PortalIndexOk, omdat ik me toch verveel... HpD5UwnOk, omdat ik me toch verveel... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Ok, omdat ik me toch verveel...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Claudia
.
.
Claudia

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILEPosts : 341
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedi jun 21 2011, 10:09

*Diepe zucht* Omdat ik toch niets anders te doen heb:

Ik ben Judith, dat is alles wat jullie nu hoeven te weten. Ik heb met mijn 13 jaartjes een lengte van 1.68, en ik groei nog steeds. Omdat mijn vader zo belachelijk lang is (1.96!) word ik waarschijnlijk 1.80. Ik zal nooit hakken kunnen dragen tenzij ik reus wil spelen. Stomme genen.
Mijn haar heeft zo’n beetje iedere kleur bruin, blond en zwart die je kunt bedenken, en het wil nooit verder groeien dan mijn schouders, wat ik zwaar irritant vind. Ik ben een zondagskind, geboren op 12 oktober 1997. Ja, ik ben een weegschaal, en daardoor vreselijk onbetrouwbaar, brutaal en vervelend. Dat kan ook door mijn karakter komen, maar ik schuif de schuld liever op anderen af.
Ik zit in de tweede van het gymnasium, en sta overal voldoende voor, behalve wiskunde, maar wat heb je nou aan het feit dat je een parallellogram kan berekenen? Zodra ik dat weet, haal ik misschien betere cijfers. Biologie en Natuurkunde zuig ik uit mijn duim, en ik kan de evolutietheorie uit mijn hoofd opdreunen. Kon. Heb gekund. Verder is mijn geschiedenisleraar dol op me, omdat ik alleen maar tienen haal. AK is een rotvak, maar ik ben er, vreselijk irritant, ook goed in. Talen liggen mij niet, behalve Grieks en Engels.
Mijn favoriete kleur is grijs, en paars, en donkerblauw, en bloedrood, en zwart, en al die andere mooie kleurtjes. Ik ken de basis van graffiti, maar doe het eigenlijk bijna nooit. Van rommel wordt ik helemaal kriegel, en ik heb dus een opruimtic. Lezen, RPG, eten, mensen en niet mensen irriteren, computeren, gamen, tekenen en sporten doe ik ook graag. Ik houd, net zoals Kaede, van fruit, vooral appels en druiven. Groente is, in tegenstelling tot Kaede, niet mijn grootste vijand, dat is appelstroop en hamsters.
Ik zweer het je, hamsters proberen deze wereld over te nemen. Kijk dan naar dat schattige toetje! Dat is toch verdacht! En dan hun tanden. Ik heb je nog gewaarschuwd, samen met de broccoli plegen ze binnen vijf jaar een machtsgreep.
Ik kijk teveel Anime, AMVs en lees veel te veel manga, maar ik kan het hebben. Ik vind het verschrikkelijk dat bijna niemand hier Rozen Maiden heeft gezien, het is awesome, en Suigintou is mijn grote held.
Suigintou, Rippercheep van Narnia en Kirakishou. Oh ja, ik heb een complete verzameling van alle Narniaboeken, gewoon omdat ik ze zo grappig vind. Ik maak graag random opmerkingen, en dat was het wel zo’n beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedi jun 21 2011, 16:40

Je bent er al een tijdje, maar alsnog: welkom!

D'ooh. Ik heb een Russische dwerghamster gehad.
Genaamd Jezus. Omdat Jezus hier in huis een oppermachtige heerser was met een Nibbits-fetish. Zijn renwiel was een massavernietigingswapen en onder zijn stro had hij een geheim hoofdkwartier. Nu vind je me vast niet meer aardig OuO

Als u iets wilt weten over hoe iets in z'n werk gaat hier op de site of dringende vragen heeft mag u altijd een random modje PB'en. We helpen je graag als je in de knoei zit hier.
Verder kan ik je alleen nog veel plezier toewensen op SSA, en dat je er lang mag blijven!

Mvg,
Ok, omdat ik me toch verveel... Axn2gj

Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedi jun 21 2011, 16:48

Hallooeee, welkooooooom 8D
Hoewel het niet echt de bedoeling is mag je Saffie negeren heuw :3 Voornamelijk met al dat gebrabbel


Leuke handtekening heurw Safke ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedi jun 21 2011, 17:00

Ja stylish no?? *plukt voldaan aan puntje van snor*
Gebruik ik sinds kort ook als afsluiting voor PB's =w=

En ik ga niet in op uw beledigende opmerking jegens mij, dan komt er weer een heel voorsteltopc vol te staan met onze spam. :trollface:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Claudia
.
.
Claudia

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILEPosts : 341
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedi jun 21 2011, 19:11

Och, het is leuke spam.. Mooie handtekening hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedi jun 21 2011, 21:04

Haal die plaksnor van uw smoel en ga eens iets zinvols doen meneer Noah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesaiah

Lesaiah

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedo aug 18 2011, 12:26

Laten we even updaten: -avec un postsheet-





Naam: Judith Juuuut!
Leeftijd: 13
Huisdier: Nuth
Overleden huisdieren: Boefje, Bambi, een denkbeeldige goudvis.
Lievelingsdier(en): Tijger, olifant, wolf, draak, chimaera, savador, angelo
Originele kleur haar: Donkerblond/bruinig
Kleur ogen: Groen/Blauw/Goudgespikkeld
Kleur huid: Blank
Afkomst: De maan/De sterrenhemel, vijftiende lichtjaar, derde deur.
Plaats: Le Wijk bij D.
Favoriete snoep: Dropjes...
Favoriete lollymerk: Chupachup
Favoriete vakantieland: Italië, SSA, Wonderland
Favoriete eiland: Curaçao
Favoriete knuffel: Stippie, de ongestipte beer.
Favoriete liedje: Welcome to the show
Het leuke aan mij: Hum. Ik ben niet leuk.
Naam zus: Esther
Leeftijd zus: 11.. Denk ik...
Is bang voor: Lieveheerstbeestjes, broccoli, kaasstrips, 'het nieuwe pinnen', hamsters, Esther, regenbogen, savador, bretels, sprookjesbomen.
Haat: Hamsters, sinterklaas, justin bieber, marco borsato, slakken, inktvis, alle beesten kleiner dan mijn pinknagel.
Houd van: Muziek, dansen, in mijn nieuwe sweater wonen, RPG, mensen/niet-mensen stalken, spammen, falen met photoshop, leren, halfbakken engels spreken, MSN vergeten.
Favoriete kledingstuk: Mijn nieuwe sweater.
MSN: Als je wilt, vraag het dan...
Anime: ALLES! Een soort van. Geen zin om lijst te maken.
Favoriete scheldwoord: Kari
Favoriete Hetalia-chars: Hungary, Prussia, Italy -beiden-, pedoSpain, England, Russia -I'm marrying that guy when I divorce Prussia-, France -third choice husband-, China, Canada.
Fan van: Savador, Angelo, Anime, AMV, stalken, SSA, Wonderland

Ja, er staat veel hetzelfde in, maar poep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitimedo aug 18 2011, 19:27

YAY xD
Nog steeds een epic dingie :3
Maybe moet ik m'n voorsteldingie ook nog eens updaten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Gesponsorde inhoud



Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA PROFILE
Ok, omdat ik me toch verveel... UTL8oxA MAGICIAN

Ok, omdat ik me toch verveel... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok, omdat ik me toch verveel...   Ok, omdat ik me toch verveel... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ok, omdat ik me toch verveel...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Toch maar proberen.
» Toch maar vertellen.
» Als we toch bezig zijn~
» toch maar aan Celebrian vragen.
» Toch maar naar de ziekenzaal.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -