PortalIndextoch maar aan Celebrian vragen. HpD5Uwntoch maar aan Celebrian vragen. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 toch maar aan Celebrian vragen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mizore

Mizore

toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA PROFILEPosts : 483
toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

toch maar aan Celebrian vragen. Empty
BerichtOnderwerp: toch maar aan Celebrian vragen.   toch maar aan Celebrian vragen. Icon_minitimevr maa 12 2010, 12:38

Mizore liep wat rond te lopen met een boek in haar handen op zoek naar Celebrian. Ze was uiteindelijk bij de waterval uit gekomen. Met een beetje tegen zin was ze toch maar gegaan aangezien ze wel haar huisdier wilde. 'Celebrian, ben je hier?' Zei ze redelijk luid. Ze liep wat verder van de waterval en ging op de grond zitten. Ze keek wat rond en opende het boek op schoot en keek naar de spreuk die onder het plaatje van de ijsbeer stond. Ze zuchte even. Dit kon nog wel eens een klus worden aangezien het moest kunnen groeien en krimpen op haar wil. Ze bladerde door naar de achterkant van het boek en begon daar meer informatie te zoeken over de ijsbeer, een maal gevonden begon ze ijverig te lezen in de hoop dat Celebrian naar haar toe zou komen of dat ze haar geroep had gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

toch maar aan Celebrian vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toch maar aan Celebrian vragen.   toch maar aan Celebrian vragen. Icon_minitimevr maa 12 2010, 16:58

Ergens, op de bodem van het kleine meertje bij de waterval, zat Celebrian. Haar haren golfde rond haar heen onderwater. Ze had haar ogen een moment gesloten maar opende ze direct toen ze hoorde roepen van bovenwater. Ze keek naar het wateroppervlak. Met een sterke slag van haar vissen staart zwom ze naar boven. Toen ze boven water kwam keek ze even naar wie haar geroepen had. Toen ze het meisje zag zwom ze naar de kant. Naar mate Celebrian verder het water op kwam brak haar staart in twee stukken zodat ze benen kreeg. De blauwe kleur die haar staart had maakte zich los van haar benen en veranderde in de rok van haar jurk. Haar topje groeide eraan vast en vormde zo haar blauwe jurk. De waterdruppels op haar wimpers veranderde in sneeuwvlokken terwijl de kleur van haar haren kastanjebruin met blonde strepen vertoonde. Voor Celebrian de kleur van nieuwsgierigheid. ''Dat hang er vanaf wie mij wenst te spreken'' zei ze kalm als antwoord op de vraag van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore

toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA PROFILEPosts : 483
toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

toch maar aan Celebrian vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toch maar aan Celebrian vragen.   toch maar aan Celebrian vragen. Icon_minitimezo maa 14 2010, 22:20

Mizore hoorde iets bij het water en zag dat er een vrouw in was. Toen ze op het water kwam keek ze hoe haar staartvin naar benen en een jurk veranderde. Ze deed haar wenkbrauwen even omhoog en bleef de vrouw aankijken. Aan haar vraag te horen bleek zij Celebrian te zijn. 'Ik kom hier voor iets voor mezelf, alleen ik wil het niet alleen doen in het geval van dat het fout kan gaan' zei ze met een serieuze stem tegen de vrouw. Ze wist niet goed hoe het uit te leggen en meteen naar de kern van haar bezoek gaan vond ze ook net echt beleefd. Aangezien Savador haar niet echt mocht wilde zij wel een iets wat goede start hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

toch maar aan Celebrian vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toch maar aan Celebrian vragen.   toch maar aan Celebrian vragen. Icon_minitimedo maa 18 2010, 19:06

Celebrian keek kalm naar het meisje dat voor haar stond toen ze begon met spreken. ''Ik wil je best helpen. Nou ja, erbij zijn als het fout gaat zoals je verlangt naar ik begrepen heb. Begin eerst maar eens met het vertellen van je naam en wat je zoal van plan bent'' zei ze al even kalm. Wat opvallend was, was dat de temperatuur ineens flink in graden gedaald was sinds Celebrian er stond. Tussen het bruine haar en de blonde plukken begonnen zich vaag blauwe lokken te vertonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore

toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA PROFILEPosts : 483
toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

toch maar aan Celebrian vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toch maar aan Celebrian vragen.   toch maar aan Celebrian vragen. Icon_minitimeza maa 20 2010, 10:06

Mizore keek naar hoe het haar van Celebrian langzaam veranderde. 'Ik wilde graag een huisdier, een ijsbeer om presies te zijn. Ik heb het al een Savador gevragen en die vond het goed.' Ze wachte even voordat ze verder ging. Ze haten het om toe te geven als ze ergens niet sterk genoeg voor was. Ondanks dat ze al zo sterke ijsmagie heeft. 'Ik ben bang dat ik zelf niet zo sterk genoeg ben om hem helemaal alleen te maken, maar in het boek wat ik heb gelezen waar de spreuk in stond.' Het boek wat op haar schoot lag lag nogsteeds op de zelfde bladzijde en er was ook een plaatje van een ijsbeer te zien. Ze deed het boek, met haar vinger op de juiste bladzijde, dicht. Ze stond op en stond nu recht overeind met het boek in haar linger hand. Ze streek met haar rechterhand haar shirt en rokje goed en keek daarna Celebrian aan en wachte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA PROFILE
toch maar aan Celebrian vragen. UTL8oxA MAGICIAN

toch maar aan Celebrian vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toch maar aan Celebrian vragen.   toch maar aan Celebrian vragen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

toch maar aan Celebrian vragen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Toch maar vertellen.
» Toch maar proberen.
» Toch maar naar de ziekenzaal.
» een-niet-zo-belangrijk-vraagje-maar-ik-stel-hem-toch
» Celebrian?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-