PortalIndexThe memories of a warrior HpD5UwnThe memories of a warrior 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The memories of a warrior

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
------

------

The memories of a warrior UTL8oxA PROFILEPosts : 317
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:28



Het was een mooie milde herfstdag. Eigenlijk nog best wel warm voor de tijd van het jaar. Er ging een zachte bries door het gras. Ergens in de verte was Starshine te zien. Maar daar was Saturi nu niet met zijn gedachten. Hij was met zijn gedachten bij zijn meditatie. Hij zat op zijn knieën onder een boom. Gizo zat vanuit de boom te kijken hoe Saturi aan het mediteren was. Zijn twee zwaarden met beide punten tegen elkaar aan, in het gras. Zijn fluit tussen de twee zwaarden in. Hij zuchtte even diep. "Wat is er Saturi? Ik voel dat je niet helemaal jezelf bent vandaag." Klonk het uit de bomen. Saturi's houding was niet veranderd. "Het is niets..ik mis alleen de bergen van Erds.." Toen opende hij zijn ogen, en keek hij naar de bergen achter Starshine. "Ik mis de vrijheid..om te doen en te laten wat je wilt..deze school geeft mij een limiet waar naar ik heen kan.." Hij zuchtte nogmaals. Gizo vloog vanuit de boom en landde op de schouders van Saturi. "Ik weet wat je voelt..ik mis ook onze zwerftochten..achter de konijnen en herten aan zitten..Daar is het bos bij deze school gewoon niet groot genoeg voor." Hij volgde Saturi's blik. "Maar kop op, Datashi heeft gezegd dat je vast nieuwe vrienden gaat maken!" Saturi glimlachte en krabtte Gizo onder zijn kin. "Dat weet ik makker..maar het is gewoon..de mensen hier maken mij onrustig..Ik ben gewoon niet zoveel mensen tegelijkertijd gewend." In de bergen waar hij getraind had, kwamen geen of weinig mensen. De enige persoon die hij vaak zag, was Datashi. Af en toe een reiziger die hij veelal vermeed...of een bandiet waarmee hij dan vocht. Hij zuchtte nogmaals. "Ik denk dat ik voor vandaag maar even stop met mediteren.." Gizo vloog van zijn schouders, zodat Saturi de 5 verplichte buigingen kon maken, met daarbij een bedankgebed voor de wapens in zijn hoofd zegende. Toen reikte hij naar hun schedes die tegen de boom stonden, en stak deze erin. Eerst Hino. toen Kami. Hij zette beide wapens tegen zijn beide schouders. Toen pakte hij zijn fluit, en stak deze onder zijn riem, en deed toen zijn handen achter zijn nek, en ging tegen de boom aan leunen. Zijn houding even veranderend. De zwaarden vielen met een plof in het gras. Ondertussen was Gizo nog steeds in de lucht. Saturi keek naar hem. "Oh, nu je toch in de lucht bent, wil je gelijk de omgeving even controleren op ongeregeldheden?" "Moet dat echt Saturi? Ik had net zo'n zin om weer te gaan zitten op mijn tak.." Saturi lachtte. Je kan daarna weer rusten makker." De valk zuchtte, en vloog naar boven, toen een eind vooruit. De grasvelden neerkijkend. Hij vloog over de kleine ruïnes die er stonden. Over een groepje bomen, totdat hij bij de rand van het grasveld was. Hij scande even de omgeving, daarna vloog hij weer verder. Hij zuchtte. Net toen hij terug wou gaan, zag hij een persoon vlakbij de boom van Saturi. Hij besloot er boven te vliegen, om deze in de gaten te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shino
.
.
Shino

The memories of a warrior UTL8oxA PROFILEReal Name : Chips
Posts : 13
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Schaduw
Klas: Master Savador
Partner: nog geen partner

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: Re: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitimeza okt 27 2012, 01:18

Vandaag was de eerste schooldag van Shino. Hij wandelde over het grasveld om de boel een beetje te verkennen. Shino liep nog een stukje door en keek naar boven. Hij zag een vogel. Shino keek nog een keer. Hij herkende de vogel als een Zuid-Erdse Valk, maar waarom bleef die zo boven hem hangen. Toen Shino weer naar voren keek zag hij een boom. Shino dacht na: Misschien is die valk van iemand hier...waarschijnlijk zit de persoon van wie die valk is buiten mij gezicht veld achter die boom. Shino liep naar de boom toe om te kijken wie daar zat. Hij kwam dichterbij de boom en zag de schaduw van een persoon. Shino liep erheen en hield ondertussen ook de valk in de gaten. Hij zag een jongen liggen en twee zwaarden die op de grond lagen. Shino bleef op een afstand van een drie meter van de jongen staan en keek toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
------

------

The memories of a warrior UTL8oxA PROFILEPosts : 317
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: Re: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitimeza okt 27 2012, 15:47

Saturi keek naar de lucht, en deed zijn ogen dicht. Wachtend op Gizo. Allerlei gedachten spookten door zijn hoofd. Waarom had Datashi hem hier op school geplaatst? Waarom was hij opeens weg gegaan? Dat soort gedachtes. Na een tijdje kwam Gizo terug. "Ik heb een heel verdachte persoon gezien Saturi." Saturi deed 1 oog open. "Kijk nooit naar de buitenkant van een persoon Gizo, hoe vaak heb ik je dat wel niet gezegd? Je moet altijd zeggen dat er een persoon in de buurt is. Of hij verdacht is, zien we wel als ik hem of haar zie." Gizo streek neer op zijn tak. "Dat was het hem nou juist...Deze persoon was helemaal gehuld. Er was dus weinig uiterlijk te zien. Zelfs zijn ogen waren bedekt met een zonnebril." Saturi deed nu zijn beide ogen open. "Hmmmn..." Toen zag hij een persoon naderen. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. Deze persoon was helemaal gehuld in kleren. Ook had hij een zonnebril op. "Dat is die persoon waar ik je over vertelde." Klonk er vanuit de boom. "Hmmmn..." Hij ging verzitten, pakte zijn beide zwaarden, en legde deze tegen zijn schouders. Klaar voor een gevecht. Ondertussen was de persoon dichterbij gekomen. Deze persoon stopte tot ongeveer drie meter voor hem. Hij zag dat hij de hele tijd naar Gizo bleef kijken. Toen keek hij naar Saturi. Saturi gaf een knikje met zijn hoofd. "Gegroet." Hij vertrouwde deze jongen voor geen cent. Waarom, wist hij niet. Hij had gewoon een slecht voorgevoel over de jongen. Waarom was hij zo gehuld in kleren? Was hij verlegen? Bang voor het licht? Hij probeerde de jongen in te schatten. Echter lukte dit niet omdat deze zo gehuld was in kleren. Des te meer reden om alert te zijn. Hij keek vanuit zijn ooghoek naar Gizo. Deze keek met een dreigende houding naar de jongen. Blijkbaar vertrouwde hij deze jongen ook niet. "Wat zijn je bedoelingen hier?" hij vroeg dat met een emotieloos gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shino
.
.
Shino

The memories of a warrior UTL8oxA PROFILEReal Name : Chips
Posts : 13
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Schaduw
Klas: Master Savador
Partner: nog geen partner

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: Re: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitimeza okt 27 2012, 17:22

Shino keek naar de jongen en de valk die zich duidelijk allebei bedreigt voelden. Hij analyseerde de situatie. Hij dacht na: de valk in de boom neemt een dreigende houding aan. Vanuit die positie kon de valk hem simpel aanvallen. Ook de jongen heeft zijn zwaarden op zijn schouders gelegd en is waarschijnlijk zeer goed met zijn zwaarden. Vanuit die houding kan hij snel uithalen. Shino begon ook meteen een counter-strategie te bedenken. Shino's houding bleef kalm maar hij was toch klaar om te vechten. Hij keek naar de valk en toen weer terug naar de jongen. Shino beantwoorde de vraag van de jongen ''Ik ben nieuw hier en ik wil graag de boel een beetje verkennen''zei Shino met een emotie loze stem. Shino keek weer naar de valk en toen weer terug naar de jongen. Shino hield nog steeds(zoals altijd) zijn handen in zijn zakken. ''Ben je een beetje gespannen?'' vroeg Shino met een beetje minachting in zijn stem. Shino keek weer naar de valk en toen weer terug naar de jongen. Zonder dat iemand het had gemerkt had hij zijn kevers het gebied laten verkennen. Er was momenteel niemand anders in het gebied. Ook had hij een vrouwelijke kever de opdracht gegeven zich tussen de veren van de valk te bevestigen. Het vrouwtje zou lok stoffen verspreiden waardoor de mannelijke kevers de valk konden vinden en aanvallen waar die zich ook zou bevinden. Shino was op zijn hoede en wachtte af wat er nu zou gebeuren. Voor de zekerheid liet hij ook nog wat kevers zich ingraven op verschillende plekken zodat die uit het niets konden aanvallen. Shino keek nog een keer heen en weer tussen valk en de jongen. en keek de jongen toen strak aan in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
------

------

The memories of a warrior UTL8oxA PROFILEPosts : 317
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: Re: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitimeza okt 27 2012, 20:20

Eventjes gebeurde er niets. Alsof de tijd stil had gestaan. ''Ik ben nieuw hier en ik wil graag de boel een beetje verkennen'' Ook al iemand die nieuw is? Wat een toeval. Maar toch. Waarom liet niets van zich zien. Daar hield Saturi absoluut niet van. Als Saturi ergens een hekel aan had, was het wel onzekerheid. ''Ben je een beetje gespannen?'' hij hoorde een smaak van minachting in de stem van de jongen..tenminste zo klonk zijn stem. De atmosfeer van de stilte die toen volgde, stond Saturi ook al niet aan. Nee. Niets stond hem aan aan deze jongen. Zijn manier van spreken, zijn manier van kleden. Zijn manier van staan. Ja, de atmosfeer was wel degelijk veranderd. Hij keek om zich heen. Hij zag af en toe kleine kevertjes onder grond wegschieten. Deze kevertjes waren er eerst niet. Hij pakte zijn beide katana's voor de zekerheid steviger vast. "Die vraag kan ik beter aan jouw stellen." Saturi was alles behalve gespannen. Hij noemde het eerder paraat zijn. Afwachten wat de andere zou doen. Datashi had hem geleerd, niet meteen op zijn eerste vermoedens afgaan. De houding van de jongen was ondertussen niet veranderd. Hij zuchtte, liet zijn greep op zijn katana's verzwakken, en legde deze weer naast zich. Toen legde hij de toppen van zijn vingers tegen zijn voorhoofd. "Sorry, oude gewoonte." Hij zuchtte. Hij stond op, deed beide zwaarden in haar schedes, en liep ver genoeg van de boom weg.
Toen veranderde zijn blik naar strijdlustig. Er begon vuur te branden bij zijn vingertoppen. "Jigoku no honō!" Toen stampte hij met zijn voet op de grond. Uit de grond om hem heen kwam er een vlammenhoos. Saturi was even niet te zien. Met de vlammen waren allemaal, kleine brandende stipjes te zien. Het waren de insecten van eerst. Blijkbaar waren deze ook mee gegaan. Toen de vlammen verdwenen waren, stond Saturi met zijn katana's gereed in zijn handen. Misschien kon hij de persoon intimideren door hem te laten zien waar hij toe in staat was. Intimidatie is de beste vechttechniek vond hij zelf. Toen keek hij naar de boom. Dit was voor Gizo een teken om uit deze te gaan. Dus deed hij dat ook, en ging de lucht in. Toen leken de ogen van Saturi vlam te vatten. "Hebi no rei...Hino!" Er kwam een stroom vlammen vanuit zijn linkerschouder, die zijn eerste katana verzwolg. "Kami." Hetzelfde gebeurde met zijn andere katana. Toen keek hij intermitterend naar de boom. Toen sloot hij zijn ogen. "Kindan no tekunikku" Toen sperde hij deze wijd open. "Oni no nagare" Toen vatte zijn benen ook vlam, en rende hij naar de boom toe. Een spoor van vuur achter latend. Toen, leek alles in een flits gebeurd. De boom, was doorklieft door een streep van vuur. Toen viel de boom om in het gras. Er waren schroei plekken te zien waar Saturi had gerend. De vlammen om zijn lichaam doofde weer, en Saturi deed zijn katana's weer in hun schedes. Eerst Hino, toen Kami. Toen keek hij naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shino
.
.
Shino

The memories of a warrior UTL8oxA PROFILEReal Name : Chips
Posts : 13
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Schaduw
Klas: Master Savador
Partner: nog geen partner

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: Re: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitimeza okt 27 2012, 21:40

een moment van stilte. toen zei de jongen opeens:"Die vraag kan ik beter aan jouw stellen." Shino hield nog steeds de valk in de gaten.De jongen sprak weer: ''Sorry oude gewoonte'' toen zuchtte de jongen en deed de katana's in hun schede. Shino vertrouwde dit niet. De jongen stond op en liep weg, Shino wou net weer verder lopen toen hij opeens de stem van de jongen weer hoorde: "Jigoku no honō!". Shino was meteen gevecht gereed en wou net zijn insecten laten aanvallen. Maar toen verscheen er uit de grond een hele vlammenzee. Shino keek toe hoe zijn dierbare insecten werden verzwolgen in de vlammenzee. Shino balde zijn vuisten maar dat was niet te zien omdat hij zijn handen in zijn zakken had. Opeens had de jongen de katana's in zijn handen. Shino maakte zich klaar voor een aanval en keek meteen naar de valk. De valk vloog omhoog Shino wou net de valk aanvallen toen er weer nieuwe woorden klonken: "Hebi no rei...Hino!". 1 van de katana's van de jongen vatte vlam. Shino was nu op zijn hoede en had zijn insecten de jongen laten omsingelen. ook hadden er meerde kevers zich in de lucht verspreid en omdat ze verspreid waren kon je ze bijna niet zien(omdat ze zo klein zijn). toen riep de jongen ''Kami'' en toen vloog de andere in de fik. De jongen sloot zijn ogen. Afwachtend keek Shino toe. "Kindan no tekunikku" zei de jongen en toen hij zijn ogen opende riep hij "Oni no nagare". Shino dacht na...ik denk niet dat hij me gaat aanvallen dit is een poging tot intimidatie. Shino stond nog steeds hoe hij al de hele tijd stond. Shino zag dat de benen van de jongen in brand stonden. De jongen rende naar de boom en spleet deze doormidden. Shino keek naar de jongen. Hij riep zijn insecten terug. De jongen alle vlammen doofde weer. Shino keek naar de jongen en zag dat die hem aankeek. Shino bleef stil staan en staarde een tijdje. het was doodstil. Shino draaide zich om en deed een paar stappen zonder wat te zeggen. toen stond hij weer stil. Hij keek naar boven naar de blauwe lucht. Uit het niets verscheen er een zwarte wolk. De wolk werd groter en groter. Het was de zwerm die verspreid door de lucht vloog. De zwerm kwam steeds dichterbij Shino en was zelfs groter dan hem.Shino haalde zijn handen uit zijn zakken. De zwerm vloog zijn mouwen en capuchon in en verdween compleet in zijn kleding. Shino draaide zich weer om en keek naar de jongen. Shino dacht na of hij ook een intimidatie-poging zou moeten doen. Shino besloot het niet te doen en keek de jongen recht aan. Shino dacht na: Wat zou hij nu denken...denkt hij nu dat hij me bang heeft gemaakt ofzo? Shino deed zijn handen weer in zijn zakken.Hij keek de jongen aan en wachtte af wat er nu zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
------

------

The memories of a warrior UTL8oxA PROFILEPosts : 317
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: Re: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitimedi okt 30 2012, 11:11

Er veranderde niets in de houding van de jongen. Echter, draaide deze zich om, en deed deze een paar stappen. Plots hoorde hij gezoem ergens vandaan komen. “Boven je!” Hoorde hij Gizo zeggen. Saturi keek naar boven. Wat…wat was dit? Er was een zwarte wolk in plaats van een witte. Tegen de blauwe lucht aan te zien. De wolk werd groter en het gezoem sterker. De zwerm leek in de richting van de jongen te gaan. Hij wou de jongen waarschuwen. Echter, leek het de jongen niet te deren. Toen de insecten bij de jongen waren, zag Saturi pas hij groot de zwerm was. “Merkwaardig…” fluisterde hij. Toen zag hij dat de hele zwerm, in de jongen leek te gaan. Wat was dit voor magie?! De insecten leken wel deel van hem te zijn…Vast 1 of andere duistere vorm van magie. Fijn, hij had nu met een Shadraan te maken die een techniek kende die hij nog nooit had gezien. Laat staan waar hij überhaupt een tactiek tegen had. Hij zou niet weten hoe hj het moest opnemen tegen de insecten. Misschien kon hij ze verbranden? Echter, daar bleef het bij. Verder niets? De jongen draaide zich weer om, en keek naar Saturi. De jongen leek niet echt geïntimideerd te zijn, en liet het merken door een poging hem te inimiteren. Blijkbaar. Je had echter meer nodig om Saturi te intimideren. Hij had wel voor hetere vuren gestaan dan een stel kleine insecten. Hij glimlachte, en liep naar de jongen toe. “Dat was een zeer interessante techniek. Is dat een vorm van donkere magie ofzo?” Ondertussen vloog Gizo boven de twee. Saturi hield Gizo vanuit zijn ooghoeken in de gaten. Hij had zelf maar zelden donkere magie gezien. Als dit was wat het nog meer kon…Nog een reden waarom Saturi nooit duistere magie zou willen kunnen. Hij had gehoord dat het vage dingen deed met je lichaam en brein. Nee, Vuur en Aarde magie waren al goed genoeg. Dat waren naar zijn mening de meest puurste vormen van magie. Zo waren alle planeten immers begonnen. Als Aarde en Vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The memories of a warrior UTL8oxA PROFILE
The memories of a warrior UTL8oxA MAGICIAN

The memories of a warrior Empty
BerichtOnderwerp: Re: The memories of a warrior   The memories of a warrior Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The memories of a warrior

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [RPG] Warrior Dogs
» Memories will never be the same
» ✿ ;; Thanks For The Memories.
» Just some memories.
» Flashes of memories

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-