kwamen. Een van de plukken aan de voorkant hing op zijn neus. Yosh probeerde hem omhoog te blazen, maar het hielp niet echt, dus hij draaide zich weer om naar Azure. 'Ik droomde over Lolly's met watermeloen smaak! Nu heb ik honger!' Hij giechelde zachtjes.

[Omfg, ik heb nog nooit een jongens acc'je gehad, besef ik net XD Nu issie wel een beetje een meisje, maar ja. Hij's cute]
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure

mornings || &Yoshi UTL8oxA PROFILEPosts : 930
mornings || &Yoshi UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood // Dark
Klas: Norwood // Class President
Partner: I love you ♡

mornings || &Yoshi Empty
BerichtOnderwerp: Re: mornings || &Yoshi   mornings || &Yoshi Icon_minitimema nov 12 2012, 19:18

De Novaanse etage was statig, licht en elegant. Elegant en statig kon ze hebben, maar het licht was haar iets te veel op een vroege ochtend. De heldergele gordijnen hingen halfopen en de zon priemde haar lichtstralen vaak recht in de ogen van de slapende mensen. Als Novaan had je daar of geen last van, of je was eraan gewend, maar de door en door Grenaanse Azure had best wel een hekel aan dat licht gekregen, de paar keer dat ze de nacht op deze etage had doorgebracht. Ja, dat had ze al meerdere keren gedaan. Vaak omdat ze óf te moe óf te dronken was om terug te komen, een keer of twee ook omdat het bed na… activiteiten te lekker lag om meteen terug te keren naar haar eigen etage. Ja, je kon er problemen om krijgen – zeker omdat ze op de jongensafdeling sliep – maar Azure wist wel hoe problemen te vermijden. Meestal schoof ze het op de ander af. Ja, zo egoïstisch kon ze zijn. Jammer voor die ander, ze had geen last van haar geweten.
Yosh begon wakker te worden – nee, Yoshi. Zo zou ze hem in gedachten noemen, was makkelijker. Ja, de jongedame had Mario in haar jongere levensjaren wel eens gespeeld. Het was onmogelijk om die referentie niet te maken, voor haar in ieder geval. Goed, als hij het niet wist zou het hem ook niet kwetsen, toch? Ze zou hem gewoon Yosh noemen. In haar hoofd Yoshi. Terug naar iets wat relevant was, hij werd wakker. Dat was een goed teken, want dat betekende dat ze zich niet zou hoeven vervelen terwijl de ander nog sliep. Dat waren vaak de vreselijkste uren. Hij groette haar verrassend vrolijk voor iemand die net wakker was gemaakt uit een schijnbaar best diepe slaap. ‘Goedemorgen Yosh,’ glimlachte ze, waarna ze een pluk haar achter haar oor veegde. Old habits die hard, haar onbewust best verleidelijke bewegingen waren daar het bewijs van. Ze had er geen bedoeling mee, het gebeurde gewoon. De kleine beweginkjes waren automatismen geworden.
Hij was zo, zo onschuldig. Normaal irriteerde dat haar, maar ze was te moe om te reageren en vond het ergens wel schattig. Bang dat ze verkouden zou worden – je werd niet eens echt ziek van de kou. Het was een lief gebaar en dat kon ze waarderen. ‘Dankjewel, Yosh. Is het trouwens erg dat ik een overhemd van jou heb gepakt? Mijn jurk is namelijk zo lastig aantrekken.’ Ze gebaarde naar het korte, zwarte jurkje wat ze gisteren had gedragen, wat met een rits op de achterkant dichtging en behoorlijk strak zat. Niet iets wat ze in ochtenden wilde dragen, zeker niet op dit soort ochtenden.
Ze giechelde om zijn opmerkingen. Hij was zo schattig, onwetend, gewoon zo vrolijk. Totaal anders dan degene waar ze normaal naast wakker werd – goed, zo vaak hadden zij en Nezumi nog niet van hun afspraken geprofiteerd, maar ze was een paar keer naast hem wakker geworden en die ochtenden waren totaal anders. Veel vermoeiender ook. Yosh was zo luchtig, zo lichthartig, dat ze er automatisch in meeging. ‘Watermeloen… Lolly’s? Nog nooit van gehoord, sorry.’ lachte ze, ‘Maar ik weet zeker dat we wel iets anders weten te vinden. Broodjes, of thee. Of heb je iets van fruit? Misschien hebben ze zelfs wel watermeloen. Hoewel ik betwijfel of ze lolly’s hebben.’ Ze stond op, grijnsde naar Yosh en stak haar hand uit. ‘Kom op, ik weet de weg hier niet. Laat me die eens zien.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosh
.
.
Yosh

mornings || &Yoshi UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
Posts : 167
mornings || &Yoshi UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: I can see the Light!
Klas: Master Kana
Partner: Can you eat that?

mornings || &Yoshi Empty
BerichtOnderwerp: Re: mornings || &Yoshi   mornings || &Yoshi Icon_minitimedo nov 15 2012, 21:57

‘Dankjewel, Yosh. Is het trouwens erg dat ik een overhemd van jou heb gepakt? Mijn jurk is namelijk zo lastig aantrekken.’ zei Azure, nadat Yosh het overhemd dicht haar gedaan tot aan het aller bovenste knoopje. 'Oh, nee! Helemaal niet! Ik draag hem eigenlijk nooit.' hij glimlachte lief naar haar en hij stond op en liep naar de spiegel. Hij bekeek zijn spiegelbeeld even. Snel haalde hij een hand door zijn lokken om ze wat in model te laten zitten, veel klitten zaten er toch nooit in bij hem. 'Ik droomde over Lolly's met watermeloen smaak! Nu heb ik honger!' giechelde hij terwijl hij zich omdraaide naar Azure. ‘Watermeloen… Lolly’s? Nog nooit van gehoord, sorry.’ Lachte ze en Yosh keek haar meelevend aan. 'Echt niet? Wat erg voor je!' mompelde hij zachtjes. ‘Maar ik weet zeker dat we wel iets anders weten te vinden. Broodjes, of thee. Of heb je iets van fruit? Misschien hebben ze zelfs wel watermeloen. Hoewel ik betwijfel of ze lolly’s hebben.’ Hij lachte breed naar haar en knikte. 'Yummie!' giechelde hij vrolijk. ‘Kom op, ik weet de weg hier niet. Laat me die eens zien.’ Yoshi pakte gelijk Azures hand en trok haar mee de gang op en dan de hele weg naar de eetzaal. Het eten stond al klaar en zijn maag begon nog harder te knorren dan normaal. Eigenlijk had Yosh altijd honger. 'Wat wil jij? Dames gaan voor!' glimlachte hij naar Azure en maakte een soort sierlijk gebaar naar het eten, maar het zag er een beetje onhandig uit. 'Ik zou de broodjes nemen! Die zijn meestal nog warm. En dan met wat fruit er bij... Hier perzik of zo iets. Tropisch fruit is altijd lekker. Behalve als het ananas is, dat is niet lekker. En wat wil je op het broodje. Als je dat neemt? Ik zou de aardbeien jam nemen...' ratelde hij in een poging een beetje als een expert over te komen. Hij was wel een echte expert op gebied van eten, maar smaken verschillen. Intussen liet hij de hand van Azure los en liep langs het uitgestalde voedsel, opzoek naar het aller belangrijkste: Watermeloen. Hij kon het alleen in eerste instantie niet vinden. Dus hij liep nog een keer al het eten langs - en pikte een broodje mee. En toen vond hij het. 'YES!' riep hij hard en pakte gelijk vijf stukken en lade het op een bordje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



mornings || &Yoshi UTL8oxA PROFILE
mornings || &Yoshi UTL8oxA MAGICIAN

mornings || &Yoshi Empty
BerichtOnderwerp: Re: mornings || &Yoshi   mornings || &Yoshi Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

mornings || &Yoshi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Yoshi
» Meet Yoshi Denzu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VI - Light Magicians Dormitory-