PortalIndexeerste les...of toch niet...[open] HpD5Uwneerste les...of toch niet...[open] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 eerste les...of toch niet...[open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shino
.
.
Shino

eerste les...of toch niet...[open] UTL8oxA PROFILEReal Name : Chips
Posts : 13
eerste les...of toch niet...[open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Schaduw
Klas: Master Savador
Partner: nog geen partner

eerste les...of toch niet...[open] Empty
BerichtOnderwerp: eerste les...of toch niet...[open]   eerste les...of toch niet...[open] Icon_minitimedi okt 30 2012, 12:15

Shino was verdwaald in de school hij liep door de gangen heen en had geen flauw idee waar hij heen moest. waar is toch dat lokaal schaduw magie. Hij moest opschieten want de les zou zo beginnen. Ook al zou hij mischien te laat komen liep hij rustig en kalm door de gangen. Natuurlijk had Shino zijn standaard outfit weer aan. Zijn outfit bestond uit een groen vest met capuchon(die hij opheeft) daaronder een zwarte jas die ook zijn halve gezicht bedekt, een lange broek en een zonnebril en liep hij met zijn handen in zijn zakken. Shino kwam ook niemand tegen om de weg te vragen.''Ik haat het om nieuw te zijn'' mompelde hij. Shino wou zijn kevers het lokaal laten zoeken maar volgens de regels mocht dat niet.''pfff stomme regels'' mompelde hij en hij liep verder. hij liep verder door de gangen en liep toen een trap op. Hij liep een stukje verder en zag toen een deur met daarop..Lokaal Dark Magic. Shino liep rustig naar het lokaal en opende de deur. Toen hij naar binnen stapte was er helemaal niemand Was hij de eerste? Shino ging achterin het lokaal zitten. De les zal zo wel beginnen dacht hij. na tien minuten was er nog niemand. Shino begon te twijfelen....valt deze les uit?, of skipt iedereen deze les gewoon of misschien is de leraar ziek. Shino liep rondjes door het lokaal en bekeek de spullen die daar stonden. Toen liep Shino naar het raam en keek naar buiten. Er liepen een aantal leerlingen over het grasveld. Shino ging weer zitten en dacht na: Zal het een interessante les zijn, Zou de leraar aardig zijn,Hoe zouden zijn mede-leerlingen zijn,zou hij nieuwe vrienden maken. Shino begon zicht te vervelen. Hij gaf zijn kever rare opdrachten zoals een piramide vormen en andere kunstjes. Shino ging voor de klas staan en liet de zwermen de vormen van mensen aannemen. Hij liet ze dansen en opdrukken en nog veel meer rare dingen. Shino riep zijn kevers terug. Gelukkig heeft niemand dit gezien want anders zou hij nu voor schut staan. Shino liep weer naar het raam en keek naar buiten. Zou er misschien een excursie zijn waar hij niks van afweet?. Hij liep naar de deur en keek op de gang...niemand...Shino ging weer zitten. Misschien had hij verkeerd op het rooster gekeken en is de les al voorbij. Shino keek naar het plafond. Nope niks bijzonders. Waar bleven die leerlingen nou. Shino was normaal erg geduldig maar dit duurde te lang. Shino liep weer naar de gang en keek weer beide kanten op. Nog steeds niemand. Als ik nou mijn insecten erop uit mocht sturen zou ik nu wel weten wat hier aan de hand is. Shino ging weer op zijn plek zitten. Toen hoorde hij iemand op de gang lopen. Zou het de leraar zijn of een leerling. De voetstappen kwamen dichterbij. Shino hoorde de stappen tot aan de deur. Het was even stil....en toen ging de deur open
Terug naar boven Ga naar beneden
 

eerste les...of toch niet...[open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» een-niet-zo-belangrijk-vraagje-maar-ik-stel-hem-toch
» Niet weer [open]
» [open] Etenstijd spendeer je in je eentje...of niet?
» Eerste dag |Kennismaking| open voor docenten en hoger
» Ok, omdat ik me toch verveel...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Dark Magic-