PortalIndexThe sun will makes me happy||Voor iedereen open HpD5UwnThe sun will makes me happy||Voor iedereen open 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The sun will makes me happy||Voor iedereen open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amilia
.
.
Amilia

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimewo nov 07 2012, 19:47

Alois was rustig op het grasveldje aan het zitten.naar een paar maand was hij weer terug gekomen om te kijken of iemand hem nog zou gefeliciteren omdat hij 5 november jarig was.hij keek om zich heen en zag de mensen druk praten.net alsof er iets belangerijks aan de hand was waar hij niets van wist.hij zuchte en keek naar de lucht.de wolken waren een beetje grijs maar ze hadden mooie vormen zoals alois altijd naar de wolken keek zag hij er wel iets in.hij hoorde de vogels fluiten en soms hoorde je een kat miauwe.de wind ruisend door de grasprietjes en de bomen.alois stond op een begon een beetje te lopen.al snel ging hij weer zitten omdat hij snel moe werd.hij wachte tot er iemand kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet
.
.
Juliet

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEPosts : 85
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light magic
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimedo nov 08 2012, 17:39

Er waren een paar grijze wolken aan de lucht maar de zon scheen helder. Het Favoriete weer van Juliet. Juliet huppelde buiten de school om zoals gewoonlijk rond te kijken hoe het buiten was. Ze was al op veel plekken geweest, het duistere bos bijvoorbeeld. Daar had ze de stagiar earth ontmoet. Het was een vriendelijke vrouw. Juliet huppelde naar het grasveld. Er waren al veel mensen zelf een paar kleine diertjes zoals vogels. Het warme weer en het gefluit van vogels zorgde ervoor dat het bijna lente leek. Maar helaas, dat was niet zo. Het was nog steeds herfst en bijna winter. Juliet keek rond toen ze ongeveer in het midden van het grasveld was en ging ien zitten. Als een zonnebloem richte ze haar gezicht naar de zon. En voelde de warme zonnestralen. Zo kon Juliet wel eeuwig zitten, maar om de tien seconde ging er een grijze wolk voorbij de zon waardoor Juliet verbaast omhoog keek en zuchte.

-m'n volgende bericht wordt langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimedo nov 08 2012, 18:59

een grijze wolk ging voor de zon en alois keen alweer snel naar beneden.hij wou neit dat het ging regenen en zag dat een meisje net zo verbaast was al hij.hij sontd op en liep langzaam naar haar toen. ze had licht rozig haar en ze zag er erg schattig uit.hij glimlachte.hij dacht aan zijn vriendin taiga die al een tijdje zomaar weg was en dan weer verscheen.hij zuchte en ging naast het meisje zitten.Goededag ik ben alois trancy,raar weer is het vandaag he?hij keek naar de grote wolk die nog steeds voor de zon stond en pakte alvast zijn paraplu uit zijn tas.hij zuchte eventjes en keek naar het meisje die nog steeds naar de wolken zat te kijken.zijn glimlach verdween heel eventjes en hij zuchte nog meer.hij was bang dat ze niet op hem zou reageren en ging toen maar een boek lezen.

(het is niet erg als je kort schrijft dat doe ik soms ook.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimedo nov 08 2012, 21:21

(mind if I join?)

Het was niet zo'n fantastisch weer, een bewolkte dag. Eigenlijk niet echt een dag waardat Reno normaal buiten zou komen, maar hij had zichzelf voorgenomen om toch maar eens naar buiten te gaan. Een sociaal leven, dat had hij nodig. Sinds hij weg was van zijn thuisplaneet verveelde hij zich steendood, er was hier niets boeiend te beleven. Hij nam zijn favoriet wapen vast en klapte het dicht zodat het net in zijn broekzak paste. Ja het zou aangenaam worden vandaag, hij zou sociaal wezen na dit ene sigaretje. Hij stak deze op terwijl hij op het raamkozijn ging zitten en de raam openzette zodat de rook zijn kamer verliet. Niemand zou ooit merken dat hij had gerookt. Je kon wel zeggen dat hij lichtelijk verslaafd was, hij had er minstens eentje per dag nodig. De rook inhaleerde hij en blies deze met kringetjes uit. Hij had deze week al eerder een meid gehad die een boef had vermoord, maar zelfs dat was te saai voor hem, er moest drama zijn. Meestal zorgde hij er zelf wel voor maar nee iedereen leek hem te mijden, vast omdat hij wat apart was. De tekens onder zijn ogen waren tatoeages iets wat typisch was aan de maffia waar hij in had gezeten. Na een tijdje nadenken had hij zijn sigaret opgerookt en doofde hij deze met zijn vingers die van water werden. Hij smeet de peuk naar beneden en stond dan op om een wandeling te maken naar het grasveld. Het was wat opgeklaard, wat wolken en zon, mooi zo. Een grijns verscheen op Reno's gezicht en hij wandelde verder naar buiten, de wereld in. Het duurde een tijdje voor hij arriveerde op het grasveld. Maar zodra hij er was zag hij hoe twee mensen met elkaar aan het praten waren, misschien kon hij zich erbij voegen. Meteen ging hij nonchalant naast de jongen zitten en begroette hij de twee "Hallo beiden" zei hij met een lichte glimlach terwijl hij zich daarna bijna meteen voorstelde "Reno is de naam" Hij keek beiden met een glimlach aan en dan haast meteen trok het boek dat de jongen aan het lezen was zijn aandacht voor een aantal luttele seconden. Maar dan keek hij weer naar de lucht. Hij was nogal, snel afgeleid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimevr nov 09 2012, 14:36

vanaf zijn boek zag alois dat er een jongen bij kwam zitten en zich netjes voorstelde.hij zag ook dat de jongen snel afgeleid werd.alois legde zijn boek weg en begon zich ook maar voortestellen."Goeddedag ik ben alois trancy."hij keek toen ook maar naar de wolken.de wolk hing nog steeds voor de zon maar alois maakte er maar geen probleem van dat dat gebuerde.hij zuchte.waarschijnlijk hadden allebei de mensen niks te zeggen meer dus hij wist eigelijk zwlf ook neit meer wat hij kon zeggen.


(srry voor het korte bericht)
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet
.
.
Juliet

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEPosts : 85
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light magic
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimevr nov 09 2012, 17:38

de wind blies ontspannend door de haren van Juliet. ''Goededag ik ben alois trancy,raar weer is het vandaag he?'' Zei iemand die Alois bleek te heten. Verbaast keek Juliet om. Waarom zou iemand ineens met haat willen praten? Niet dat Juliet het erg vondt want ze hielt wel van gezelige gesprekken, en wilde al een poos nieuwe vrienden opzoeken. Juliet glimlachte vrolijk. ''O, aangenaam kennis te maken, ik ben Juliet'' zei Juliet. Alois had inderdaad gelijk, het leek aslof het elk moment kon gaan regenen maar de zon scheen nog helder en de wind blies eigenlijk ook haast niet. Alois pakte een paraplu uit z'n tas want hij dacht waarschijnlijk dat het zou regenen. Maar Juliet wist dat het nog wel een tijdje droog zou blijven tenzij het ineens hard ging waaien maar dat zou Juliet niet zien aankomen. Even keek ze naar Alois die een boek zat te lezen. Misschien vondt hij Juliet toch niet zo aardig als hij dacht toen hij op haar af liep. "Hallo beiden Reno is de naam" Hoorde Juliet opeens. Juliet keek langs Alois en glimlachte. Het begon hier steeds drukker en gezelliger te worden. ''Hallo, ik ben Juliet'' Zei Juliet, dat was de tweede keer dat ze zichzelf had voorgesteld. Beide jongens leken te denken dat het gesprek voorbij was maar Juliet was daar niet mee eens. ''Wat brengt jullie hier?'' zei Juliet en keek met een vriendelijke blik naar Alois en Reno.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimevr nov 09 2012, 17:52

De wind zorgde voor een aangename bries, dus dat was al zeker aangenaam aan dit weer. Maar ook vond Reno het gezellig dat de zon nog een scheen na al die dagen. Het was zeldzaam geworden, maar dat was vast omdat het binnenkort winter zou worden. Ja dat was het vast. Een grijns verscheen op Reno's gezicht en hij wandelde verder naar buiten, de wereld in. Het duurde een tijdje voor hij arriveerde op het grasveld. Maar zodra hij er was zag hij hoe twee mensen met elkaar aan het praten waren, misschien kon hij zich erbij voegen. Meteen ging hij nonchalant naast de jongen zitten en begroette hij de twee "Hallo beiden" zei hij met een lichte glimlach terwijl hij zich daarna bijna meteen voorstelde "Reno is de naam" Hij keek beiden met een glimlach aan en dan haast meteen trok het boek dat de jongen aan het lezen was zijn aandacht voor een aantal luttele seconden. Maar dan keek hij weer naar de lucht. Hij was nogal, snel afgeleid. Dat kwam vast door zijn ADHD, hij kon er moeilijk zijn aandacht bij houden. Maar al snel begon de jongen die zich voorstelde als Alois. Een grijns verscheen op zijn gezicht "Aangenaam Alois" Ja hij was blij dat er tenminste een aantal mensen toch tegen hem wilden praten, ook al was hij wat anders. Veel mensen van zijn klas meden hem als de pest omdat hij altijd afgeleid was door iets pietluttig. ''Hallo, ik ben Juliet'' zei het meisje en Reno richtte zijn blik naar Juliet en glimlachte "Aangenaam beaamde hij en dan meteen vroeg ze iets anders: ''Wat brengt jullie hier?'' Hier moest hij toch eventjes over nadenken. Waarom was hij hier? Bedoelde ze hiermee waarom hij hier op SSA zat? Of gewoon wat hij hier kwam doen? Hij gokte op het laatste en antwoordde al snel: "Ik kwam eigenlijk gewoon mensen zoeken die wel met me willen praten en me een kans geven." zei hij, wat eigenlijk de waarheid was. Sommigen hadden al gehoord dat hij in de maffia had gezeten en zo'n shady figuur leek. Maar eigenlijk was hij best een vriendelijk persoon, dat vond hij zelf immers toch, buiten dat hij soms op gevaar kickte en dit soms ook wel degelijk uitlokte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimevr nov 09 2012, 22:00

Opeens hoorde alois de jongen en het meisje praten.hij had de vraag duidelijk gehoord en was eerst zo diep in gedachte geweest dat het nu past tot hem door dringde.
ëeehm...eigelijk kom ik hier heel vaak op het graveld om gwn rond te lopen en van de zon te genieten"hij glimlachte er klein bij.hij keek weer naar de wolk die nog steeds voor de wolk hangde."Weet je nu de wolk zo voor de zon hangt is het hier best wel droevig..ik bedoel je hoort de vogels neit meer fluiten en alles is zo stil'.weer glimlachte alois.hij hield er van om met mensen te praten maar zijn wisselende emoties zorgde er wel is voor dat het gesprek heel anders ging dan de meeste verwachte.Hij keek weer weg van de zon en begon de jongen is goed te bekijken.Hij had rood haar en leek wel een beetje op freddie maar dan een ruigere vorm.alois dacht na.hij zal best wel is iets verkeerd hebben gedaan maar jha..alois had geen zin om weer gedachte te gaan lezen ook al hoorde hij iedereens gedachte de hle tijd en begon het wel vervelend te worden.Hannah zij huishoudhulpje had hem nooit geleerd hoe hij het echt moest beheren.hij zuchte.zijn butler claude zou zo wel komen en dan had hij het gedoe weer met dat hij zo rijk was en dan arrogant is enzo maar n tegen stelling is hij dat juist niet.hij wil best wat betalen hoor als iemand geld nood heeft daar heeft hij nooit problemen mee gehad.hij glimlachte weer."mijn gedachte dwalen snel af sorry daar voor".hij zg het meisje rustig zitten en vroeg zich af wat er allemaal in haar hoofd rond spookte tot dat hij werd afgeleid door dingen die er op het veld liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet
.
.
Juliet

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEPosts : 85
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light magic
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimema nov 12 2012, 15:08

Juliet realiseerde dat haar vraag misschien onduidelijk was maar voor dat ze wat kon zeggen kreeg ze al een andwoord. Haar vraag was dus duidelijk genoeg. "Ik kwam eigenlijk gewoon mensen zoeken die wel met me willen praten en me een kans geven." zei Reno. ''eeehm...eigelijk kom ik hier heel vaak op het graveld om gwn rond te lopen en van de zon te genieten, mijn gedachte dwalen snel af sorry daar voor" zei Alois. Juliet knikte en besloot ook maar de reden te vertellen waarom zij hier was. ''Ik kwam hier om te kijken hoe het hier uitzag op het grasveld. Ik ben hier namelijk nog niet zo lang. Dit is de eerste keer dat ik hier op het grasveld kwam'' zei Juliet en glimlachte. Misschien zou ze zich hier wel wat herrinderen van haar verleden. Dat hoopte ze dan maar.

- hoe krijgen jullie telkens van die lange berichten Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitimezo dec 16 2012, 10:53

Alois nlusiterde rustig naar juliet haar stem.ze was er blijkbaar nog niet zo lang op deze academy.alois wist meteen dat ze hier wel om een reden was.De meeste waren hun verleden kwijt of werden hier naar toe gebracht door hun verleden en gedachtens.het is een school voor magiers maar toch vroeg alois of er niet meer achter zat dan alleen dat de gene die een slecht verleden hebben plotseling over magiese krachten beschikken.hij was al op een onderzoek uitgeweest maar schiette daar niks mee op.alois bedacht zich dat zijn gedachten weer afdwaalde."eehm....leuk dat je nieuw bent,ik verwelkom je op deze school"hij glimlachte maar zijn gedachte dwaalde weer af.(denk)Die ene leuke meisje was al een tijdje niet op school geweest.alois had het gevoel dat ze een nieuwe jongen had gevonden en dat ze nu begon te twijfelen.alois wil het liefste niet tussen hun relatie zitten maar was toch echt smoor op haar.hij wist niet meer wat hij moest doen en wou het antwoord graag weten.vrijdag zou hij met zijn vriendclubje naar de film live of pie gaan en hij wou graag dat dat ene leuke meisje naast hem gaat zitten.alois beste vriendin was verliefd op een andere jongen en hij hoopte voor haar dat ze iets zouden kunnen krijgen. het liefst voor dat ze naar de film gaan.opeens schrok alois op van zijn eigen gedachte waneer hij een luide knal hoorde."aaah,what was dat" hij keek naar juliet of zij ook geschrokken was.


(heey juliet,met dat laaste deel van de topic waar alois denkt snap je hoop ik hoe erg ik in de war ben:( )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA PROFILE
The sun will makes me happy||Voor iedereen open UTL8oxA MAGICIAN

The sun will makes me happy||Voor iedereen open Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun will makes me happy||Voor iedereen open   The sun will makes me happy||Voor iedereen open Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The sun will makes me happy||Voor iedereen open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Water makes me always happy
» A voice that makes the day beautyfull [open]
» Ochtendroutine [OPEN VOOR IEDEREEN! :)]
» My dress! [Open voor iedereen]
» [Open voor iedereen!] The first foodfight of the year

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-