PortalIndexMy dress! [Open voor iedereen] HpD5UwnMy dress! [Open voor iedereen] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 My dress! [Open voor iedereen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tamani
.
.
avatar

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimewo jul 25 2012, 21:16

Serena Simone J stapte in haar duur wit jurkje de grote zaal binnen en nam haar lunch uit haar zijden tas. Het was een bosbessenyoghurtje en een sandwich met ham. Ze haalde diep adem en liep naar voor. Haar zachtleren witte hakken tikten op de tegels. Ze keek even naar links en zag enkele studenten praten. Ze zagen er zo simpel uit, sommigen in simpele jeans met een shirt en sneakers. Dat was niks voor Serena Simone J. Zij moest er altijd tiptop uitzien in de duurste jurken, rokken en topjes gecombineerd met hoge hakken uit het duurste materiaal. Plots voelde ze een harde bonk. Er botste iemand tegen haar. haar yoghurtpotje spatte open op haar dure witte jurk zodat er een grote paarse vlek op zat. "Kijk uit! Dit is een superdure jurk!" gilde ze.

[Open voor iedereen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEPosts : 84
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimewo jul 25 2012, 22:13

Freddy liep door de grote zaal. Zoals gewoonlijk glimlachte hij vrolijk en begroete hij iedereen die hij kende. Het was vandaag wel heel druk in de grote zaal. Freddy ging met z'n hand door z'n vuur rode haren en glimlachte naar een groepje mensen die vrolijk naar hem zwaaide. Natuurlijk was freddy zo ''slim'' om niet op te letten waar hij heen liep en botste tegen iemand aan. "Kijk uit! Dit is een superdure jurk!" Gilde een meisje. Freddy keek geschrokken naar de persoon waar hij tegen aan was gebotst. En grinnikte ongemakkelijk, natuurlijk was het niet z'n bedoeling om te lachen maar het gebeurde gewoon. Ongemakkelijk ging Freddy weer met z'n hand door z'n vuur rode haar. ''Het spijt me, ik lette niet op'' mompelde freddy en keek naar de grote paarse vlek in haar jurk. ''Het valt niet op, en het staat eigenlijk best wel mooi'' Mompelde freddy in de hoop dat hij mocht doorlopen. Eeen paar mensen grinnikte om Freddy z'n opmerking. Toch leek het meisje nog steeds niet blij. Freddy zuchte en keek teleurgesteld naar de grond. ''Ik moet je zeker betalen, zodat je een nieuwe jurk kan kopen?'' Mompelde Freddy teleurgesteld. Niet dat Freddy daar eigenlijk veel problemen mee zou meten hebben want z'n ouders waren behoorlijk rijk. Je kon het misschien niet aan hem zien maar hij leefde in een enorm huis met een enorme tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimewo jul 25 2012, 22:20

''Het spijt me, ik lette niet op'' zei de jongen die tegen haar botste. ''Het valt niet op, en het staat eigenlijk best wel mooi'' Serena Simone J snoof minachtend. De jongen keek teleurgesteld naar de grond en mompelde teleurgesteld: ''Ik moet je zeker betalen, zodat je een nieuwe jurk kan kopen?'' Serena Simone J sloeg haar armen over de vlek: "Het staat niet mooi." Ze zuchtte en keek naar de vlek die haar jurk had verpest. Ze had hem gekregen voor haar 17e verjaardag van haar moeder voor ook zij stierf. Verdrietig keek ze naar de vlek en ze zei verdrietig: "Als je ervoor zorgt dat de vlek eruit gaat, dan hoef je geen nieuwe te kopen. Deze jurk betekent best veel voor me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEPosts : 84
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimewo jul 25 2012, 22:34

Het meisje keek verdrietig naar de vlek op de jurk. Freddy keek even paniekerig rond, natuurlijk zou het een probleem zijn als ze gaan huilen. Freddy keek nog een keer goed rond, misschien was er iemand kon helpen, want Freddy had geen idee wat hij moest doen of zeggen. "Het staat niet mooi." zei het meisje en sloeg haar armen over de vlek. Freddy keek met medelijde in z'n ogen en zuchte. Toen keek hij nog een keer rond of er echt niemand was die kon helpen, of in ieder geval het meisje af kon leiden zodat Freddy kon vluchten. "Als je ervoor zorgt dat de vlek eruit gaat, dan hoef je geen nieuwe te kopen. Deze jurk betekent best veel voor me." Zei het meisje. Het kwam handig voor Freddy uit want hij had op dit moment eigenlijk ook geen geld bij zich. misschien 5 euro maar dat zou waarschijnlijk niet genoeg zijn. Hij wilde eigenlijk zeggen dat hij niet wist hoe hij kon helpen, maar Freddy knikte wild met z'n hoofd toen hij zag hoe zielig het meisje naar de vlek keek. ''Dat zal ik doen, maar alsjeblieft ga niet huilen.'' mompelde freddy en grinnikte ongemakkelijk. Als ze zou gaan huilen zat Freddy Flink in de problemen, want natuurlijk zou iedereen weten dat hij haar liet huilen. ''Ik wil je wel helpen door die vlek schoon te maken, maar ik weet niet hoe...'' freddy keek naar het gezicht van het meisje, ze leek echt verdrietig. Snel pakte hij een paar servetjes van iemand die vlakbij zat. ''Hier, alsjeblieft'' mompelde Freddy en keek naar het meisje of hij nu kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimewo jul 25 2012, 22:47

''Dat zal ik doen, maar alsjeblieft ga niet huilen.'' mompelde de jongen en grinnikte. ''Ik wil je wel helpen door die vlek schoon te maken, maar ik weet niet hoe...'' Freddy nam een paar servetjes van iemand naast hem. ''Hier, alsjeblieft'' Serena Simone J trok haar wenkbrauw op. "Ik ga niet huilen. Wie denk je wel dat je bent?" snauwde ze. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en keek de jongen minachtend aan. "Ja, eigenlijk, wie ben jij? Ik ben Serena Simone J Star." zei ze met een rustige stem en ze deed haar kin trots omhoog. Ze zuchtte. Deze jongen snapte er echt niks van, zo te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEPosts : 84
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimedo jul 26 2012, 12:02

Het meisje trok haar wenkbrauwen op. Ze was duidelijk niet tevreden met een paar servetjes. "Ik ga niet huilen. Wie denk je wel dat je bent?" snauwde ze. Freddy zuchte opgelucht, dan hoefde hij daar ook geen zorgen om te maken. Het zou erg slecht uitkomen als het meisje toch ging huilen, want dan kon hij niet zomaar weg lopen en dan zat hij hier nog wel een poosje. Nee dag had Freddy geen behoefte aan. Het meisje kneep haar ogen tot speetjes en keek Freddy minachtig aan. Freddy keek met een onzekere blik terug, waarom keek ze hem zo aan? "Ja, eigenlijk, wie ben jij? Ik ben Serena Simone J Star." Zei Serena Simone J met een rustige stem en deed haar kin trots omhoog. Toen zuchte ze. Freddy keek verbaast. ''Huh wie?'' Mompelde hij alsof hij het niet gehoord had. Toen grinnikte hij kort. ''Nee, grapje ik had je naam wel gehoort. Ik ben Freddy'' zei Freddy. Toen keek hij met een vriendelijke blik naar Serena Simone J en hielt z'n hoofd even schuin. ''Ik ben nooit zo goed in namen, kan ik je ook wel gewoon Serena noemen?'' zei Fredy en Glimlachte vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimedo jul 26 2012, 17:36

De jongen keek verbaast. ''Huh wie?'' mompelde hij. Hij grinnikte kort en zei: 'Nee, grapje ik had je naam wel gehoort. Ik ben Freddy'' zei Freddy. Toen keek hij naar Serena Simone J en hield zijn hoofd even schuin. ''Ik ben nooit zo goed in namen, kan ik je ook wel gewoon Serena noemen?'' Serena Simone J schudde vastberaden van nee en zei een beetje op haar tenen getrapr: "Nee, ik heet Serena Simone J, en niet Serena." Ze nam wat er nog over was van haar lunch en ging aan een leeg tafeltje zitten. Ze vroeg, een beetje vriendelijker: "De keuze is aan jou: eet je mee met me of ga je liever ergens anders zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEPosts : 84
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimevr jul 27 2012, 13:00

Serena Simone J schudde vasteraden haar hoofd, niet dat Freddy naar haar zou luisteren. Want hij bedoelde het niet echt als een vraag, maar als hij gewoon zou zeggen dat hij haar Serena ging noemen dan zou het onbeleefd overkomen. "Nee, ik heet Serena Simone J, en niet Serena." zei Serena Simone J vastberaden. Freddy trok z'n wenkbrauwen omhoog, maar zou toch niet luisteren. ''Wat jij wilt Serena'' Zei Freddy en glimlachte kort. Serena Simone j pakte wat er nog over was van haar lunch en ging aan een lege tafel zitten. "De keuze is aan jou: eet je mee met me of ga je liever ergens anders zitten?" zei Serena Simone J wat vriendelijk. Freddy wilde het lieftst weg, maar nu was het meisje eindelijk wat aardiger, en als hij nu zou weigeren zou ze misschien nooit meer aardig doen. Freddy ging tegen over Serena simone J zitten en glimlachte. Hij had geen idee wat hij moest zeggen, want telkens als Freddy een grapje had gemaakt geageerde het meisje aangebrand terug. Freddy bleef vriendelijk glimlachen en dacht na, een leuk gesprek houden is lastiger dan hij dacht. Freddy had al door dat het meisje niet echt tegen grapjes kon, en ze het vervelend vond dat Freddy haar alleen Serena noemde, wat het juist leuker maakte om haar alleen Serena te noemen. En Serena Simone J kon ook vriendelijk zijn, anders zou ze ook niet vragen of Freddy bij haar ging zitten. Dus wat moest hij toch gaan zeggen? ''Nogmaals, sorry van je jurk?'' nee dan zou ze waarschijnlijk weer over de vlek beginnen, dan zou het niet echt een gezellig gesprek worden. Misschien zou een complimentje haar vrolijker maken, en dan zou ze niet boos worden van elke opmerking die Freddy maakte. ''Je hebt mooi haar?'' zei Freddy, het kwam niet echt zeker over maar hij meende het wel. Maar dat was ook het enige wat hij kon bedenken, niet echt orgineel maar hij hoopte dat ze wel merkte dat Freddy het als Compliment bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimeza jul 28 2012, 14:42

Freddy trok zijn wenkbrauwen omhoog. ''Wat jij wilt Serena'' zei hij. Hij ging tegenover Serena Simone J. Freddy bleef vriendelijk glimlachen en zei: ''Je hebt mooi haar?''. Het kwam een beetje onzeker over en Serena Simone J wist niet of hij het meende of niet. Ze keek hem een beetje vreemd aan en zei toen zachtjes: "Euh... Bedankt... Denk ik." Ze glimlachte tevreden en nam een hap van haar boterham en zei toen: "Jij hebt ook mooi... Haar." Ze glimlachte een beetje scheef en keek Freddy vriendelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEPosts : 84
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimedi jul 31 2012, 19:30

Serena Simone J leek het even raar te vinden dat Freddy dat zei maar reageerde toen. "Euh... Bedankt... Denk ik." zei Serena Simone J en glimlachte tevreden. Toen nam ze een hap van haar boterham. Freddy glimlachte vriendelijk, hij was blij dat ze positief op z'n compliment reageerde. "Jij hebt ook mooi... Haar." zei Serena Simone J. even keek Freddy verbaast. Freddy grinnikte en draaide voorzichig een rode pluk haar van z'n ponny om z'n wijsvinger. ''Bedankt'' mompelde Freddy. De meeste mensen zouden vreselijk trots zijn als ze een compliment zouden krijgen, dat wist Freddy maar hijzelf werdt er alleen maar verlegen van. Freddy bleef stil en draaide nog steeds een plukje van z'n rode ponny om z'n vinger. ''..Maar..Laten we het over iets anders hebben?..'' mompelde Freddy en keek naar Serena Simone J.


-sorry als het weinig is maar ik had echt weinig inspiratie -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimewo aug 01 2012, 19:56

Freddy keek even verbaasd. Hij grinnikte en draaide een pluk haar van z'n pony rond zijn vinger. "Bedankt" mompelde Freddy. Hij bleef stil en draaide nog steeds een pluk haar rond zijn vinger. ''..Maar..Laten we het over iets anders hebben?..'' mompelde Freddy en hij keek naar Serena Simone J. Ze glimlachte en vroeg lachend: "Over wat wou je het dan hebben, Freddy?" Ze nam de laatste hap uit haar boterham en begon aan haar toetje, een reep chocolade met frambozenvulling. Ze brak een hoekje af en vroeg vriendelijk: "Stukje hebben? Ik krijg deze reep toch niet helemaal zelf op." Ze glimlachte.

-Dat kort? dan heb je nog niet al mijn posts gezien, ik heb ooit een nog kortere geschreven o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEPosts : 84
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimedo aug 02 2012, 20:40

Serena Simone J glimlachte. "Over wat wou je het dan hebben, Freddy?" vroeg ze lachend terwijl ze de laatste hap van haar boterham nam. Freddy dacht na, hij had er eigenlijk nog niet over na gedacht. Toen merkte hij dat Serena Simone J chocolade bij zich had. ''Stukje hebben? Ik krijg deze reep zelf toch niet op'' zei Serena Simone J en glimlachte. Freddy knikte en hielt z'n handen als een kommetje zodat ze er wat in kon doen. ''Ja ik zou heel graag wat willen'' Zei Freddy en grinnikte kort. Freddy had zelf eigenlijk niks om te eten en hij had nog helemaal niks gehad vandaag. Bovendien vond Freddy Chocolade enorm lekker. Toen dacht Freddy na over waar hij het over kon hebben met Serena Simone J. Zonder dat hij het echt door had draaide hij een rode pluk haar van z'n ponny om z'n vinger. ''..Vind jij het ook raar dat de meeste mensen ee zielig verleden hebben. Dan praten ze er zo veel over alsof ze er trots op zijn dat hun verleden zo slecht is. Sorry..ik wist geen ander onderwerp'' zei Freddy en grinnike kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitimedo aug 02 2012, 22:14

Freddy knikte en hield zijn handen als een kommetje. ''Ja ik zou heel graag wat willen'' zei hij en hij grinnikte even. Ze legde er een stukje in. Freddy draaide weer een pluk haar rond zijn vinger en vroeg: ''..Vind jij het ook raar dat de meeste mensen ee zielig verleden hebben. Dan praten ze er zo veel over alsof ze er trots op zijn dat hun verleden zo slecht is. Sorry..ik wist geen ander onderwerp'' zei Freddy en hij grinnikte kort. Serena Simone J keek een beetje verdrietig naar onder, al liet ze niet merken dat ze verdrietig was. Ze had zelf een verdrietig verleden... Haar hele familie was vermoord. Serena Simone J zei: "Hmmm... Ja, inderdaad..." Er gleed een kleine traan langs haar wang. Serena Simone J veegde hem snel weg en at een beetje chocolade. Ze gaf Freddy ook nog een stukje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA PROFILE
My dress! [Open voor iedereen] UTL8oxA MAGICIAN

My dress! [Open voor iedereen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: My dress! [Open voor iedereen]   My dress! [Open voor iedereen] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

My dress! [Open voor iedereen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» FOODFIGHT! [open voor iedereen!!] [Shortposttopic]
» [Open voor iedereen!] The first foodfight of the year
» Well it won't seem that I will have a great time here.. (Open voor iedereen)
» The sun will makes me happy||Voor iedereen open
» sad moments in my life ||Open voor iedereen ^^||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-